-
Fototrend
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Criton #22525 üzenetére
Az utolso bekezdesedbol gondoltam, hogy tartani szeretned az autok tempojat. De egyebkent az amit elobb is irtak, elmesz par orat valami nyugisabb szakaszon es mar bent is van egy plusz szazas, valami 450 km-t irtal nemreg, egy het alatt bele lehet nyomni a tobbit.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz
Criton #22525 üzenetére
Igazából ha ilyen igényeid vannak, akkor min. B125 és egy 125-ös moci,
vagy korlátlan jogsi, és akkor határ a csillagos ég. (De városban úgy 180
köbcentinél teljesen jó vagy (főleg, a 2T 180), fölötte csak ritkán lehet
kihasználni az erőt: esetleg előzésnél, vagy beugrós sávváltásnál talán.)Amúgy (valós) 40-50 körül kéne menned, elvileg arra van kitalálva a cucc.
Ezt azért valamennyire sejthetted, mikor segédmotorkerékpárt vásároltál.
Szerintem senki nem mondta, hogy gond nélkül felveszed vele az "autós
ritmust", főleg ha ilyen "extrém emelkedős" helyeken is közlekedsz vele.Nekem a 150-es (levegős 4T) SYM VS-em vitt 70-80-at "hegyen-völgyön",
de az sem ugrott úgy, mint a Yamaha (vizes, 180-as, szintén 4T).
(De ha netán emelkedőn én előzök autót, akkor oda kéne még pár paci!)Az a baj, hogy hiába mész majd 60-at (?), akkor is le fognak előzni, mert
ugyanúgy 70-nel szeretnének menni.Csak akkor vagy "biztonságban",
(ha azt nézzük, hogy mennyire akarnak kielőzni + tudsz-e sávot foglalni),
ha jól elgyorsulsz a lámpától, és utána olyan "utazót" tartasz, ami NEM
idegesíti fel a mögötted jövő(ke)t.Amint utolérnek, már sanszos, hogy
előzni is akarnak, mert "tötymörögsz", hiába mész amúgy szabályosan.Ha úgy érted a dadogást, hogy "leszabályoz" a motor, mert olyan magas
a fordulat, akkor valóban vissza kéne venned a gázból, mert biztosan nem
egészséges a motornak, ha túlpörgeted.Pláne, ha még bejáratós.
A fojtás nem a motort védi -> a szabályokat akarják vele így betartani.
Az megint más kérdés, hogy az a vezetőt védené, de tkp. veszélyezteti.
Elvileg (!) valós* 45-nél NEM mehetsz többet, így van meghatározva ez a
kategória. Közel sem biztos, hogy a fojtás miatt megy 30-at hegynek fel.
(Bizonyos szabályzások ugyanis csak a végsebességet "fogják vissza",
szóval valsz', a fojtás kiszerelése után sem lesz egy olyan erőgép, ami
ott, az extrém szakaszon 50-et visz. De vedd hozzá, amit feljebb írtam:
ha mész is 50-nel ugyanúgy fognak előzgetni, mert "haladnának". Pech.
*: az óra szerint már bőven lehet 50-60, attól függ, hogy mennyit csal.Ui: németeknél van olyan kategória, ami 25-tel (!) mehet max. Lemérik, s
ha buherálva van (pl. viszi az 50-et), akkor többszáz euró a bünti. Amúgy
meg jogsi kell rá, ha nagyobb gépet akarsz -> ez nálunk sincs másképp!Szerk: én is elmegyek veled gurulni egy karikát, ha csak ezen múlik...
XII-IX útvonalon ingázok, de nem ismeretlen Hűvösvölgy felé sem a dolog.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Hardcore café
- A Qualcomm lehet a Galaxy S25 kizárólagos chipszállítója
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Router gondok
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Energiaital topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Futás, futópályák
- További aktív témák...