-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
bajnokpityu
félisten
válasz Biqci #141933 üzenetére
nemtom hogy a kipu melyiknél mennyi. nekem a gyári dupla kipu ülés alatt, leömlővel van vagy 20 kiló érzésre.
utánanézve ezt találtam: 70% (approx. 6.5kg) al könnyebb a full titán arrow rendszer.
tehát 212-6kg, tehát 206 kg nedvesen. a többszázezres kipuval.
egy 2017es 765 RS meg szárazon 165 kg. brutál nagy a különbség súlyban.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
pepucs
tag
válasz Biqci #142077 üzenetére
Nekem van Course, Trilobite parado és egy WTech. A Course Jones olyan mint egy H&M strech farmer baromi vastag aramid/kevlár réteggel. Ráadásul ezen a legpasszosabbak a protektorok a térdemre. A másik kettő kemény farmer anyag és állandóan igazítanom kell a térdprotektort a helyére. Mégis mindegyik tudja a CE AA ratinget. Ráaádsul a legtöbb amit felpróbáltam csak CE A-t tudott. Akkor most hogy is van ez?
[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
Micsurin
nagyúr
válasz Biqci #143298 üzenetére
Vagy 40p reggel motoron vagy 100p MÁV-on a 36 fokos nem szellőző vagonban majd a nyomorgó 4/6-os a pisi szagban.
Heti 2 napot meg azért illene irodában tölteni ha már a többi HO. Plusz nem fogom egész júliusra letenni a motort már pedig a nyarak csak melegebbek lesznek.
palfitom Köszi
Eljött a kabát, marha jó 45-ért (+10 megint a SASTEC hátra) nagyon megérte (Sixgear Airforce) marha kényelmes volt hazafele. Szélálló vízálló kivehető bélésre kíváncsi leszek tapintásra hasonló mint a goretex kesztyűk belső rétegei.
Amennyire ódzkodtam pár éve a Shoxtól az elmúlt évben annyira kellemes meglepetés mennyire rendbe szedték a saját Sixgear minőségét, nem igen látni difit egy Mugennel pl.
cardo spirit HD zseniális 130-ig kristálytisztán másokat és engem, ~140-nél még érthetően. Felette felejtős túl zajos vagy az N80-8 vagy a nakedre kéne valamelyest szélvédelem. De ha azt veszem ~50k/db-ra kijött marha jó deal volt.
Az app meg ritka jól kezelhető mind az EQ mind a balance, hogy épp FM-et Music vagy Voice-t akarsz hallani és mekkora hangerővel egymáshoz mérten. Auto volume control szintén kellemes szépen dolgozik, az meg nagy extra, hogy a két eszközt is lekezel. (eldobós telo GPS rendes teló Apple Music )
N80-8 előkészített könnyen belementek a 40mm-es HD speaker-ek holnap megy be páromnak az N60-6-ba is na az lesz az érdekesebb kör mert abban semmi előkészítés nincs.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
-
pepucs
tag
válasz Biqci #143323 üzenetére
Rosszul vagy bekötve. És BP annyira még nem is vészes múlthéten Váci M2-n húzott el mellettem valaki rövidnadrág póló kombóban legalább 200-al mert én se 130-at mentem
[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
duni84
aktív tag
válasz Biqci #143323 üzenetére
atgatt ide vagy oda, városban én is max a dzsekit + kesztyűt szoktam (a kötelező sisak mellé) felvenni, amikor akármi miatt kiszaladok a munkahelyemről. és mivel véges az idő, ezért ott csípek le 5-10 percet a menetidőből, ahol tudok. legyen az az átöltözés vagy 90. a kátyúkat város szerte névről ismerem, különösebb veszélyhelyzetbe nem szoktam kerülni még így sem, mert (habár ebből a kommentből nem feltétlenül jön át) gyorsan is lehet defenzíven közlekedni + gyorsan is lehet vészfékezni, meg kikerülni, ha mégis arra kerül sor.
#metszéspontok
-
-
Pfiucska
aktív tag
válasz Biqci #143323 üzenetére
Ulloin talalkoztam a heten egy parral, ahol a hatul ulo noi tagon csak egy kis nyari ruhacska volt (bukosisak), ami kellemesen rafeszult a kerek fenekere es mikozben 100 feletti temponal elengedtem a kovetesuket (ott mar kezdtem en is soknak erezni az amokfutast ) pont ezen gondolkoztam, hogy mi maradna szegeny lanybol, ha most veletlen a hapsi elcsuszna..
Amugy sajnos-nem sajnos ez teljesen gyakori jelenseg szerintem a varosban. Nem nehez egykerekezo emberbe sem belefutni
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
martonx
veterán
válasz Biqci #143330 üzenetére
Én a szezon nagy részében beöltözve motorozok. Kivétel a július, mert akkor sisakon kívül semmi védőfelszerelést nem veszek fel (szegedi forróságban). Tegyük hozzá, hogy ilyenkor csak és kizárólag városban gurulok, maximum 70-nel. Mintha robogóznék, csak épp ez 650-es motor.
