Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sityupityu

    Topikgazda

    válasz mumtaz #63223 üzenetére

    Nekem itt több dolog nem világos, de majd segítesz:

    Ugye hangolásnál mindig az első variátortól, görgőtől indulunk ki. Ha már nem gyári a meghajtás akkor meg kell találni a megfelelő súlyú görgőt (csak egy optimális van belőle), ha ez megvan csak utána nyúlunk a hátsó varióhoz, kuplunghoz. A kuplungot belőjük a megfelelő rugókkal,hogy hol nyisson.

    Na most neked tök gyári a robogód (henger, meghajtás, kipufogó), és szerinted a kisebb súlyú görgőkkel (ráadásul 2 gramm a különbözet ami nem kevés) jobb a motor?
    Ez az egész variálás egyébként a kuplung hozzányúlása után kezdődött?
    Te most akkor a kuplunghoz igazítottad a görgők súlyát? Mert ha így van akkor az nagyon nincs jól. Lehet, hogy én értem félre az egészet, de majd helyreigazítasz, mert érdekel a dolog.

    Amit még nem értek az az, hogy ugye amikor elindulsz a motorral akkor nyit a kuplung és létrejön a megfelelő kapcsolat, de ez megváltozik menet közben amikor egy emelkedőhöz érsz?

    --albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

Új hozzászólás Aktív témák