-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
bajnokpityu
félisten
válasz vendingo #100692 üzenetére
Hmm, egyébként én is gondolkodom egy SVn. Nem hiszem, hogy komolyan fogok megint motorozni, de úgy áll, hogy napi ingára kell valami 2kerekű, és döbbenetesen szar robogókból a felhozatal, miközben SVből (de kvázi bármely olcsó nagymotorból) meg tengernyi jónak tűnő példány létezik.
az ABS SVn mennyire jó/nemjó? kb 10éve hagytam abba a motorozást, akkor még éppcsak belekezdtek az ABSesitve, és ott az volt a tapasztalatom, hogy a CBF600ason nagyon nyúlós lett a fékpont.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz vendingo #100730 üzenetére
ezért kérdezem az abs-t, hátha vki próbálta.
F4 sportom volt utóljára, akkoriban netto hülyeségnek gondoltam motoron az abs-t, de 3 gyerekkel odahaza talán felülbirálnám régi döntésemet, ha használható. igen, a szögletes vázas injektorosokat nézem,eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
Egy cirka 10 éves hjc lt12re akarok új plexit venni, létezik, hogy ilyen 10e környéke?
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz yodamastah #100902 üzenetére
igy, h mondod, még az f2es CBRhez vettem, és igen, kb 15éve de mi öregszik benne ha UVt nem látott? az más kérdés, hogy büdös, mint a fene, és nem mosható belül.
mint ütésvédelem nem nagyon volt igénybevéve, lakkozása, fénye még elég jó. hjc-ből az lt17es pl 52eFt, pinlockkal, az végülis nem horror, ha a régi sityakra 10 egy plexi. és van sisak újabb 15évre
Chris0321:igazából sosincs ilyen, árértékben gondolkodom. maradnék a carbonos sisakoknál, és pinlock kötelező (hidegben is használnám). HA nem zajos 80alatt, az nem hátrány, de egyébként nincs becsipődésem márkára se.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz yodamastah #100905 üzenetére
hja, a hdmi kábelre többet költöttem, és talán az is elavul 15év alatt.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz Topiccsendőr #119233 üzenetére
De a régiek tok jól bírták felfelé a kuplung nélküli váltást. Én legalábbis nem hallottam anno tönkrement váltok rol. Már akkor is 15eves frz eknel hallottam szinkron hibáról. Aztán ennyi. Ennyivel gyengébbek lennének a mai váltok?
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz runner 125 #119345 üzenetére
Ruhazattal egyetértek, de mi ebben annyira necces?
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz runner 125 #119350 üzenetére
Értem, de ugyanakkor meg várnak a zarovonal végére, pl. Nem látom, ez alapján mi indokolja azt, hogy baleset érje.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz yodamastah #119358 üzenetére
Nah, ezt így nem akartam leirni, de pont ezt gondolom.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz yodamastah #119586 üzenetére
Én anno leraktam cbrt. Igazából az volt az oka, h ne fertozzem őket, mert mi van ha motorozni akár. Vagy felulni motoros möge...
Aztán belattam sokkal jobb ha elviszem a gyerekeket robogom, hogy feljenek kicsit, aztán talán nem akar raulni...eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz vlevi #121199 üzenetére
basszus, mindke cserélni kompozit sisakot 5 évente? nekem az első HJCm( amit még az F4hez vettem, kb 10éve) még abszolút használható, és asszony szokta is használni. Az új HJCm persze jobb, de eleve csak azért vettem újat, mert hogy a pinlock a régihez már nem volt, az ujhoz meg járalapban. És hát kompozit sisak 45ért pinlockkal azért elég jó ár érték.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
-
bajnokpityu
félisten
hello.hazajött a speed triple
nem is tudtam, h ennyire durrog,köpköd.eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
-
bajnokpityu
félisten
válasz Topiccsendőr #124378 üzenetére
Szerintem a 2001es cbr600ban se volt szabályozott katalizátor. Lambda szonda biztosan nem. Ugyanígy a VfR. 2003tol kevesebbet ettek a cbrek, és gyengébbek voltak lent.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz Topiccsendőr #125593 üzenetére
Ez nagyon kemeny. Valaha a hronda volt a tuti stabil, de uncsi vetel, most meg 30e km.. r1ed igen, az nagyon kafa cucc.
nekem most jott meg a st nagyszervizbol. Gyakorlatilag elmo dhato, h 8ev 24e km alatt csak es kizarolag motorolajat csereltek benne, a tobbihez hozza se nzultak.eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz Topiccsendőr #125601 üzenetére
Autoknal szokás mondani,hogy meleg blokk ha van olaj víz,akkor órákon át bírja a fordulatot,nem csinálunk kárt.itt ennyivel jobban ki van használva az anyag?
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz Topiccsendőr #125717 üzenetére
a speed triplem első 30kmén 8.9l/100 votl az átlag. Lehet benne van némi állóhelyzetbeli melegités, de nem túl sok, nem vagyok hive 2 percnél tovább melegitgetni.
és igen hideg van, nagyon szolidan bántam a gázzal.szóval sztem baromi sokat eszik, és ezt alátámasztja még két dolog: a 3 gyertya sötétbarna, és a nonstop gázfékre durrogás, lángcsóva.
Erősen gondolkodom azon, hogy kap egy gyáriasabb térképet, sztem nem gyári van rajta. Vagy a rossebb tudja.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz runner 125 #126160 üzenetére
Történt már ilyen a történelemben, h a Honda V4 blokknak kenési gondja akadt. Konkrétan úgy indult a VF széri közel 40 éve. De hallani mostanában szinte minden márkáról rosszat. Azt nem tudom, hogy műszaki okok miatt hallani sok rossz hirt, vagy az internet szélesebb használata az ok.
én meg szokogatom a ST-t. Tegnap 18 fok, 5. kilométeren még egy közepes 3-4000nél húzott gázra is simán kipörög a kereke 60nál. az is elég furi, h a német pályán már 155körül kigyullad az első limitet jelző led. hatodikban. az 143 GPSel mérve. Azt néztem, hogy esetleg le van-e áttételezve ,de vagy hozzákorrigálták az órát, vagy nincs Sztem 10-15km/órát simán tévednek. Marha rövidnek tűnik minden fokozat ezreshez képest. úgy meg pláne, h nincs benne kipörgésgátló.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
Tudtok vmit a moto trainer csapatról, akik a borsi piacon tartanak tréninget?
Vagy 10eve beleneztem egy ilyen ügyességi tréningbe, amit a rendőrök tartanak. Bal kézzel gazkezeles, meg oldalt ülni a nyeregben, stb vol...[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz csongi #126764 üzenetére
múlt héten, amikor az eladó robogót elvittem műszakira, megkérdeztem a vizsgabiztost, hogy megmérné-e nekem a nagymotort, ha elgurulok vele.
Aszongya, persze, de nekik nincs hiteles süketszobájuk. Mondom jó az úgy is nekem, mert a rendőrnek sincs.
Ekkor kifakadt, h mennyire nincs joga a rendőrnek mérni, hiszen teljesen alkalmatlan hiteles mérésre az út széle. csak úgy mellesleg.nyilván be lehet szaladni egy rosszindulatú rendőrbe, de amig leszakadt kipuffal, füstöt okádó levedlett nyugati szarokkal rohangálnak az emberek, addig talán nem ennek kéne lenni a legnagyobb problémának.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz Topiccsendőr #126936 üzenetére
Képzeld a j300 manualja, ha USA verziót nézem, ezt írja elő. Fél évente cserét. Meg 5W50 olajat, amit a megadott minőségben nem találtam :O
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
Reménykedtem hogy ma du végre langyi gumival végre nem pörög ki a hátsó. Odehogynem. KB minden harmadik elozesnel városban. Kerdes, hogy másik gumival is csinálná? Ennyi csúszka sztem felére redukalja a gumi élettartamot. Puhább gumi talán megtapadna?
Megvettem már az m7et, de úgy voltam vele, hogy amíg magazodunk elég lesz a road4is..
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz runner 125 #127013 üzenetére
nem a 6 fok alatti elforgatós dolog itten a lényeg, az jóhogy.
hanem, hogy amikor a road4 tegnap, 16 fokban kapott közepes gázt, már azt sem birja ki az esetek harmadában, és inkább elpörög. és ahogy Yoda is sugallja, ne arról szóljon már a közlekedés, hogy állandóan résen legyek, mikor akar velem kib*szni a gumi.
illetve a dolog másik fele az az volt, hogy ha a road4 gyakran pörög el, akkor gondolom a normálistól sokkal jobban kopik is ezen a konkrét motoron. És hogy mi a tippetek, ha puhább gumira cserélek, ami talán kevesebbet pörög el, lehet, h mégis birhatja jobban?
ha 4ezret elmegy az M7, azzal én már maximálisan kibélkülök. sztem ezzel a motorral a road4 se birna többet.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz tboy93 #127041 üzenetére
nem a ló a sok, a 2500as fordulaton 90Nm + elég rövid áttétel fintora.
[link] mérföldben mér itt, de amúgy tényleg tök furin rövidek. anno az F4 110 fölött volt egyesben. ez meg ezres létére 100at nem éri el.[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz tboy93 #127063 üzenetére
a 16literes tank mellett benzinszintre tudott emlékeztetni 100km-es úton az cbr 600 F4i 2001. érdekes, utódja ami már valami euro normát tudott, az kevesebbet evett.
a triple képes átlagot számolni, és nem akar 8.5 alá menni még szüttyögés közben se. én sokallom, mert nem tépem neki,de ez van. majmot vettem, etetni kell. ahogy a mocsokdrága öhlinshez is mocsokdrága szerviz tartozik. vásárlás utáni minden folyadék cserés nagyszerviz a motor árának több, mint 10%a volt.és igen, nekem a sportec M1 a cbren kb 4000km alatt tükörsima lett hátul, haccázas létére. az első gumi meg kb dupláját birta.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz Topiccsendőr #127311 üzenetére
Oké, de mivel jobban megcsinaljak, a radiálissal mégis jobb az élet..
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz Topiccsendőr #127327 üzenetére
akkor úgy mondom, h mikor láttál modern motoron nem radiális brembot?
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
Kezdek megbaratkozni a road dal. Utcán húsz fokban, napon oké. De valszeg ettől még kicsiket meg meg kell csússzon, mert látható a kopás pár száz km alatt.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
nekem van egy j300asom robogom is. csak 3.5-4 literes fogyit emlitenek a tesztek. [link] 8 év kihagyás után az első úton evett 4et, azóta s 5 reálisabb. elképzelni se tudom, hogy lehet annyira finoman használni, h 3.5öt egyen. miközben jobban csábit a hülyeségre, mint a ST..
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz runner 125 #128018 üzenetére
Első autómat így vették meg.kifizettek, majd mondják 19eves lanyuknak kell Daewoo tico után. Mondom miért utána? Egy hete árokba borult vele... Sok észre vall..
Ui én is gratulálok! Nagyon szép!
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Tudományos Pandémia Klub
- Politika
- Futás, futópályák
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- iOS alkalmazások
- Kerékpárosok, bringások ide!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Háztartási gépek
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...