Én kérek elnézést!
-
martonx
veterán
válasz Biqci #143370 üzenetére
Városon belül munkába menni, ügyet intézni autóval totál szívás. Ücsörögni a dugóban (mondjuk én motorral is csak nagyon óvatosan gurulok el lámpánál a kocsisorok között), aztán parkolóhelyet keresni, azért még fizetni is...
Motorral mindez sokkal egyszerűbb, gyorsabb. De bevallom sokszor inkább simán csak biciklizek, a lényeg, hogy két kerék legyen (pedig 2 autónk is van).Én kérek elnézést!
-
Micsurin
nagyúr
válasz Biqci #143894 üzenetére
Ne is mond... ilyenkor szoktam elagyalni, hogy apám és anyám milyen idős és a magyar EÜ hátteret figyelembe véve nem is annyira jó már az 57/58.
bacus [link]
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Biqci #144119 üzenetére
10k alatt nem volt még szezon.
Csak talán egy meg az idei tavasz volt ami gyér lett. Idén most 9k-nál tartok és a nyaralás hátra van, fater pont azzal hülyéskedett ma, hogy nem lesz nehéz eladni mert az órában ismét 30000 valamennyi lesz első ránézésre mire megválnék tőle mint mikor vettem anno 4 éve.Fót - Infópark - Óbuda trióra a motor mindent ver menetidőben reggelente és délután is.
Megéri az főleg ha szétdobjátok 2-3 felé.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
martonx
veterán
válasz Biqci #144119 üzenetére
Ezt a garasbaszást mi sosem fogjuk megérteni (pedig én továbbra is Mo-n élek). Nekem az a teóriám, hogy ez igaziból hobbi, mert garasbaszásnak totál értelmetlen az ilyen tevékenységek 99%-a. Csak sokan nem azt mondják, hogy imádok napi 2-3 órát elpepecselni a motorommal, hanem azt mondják, hogy mennyit megspórolok ezzel.
Legutóbb egy ilyen kolléga beszélt rá, hogy minek fizetek olajcseréért, majd ő megcsinálja.
Életem egyik legszarabb döntése volt, hogy belementem. Kezdve onnan, hogy olajat kellett választani, rendelni, kiszállítást intézni, kollégához a 4 litert eljuttatni.
Aztán kollégával leegyeztetni, hogy mégis mikor ér rá, mégsem ér rá, mégis ráér, késik.
Végül már csak a tűző napon a nyár kellős közepén egy órán át a motor körül utcai ruhában térdelni.
És a végén megspóroltam 5, de nagyon maximum 10 ezret?
Kolléga imád motorokkal pepecselni, olyan boldog volt, hogy megspórolt nekem ennyi pénzt, én meg a végén ott tartottam, hogy inkább a többszörösét is kifizetem, csak kényelmesen odamotorozzak a szervízbe, leadjam a kulcsot, megigyak egy kávét egy fotelben, átpörgessem a reggeli híreket, majd fizetek, kezembe adják a kulcsot, és tovább gurulok.Én kérek elnézést!
-
yodamastah
őstag
válasz Biqci #144133 üzenetére
"de szerintem nem is engedhetik meg, hogy átb.sszák az embert"
Szerinted amikor a márkaszerviz az 1000km-es szervizen 20w50 olajat rak az új motoromba az ajánlott 10w40 helyett (mert jóazbele), akkor hányszor fogok még oda menni?
Tényleg nem akarom sorolni az ilyen történeteket, tele van velük a padlás.
-
dellfanboy
őstag
válasz Biqci #144288 üzenetére
most ez komoly? grillcsirke?(1beirando) nem verzik?, aztafuzfanfutyulorezangyalat. amit mar feldolgoztak? wow vagy sertescomb, ami valszeg mar az asztalodon fekszik?
jesszus, nem talalok akkora facepalmot ami ideferne
szerk. meg szerencse hogy pentek van
[ Szerkesztve ]
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
bardi
aktív tag
válasz Biqci #144288 üzenetére
Alig van valami ér a lábfejedben, ha még a csizma is szorít mellé és blokkolja a keringést, szerintem nem lehetetlen. Bicikli pedállal vágtam szét a sípcsontom úgy, hogy nem tudtam, hogy ami látszik az csont, vagy valami bőr réteg, de semmi vér nem jött belőle.
'92 Honda VFR 750
-
macilaci78
nagyúr
válasz Biqci #144298 üzenetére
Én is gondolkodtam rajta. Ha fentről lefelé ment akkor csizma felső rész, lábfej, talpbetét, sokrétegű talp, amiben vannak gumi rétegek is. Simán lehet, hogy az lehúzóként működött.
De igazad van, fake képek nélkül is hihető, hogy tud komoly sérülés keletkezni akármilyen védőfelszerelés ellenére. Aki ezt nem fogadja el, az csak az
IDDQD
-ben hisz.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
-
macilaci78
nagyúr
válasz Biqci #144559 üzenetére
Más dolog kihúzatni és más ott járni vele. Van, aki közlekedni veszi a motort, más pusztán a motorozásért ül nyeregbe. Én az előbbi vagyok.
150-nél, ami kis hazánkban az a legmagasabb sebesség, amikor még autópályán nem villan a trafi, mennyit forog egy 600-as a legnagyobb sebességfokozatban? És melyik fokozatban van tiltás közelében ennél a sebességnél?Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz Biqci #144791 üzenetére
Ne érdekeljen szerintem. Elsődleges feladata a védelem, utána a kényelem és majd csak ezek után az esztétika, nem is biztos, hogy szorosan követve az előző kettőt.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Biqci #145220 üzenetére
Nem a ktm haklis sztm
David Vizard mondasa jut eszembe: a lanya egy versenyautoval tanult meg vezetni, es kerdeztek a lanyat, hogy mennyire vezetheto kozuton egy versenyveztengelyes amcsi 2szelepes v8. azt mondta, szerinte nincs baj vele. (Kesobb David megjegyezte, egy top fuel autora is azt mondta volna, mert eleg kozel vannak egymashoz a benzinkutak)
Szoval sajnos a motorozasnal bizonyos tipusoknal kell legyen vmennyi tapasztalatodnak, vagy erteni kell hozza valamennyire, hogy ne legyenek problemaid.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Biqci #145229 üzenetére
Mentem 390 es duke-al, ez a blokk egyaltalan nem az a kategoria, amire gondolsz. Nem haklis. Egy markara nem mondhatod en bloc, hogy haklis.
Amik haklisak, az a 90-00 enduroi, amik 100cm ulesmagassaggal rendelkeztek, berugokarral. Ahhoz erteni kellett, vagy legalabbis ismerni.
Nekem nincs bajom azzal, ha energiat fektetsz valamibe, es megtanulod. Nem arra gondolok, hogy egy szoporollert tarts eletben, hanem hogy legyen annyi tudasod, hogy ne okozzon gondot kezelni egy motort. Akar olyat, amihez kicsit tobb figyelem kell, mint manapsag.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
senior tag
válasz Biqci #145240 üzenetére
Haveromnak volt Yamaha XT125X-e, nem volt túl erős, de megbízható volt, ahhoz tuti van sok alkatrész is.
Ami még talán belefér a keretbe az Aprilia SX125, ebből elég sok mászkál itthon, gondolom van ehhez is alkatrész. Hasonló még a Yamaha DT 125, ezt néztem én is annó.
Ezekből vannak régebbi-újabbak, régebbiek biztos beleférnek a keretbe. Ami még jó, az a WR 125, de az esélyesen drágább. Amit kerülnék, az a Husky SM 125, azokról nem hallottam jókat.
Újonan egy Keeway TX125 is beleférhet a keretbe, de az nem annyira vagány, megbízhatóság meg lutri. Találkoztam már 50e futott futárral is, annak épp nem volt baja vele. -
Topiccsendőr
addikt
válasz Biqci #145240 üzenetére
Nemetorszagi piac alapjan 4T-ket kapsz, amik mind ugyanazok pepitaban. Az osregi 125 oket pl honda xl, suzuki dr, stb hagynam, azokkal mindig lesz vmi.
Kreidler, Beta, Rieju, Malaguti, Zündapp, beirod a keresobe a felteteleket, es tenyleg az van, amit latsz.
A ketutemueknek nincs ertelme ilyen jogsihoz, tehat a yamaha dt, ktm lc2, 2T apriliakat elvetnem.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
dellfanboy
őstag
válasz Biqci #145245 üzenetére
mondjuk a Rieju pont spanyol, gyart eleg jo 2t 300 -akat.
en olyan sok kulonbseget nem latok ezen 4t 125-ok kozt, hogy japan,kinai,vagy olasz
tudnak 15le-t max, nagy gond nem lehet veluk ha csak nem egy lefingott/leharcolt darabot veszel a hasznalt piacon...[ Szerkesztve ]
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Biqci #145247 üzenetére
Sztm mindegy melyiket veszed, az altalanos kep oszinte legyen. Meg legyen szervizkonyves. A kotla olcso dolgokat keruld el, amin hangosdob van, meg minden rahebrakolt szar.
Egy futar ismerosom 150e km-t rakott egy yamaha ybr 125 be, de ezutan ki lehetett dobni a kukaba az egeszet termeszetesen. Mindennapi kozlekedes soran normalis ember nem megy igy egy 125 4T vel, hanem vegig nyelezi.
Szoval a kmt hiaba nezed.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
norbert1998
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- iPhone topik
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Már elérhető Steamen a klasszikus Marathon
- Hamarosan megjön a Samsung 360 Hz-es QD-OLED monitora
- Spórolós topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest