Új hozzászólás Aktív témák

  • norbert1998

    veterán

    válasz Topiccsendőr #148607 üzenetére

    Na kérem, kicsit belenéztem a leli világába. Ebben a powerszelepben szerintem van valami enkóder, mert bárhova terekem gyűjtás nélkül, azonnal vissszamegy a helyére, low állásba (van kis mutató rajta).

    Viszont, ami fontos: Indításkor LO állásba van a powerszelep, aztán alapjáraton HI, aztán kis gáznál vissza LO, aztán nagy gáznál , nagy fordulatnál újra HI.
    Ma azt csinálta velem, hogy vittem volna eredetvizsgára, és az első két falun alig bírtam magamat átszenvedni. Alig bírtam eljuttatni a fordulatot power nyitásig, utána az első fékezésig tök jól ment, aztán kb le is fulladt. Hiába játszottam a szivatóval, stb, egyszerűen nem tudtam normálisan haladni. Volt, hogy öt percig csak a fordulatot próbáltam úgy bejátszani, hogy egyáltalán megmozdulni tudjak.... Ha végre elindult, akkor csak nagy gázzal tudtam menni, és rángatott is rendesen.

    Aztán a második falutól egyszer csak fogta magát, meglódult, és mindenféle gond nélül bejöttem az eredetvizsgára. Kis és nagy fordulaton is rángatás nélkül ment szépen tökéletesen. Itt már szivató nélkül végig.

    Mértünk ma kompressziót, de már kb csak langyos volt a motor. Zárt gázzal 7,5 bar, nyitottal pedig 8.

    Szerintem a powerszelep nincs megszoruulva, az elektronika is szépen hajtja a villanymotort, nem tudom, mi lehet a gondja.... Még a karbiba nem másztunk bele, ma az én motoromat simogattuk igazából

Új hozzászólás Aktív témák