-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
senior tag
válasz pepucs #149797 üzenetére
Ha a Tracer 9 kiesik a keretből akkor próbáld ki a 7-est. Több bugit ad mint egy DL, nekünk az a tesztkörön egyáltalán nem jött be. Azért a 7-essel is lehet jókat motorozni, de napi szinten használjuk Pesten, de hoszabb, 400-500km-es túrákat is mentünk már vele gond nélkül. Páromnak bejött, nem cserélné le
-
Khaosz55
addikt
válasz vlevi #149799 üzenetére
60 000Km van a Gen2 MT09 SP. Szinte csak túra, Olaszország, Ausztria, Horvátok, néha Szlovénia. Sw motech cargobag pro-r rakom fel mögém, és azzal 10-14 napig simán elvagyok. Egy túra nekünk 2500-3500Km. Semmi plexi, semmi szélvédelem, 2 részes bőrruhában, de a párom Mt07-én sincs pelxi és nő létére rendre végig csinálja a túrákat. Az ő motorjában közel 50 000Km van. Én annyit komfortot csináltam, hogy áthúzhattam az ülést kényelmesre és zselét rakattam bele. Egyáltalán nem gondolkodunk túra motoron, nem is jönnek be kinézetre, mi élvezzük így a motorozást. Szóval bőven lehet naked bike-kal túrázni és túrák során is sok naked bike-ot látunk, szóval nem vagyunk egyedül. 140-ig tartósan lehet haladni pályán. Legutoljára Genovából jöttünk haza 1 nap alatt 1100Km, na jó akkor tényleg elfáradtunk...
Ez a videóból kivágott kép: [kép] [kép] [kép]
Most Korzikán 4-5 napot voltunk egy szálláson, ott lepakoltunk természetesen. -
Biqci
aktív tag
-
User_2
tag
válasz pepucs #149797 üzenetére
hétköznapi járósnak egy 125/300-as bármi,
most biztos azt gondolod nehogy má.
pedig de, sokkal könnyebb parkolni városban, országúton terelgetni egy kisebb súlyú valamit. 50-ig ezek is kilőnek mint az őrült.ha mindenképpen nagyot túrázni akarsz, akkor bérelj valami nagyobbat, minden alkalommal más típust.
nem annyira nagyon nagy muszály fixen beleülni egy vasba.
-
veterán
válasz Biqci #149804 üzenetére
Ahogy írtam is, valami borzalom a zajszintje az EXO-1400 Air-emnek.
4 éve használom, de csak füldugóval (Alpine Motosafe) tudok megmaradni benne.Vagyis csak használtam eddig.
Már olyan 70km/órától nagyon kellemetlen, 100-tól meg füldugó nélkül szinte elviselhetetlen.Teljesen mindegy hogy túra (R1200RT), vagy naked (Hornet) a vas, túravason is csak egy fokkal volt csendesebb, de még az a szint is durva.
Ráadásul az enyém eszi a plexiket, a nyitófülnél az összes elrepedt (tavaly 3 plexi lett kuka), a napszemüvegek pöckei meg rendszeresen eltörnek.Aztán az arcpárnák és a bogárháló héj alatti rögzítőpöckei is elengedtek már egy ideje, 2-t tudtam visszaragasztani valamennyire.
Soha többet Scorpion, hiába szép és kényelmes!
-
pepucs
tag
válasz User_2 #149805 üzenetére
Erdekes hogy a 2021-es teljesen dobozolt sv650-et senkise ajanlotta idaig.
Akkor johet az mt09 es az olaszkorre egy berelt tracer? A kismotorral mi lenne a munka utani bajna-hereg GP futamokkal?Zsirkretaman: Tracer 7 fel se merult idaig, megnezem milyen, koszi a tippet
zgospel: gsxs1000f nagyon nem az en kavehazam sajnos, felmerult a sima is, aztan visszaolvastam a korabbi probakor utani velemenyem, koszi a tippet
80%-ban az sv-vel is 200-300km koruli hetvegeket mentem(BP-> matra, selmecbanya, stb) Olasz karika lesz az elso nagyobb tura emiatt a bizonytalansag.
[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
vlevi
nagyúr
válasz pepucs #149808 üzenetére
Használt szóba jöhet?
Nekem azért jó a Tracer900, mert innen, Szabolcsbol mondhatni minden távol van. Meg egy román karika (nem Erdély, hanem pl Bihar) is 500km-re jön ki.
Ha még Ausztria, akkor az oda vissza 1-1 nap pálya, abban összehasonlíthatatlanul jobb a 3x300cm3, mint a 2x300, ha érted
Én a DL650-t sajnáltam egész nap 130-140 környékén 7000 fölött hajtani. Tracer900 kicsit alacsonyabb fordulaton hozzá ugyanazt a sebességet, a sebesség meroje se csal 10%-t, csak kb 5-6ot , és a 3 tengerrel komfortosabb egy hosszú, több órás monoton egyenes.
Nem akarlak rábeszélni (de ), ulj fel rá, gurulj vele pár km-t.Nézz el pl. Kecskemétre, asszem fel órára odaadják a Tracert.
Ha nagyon nem jön be, azt megtudni ennyiből is.
Hogy hosszabb távon jó-e neked, ahhoz persze kevés fél óra. -
bardi
aktív tag
válasz pepucs #149790 üzenetére
Szerintem ez a mi kényelmes nagyon egyénfüggő.
Nekem a VFR-re, amikor még nem volt meg mondták, hogy elfárad majd a derekam, a csutkakormány miatt meg lerohad a csuklóm, de ezekből 4-5 óra alatt pont semmit se tapasztalok. Valószínű szimplán nincsen megfelelő tözsizomzata azoknak, akiknek egy VFR-es túrázás gondot okoz. Nakedet csak a jogsiszerzés alatt használtam, de 110-nél nem éreztem azt, hogy ez hosszú távon tarthatatlan lenne. Viszont ha szar a derekad, akkor az én tapasztalatom tök irreleváns, pedig mondanám, hogy vegyél te is 30 éves viffert'92 Honda VFR 750
-
fattyu
veterán
válasz bardi #149810 üzenetére
hogy elfárad majd a derekam, a csutkakormány miatt meg lerohad a csuklóm,
csak ha szabályosan közlekedsz.
én gsxren is csináltam 500km napokat többet egymás után. megfelelő tempónál szépen megtámaszt a szél se csukló se derék se váll
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bardi #149810 üzenetére
Igen, a vfr-re aki azt mereszeli mondani, hogy kenyelmetlen, meg egyaltalan azt, hogy csutkakormanyos, az a motorozas nagyon kis spektrumat latta eddig. emelle el kellene kezdenie mozogni valamit.
Rengeteg ilyen velemennyel talalkozok, hogy tul sportos a vfr. A VFR...[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz fattyu #149813 üzenetére
Csak ha szabalyosan kozlekedsz, es szabalytalanul ulsz a motoron.
A csuklojat az embernek nem kellene a csutkakormanynak terhelnie, sehol, plane egy vfr en.
Tartania kell magat az embernek.En R1 el tobbszor repultem münchen-budapestet, a szelvedelme jobb, mint a vfrnek, igy a szel nem igazan tamaszt engem.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
-
fattyu
veterán
válasz Topiccsendőr #149815 üzenetére
persze vicc volt.
hátizom kell a hasalós dolgokhoz.
de amugy én sokkal kényelmesebbnek tartom őket mint az egyenesen teliseggen ülést. azt én sem bírom sokáig. bár a zrxen is egész sokáig elvagyok.mondjuk mentem 400 kilómétert a huskyval is. asszem igénytelen vagyok.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
csongi
veterán
válasz bardi #149810 üzenetére
Vagy szimplan statikus?
En mindegy min ultem. A jobb lapockam kb 3-4 ora terhelest bir, es beall mint a gerely.
A statikus terhelest nem birom. Sosem birtam.
Heti 5 edzes sem oldja meg, konnyebb, de akkor is veges a dolog.
Az NT650 rol lerohadtam, elso napon 450 volt. Beallt a nyakam vallam lapockam. A fejem nem tudtam elforditani. Pedig volt 750 es napom korabban.
Nyilt gerincem van, megsem ott faradok el.
Sztem, erossen egyen fuggo, kinek hol vannak a gyenge pontjai. -
yodamastah
őstag
válasz fattyu #149813 üzenetére
"megfelelő tempónál szépen megtámaszt a szél se csukló se derék se váll "
Ezt sosem értettem. Sokat túráztam gsxr-el, de ha a tempó olyan volt hogy a szél megtartott volna, akkor hasaltam a plexi mögött. Ellenben rengeteget városoztam BP-en sportmotorral, és sosem fájt a csuklóm, sem egyéb. Tartottam magam törzs izmokkal/combbal.
Szerintem te is így tartod magad, csak jól hangzik ez a "tart a szél" duma
-
fattyu
veterán
válasz yodamastah #149819 üzenetére
kifejtettem lentebbszóval igen.
mondjuk annyi hozzá tartozik hogy majd 190 vagyok hosszú végtagokkal. a jó szélvédelem nekem nem létezik. persze be tudok kucorodni mellkas a tankra a plexi mögé de azt nem szeretem. normál közlekedős tempóhoz (180-220) még egyenes enyhén hajlított karral szoktam, ott meg azért van szél mellkasra.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
pepucs
tag
válasz Pttypang #149812 üzenetére
10 éve gyúrok, pont tök független a gyúrás a gerinc problémáktól megvolt az első buktám tavasszal, azóta sz@p@k motoron ezzel ráadásul a nyakam is kapott
[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
etnies
senior tag
-
xmad
őstag
NC 700 X ről mik a tapasztalatok?
robogó után vennék egy olyat,
találtam egy első tulajost kevés km-el. jónak tűnik, de persze még nem vettem meg,
CB500X lett volna a másik kinézett gép, de arra most nincs keretem.adott esetben 2 személlyel is használnám.
-
macilaci78
nagyúr
válasz Sys85 #149793 üzenetére
Hangos, nem hangos. Ez annyira szubjektív. Kinek milyen a hallása, milyen a frekvencia, fejtartás, szélvédelem. Próba nélkül nem tudod.
Én csak egy Sh300-at hajtok, 100-110 utazó max, plexi nélküli motor.A Crivit 70-nél annyira hangos volt, hogy mindent kizárt a motor hangjából. A Sharknál még 110-nél is érzékelem a környezetem hangjait. Persze hangos a sisak, de a szélzaj frekvenciája nem üti ki a környezeti hangokat. Duda, sziréna, motorhang. Nem mondanám hangosabbnak, mint adott sebességen nyitott ablakkal autózni.
Leghosszabb egybe távom Bp-Székesfehérvár volt a régi 7-esen.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
veterán
Talaltam egy okesnak tuno gumist a kornyeken, aki motorokat is vallal.
Elso gumim mar repedezett, a hatso viszont kvazi uj volt, amikor vettem a motort. Cserelhetem kulon az elsot? Valami mast, mint a bridgestone battlax BT-023 ami rajta van. 120/70 r17 58w Elvileg ez is sport-tura.
Ti viszitek a magatokkal a gumit, vagy rendeli a gumis?Hatul dunlop sportmax roadsmart 2 van fent.
[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
vihartigris
őstag
Tudtok holnapra valamilyen motoros találkozót ajánlani?
bármi reciproka a semmi
-
yodamastah
őstag
válasz vlevi #149826 üzenetére
El tudnád adni annyiért mint 5 éve. Csak a pénz nem ér annyit amit kapsz érte
17 éve vettem a gsxr-t. Most van benne 70ezer km, 15 esés. 5. idomszet van rajta, de már ez is úgy néz ki mint egy lezuhant vadászgép. Mégis kb annyiért elmenne mint amennyiért vettem
[ Szerkesztve ]
-
Biqci
aktív tag
válasz Sys85 #149807 üzenetére
Ah, köszi az infót. A hangosság erősen szubjektív, ezt egy próbamotorozás alatt le lehet ellenőrizni, de ezek a törések nem festenek jól. Nekem 6 éves a HJC IS-17 és még minden eredeti, semmi nem tört el vagy le. Akkor ez felejtős, pedig ez a felfújható arcpárna tetszett benne. Na majd valami más lesz...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
pakfong
tag
válasz Biqci #149834 üzenetére
Szubjektív ja, de tényleg kellemetlenül hangos. Scorpion exo 1400 air van nekem is 2 éve. A jobb fülemnél sokkal hangosabb, lövésem sincs hogy miért ott, amikor bal oldalt van a napszemüveg mozgatója. Ha forgatom a fejem halkul, de hát állandóan oldalra nézve motorozni nem vmi baráti.
A napszemüveg nem megy le eléggé, rohadt zavaró tud lenni, hogy az alsó éle zavarja a látást, ha rápillantok a műszerfalra. Lejjebb állítani nem lehet.
Törés nekem még nem volt a plexin.
Füldugót használok minden bukóhoz, ugyanazzal a nakeddel a Nolan N87 sokkal csendesebb.A fórumon ha nem reagálok a kérdésedre, írj pm-t. | Königssee: https://www.youtube.com/watch?v=vjuWUe6Rz6s
-
nagyúr
válasz Biqci #149804 üzenetére
Ujonnan vettem exo920-at 2020-ban 80 körül. Néha kihullik a csavar (ugy evente 2x) a plexit tarto mechanikabol. Olyankor elengedi a plexit. Mar van tapasztalat, amikor lotyog akkor szedem is szet meghuzni. Plusz néha sípol szélben, nem tudom miért. Illetve hangos, autopalyan en csak fuldugoval tudom használni.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
Fent a Dodor eses a youtubon.
Tanulsagos. -
csongi
veterán
válasz norbert1998 #149839 üzenetére
Ez ilyen.
A videoba sok sok hasznos info van nekem.
Sajnalom, de reszese a ketkereken kozlekedesnek.
Videot kesziteni inkabb palya napon, minimal plusz koltseg.
Kozuton orosz rulett.
Egy ismeretlen motorral foleg.
Nem csak ra vonatkozik.
Jelenleg a 20 eves motorok a szabalyos kozlekedes sokszorosan megszegheto teljesitmenyre kepesek.
Lvl 100 protektor sem fog csoda vedelemet adni. Szerencseje volt, hatalmas.
Van akinek beno a feje korral haladva van akinek nem. -
yodamastah
őstag
Dodor esett már sokat, most lett még egy esés a listában. Lapozzunk.
-
Oppenheimer
nagyúr
Ausztriából a gyorshajtás büntik mennyi idő alatt szoktak megjönni? Számítok 1-2-re
Figyelemfelkeltő kép
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
vlevi
nagyúr
válasz yodamastah #149833 üzenetére
Igen, ez is benne van.
Most nem tudnék 4M alatt új motort venni.
5 évvel ezelőtt még bőven belefért egy Tracer900-as úgy, hogy dobozokat, satöbbit is vettem hozzá.Most??? [link]
És ez NEM a GT változat ára, mert az 5,6 a GT+ pedig 6 fölött van
Kicsit sántít, tudom, mert a Tracer9 másban is fejlődött, de akkor sem került bele 3MFt-nyi plusz érték.[ Szerkesztve ]
-
Steven
addikt
válasz norbert1998 #149846 üzenetére
40 ló plusz 8-9 év az övéhez képest és 3 generáció.
Bár amit látok az hogy TC offal kigyorsításkor Megcsúszott a segge még kanyarodva azaz kanyarba ...bárkivel előfordul nagyobb gáznál a kelleténél.
Extrát én itt nem látok.
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
norbert1998
nagyúr
válasz Shadowbull #149849 üzenetére
Nekem nincs is elektronika
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- COSORI Dual Blaze TwinFry 10 literes Forrólevegős Sütő
- Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop 1C robotporszívó feltörlőfunkcióval
- Eladó Krups Evidence One EA895N10 full automata darálós kávéfőző - garanciális időn belüli!
- 3 db Shelly Pro Dual Cover PM eladó
- TP-Link Tapo okos dugalj okoskonnektor Tapo P110M - ÚJ!!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest