-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Erdekes, kockas gumi ilyet nalam nem csinalt. A CBR-t eleg elhasznalt gumival vettem, tenyleg volt egy éle Viszont en hasznalat kozben csak annyit vettem eszre, hogy kanyarodaskor olyan volt bizonyos dontesnel mintha atesne a motor egy holtponton, bizonytalanna valt. Roppant kellemetlen elmeny volt vele motorozni. Gyorsan csereltem is. Egyenesben viszont semmi baja nem volt.
-
vendingo
veterán
válasz Topiccsendőr #148698 üzenetére
&Tüzi: Köszi a tanácsokat.
3 éves gumi, döntögetve nincsen. Én is gumi cserére tippelnék leginkább, illetve ki is lehetne görgőzni a felnit.
Találtam rá jó áron gumit, szerintem a héten meg is rendelem előre.
Hátul csak egy kis doboz van, ami többnyire üres.Tervben van a motor csere, így viszont nem akarnám eladni.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
válasz Topiccsendőr #148704 üzenetére
Megfogom próbálni, de akkor még mindig ott a kérdőjel, hogy miért kellett 50g súly?
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
válasz bajnokpityu #148707 üzenetére
Most hogy mondod, tesóm panaszkodott, hogy fura kanyarban.
Én már megszoktam. :)Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
veterán
válasz bajnokpityu #148707 üzenetére
Nem emlekszem mar hogyan, de nem hossziranyban volt kockas, mint a hatsok szoktak, hanem valahogy mashogy.
Nem tudom, de kurva mod berazta ahogy lassultam, utana kiprobaltam megint, de kezem a kormanyon volt, es megint.
Gumicsere megoldotta, es ott neztuk, hogy amorful volt kopva.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Döglött Róka #148681 üzenetére
Ha ajanlhatok egy masik yt csatornat, inkabb a driving4answers lenne az, mert az altalad linkelt ytber sokszor téves informaciokat oszt meg, es pongyolan fogalmaz, illetve tobbszor rossz kovetkeztetest von le.
Explosión de dos tiempos
-
-
Döglött Róka
veterán
válasz Topiccsendőr #148711 üzenetére
Ez legalabb szorakoztato, igenyes es nem vagyok fotelmernok.
[ Szerkesztve ]
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
senior tag
Sziasztok!
Egyelőre csak infókat gyűjtök.
2009 óta A2 jogsi adott, azóta sajnos nem volt lehetőségem motorozni. Korlátlanra most se időm, se kapacitásom.
Idén munkába járáshoz vettem egy 300-as Piaggiot. Szép és jó, de váltanék motorra.
186 cm/100 kg vagyok. 99,9%-ban városban használnám a motort, 3 pici gyerek mellett nincs időm túrázgatni.
390-es Duke nagyon tetszik, de a magasságomhoz túl kicsi. 1,9M-ra lőttem be a keretet, amiket nézegettem még: 390 Adventure, MT-03, CB500X/F. Egyéb ötlet, tipp? -
vendingo
veterán
válasz Big_Boss #148714 üzenetére
Cb500x, nc700x (xd).
Városba amúgy bőven elég lenne egy 125-300 közötti motor is.
Pl benelli trk251, leoncino 250, cb300r, dl250, g310gs, g310r, crf250L (rally),
Én 125-ös géppel nyomom város és agglomeráció, illetve havonta 2-4 alkalommal 2x100km. (750-ről váltottam)
Most gondolkodok kicsit feljebb, (imperiale 400) de ezzel már nagyobb 1000+ km utak is lennének.[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
senior tag
Köszi mindenkinek!
Kb. másfél évet visszaolvastam a fórumon + rákerestem a fenti típusokra.
norbert1998:Amennyiben a keret engedi, 2010 utáni motort szeretnék. ER5 37kw, így kiesik a A2-ből. Téged viszont majd kereslek PM-ben, szhelyi vagyok.
vendingo: 125-öst nem szeretnék, NSR125 volt az első motorom. Imádtam, de most kimaxolnám az A2 kategóriát.
tboy93: Ha jól emlékszem, neked CB500 van. FB csoportban ugyanazt a fékbetétes kérdést tetted fel, mint itt a fórumon.
GTVili: Itt a fórumon többen írták, hogy 170 cm környékén még OK a kis Duke, de fölötte már kicsi. Üléspróbázni kellene egyet.
Ahogy írtam, városi ingázásra használnám nagyrészt, de ha évente 1-2x sikerül lepasszolni a gyerekeket nagyszülőkhöz, akkor beleférne egy Balatoni gurulás is. Talán a kisfeleséget is meg tudnám győzni.
390 Duke városba tökéletes lenne, de erre feleségem nem ültetném fel. CB500 szimpatikus, formára viszont az MT-03 tetszik a legjobban. -
JoinR
őstag
válasz Big_Boss #148720 üzenetére
Szerintem nem kell üléspróbázni, 186 centivel a Duke-on kb. olyan a térdszög, mintha guggolnál.
Én 390 Adventure-t vennék, az kényelmesebb lenne (nem annyira, mint a CB, de városban megteszi). Viszont a KTM-ben sokkal több a boogie, ha nincs sok időd motorozni, én inkább az élvezetesebbet venném. -
User_2
tag
válasz Big_Boss #148720 üzenetére
van egy 300-as piaggio-d és olykor átülnél egy bármire 500-ig?
hát nem lesz egy tűzijáték.
tartsd meg a piaggo-t városinak és toljad neki nyélgázon 2-ban, 3.-ban.
városban 50-ig vagy 70-ig a főbb utakon.országúton se tudsz többel menni, mert több a 60-as tábla, mint a sebességkorlátozás vége tábla.
arra, hogy városban vagy országúton kilőjj és megelőzz egy akármit, tökéletesen elég egy 300-as, szépen gangolhatsz fölfelé előzés közben.
érthető, hogy nagyobbra vágysz, de amint meglesz a nagyobb, egyből rájössz, hogy nem tudsz vele menni 5.ben, 6.ban, szinte soha. ha esetleg akkor is csak alapjáraton.
városban meg nem lesz bátorságod 5000 fölé menni 2.ban se, csak tötymörögni fogsz vele alapjárat körül.nem annyira olyan ám a valóság, mint a marketing.
-
senior tag
válasz JoinR #148722 üzenetére
A 390 Adv már eléggé a keret teteje. Motorrevü tartósteszjében azért elég sok szívás volt a motorral + ha jól emlékszem itt a fórumon is van/volt valaki, akinek problémás a motor.
Ez mondjuk igaz a Duke-ra is, 2018-ban és 2019-ben is módosítottak rajta, hogy kijavítsák az első széria hibáit. De egyetértek, városba a Duka lenne a legélvezetesebb.csongi
Kínait nem szeretnék. Tudom, hogy a BMW beszállítója, de nem tudom mennyire kiépített a szervizháttér és milyen az alkatrész ellátottsága.User_2
A Piaggiot nem tartanám meg, 2 motort nem tudok tárolni.
Tolnám én nyélgázon 2-ben, 3-ban, de max a görgők súlyával tudok szórakozni a CVT-ben.[ Szerkesztve ]
-
GTVili
tag
válasz Big_Boss #148720 üzenetére
Volt nálam próbára.... én 176cm vagyok. Komfort üléssel, ami kb 2cm-el vastagabb az alap gyári ülésnél, éppenhogy leért a lábam róla... nem teli talppal.
A feleségem 165cm... na neki csak lábujhegyen.A térdszögről megmondom őszintén, hogy nincsenek emlékeim...
És valóban, a puding próbája az ülés....
-
norbert1998
nagyúr
válasz Big_Boss #148720 üzenetére
Biztos találsz olyat, ahol a forgalmiban 35 kW van, ha más nem, Willhaben-en.
2021 december - 2022 január között írtam a külföldi motor papírozásról itt a fúrumon, igazából tökre nem nagy cucc - persze az átfutási idő az sajna sok, azaz, mire műszaki időpontot kap a motor. Azon túl, egy délelőtt az egész.Mi is találtunk 33 lovas 125-ös motort 15 lovas papírokkal
Még Yamaha R1-et is találni 27 kW papírokkal, ha elég jól kereselSuzuki GS500/GS500F?
-
senior tag
válasz Big_Boss #148724 üzenetére
Szerintem rám gondolsz De hálistennek már eladtam a 390-et. Városi használatra biztos nem venném. Túl széles a kormánya, és mivel tele a város suv-okkal, így pont beleérsz a tükrükbe.
Ha már nem Duke, akkor én a vitpilent is megnézném, a kis kormánya miatt sokkal jobban elfértem vele mint az Adv-vel, meg az magasabb is, kicsit más felépítésű mint a Duke. Párom kb hasonló méretű mint te, ő nem nézett ki furán rajta, viszont azon meg nem fér el utas. Na meg a Duke és a Vitpi is sokkal robbanékonyabb volt, mint az Adv, hiába ugyan az a blokk, sokkal pörgősebb volt. -
senior tag
válasz Zsírkrétamen #148728 üzenetére
Igen, te voltál
Párod mennyire fért el a Duke-on?norbert1998
Nem, kamu papírozással nem szeretnék szórakozni.JoinR
Maradnék a bejáratott márkáknál. -
senior tag
-
Apophis
őstag
Megvolt a Kawa nyílt nap a hétvégén. Durva tömeg volt, de végül négy géppel tudtam menni: ZH2 SE, Ninja H2 SX SE, Ninja 1000SX és Ninja ZX-10R.
Ígértem tapasztalatokat: megmondom őszintén, nagyobb durranásra számítottam (referencia kedvéért egy megírt Z900-at hajtok, padon 140 LE). A két túrásabb Ninja számomra dögunalom volt, a kompresszoros is; persze, jó a hangja, ahogy elkezd visítani, de dinamikában nekem bálnák. A szélvédelmük is elég gyenge volt a plexi és idomok ellenére, ezen nyilván lehet javítani.
A sport ninjához már öreg vagyok, fárasztó rajta gubbasztani és alul gyenge, de azért élveztem 2-3-ban kihuzatni a jó hosszú fokozatokat, ezt a nakedek nem tudják; elfogadnám második motornak .
A ZH2 tetszett legjobban, egy erősen upgradelt Z900-Z1000, alul érezhetően több erő, és ezen a kis körön is nagyon kijött, mennyivel jobb a futómű és a fék. Ezen sokkal jobban éreztem a kompresszort is, érdemes volt kipróbálni, egyedi élmény.
All was naught but to serve the void...
-
macilaci78
nagyúr
válasz vendingo #148716 üzenetére
NC700X nekem kicsi (196 cm magas vagyok). Nem hiszem, hogy egy 10 centivel alacsonyabb embernek kimondottan kényelmes lenne, inkább a még elmegy kategória.
Ugyanígy a CB500X is csak elmegy.
Esetleg valami 35kW-ra korlátozott nagyobb motor?
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
JoinR
őstag
válasz macilaci78 #148734 üzenetére
700-as Ténéré már biztos elég nagy, azt is lehet(ett) kérni A2-vel. TRK502 is nagyobb méretű. Az más kérdés, hogy városban milyen ezeket használni..
[ Szerkesztve ]
-
Debilon
addikt
mellékesen, ha valaki nem idegenkedik a Dunloptól, akkor az R17-nél ezekre a típusokra (ha párban veszed):
SPORTSMART TT, SPORTSMART MK3, ROADSMART IV, MUTANT, TRAILMAX MERIDIAN, TRAILMAX RAID15.000 Ft visszatérítés van
[ Szerkesztve ]
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
vendingo
veterán
válasz JoinR #148735 üzenetére
Trk502 indokolatlanul széles. Városban használhatatlan. Pár hete ültem rajta, nagyon nem jött be, pedig korábban afrika twint hajtottam. A trk251 viszont nagyon pofás gép, de 193 centivel az is kicsi nekem.
Még a versys x 300 is jó lehet, van benne erő, méretileg is okés.
Ami fura volt nekem, hogy az imperiale 400 milyen kényelmes az én méreteimhez. 2 használt volt eladó, 3 nap alatt mindegyik elkelt, meló miatt nem tudtam vétellel foglalkozni. Új ára nekem nem éri meg, hamar túladok a motorokon.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
macilaci78
nagyúr
válasz JoinR #148735 üzenetére
Egyik ismerős most adta el a TRK502-t és ült át egy új Versys-re. A TRK502-re mondta, hogy torony, 190-195 cm magas gyerek. Elvolt vele, belátta a forgalmat.
Akartam azon a motoron egy üléspróbát, de nem úgy alakult a naptárunk.
A TRK702 mellett álltam, a tulaja kb 175-180 cm lehetett. Sután is nézett ki mellette, de a lába leért sarokkal is, nyújtott térddel. Kötve hiszem, hogy egy dőlés esetén meg tudná fogni. Mondjuk, ő az alacsonyabb üléssel kérte.vendingo: Igen, a TRK502 robosztus, emellett magas is.
Az említett TRK702-őn még a bukócsövek, meg miegymás is rajta volt. Városban nem sok előnye van az autókkal szemben.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Zoli bácsi
őstag
válasz vendingo #148737 üzenetére
Annyira nem kicsi az a TRK251, főleg neked, aki még nem rendelkezik kifejlett apatesttel. Gyárilag van rajt plexi, doboztartó konzol, USB töltő. Amire motort keresel, szerintem megfelelő lenne. Tavaly összehasonlítottam a fogyasztási adatait az Imperiale adataival, arra számítottam, hogy a kisebb köbcenti miatt a 250-es jobb eredményeket produkál, mint a nagyobb, nehezebb Imperiale. De nem, a 400-ast kevesebb fogyasztásból hozta ki a legtöbb tulaj. Gondolom a fordulatszám az oka, ugyanazon sebességnél jóval kevesebbet forog az Imperiale motorja.
Imperiale kényelmes, megerősítem, hosszabb úton is, nem fáj a derekam a 200km-es vasárnapi kör után.
Őőőőőőőő..izé.. És arra nem gondoltál, hogy veszel egy új motort, és azt hosszabb ideig megtartod..? Mostani akciókat kihasználva. -
vendingo
veterán
válasz Zoli bácsi #148739 üzenetére
3x ültem trk 251-en, első alkalommal pénzzel a zsebembe mentem megnézni. Térdeimnél kicsi, nem komfortos.
Most nincs semmi akció imperialra, 1.7-et meg nem csengetek ki rá. Nálam a 4 év már hosszú idő motornál. A mostani kb 8 hónapja van meg, és már meneszteném.
Cl500 lenne a tuti, de nagyon túl van a keretemen. Idén szeretnék telket is venni.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Shadowbull
addikt
Jönnek az automataváltós GS-ek
[link]https://marharepaszerint.blogspot.com
-
veterán
válasz Shadowbull #148743 üzenetére
Lehet szőrszálhasogatás, de ezt inkább hívnám robotizált váltónak.
Gyakorlatilag a hagyományos váltót és kuplungot működteti helyetted.A Honda DCT-je inkább nevezhető automatának hagyományos értelemben.
Mondjuk én nem bánnám ha a BMW verziója idővel több más márkánál is megjelenne.
Ha nagyon csapatni akarod akkor lehet rugdosni a váltókart, ha csak kényelmesbe gurulni akkor meg megoldja helyetted a vas.A gombbal “manualban” kapcsolgatós automata nekem nem tetszik.Akkor már inkább a Honda-féle e-clutch. -
norbert1998
nagyúr
válasz Topiccsendőr #148607 üzenetére
Na kérem, kicsit belenéztem a leli világába. Ebben a powerszelepben szerintem van valami enkóder, mert bárhova terekem gyűjtás nélkül, azonnal vissszamegy a helyére, low állásba (van kis mutató rajta).
Viszont, ami fontos: Indításkor LO állásba van a powerszelep, aztán alapjáraton HI, aztán kis gáznál vissza LO, aztán nagy gáznál , nagy fordulatnál újra HI.
Ma azt csinálta velem, hogy vittem volna eredetvizsgára, és az első két falun alig bírtam magamat átszenvedni. Alig bírtam eljuttatni a fordulatot power nyitásig, utána az első fékezésig tök jól ment, aztán kb le is fulladt. Hiába játszottam a szivatóval, stb, egyszerűen nem tudtam normálisan haladni. Volt, hogy öt percig csak a fordulatot próbáltam úgy bejátszani, hogy egyáltalán megmozdulni tudjak.... Ha végre elindult, akkor csak nagy gázzal tudtam menni, és rángatott is rendesen.Aztán a második falutól egyszer csak fogta magát, meglódult, és mindenféle gond nélül bejöttem az eredetvizsgára. Kis és nagy fordulaton is rángatás nélkül ment szépen tökéletesen. Itt már szivató nélkül végig.
Mértünk ma kompressziót, de már kb csak langyos volt a motor. Zárt gázzal 7,5 bar, nyitottal pedig 8.
Szerintem a powerszelep nincs megszoruulva, az elektronika is szépen hajtja a villanymotort, nem tudom, mi lehet a gondja.... Még a karbiba nem másztunk bele, ma az én motoromat simogattuk igazából
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #148746 üzenetére
A povert a tisztitas miatt nyitogatja, az jo lesz.
Kompotot mindig wot on merni. Az sem tunik annyira rossznak.
Sztm karbi.Explosión de dos tiempos
-
csongi
veterán
-
norbert1998
nagyúr
válasz Topiccsendőr #148747 üzenetére
Alapjáraton miért van HI állásban? Az csak nem a tisztítás része.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest