-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
julius75
aktív tag
válasz Biqci #107820 üzenetére
Nyáriból is Beringet vettem (Fokt motor), ha jól emlékszem 45-körül tavaly tavasszal. Masszív, jó anyag, minőségi kidolgozás, és tényleg nyári, totálisan átjár a levegő, izzadni esélytelen benne.
Nyilván van ennél sokkal olcsóbban is, de majd mindenki eldönti mennyit tud-akar rászánni.[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Biqci #113545 üzenetére
A kedvenc musorom mostanaban az achtung kontrolle. :D az a Frankfurtos, kulon akciocsoportos, hogy a nemet polgarok ne szereljenek be a nemet premium suvba olyan hangerosito rendszereket, amik pl 8 hengeres hangot kolcsonoznek egy nem 8 hengeres autonak :D
Ujramuszakira kuldenek minden autot, ami hangosnak tunik. Es nagyon meg vannak szidva azok a szegeny nemetek.
Nem olyan regen jartam ott, a boyracer penetracio kulonosen nagy. A kozlekedesuk kulonos, kb 100 m-es sprintek vannak 60 km/h ig, akkor ugye a pirosnal meg kell allni. Aztan megint padlogazzal indulas, ha egy 90fokos kanyar is van, hat akkor aztan ketlabbal a gazra, a muszerfal karacsonyfava valik, es tulajdonkepp meg a gumik sem tudnak nagyon sikitani, mivel nem gastrakat es fastrakat pimpelnek, ezek mar tul jo autok az ilyesmihez, ezek meg probalnak egy kis eletkozeli elmenyt szerezni a belvarosban. :DEbben a musorban a legjobb resz, az egykerekezo motoros ugyancsak a belvarosban, akit vegigkiser a civil rendorauto, hogy vajon hany szabalyt szeg meg. Azon rohogtem. Jo, az egykerek utan megallitjak. :D
Aztan a motorosok ellenorzese: minden derekszog parhuzam. 30 fokos rendszamtabla allas, semmi kinai kiegeszito, kulonben treler. Kopott gumi? Eletveszely! Treler. Hangos dob? Katalizator nelkul? Treler. Imadooom! :D
Jokor vettem az akra evo rendszert, nyaron TUV, utana felrakom, egy eletem egy halalom :DNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Biqci #113930 üzenetére
Ha olyan mint a GS500-ban, akkor nem nagy dolog levenni, szétszedni, megcsiszolgatni a réz érintkezőket majd összerakni. Ha a bakelit viszont el van törve, akkor kénytelen leszel kicserélni. Kínából szokott lenni zsírúj is.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Micsurin
nagyúr
válasz Biqci #113932 üzenetére
Itt mintha látnék újat 99-est néztem mivel csak azt írtad K2, elvileg van 10k körül + posta.
41-es számú.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Biqci #113937 üzenetére
Keress rá a motorodra az oldalon megfogod találni a robantottakon lesz vagy nem lesz azt már nem tudom.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Biqci #113937 üzenetére
Megsúgom: ha a 2. és 3. sebességi fokozathoz tartozó érintkezőket lekötöd, akkor jobban fog menni a motor. (Környezetvédelmi okokból ebben a 2 fokozatban nyélgáznál visszaveszi az előgyújtást a rohadék....GS500-amnél működik a dolog).
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Biqci #113950 üzenetére
Linkeltél egy képet, amin 3 sárgaréz pötty van a bakelitben. A kicsi az üres sebességi fokozat lámpáját kapcsolja, a két nagyobbik (2. és 3. sebességhez tartozó) meg megy az ECU-ba.
A késői GS500-aknál szintén ezt a megoldást alkalmazták. Szóvak a két nagy pöttyre menő vezetéket kell széthúzni a kábel másik végén.Szóval hogy érthető legyek: az én GS-emben is ilyen 3 érzékelős volt, előbb lekötöttem róla a "felesleget" (élénkebb lett a motor), majd pár hónappal később kicseréltem a kapcsolót 7 érintkezősre - a fokozatkijelző miatt.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
vendingo
veterán
válasz Biqci #114509 üzenetére
Amíg normálisan tapad. Anno a 6 éves "sportgumijaim" olyanok voltak, mint a bakelit. Nem értettem a motorhoz, láttam, hogy a minta jó, mással nem foglalkoztam. Első nagyobb utamon kellett rájönnöm, hogy mit jelent az, ha öreg egy gumi.
Én 5-6 évnél idősebb gumit nem szívesen használnék motoron.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Czimby
addikt
válasz Biqci #114512 üzenetére
Óvatosan használva 20e Km-t is tudnak a Pilot Road-ok.
Ismerősöm tavaj 2012-2016 közt gyártott slickekkel ment a ringben, 2 perc alatti időket.
Ha nem a napon meg a fagyban van tárolva 6-8évet kibír egy gumi.
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
#81556480
törölt tag
válasz Biqci #114760 üzenetére
Vicc vagy komoly? Én mondhatni brigéciolon nőttem fel Gyerekkoromban faterral ha szereltünk mindig azzal mostunk olajos dolgokat. Annál az a lényeg hogy hagyni kell hatni, és a narancsságrát kell használni mert a citrom az csak környezetvédelmi szemét.
A nitro hígító meg durva cucc, de mindent leszed.
-
jacis
nagyúr
válasz Biqci #115010 üzenetére
Megnéztem még pár videóját. Ez a srác egy őrült
Viszont az MT10 egy jó alany ehhez. Nagyon vad az a gép.
Ha jól emlékszem a Dodor mondta a tesztelés során, hogy a rövid áttételezés miatt nagyon gyorsan kerékre áll.iPhone 15 Pro Max,; Samsung Galaxy Z Fold 5; GoPro 8 black, XBOX Series S, Samsung Galaxy Watch 4
-
zgospel
őstag
válasz Biqci #115235 üzenetére
"Visszaváltásnál elég 100-200-al megemelni a gázt és óvatosan taposni vissza a váltót"
Ezt nem értem. 100-200 mivel? Milyen fordulatnál? Kuplung nélküli visszaváltást úgy megcsinálni, hogy a rendszeres használattal tényleg ne kúrd szét a fogakat az nem olyan egyszerű, tökéletesen kell időzíteni ami sok gyakorlást igényel.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
csongi
veterán
-
pakfong
tag
-
Micsurin
nagyúr
válasz Biqci #116748 üzenetére
Szabályosan mértük, nem bóvli eszközzel. Mocisjárőr haverom segített a dologban még szerinte is bőven az elfogadhatón belül vagyok amíg nem NKH-s cserépedények szednek ki nem valószínű, hogy menne az adok kapok az E jel hiányán.
Eddig sem első sorban németen agyaltam suli utánra, ezután sem rajtuk fogok agyalni. Majd a nagy vízen túl és nem usa... Addig jön nyáron egy angol felső jövőre meg egy francia közép.
-------
Akkor engedjük ki a gyereket: LEGO Technic Ducati Panigale V4 R most mondja azt valaki, hogy ez nem lett kegyetlenül jó azzal a blokkal és működő váltóval. Nálam ez must have lesz.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
-
etnies
senior tag
válasz Biqci #118250 üzenetére
Ha mégnézel videót a youtube-on vagy elmész Safety-re, megtanítják a középállvány helyes használatát és akkor nem lesz nehéz.
Az én Dl-em is fel van vasazva, kb 240-250 kg lehet. Tologatni szar, ha nem sík az út, amúgy gyerekjáték az én 72 kg-nak is."önmagam hite vagyok magamban"
-
-
Somatom
veterán
válasz Biqci #120136 üzenetére
Köszi!
Sztem ilyen tippek kellenek. Rájuk keresek a neten. Egy csillagtúrán gondolkozom jövőre. Állandó 2 hét/2 hét beosztásban melózok. Motorral mennék ki a melóhelyemre (Ulm mellé), lenyomnám a 2 hét melót, aztán 2 hetet túrázgatnék, majd vissza melózni és így tovább, amíg jó az idő és van hozzá kedvem. Megnézném Suhl -t (Simson) és Zschopau -t (MZ) is.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
pakfong
tag
válasz Biqci #120145 üzenetére
Erről a matricáról nem is hallottam még, de legalább nem drága. :)
Láthatósági mellényt viszont kötelező viselni motoron a Franciáknál. Pontosabban asszem meghatározott összfelületen kell lennie fényvisszaverő cuccnak. Mondjuk tavaly Strassbourgban gurulva több rendőr is látott, egyik se állított meg. :)A fórumon ha nem reagálok a kérdésedre, írj pm-t. | Königssee: https://www.youtube.com/watch?v=vjuWUe6Rz6s
-
csongi
veterán
-
etnies
senior tag
válasz Biqci #120599 üzenetére
Mi a közepes márka, ugye?
A top márka a Rukka. Ott nincs sem közepes, sem gagyi. Az Alpinestars-nak nincsenek olyan minőségű ruhái, mint amit a Rukka gyárt. Semmi. Viszont vannak gyenge és közepes minőségű dolgaik, árral arányosan Pont, mint a bukósisaknál a HJC. Ott is van kupak 60 Fontért meg 500-ért is, nem ugyanaz.
Az Arai meg nem gyárt gagyit, nincs is olcsó.
Általában igaz a motoros ruházatra, hogy (ha nem akciós) a minősége arányban áll az árával.
Ha már jó minőségű ruhát akarunk behozni még, akkor Spidi és Sidi. Abból a drágák tényleg jók, szinte Rukka minőségűek.De ez az én szubjektív listám, természetesen jogod van mást gondolni, mint én.
(Jelenleg is 5 Alpinestars és 2 Rukka cuccom van)
"önmagam hite vagyok magamban"
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok