-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
zgospel
őstag
válasz yodamastah #148571 üzenetére
+1, ugyanezeket írtam volna, örülök hogy megtetted helyettem
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #148606 üzenetére
Az arrow-on megakadt azonnal a szemem.
nem fikkantani akarom, csak en pontosan vmi ilyesmi kulsore szamitottam latatlanban
Jo lesz ez, csak nem szabad póver nyitás alá engedni.Explosión de dos tiempos
-
norbert1998
nagyúr
válasz Topiccsendőr #148607 üzenetére
Az Arrow miatt halott power nyitás alatt? 😅
Mi azt hittük, karbi vagy kompresszió.A Cagiva-n is valami ilyesmi volt, csak lóhere volt rajta. De a design ugyanez volt kb. Az ennyire nem volt kakaó nyitás előtt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #148609 üzenetére
Na neee. A lohere az jolly moto. A legdragabb 2T kipu. Amennyiben corsa, azt ki se lehet addig forgatni, ahol az mukodik, ha gyari a gyujtas, es a henger atomlocsatornai es kipufogorese.
Az arrow alul erosebb lenne, de az nsr eleve gyengebb a mitonal.Explosión de dos tiempos
-
norbert1998
nagyúr
válasz Topiccsendőr #148610 üzenetére
Akkor karbi vagy kompresszió.
Majd nyomozunk.Tudtam, hogy tudni fogod a jolly-t 😁
[ Szerkesztve ]
-
V.Stryker
nagyúr
A multkor kérdeztem, hogy Dream vagy Karasna. Akitől vettem a motort, mondta,hogy a Karasnába vette, de a törődést addig érezte, amíg a kártyát le nem húzták. Utána leszarták. Így a Dreambe vitte.
Múlt héten ugye kerestem azt a gumi biszbaszt, így írtam a Dreamnek és Karasnának is. Cikkszámmal, fotóval, stb.
A dreamből órákon belül jelentkeztek, pontosítottunk, robbantott ábrát küldtek, fotót küldtem, szóval még aznap egy interaktív kommunikáció volt, miközben két 1500 forintos sz@rról volt szó. Sikerült beazonosítani és megrendelték nekem... péntek délután 17 órakor még válaszolt a srác a dreamből.A Karasna a megkeresésemre azóta se reagált. Ez kb. mindent elárul egy cég hozzáállásáról.
Lehet, hogy most 3000 forintot buktak, de lassan itt vannak a kötelező szervízek, amelyek viszont a Dreamben fognak csengeni.
[ Szerkesztve ]
-
-
macilaci78
nagyúr
válasz V.Stryker #148612 üzenetére
A Honda Dream bennem is jó benyomást keltett, pedig csak kétszer voltam. Egyszer szájat tátani, egyszer pedig egy használt motort tesztvezetni.
A Karasnáéra hajazó véleményeket olvasni még a Red Baronról. Nem csak olvasni, hallani is, pedig személyes ismeretségemben nincs akkora aránnyal motoros.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #148611 üzenetére
Nem lehet, hogy siman ennyire gyenge? Az nsr nem volt sosem eros. Meddig forog ki?
Explosión de dos tiempos
-
nagyúr
válasz yodamastah #148599 üzenetére
Pár évente belefér, ha tényleg érdemes azt venni. Sajnos nem tudok évente 10-15 ezer km-t motorozni Tavaly egészségügyi okok miatt 1.600km ment bele, idén meg én hordom reggelente a gyerekeket oviba, így eszméletlen macerás motorral munkába menni (haza kell mennem ovi után, kocsi le, motor fel).
-
zgospel
őstag
válasz tboy93 #148615 üzenetére
Ki kell keresni, hogy mi a gyári betét ami benne van, és annak megfelelőt venni nem a gyári nevén. Pl ha Brembo a gyári betét de Honda cikkszámmal, akkor meg lehet találni az annak megfelelő Brembo terméket is, valószínűleg olcsóbban.
Nekem a Street Triplehöz elölre egy gyári garnitúra 60 ezer Ft volt még 4 éve. Akárhonnan külföldről próbáltam volna rendelni, mindenhol 1-2 ezer Ft eltéréssel ugyanannyi volt.
Kikerestem neten, hogy konkrétan melyik Brembo van benne aztán láttam, hogy úgy csak 35 ezer Ft környékén mozog az ára.
Végül az utcai használatra még megfelelő Brembo SR-t vettem bele ~35 ezerért (tehát a két pár volt ennyi), így végeredményben jobbat kaptam olcsóbban egy kis utánajárással.[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
alba-regia
aktív tag
Zoli bácsi: Ha jól emlékszem, Nálad világított az ABS visszajelző a Benellin. Mi lett végül a hiba és a megoldás?
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #148620 üzenetére
Japanoknal nem igy megy. Vagy tokico vagy nissin, szokott lenni. Kulon nem tudod megvasarolni a ket gyartotol. annak idejen kerestem legalabbis, es kulon nem tudtam semmit venni. ha esetleg valahogy osszejonne, az japanbol jon ugyanugy eros jennel.
Viszont arra kivancsi lennek, hogyan vettel stylemahoz 100€ alatt betetet. A keverék szama ugyanaz a betet hatuljan?
Vagy le tudnad irni a keverek szamat?Explosión de dos tiempos
-
Steven
addikt
válasz Topiccsendőr #148622 üzenetére
s1000xr hez is jöhetne az eredeti száma ,ha tudsz segíteni
Gondolom az is Brembo.
1050xt nél az első fékbetét 13 ezer km után cserés volt, viszont oda meg suzkiba mondták ,hogy ua az való bele mint a 2003 as gxr1000 be ami olcsóbb volt jóval ... hátulján lévő kód megegyezik csak azt a fém szart nem adják hozzá nemtom rezgés csillapító .Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
vihartigris
őstag
bármi reciproka a semmi
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #148622 üzenetére
M50-em van, nem Stylema, de egyébként ha jól látom ugyanaz a betét való bele.
2022. júliusában vettem a 07BB37SR betétet, 4 pár volt 181,64 EUR, tehát darabja 45,41.Most 47 EUR az ára épp ugyanennek. Akarom mondani 60 EUR-ért tudok neked szerezni
A gyári keverék száma ugyanaz volt, de most már ki nem keresem, mert sok idő volt 2 éve is. 91 rémlik nekem.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #148627 üzenetére
Most pont nem működik a Brembo katalógus oldala, úgyhogy nem tudom kinézni a keverékeket, de arra emlékszem hogy a 07BB37SR-t azért választottam anno, mert ez volt még street legal verzióban a csúcs.
A Triumph gyári betéthez képest ennek az SR-nek folyamatos magas hőmérsékleten (pl Hungaroringen vagy Pancsin fingatva) konzisztensebben marad a súrlódási együtthatója. A gyárival azért lehetett a menetek közepétől érezni a fadinget, az SR-rel meg érezhetően kisebb volt a fading a gyárihoz képest.Azt mondjuk nem tudom, hogy az ABS kalibrációjának mennyire kavar be a gyáritól eltérő betét, nekem pályamódban nem volt vele gondom, utcán meg sosem kerültem ABS-es szituációba.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
norbert1998
nagyúr
válasz Topiccsendőr #148614 üzenetére
Akkor úgy mondom, hogy akár egyesben is power mnyitási fordulat alatt akármilyen gázálláson lassul (és ez igaz a többi fokozatra is, lehörög, csak behúzott kuplunggal/üresben tudom 6000-ig eljuttatni a fordulatot. Utána már megy szépen.
-
csongi
veterán
válasz vihartigris #148625 üzenetére
Ezt is elrontják .
Nem marad egy normális xar aszfaltút sem? -
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #148629 üzenetére
Huha. Lesz program
az valszeg karbi+ rc valve mindig nyitva?Explosión de dos tiempos
-
norbert1998
nagyúr
válasz Topiccsendőr #148631 üzenetére
Erre gondolok én is.
Elektronika lehet szerintem.Plusz karbi is, 10 év alatt nem ment 4000 km-t ennél a csajnál, ő meg az utóbbi három évben nem is ment vele.
-
Zoli bácsi
őstag
válasz alba-regia #148621 üzenetére
Nem volt vele gondom. Fékkel annyi problèma volt, újkorában azt hittem szorul az első fék, izomból megtekerve egyszer fordult àt a kerék. Azt mondták, úszó féknyereg, ez ilyen. Abs lámpa gond nem volt.
-
V.Stryker
nagyúr
Adnék egy esélyt a láncolajozónak.
Van valami ajánlott, ami nem kerül 100ezerbe? Nem bonyolítanám az életem már elektromos cuccokal. Ha jól emlékszem, akkor régebb volt valami olyan, amit a kormánynál kellett manuálisan vezérelni.-
-
User_2
tag
válasz V.Stryker #148635 üzenetére
magasan a legmegbízhatóbb, minden szempontból:
https://www.mccoi.de/de, ha nem bírod a szerelést, valóban nem a te választásod.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
2021-ben vettem Motul fékfolyadékot, ami végül nem került be a motorba, mert nem jött meg időben és a szerelő vett helyette másikat. Tehát 3 éve a pincében a polcon áll bontatlanul. Ezt fel szabad még használni? Ugy elvileg a levegő páratartalmát veszi fel és attól megy tönkre, álltó helyében zárva vajon meddig áll el?
[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
nagyúr
Május 18 ZalaZone motoros képzés, ha jól sejtem, ingyenes.
Én az egyes csoportba leszek, ha valaki jönne még
-
veterán
válasz tboy93 #148644 üzenetére
Szerintem nem lehet nagy baja.
Műanyag flakonban van és légmentesen le is van zárva a kupak alatt a szája, nem hiszem hogy sokmindent felvett volna a levegőből.Valamennyit biztosan, de a zárt edényzet miatt ez minimális lehet.
Ha tudsz szerezni egy fékfolyadéktesztert és megméred az a biztos.Ha az jó értéket mutat, akkor no para. -
zgospel
őstag
válasz tboy93 #148644 üzenetére
Bontatlan flakonban jóval lassabban zajlik le ez a folyamat. 2021-ben vetted, de mikori gyártás?
Pályázáshoz és hegyről lefelé veretéshez nem raknám bele, átlag közúti közlekedéshez viszont simán.
A szerelődnek lehet van hozzá műszer amivel meg tudja mérni, abból látszik hogy mit tud a most benne lévőhöz képest.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Zoli bácsi
őstag
Fékolaj....Egy éves a motorom, tavaly április 28.-án vettem újonnan. Papírjai szerint 2021-ben gyártották. Akkor idei szervizen cseréltessem ugye a fékolajat? Vagy még nem kell, elvileg valahol zárt helyen állt. (Jó poros volt)
-
csongi
veterán
válasz Zoli bácsi #148648 üzenetére
Ha nem tudod megmérni, és nyugodt akarsz lenni, cseréld.
-
macilaci78
nagyúr
válasz Zoli bácsi #148648 üzenetére
Hát a fene se tudja, mikor töltötték fel folyadékokkal.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest