-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #148559 üzenetére
Valóban így van, bár akkor már meg volt vásárolva a készlet, és most nyugodt a lelkem, így összességében mégis azt mondom, hogy megérte
-
norbert1998
veterán
-
norbert1998
veterán
válasz Döglött Róka #148563 üzenetére
A videón a bolond mexikói hasonmásom látható.
-
norbert1998
veterán
válasz Döglött Róka #148566 üzenetére
Amúgy te most egy emoji miatt vagy felzaklatva, ami egy hangzás témájú videón a cenzúrát szolgáltatja?
-
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #148607 üzenetére
Az Arrow miatt halott power nyitás alatt? 😅
Mi azt hittük, karbi vagy kompresszió.A Cagiva-n is valami ilyesmi volt, csak lóhere volt rajta. De a design ugyanez volt kb. Az ennyire nem volt kakaó nyitás előtt.
-
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #148610 üzenetére
Akkor karbi vagy kompresszió.
Majd nyomozunk.Tudtam, hogy tudni fogod a jolly-t 😁
[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #148614 üzenetére
Akkor úgy mondom, hogy akár egyesben is power mnyitási fordulat alatt akármilyen gázálláson lassul (és ez igaz a többi fokozatra is, lehörög, csak behúzott kuplunggal/üresben tudom 6000-ig eljuttatni a fordulatot. Utána már megy szépen.
-
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #148631 üzenetére
Erre gondolok én is.
Elektronika lehet szerintem.Plusz karbi is, 10 év alatt nem ment 4000 km-t ennél a csajnál, ő meg az utóbbi három évben nem is ment vele.
-
norbert1998
veterán
Május 18 ZalaZone motoros képzés, ha jól sejtem, ingyenes.
Én az egyes csoportba leszek, ha valaki jönne még
-
norbert1998
veterán
Elhagytam a db killert
Így már nem tetszik a hangja 🤣 -
norbert1998
veterán
válasz Big_Boss #148720 üzenetére
Biztos találsz olyat, ahol a forgalmiban 35 kW van, ha más nem, Willhaben-en.
2021 december - 2022 január között írtam a külföldi motor papírozásról itt a fúrumon, igazából tökre nem nagy cucc - persze az átfutási idő az sajna sok, azaz, mire műszaki időpontot kap a motor. Azon túl, egy délelőtt az egész.Mi is találtunk 33 lovas 125-ös motort 15 lovas papírokkal
Még Yamaha R1-et is találni 27 kW papírokkal, ha elég jól kereselSuzuki GS500/GS500F?
-
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #148607 üzenetére
Na kérem, kicsit belenéztem a leli világába. Ebben a powerszelepben szerintem van valami enkóder, mert bárhova terekem gyűjtás nélkül, azonnal vissszamegy a helyére, low állásba (van kis mutató rajta).
Viszont, ami fontos: Indításkor LO állásba van a powerszelep, aztán alapjáraton HI, aztán kis gáznál vissza LO, aztán nagy gáznál , nagy fordulatnál újra HI.
Ma azt csinálta velem, hogy vittem volna eredetvizsgára, és az első két falun alig bírtam magamat átszenvedni. Alig bírtam eljuttatni a fordulatot power nyitásig, utána az első fékezésig tök jól ment, aztán kb le is fulladt. Hiába játszottam a szivatóval, stb, egyszerűen nem tudtam normálisan haladni. Volt, hogy öt percig csak a fordulatot próbáltam úgy bejátszani, hogy egyáltalán megmozdulni tudjak.... Ha végre elindult, akkor csak nagy gázzal tudtam menni, és rángatott is rendesen.Aztán a második falutól egyszer csak fogta magát, meglódult, és mindenféle gond nélül bejöttem az eredetvizsgára. Kis és nagy fordulaton is rángatás nélkül ment szépen tökéletesen. Itt már szivató nélkül végig.
Mértünk ma kompressziót, de már kb csak langyos volt a motor. Zárt gázzal 7,5 bar, nyitottal pedig 8.
Szerintem a powerszelep nincs megszoruulva, az elektronika is szépen hajtja a villanymotort, nem tudom, mi lehet a gondja.... Még a karbiba nem másztunk bele, ma az én motoromat simogattuk igazából
-
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #148747 üzenetére
Alapjáraton miért van HI állásban? Az csak nem a tisztítás része.
-
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #148751 üzenetére
Már semmilyen megoldás nincs előttem a Hondán kívül - a karbi viszont biztos kakaó, még csak a fojtóhengert meg a tűt húztam ki belőle, de a tű alja is tiszta zöld volt. Már egy 100-110 km belement 100-as benzinnel, szombaton ha lesz idő, kicsit jobban szétszedjük, megnézzük a karbit, reed szelepet, a dugattyút és a gyűrűket, meg talán még a powerszelepet is.
A Cagiva-t elvitték Olaszországba, rendesen jött az olasz jóember és euróért elvitte, hogy neki kell.
Abban nem rémlik, hogy alapjáraton mit tett a power, de az igen, hogy az nem tudta, hol van, mindig csinált egy oda-visszát gyújtás ráadásakor. -
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #148762 üzenetére
Bizonyára a karbi gatya, ezt az elejétől sejtettük, éveket állt a motor, kb csak műszakira vitte az előző tulaj az utolsó 4-5 évben.
Be is rendeltünk egy teljes tömítés szettet, mert látok rá esélyt, hogy nem egy gumi alkatrész benne több különböző darabban fog kijönni.
-
-
norbert1998
veterán
Na kis történetmesélés az Aprilia-ról.
Szombat reggel mentünk érte, a tulaj szerintem még kb. aznapos volt, és mi is éreztünk még ébredéskor egy kis macskajajt - ez nekem estére mondjuk durva fejfájásba ment átEz eredetileg egy piros motor volt, amit a tulaj átfestett feketére, de a forgalmiba nem íratta be, így a friss műszaki után csütörtökön újabb friss műszakit kapott
Beindult könnyen, szép hangja van. A fékek nagyon komolyan harapnak, de az első tárcsa elég erősen lötyög a szegecsein. Pedig válla nem volt, bár nem tudom, hogy a vastagsága milyen. Elvileg 11 ezer km volt a motorban.
Elvittem próbakörre, egész szépen tette a dolgát power nyitás alatt is, majd visszafelé a tulajhoz elkezdett egy olyan hülyeséget, hogy nagyobb gázra 4000-6000 közötti tartományon egyszerűen nem ment át, hörgött csak. Ezt kisebb gáznál nem csinálta. Az alapjárat hol fennakad 4000-nél, hogy rendesen visszaáll 1500-ra. Ráadásul 8000 körül rángat utazósebességnek, mert szerintem összevissza nyitogat a power (8100 a nyitási helye).
A karbi biztos, hogy szét van tekergetve, az alapjárati csavar szinte teljesen be van tekerve, koppig, erre is jön egy szétszedés, az garantált. Aztán hogy a power rángatás megmarad-e, nem tudom.
Langyosan ennek 8,5 volt a kompressziója.
Végül a fék meg az utólagos festés minősége miatt 750 helyett 620-ért hoztuk el, lábon hazavittem, 120 km.
Kellemetlen volt. Kényelmetlen nagyon - mondtam is, hogy inkább TDR125, mint bármilyen sportmotor, de hajthatatlanok voltak mindketten.
Sem a Honda, sem ez nem volt agresszív alkudozással zárva, az első ajánlatot elfogadta mindkét tulaj, szerintem konkrétan nem is nagyon érdeklődtek ezekért a motorokért, eladni is öröm lesz majd nekünk isAz Aprilia-val mentem pályán is, 147 volt a vége, a tankon teljesen hasalva. Az kicsit kevés...
-
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #148917 üzenetére
Lesz szerelés bőven.
Egy darab service manualt találtam (ha van másik, elfogadom, ez 2008-as motor), abban azt írták, a Corsa 8100-nál nyít, az SP meg 8400-nál. Illetve 2500-ig nyitva van mindkettőn. Kibogozzuk a marhaságokat.
A kipufogó az rendes gyári Aprilia.4-6000 fordulatos dadogas euro norma, egy jumpert kell atvagni az cdi dobozban, interneten hamar megtalalod, ha nem, akkor szolj, atkuldom a leirast.
meglátom, jelzek. Ezek szerint a gyújtás dadogtatja be? De annyira bedadog, hogy nem is tudok tele gázzal átmenni a 4000-6000 fordulat tartományon, csak hörög dadog...
Volt egy random EFI lámpám is egy 1-2-3-4 leforgatás után. Semmi nem változott, csak világított következő indításig. Valamint nem megy a vízhőfokjelző.Egy Lagunával követtek haverék, ahol a motor 147-et írt, ott a Laguna 142-t, a Waze meg 137-et.
[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #148920 üzenetére
[link]
Ebben a doksiban találtam.11 kW verzió volt, de annál biztosan több, emrt sokkal jobban megy, mint bármilyen 11 kW motor.
A vázon van egy 11 kW és egy 18 kW jelzés is, az alvázsszám plaketten. Nyílván derestricted
A leírás alapján a 11 kW verzióban nem is volt "Rave" Valve, és annak beszerelése illegális -
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #148920 üzenetére
EFI lemaradt.
Hazafelé, már ilyen 100 km után egy kanyar után egyestől kezdve leforgattam minden fokozatot, és van egy olyan hibalámpa, hogy EFI, az bekapcsolt, meg az általános hibajelző piros háromszög is. Gyújtás fel/le után eltűnt. A motor viselkedésében semmi mást nem lehetett észrevenni
-
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #148924 üzenetére
Nem hiszem, mert van külön Dzsinn lámpa piktogram is. Vagy a 2T olajra gondolsz? Megnézem, hogy a szenzor élhet-e még, de igazából a tartály tele van.
Viszont lehet, hogy a héten nem fogok tudni foglalkozni a motorral még.
-
norbert1998
veterán
Afelett mindenki elmegy, hogy ez április elsejei videó?
-
norbert1998
veterán
válasz Shadowbull #149019 üzenetére
Mondjuk autónál tényleg működik a kikormolas, ha azt lusta nagyi módban használták és kézbe kapja egy fiatal. Néhány tank után érezhetően javult az a konkrét Peugeot 206 CC 1.6, amit a volt barátnőm vett magának valami fura helyről.
-
norbert1998
veterán
válasz Shadowbull #149033 üzenetére
Azért mondom, hogy nem hiszem, mert közben nem használtam, mert épp mosolyszüent volt, amikor vette, a különbség pedig tényleg nagy volt, és mindketten éreztük.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Gaming notebook topik
- Építő/felújító topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Autós topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen