Új hozzászólás Aktív témák
-
kicsitrash
tag
válasz Ronyman #61211 üzenetére
Én úgy gondolom, hogy ésszerű (24-48-72) órán belül el kell kezdeniük a hiba elhárítását. Hogy ez mit takar, azt a szolgáltató saját szája íze szerint értelmezheti. Pl: távolról megpróbálták resetelni a routert, ez már hibaelhárítás. MIvel itt kábelhibáról van szó, ezért elkezdik szervezni, majd akár 1 hét múlva kijönnek és megcsinálják. Te kérheted a kárpótlást arra az időszakra (egyik előző cégemnél a kiesett időszak duplájára járó díjfizetést engedték el). Hivatkozhatnak arra, hogy vis major (az elmúlt hét szélviharai/esőzései miatt megrongálódott), blabla...
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban szabad hirdetni ezen szabályokkal.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen