-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
norbert1998
veterán
válasz dellfanboy #147951 üzenetére
Igen igen.
Az, hogy egy DL650 egy közepesen kezdő soförrel szénné lett alázva egy vadállat+Transporter kombóval
Az egóm nem viselte jól. -
norbert1998
veterán
válasz Zoli bácsi #147953 üzenetére
-
norbert1998
veterán
válasz bacus #147955 üzenetére
Volt közöttünk végig 30-60 méter, egyszer sem mentem bele a fenekébe. Ami közelebbi távolságban volt előttem, az az hogy nem akarok ott maradni, nem vállalom túl magam.
Két alkalommal volt olyan, hogy a belátható jobbos kanyarban a felezovonal jobb szélét elérte a kerekem, és már ficankolt kicsit a motor eleje, még fékeztem, mert az ívet akartam tartani ott, ahol ő nem tartotta.Ami viszont a szegénységi bizonyítványom elég erősen, hogy a motor kerekeit nem ellenőriztem.
Ma reggel néztem rá a benzinkúton. Hátul 1,9; elöl 0,9 bar
Az előző gumi sose eresztett le semennyit. Ez úgy néz ki, ereszt azért. -
norbert1998
veterán
válasz V.Stryker #148006 üzenetére
Országúton van, hogy 110-zel vereti a kamion. Ne altasd magad a 70-nel. 85-nél lassabb kamiont csak elindulás után láttam
Nekem az XL125V nem érezte fogyasztásban a második személyt, pedig ketten ruhában bőven meg voltunk a motor súlya mégegyszer. Végsebességben sem nagyon, de gyorsulasban nyilván igen. Szembe szélben 105, nagyon nagy szélben 90. Hát szélben 120
Viszont az mindig 3,3-3,7 között evett.
De én SOHA nem mentem vele fél vagy negyed gázon, ha nem városban voltam. Mindig max gáz, végsebesség, minden országúton, mindig, folyamatosan, úgy utaztam. -
norbert1998
veterán
Cseréltem izzót a motoron, mert a tompitottal semmit nem látok éjjel. Ellenben a refim kegyetlen jó, jobb, mint sok autón! Viszont H4-es.
Sérga sziná LED-et vettem, de ez nem halogénsárga, hanem húgysárga
-
norbert1998
veterán
Nem bírtam magammal, megrendeltem a sport dobot
Mindenestől 222 Euró volt. -
norbert1998
veterán
válasz Oppenheimer #148087 üzenetére
Annyira azért nem nagy a különbség, hogy hozzá kelljen kötelező jelleggel írni az ECU-t. Motorfüggő, van, amit egyszerű és van, amit könnyű. Gyengébb nem lehet a jobb áramlástól, ha a gyártó nem tervezett scavanging-gel, már csak azért sem, mert kevesebb energia az elhasznált levegőt kiürítenie, tisztább lesz az égéstér gázelegye. Ha scavanging is van képben, akkor azzal kompressziót lehet növelni, és valóban erősebb lehet azzal a motor, és ezt ronthatja egy gyorsabb áramlású kipufogó. Én viszont nem gondolom, hogy itt ilyennel számolt volna a gyártó, vagy, hogy egy egyszerű slip-on ennyit befolyásol.
-
norbert1998
veterán
válasz vihartigris #148086 üzenetére
Leírás alján gyártói igen, illetve a youtube-on biztosan találsz te is.
-
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #148095 üzenetére
Mindössze arra akartam utalni, hogy az én kipufogóm szerintem nagyrészt úgy készült, hogy férjen el és ne legyen túl hangos, semmi több
És lehet, hogy jobb, lehet, hogy rosszabb, lehet, hogy semmivel se másabb lesz az új. Én hangot akarok, azt tudni fogja.
-
norbert1998
veterán
Jól belementetek ebbe a témába most
Én arra gondoltam, hogy az áramlás és akadályozása miatt a pozitív lökéshullám úgymond tud kompressziót növelni, mivel a kipufogó és a szívó szelep egy kis ideig egyszerre van nyitva. Ezt szerintem az én motorom, és a legtöbb, 2000-es évek beli motor nem tudja. Ellenben a negatív nyomás hullám, a meglévő áramlás, tudja maga után húzni a levegőt, ha úgy van kialakítva, és szerintem ez tényleg lehet befolyásolva egy gyorsabb áramú végdobbal.
A biztos az lesz, ha fent van és kiderült.
-
norbert1998
veterán
válasz nrg.960 #148129 üzenetére
Én nem vennék egyhengeres 650-est. Nekem nagyon nem jött be az a három, amin ültem. Két pegaso, az egyik az enyém volt, és egy f650. Szörnyű a karakter, szörnyű a vibrációs, szörnyű a hang. Ellenségemnek se.
Esetleg a KLE500, ha a Strom nem fér bele. De a Strom-mal nem fogsz csalódni. Mindenben jobb szinte, mint a Pegaso.
-
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #148111 üzenetére
-
norbert1998
veterán
Tegnap motorozgattunk kicsit. Szombathelyről fizetős utak elkerülésével benéztünk közép-Ausztria felé, a Ződ Tót. Összesen 340 km, amelyből legalább 200 km erős lejtős, emelkedők sora, hegyi szerpentinek, stb.
Autópályán ugye Graz-ig elvitt volna, majd onnan fel a hegyi utakon, de mivel nem pályáztunk, gyakorlatilag már Oberwart-Hartberg-től mentek a dimbek dombok, hegyek.
Utassal 4,4-et evett a gépsas, de mivel a hátsó dobozt levettük, így nem nagyon tudtam húzni neki, ésszel mentünk. Azért a 340 km volt is vagy 5,5 óra
Volt olyan emelkedő, ahol, bár a sebesség már indokolta a hatodikat utazónak, a domborzat miatt épp csak tudtam tartani teljes gázon a sebességet
Estére a motor eleje gyakorlatilag barna lett a bogaraktól.
[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #148178 üzenetére
Nyílván vízforralót, hajsűtőt és okostévét ne vegyünk a temuról, meg úgy általában semmit, mert a temu/wish tényleg az alja, de azért Aliról nagyon sok esetben lehet jó döntés rendelni. Temuról azért rendeltem csak, mert volt olyan akció, hogy első fiókkal 9x% kedvezmény. Volt is vagy 20-25 első fiókom, lett is jópár dolgom.
De üvegfóliát egyszerűen nem fogok itthon 2000-4000 forint darabáron venni, ha alin 500-ért ötöt kapsz, vagy épp V-Strom index búrát, ha itthon 10 ezer kettő, Alin meg 3 ezerért négyet kapsz. Ugyanez a gyári kézvédőm, pontosan ugyanazt megkapom alin, a két műanyag kézvédőt egy tizesért. Vagy GaN telefontöltő. Itthon is lehet venni Baseus-t meg Ugreen-t, de minek vegyem dupla annyiért, mint alin?
És itt ez a lényeg, hogy a termék pontosan ugyanaz, mint itthon, sok esetben, csak drágábbért.Fúrószárat például nem veszek temuról, mert még az aldis is gané, nemhogy a kínais. Sem alaplapot, processzort, vagy olajszűrőt.
-
norbert1998
veterán
válasz macilaci78 #148182 üzenetére
Ne a chipchipiShopping 17888663-tól vedd a GaN töltőd, hanem a Baseus Official Stroe-ból, és akkor nem nyúlsz mellé
Bicikli, kipufogó megint nem olyan dolog, amit külföldi kínai shopokból rendelek
Az EU ebay más, az olyan, mint egy nagy vatera, kb. Vettem már úgy önindítót is pl.Aliról a legnagyobb dolog, amit vettem, szerintem, egy tucat 3D nyomtatón kívül talán CNC marógép főorsó+frekiváltó volt - DIY projekthez. DIY cuccokhoz tökéletes oldal amúgy.
Fülest is vettem már alin official store-ból, olyan gyártótól, akitől később a TWS fülest itthon vettem meg, most épp valami 50 ezer forint (Soundcore Liberty Pro 3).
-
norbert1998
veterán
válasz 3800+ #148192 üzenetére
etnies:
Elmondanám, a hazai vállalatok is knából rendelik a cuccokat, ha olcsóbb, mint a helyi. Meg a multik is.
Volt olyan termékünk az előző munkahelyemen, ahol konkrétan a teljes gyáártási folyamatát egy autóipari teherviselő elemnek mindenestől kiraktuk kínába, mert olcsóbb ott önteni, forgácsolni, festeni és ideszállítani az 50 kilós vasdarabokat, mint Győrben csak az öntészetet megoldani - és akkor mi forgácsoltuk, festettük őket.
Ja, emiatt tényleg több millió eurót bukhatott Győr, de hát ez van. És ezen is rajta a vám, stb, amit egy nagy cég kinti nagy, millió eurós beszerzésekkor tennie kell, hogy ne kerüljön bajba.Sőt, a cég a saját dolgozóitól is elvette a munkát, hiszen nem kellett festeni és forgácsolni se már ezeket az alkatrészeket.
És ugyanígy aliról jönnek a telefontokok, a csetreszek és csecsebecsék, amiket nbeked ittthon 2-3-szoros áron elad valaki. Én támogassam őt? Ugyan már. UK-ban nagyon ki lett mosva az agy
-
-
norbert1998
veterán
válasz etnies #148210 üzenetére
A fórumot elnézve a többség most sem érti, de ebben sincs semmi új.
Szerintem te reagálod túl. Néhány üvegfólia vagy GaN töltő - you know, dolgok, amikre ideális esetben évente vagy ritkábban van szüksége az embernek - nem fogja tönkretenni az EU gazdaságát, mert egy nem létező csepp a végtelen tengerben. Az EU saját maga teszi tönkre a gazdaságát. Az tény, hogy a mocskos dolgokat kirakják kínába, de ha ők ezt vállalják olcsóért, akkor mondjam azt, hogy ja nem, mert szomorú lesz az a néhány dolgozó aki piros bizbaz helyett az én döntésem miatt zöld bizbazt gyárt egy pincében napi gey tál rizsért? Ugyan
Az összes idei aliexpress rendelésem:
Március 5: 1500 Ft Megane 3 logó az autó hátuljára, mert lenyúlta a fényező az egyik E betűt, az eredetinek az ára kerek tízszerese.
Február 28 - confidential, mert nem épp szép dolog
Február 28 -3500 Ft flexibilis eredeti 3D Ender nyomtatólap a gyártó hivatalos alis store-jából (itthon tízezer)
Február 20 - 5500 Ft Megane 2 csomagtartó nyitó gomb, kb mindenhol out of stock, 25 euróért
Február 19 - 1000 Ft Intel 13th/14th gen contact frame, itthon nem is lehet kapni; az ingyen postáért egy 3 dolláros 160 darabos Szojuz Legó is ment mellé
Február 19 - 1800 Ft szénszálas bakelit tisztító kefe - itthon szerintem nem is létezik, egyet meg már elhasznált a családtag, akinek ajándék volt - 5 év alatt
Január 21 - 1700 Ft Lego McDonalds, 180 darabos - szeritnem nem is létezik ilyen itthon
Január 21 - 2000 Ft 3 darab Xiaomi Pad 6 üvegfólia (tíz colos tabletra, érted. Itthon egy darab 6 colos telefonfólia kerül ennyibe. )Nem hiszem, hogy a fentiekkel bárkinek a gazdaságára is hatással lennék az enyémen kívül.
-
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #148233 üzenetére
Elképzelhető. Tulajdonképpen a lényeg az lett volna, hogy a Temu/Wish/Ali egy merénylet a gazdaság és a drága államunk ellen és tilos választani. Ez így nem állja meg a helyét. Berendelni haszontalan szarokat viszont valóban felesleges és erősen romboló, de ez az egyénre nézve is, nem csak a gazdaságra. Nem nagyon vettem felesleges szemetet, de volt már rá példa, hogy egy fontosabb termékért muszáj volt beraknom a kosárba valami trash-t, hogy egyáltalán postára legyenek hajlandók adni. Ez pl. a Temu marhasága, és bele is lett számolva, hogy a mellépakolt cucc az jó eséllyel konkrétan trash, mert nemigen találni oylat, ami jó is.
-
norbert1998
veterán
Haverékkal este rendelünk louis-ról.
Igazából EU-ban költjük a pénzünket, de nem magyarok kapjákElkezdik ketten is A1B-vel a motorozást, sisakot rendelünk. Esetleg kesztyűt, kiegészítőket.
Most haver a Caberg Avalon Blast sisakot nézi, szerintem is elég jó, nekem a Caberg eddig bevált, tetszik. Meglátjuk, milyen lesz. Persze a méretpasszolás harcosabb dolog, de lakhelyünk miatt kb. minden bolt kiesik. Ha nem stimmel, majd max mégiscsak elmegyünk a louis-ba, kézben a bnem passzoló sisakkalMotorválasztás megintcsak kemény dió, mert az A1 piac elég szar. CBF, YBR meg hasonló biciklik vannak,d e elég dágán, szinte már szalon Keeway áron, ha fiatalabbat nézel. 15 lóerő közelébe kevés motor ér el. Varadero-t ajánlgatom nekik, arra még vevők lennének. CBR szintén bicikli szerintem, de legalább tetszik nekik.
Nagy szerencsével lehet találni TRD 125 vagy NSR125 kétütemű motorokat <11 kW forgalmival, azok még tetszenek nekik, de hogy a megvásárlás is szerencse lesz-e vagy csak a vásárlás nélküli távozás, az már más kérdés. A TRD-t én is szívesen használtam volna első motornak.
[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
veterán
válasz Döglött Róka #148277 üzenetére
Első motorral esni kelni (lehetőleg azért nem) nagyon max 800-at szánnak vételárra, de jobb lenne az olcsóbb, főleg az ingyen
-
norbert1998
veterán
-
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #148285 üzenetére
-
norbert1998
veterán
na két darab Caberg Avalon lett, egy M és egy L, plusz az ingyen postáértt lett egy Abus Louis tárcsazár nekem, hogy néha hagyhassam a motort a ház előtt egy hangyával boldogabban.
Egyik haver eléggé hajlik a Varadero felé, és akár a facelift modell is beleférhet, másikat még gyúzködni kell. TRD 125 annyira nem jön be nekik, és félek, hogy az NSR meg kényelmetlen lesz.
[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
veterán
válasz dellfanboy #148325 üzenetére
Bruh wdym szar? Ha egyszer használatos is jobb mint bármi más, egy WD40 chain spray van vagy tízszer ennyi
Mondjuk én eddig 75-W80-as váltóolajat öntöttem rá
[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
veterán
válasz vihartigris #148344 üzenetére
Kaptam egy ilyen nyakláncot egy hosszú szakállú öregúrtól. Jó hosszú lánca van, és furán kattog, ha kinyitom a medált.
Utána mindig azt veszem észre, hogy eltelik egy csomó idő -
norbert1998
veterán
Tegnap megjött a Dominator dob, ha minden jól megy, szombaton felrakjuk
Me a középtámaszt is, meg a hátsó teljes fékrendszer felújítást is megejtjük. Meg még egy olajcserét is -
norbert1998
veterán
válasz bigdady #148436 üzenetére
Ahogy mi néztük nemrég, Caberg Avalon lett végül, de ez a raw lista. Louis-bol. Ami nincs rajta és kapható ott, az trash vagy nincs napszemüvegje.
MTR S-5 olcso, 45€, nincs sharp törésteszt, nincs napszemüveg, régi ECE, vállalható márka
MTR S-6 Evo olcsó, barátnőmnek olyan van, de nincs benne napszemüveg, nincs törés 50€, újabb ECE jel, vállalható márka
MTR S-13 65€, nincs törés teszt, van napszemüveg, régi ECE
Airoh Valor 90€, 5* törés, nincs napszemüveg, jó márka, régi ECE
HJC i70 95€ van napszemüveg, 4*, régi ECE, jó márka
HJC C70, 100€, 5* törés teszt, régebbi ECE jel, napszemüveg, jó márka
Caberg Avalon 100€, jó márka, napszemüveg, nincs törés, régi ECE
Shark Ridill 100€, 4*, napszemüveg, régi ECE
Scorpion Exo 491 120€, jó márka, napszemüveg, új ECE, nincs törés (elődje 3* )
Nolan N60-6 140€, 4*, új ECE, napszemüveg, jó márka
Airoh Spark Rise 140€, nincs törés, jó márka, napszemüveg, régi ECE
Shark Skwal 150€, 4* régi ECE, napszemüveg, jó márka
-
norbert1998
veterán
válasz bigdady #148439 üzenetére
ECE nélkül nem adhatnak el sisakot Európában. Sőt, 2025-től már CSAK ECE 22.06-os sisakot árulhatnak!
