Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • suste

    veterán

    válasz vadászcsiga #74692 üzenetére

    Xiaomi telefonom van nekem is (biztos hogy nem fele annyit tud, mint a kétszer annyiba kerülő márkás telefonok), és Benelli robogóm, amiben már a kínai levegős, karbis 125-ös blokk van, 2008-as évjárat, 2015-ben 0km-esen üzembe helyezve. De nem vagyok megsértve :)).
    4. éve használom, az elején volt 2 szimering csere, és 2 karbipucolás, ami szerintem betudható a sok állásnak (és garanciában megcsinálták).
    7-8000km körül a variátor+szíj cserés lett, ez talán kicsit korán történt, de más hiba nem volt eddig. Viszont pont a kínai mivolta miatt nagyon olcsó hozzá a komplett szett (20$+7$), főleg a gyárihoz képest (50-60K Ft). Én kicsit módosítottam is a rendszeren (több szettet rendeltem kintről, így tudtam kísérletezni), hogy ne pörögjön feleslegesen a motor.
    Egyébként meg vagyok elégedve vele, 3-3,5l -es fogyasztása van, lassan 17.000-nél jár az óra.....
    Az eddigi tapasztalat azt mutatja, hogy 2000-enként érdemes leszedni a deknit és kifujatni, kipucolni a hajtást, mert utána sokkal jobban húz ismét.

Új hozzászólás Aktív témák