Az ECE jel még nem biztos, hogy jó sisakot takar, főleg a régebbi. Ezért nézem a SHARP töréstesztet. Jó példa a Caberg. Az Avalon-t úgy vették meg a barátaim, hogy bár arról törésteszt nem volt, a Caberg sisakjainak SHARP eredménye vagy 4 vagy 5 csillagos, kivétel nélkül, és masszívan 4,5-es átlagot hoznak, így a bizalom alapján az Avalon is legalább 4 csilalgot tud.
Ellenben a Scorpion 390/391-nek szintén nem volt tesztje, de a Scorpion átlagos SHARP értékelése 3 és 4 között van, így nem is mernék olyan sisakot venni, ami nincs tesztelve. Négy csillag alatt nem vennék, bármennyibe is kerül.
Ami brand nincs jelen SHARP-on, azt meg el is kerülöm. Van bőven elég másik, hogy ne fájjon az adott sisak hiánya.Nekem Caberg Duke II van, 5 csillagos SHARP teszt, és a nyithatók között árkategóriától függetlenül is kiemelkedő állrész stabilitással.
-
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #148461 üzenetére
Te amúgyse értesz semmihez, többet nem kérdezek tőled!
Hétfőn megyünk egy rendszámos NSR125-öt megnézni havernak. Kíváncsi leszek! Elvileg nagyon szép állapotban van. Nem foglak majd zargatni vele, ha mégse lesz jó
[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
veterán
Itt a videó a hapciról
[link] -
norbert1998
veterán
válasz norbert1998 #148472 üzenetére
Rossz csoport, bocsi 🤣🤣
-
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #148475 üzenetére
Arra kell figyelni vásárláskor, hogy ne vegyük meg?
-
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #148480 üzenetére
Képek alapján nagyon egyben van, az ára sem egy bankrablós összeg, szóval ha szar, legalább olcsó lesz és kívülről, mellette állva nem látszik
-
norbert1998
veterán
-
norbert1998
veterán
Tegnapi motor szerelés:
Elsőnek a kipufogó:
Nyilván nem hagyhattam ki, hogy dob nélkül menjek egy kört vele, ahogy a Varadero-val is tettem anno. Az azért elég brutális volt.
Felkerült az E-jeles Dominator dob. A gyártó emailben azt hazudta, hogy ebben kivehető a db killer, ezért fizettem nekik 30 euróval többet a másikhoz képest, amibe be van hegesztve. És természetesen a drágább kipufogóba is be volt hegesztve Azért megoldottam, hogy szépen csavarral kivehető legyen.
De az az igazság, hogy még killerrel is olyan killer hangja van, pun intended, hogy nem nagyon akarom én azt kivenni onnan. A gyári dobbal szabályosan hugyoskisfiu hangja volt ehhez képest 🤣Aztán a közép állvány.
Mi ezzel nyár végén próbálkoztunk sötétedés közben öcsémmel, szét csíptek a szúnyogok, de végül nem sikerült.
Tegnap két perc alatt egyedül beraktamAztán hátsó feknyereg és fék munkahenger felújítás.
Volt nyereg dugattyú polírozás, karmantyu csere, csúszka csere, kis zsirzas, ahol igényli, minden át mosva. Fő fék henger a hátsó fekhez szintén, kis gumi bogyók a belsejében újak, kimosva, takaritva.
Elektromos vakuumpumpával leszippantva az új DOT4-es Ferodo folyadékot szépen megjött minden hátra.És a fék erő épp ugyanolyan fos. a pedál keményedik szépen, a hátsó kerék még nem lassul. Kezdem elhinni, hogy ez tényleg ilyen ganaj.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Computex 2024: TUF notebookok Ryzen AI-val
- Tesla topik
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- BestBuy topik
- Fotók, videók mobillal
- Robot fűnyírók
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- További aktív témák...
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs