-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geresics
addikt
válasz duni84 #102146 üzenetére
Épp mostanság csinálom meg a tavalyi túra videóit. Az első nap gyakorlatilag csak odamentünk. A videó leírásában találsz infókat pl. az útvonalról is. (A második videó csak szeptember második felére várható, mert most sok más dolgom van sajnos.)
Albánia a kedvencem, de ott most alig voltunk, csak az SH20-ast teljesítettük. Na, az kötelező!
Montenegró szintén tele van látványosságokkal, és csodás helyekkel! Érdemes átnézni a leírásban található útvonalat!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Ferdzsoo
addikt
válasz duni84 #102146 üzenetére
Szerintem a Bihács-livno-jablanica-mostar szakasz boszniában kötelező, lejjeb még nem jártunk, mi is most fogunk menni először.
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz duni84 #102163 üzenetére
Meg fogsz lepődni mennyivel jobbak az utak mint nálunk.
Mi a főúton mentünk mert nem láttuk értelmét letérni. 0 forgalom, atom utcák, gyönyörű táj. Nem kerestük a fehér utakat mert a főút is a miénk volt.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Formaster
addikt
válasz duni84 #102279 üzenetére
Köszi, ez jó ötlet. Tény, egyszerű fizika. A váll felett elnézés jól ment a 8-as gyakorlatnál. A fékkészültség szintén alap, az autóból is rámragadt. Szerintem menni fog ez, csak gyakorlat kérdése. A giroszkópikus hatás úgy gondolom elenyésző egy sor 2-es motor esetében.
-
Micsurin
nagyúr
válasz duni84 #102796 üzenetére
közelben lakó ismerősömet, mielőtt valami vicces figura pl beleszór egy kis földet az blokkba az olajbetöltőn keresztül.
Ablakba valami SJcam és odatámasztott fa, fém ütő* is vicces dolog.
Ízlés kérdése, meglepő de a fa jobban lendíthető cserébe a fém erősebb eredményt tud végbe vinni.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
julius75
aktív tag
válasz duni84 #103261 üzenetére
"mert akinél lefelé van irányítva, azokat egész szépen leválasztja a háttérről még naplementével szemben is".......pontosan ez lenne a cél. Na meg persze az, hogy azért ne is büntessek érte ha lehet.
Viszont a gyári tényleg húzós, tartóval együtt bőven 100ezer felett, annyit nem költenék rá.
Köszi. -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz duni84 #103261 üzenetére
Nekem 2 évig volt fenn ilyen kínai kacatom, de pár alkalom után már nem használtam, mert lefelé irányítva is zavarta a szembe jövőket (villogtak). Idén nyáron végleg leszereltem.
(#103262) julius75: mindegy, mi a cél, nem használhatod Magyarországon (az E-jelest sem).
- "ködlámpát" csak tökig érő ködben lehet felkapcsolni, a DRL meg nem legális: tompítottál együtt nem éghet, viszont Mo.-n a tompított használata - motorkerékpáron - állandóan kötelező.[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Teasüti
nagyúr
válasz duni84 #103264 üzenetére
Néztem projektoros utángyártott modelspecifikus fényszórót RGB angel eye-jal meg minden: az én gépembe ez 200.000 Ft volna kb. De ez még mindig nem ködlámpa, viszont nagyon szép kontúros vetítési képe van.
(#103262) julius75
Jól értem, hogy neked a ködlámpa nem is a köd miatt kell?
Ne szaporítsd a seggfejek táborát, ha kérhetem!(#103260) Chris0321
Csak ha rossz példa kell.[ Szerkesztve ]
-
zgospel
őstag
válasz duni84 #103361 üzenetére
Ezt fejből meg nem mondom, de úgy rémlik hogy az Angelből volt/van több típus is. Sima Angel, meg ST, meg GT, legalábbis amikről tudok, aztán hogy évről évre változtattak-e rajta apróbbakat azt nem tudom. Autó gumiknál szoktak módosítani egy-egy típuson anélkül hogy új modellnek könyvelnék el.
Mindenesetre ha az aktuális GT tényleg ilyen szar, akkor nem értem a Motorrad mi alapján osztogatja a díjakat a tesztjein
Mondjuk ezt a tesztgyőztes dolgot lassan már mindenre odaírják, csak a tesztet nem linkelik sosehttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz duni84 #103511 üzenetére
Nekem felnyitható állrészű sisakom van, de menet közben természetesen mindig teljesen csukva. Városi tötymörgéskor - hogy kapjak levegőt - a plexit 1 kattanásnyira (1 cm rés alul) felnyitom. Csak azért vettem meg a Caberg Duke-ot, mert egyrészt - megfizethető áron - annak 5*-os a töréstesztje, másrészt meg szemüvegességem miatt az előző (zárt) sisakkal nagyon szenvedtem fel-/levételkor minden megállásnál. Ja, meg 53 ezer forintért van benne alapból pinlock. (Amúgy meg egy hitvány sz*r, tízszer hangosabb mint a zárt Kappa Jade volt - rá is szoktam a füldugóra.)
szerk: annyi kavicsot / bogarat (nem a szúnyogokra gondolok) kaptam már a sisakplexire, hogy bele sem merek gondolni, milyen lehet plexi nélkül (felhajtott plexivel) ugyanez.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Madwe
nagyúr
válasz duni84 #103761 üzenetére
Köszi, tracker jó ötlet és ponyva is, úgy teszek
(#103762) Mosquito34 Annál délebbre lakom én illetve a privát garázs közelebb is lenne... Bár azon is agyaltam, hogy veszek egy hazsnált 10+ éves robogót, amivel odáig elmennék, de napi szinten ez se szimpatikus... Maradok a védekezésnél + casco... Bár 1 sarokra van egy gumis és egy benzinkút is, lehet náluk érdeklődöm első körben...
Van belső udvarunk is egyébként de az a -1. szinten van, s lépcsőzni motorral még ha van is mozgássérült rámpa, azért... 200kiló az 200 kiló még ha gurul akkor is(#103763) zgospel Igen, azt kihagytam, lopás elleni cascot is kötnék rá mindenképp, Szerencsére a kinézett helyre csak úgy nem szoktak betámolyogni emberek, annyira azért nincs szem elött. De ha valaki direkt be akar oda menni simán betud...
-
-
Khaosz55
addikt
válasz duni84 #104282 üzenetére
Van egy mugen racem 3 éves és kezd lepattanni. Abba nem fúj be a szél, így megmaradhatna hidegebb időre. Melegre meg mehetne a perforált. Én is síelek van sízoknim de azon átfúj a szél. Szóval lehet benevezek egy ilyen perforált kivitelre. Igaz kéne próbálnom egyet. Próbáltam egy tcx csizmát amiben egy bélést külön madzaggal lehetett meghúzni. Jónak tűnt de 25 fok felett szerintem tiszta kohó lehet.
[ Szerkesztve ]
-
#31733248
törölt tag
válasz duni84 #105889 üzenetére
Örülök, hogy elégedettséggel tesztelted ezeket a TCX cipőket. Számomra is egészen meggyőző a sajátom, nyárra veszek majd egy Air változatot is.
(#105922) Ferdzsoo
Tudom, hogy nevetséges az esetemben bármiféle erőt emlegetni, de az SH300 4 litert fogyaszt alattam, mióta kitavaszodott - ha érted, mire gondolok. Sportosan közlekedek na, de nem a Ti oldalatok, hanem a bringások felől nézve.
[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz duni84 #105985 üzenetére
Tavaly voltunk Svájcban, gyönyörű! Szerintem simán veri Stelvio-t és Magartot!
Pl: Furka, Grimsel, Susten Pass, de a Klausen pass és Klöntaler see is csodás! Simán tudtam volna még vagy 2 hetet motorozni ott!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
etnies
senior tag
válasz duni84 #105985 üzenetére
Nincs végig rajzolva, de ez egy kör, mehetsz rajta napestig.
Én Svájcban szeretem a tájat és útminőséget, nem szeretem az árakat és a helyi nyárspolgárokat.
Általában úgy tervezem, hogy ott nem alszunk, most kénytelen leszek Müstair környékén megszállni. Annyi ott egy szállás, mint egy full extrás a Mont Blanc körül.Majd holnap után dobok egy másik képet is, azon egy csomó hágó szerepel, jól jöhet az is.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Xero
nagyúr
válasz duni84 #106035 üzenetére
Síszerkónál nekem is kb hasonló az eljárás. Az egyik dzsekim kb 9 évig bírta így. Utána megfáradt az anyag és simán szívta a vizet. Annyi, hogy mióta mosógélt használok kizárólag, azóta nem takarítom olyan akkurátusan a gépet előtte. Egy öblítés üresen és kész.
Motorhoz eddig csak bőr volt, arról nem tudok nyilatkozni, kéremkapcsoljaki.
-
etnies
senior tag
válasz duni84 #111883 üzenetére
Igazából nem is nagyon értettem, mert alig volt benne a gumiban a csavar, teljesen biztos voltam benne, hogy nem szúrta át. A biztonság kedvéért azért benyálaztam, bubizni kezdett...
Kifúrtam a másik eszközzel amennyire lehetett, az simán járt benne. Ez a kukacos meg az Istennek nem akart belemenni, egyszer vissza kellett kalapálni...
Egyelőre úgy tűnik, hogy jó lett, nem akarok gumit cserélni télen. Nem megyek sehova messze, a sebesség is kicsi és mivel sötét van, jöhet még újabb csavar, nem látok rendesen.
5 éve nem volt ilyen, persze hogy most 150 Fontos gumi van fent hátul, egyből
Tavasszal kicserélem, remélem addig kibírja így.
Néztem a nyomást most reggel, egyelőre tartja, ugyanannyi, mint tegnap."önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
válasz duni84 #111885 üzenetére
Volt, hogy kukacolt gumival mentem tízezret és bejártam Európát, fiatalság-bolondság.
Ma már azért nem vágnék így neki, de nem volt gondom, másról is tudok, aki ugyanígy tett, mint én.
A mostani gumi egy Michelin Pilot 5, van benne kb 7000 km, szóval még félúton sincs, de azért a biztonság kedvéért lecserélem majd akkor, amikor nem csak munkába járok majd motorral.
Nem akarok új készletet venni, de ki kell cserélnem ezt a kukacbenyomót, mert a következőnél elfog törni.Így néz ki egy teljes szett, van benne gáz is, hogy felfújja a kereket és eltudj gurulni egy benzinkútig.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
senior tag
válasz duni84 #112258 üzenetére
Azért ehhez hozzáfűzném azt hogy milyen motoros aki nem ismeri fel hogy abs-e a motor vagy sem.. ?
Ha már motorozik az ember - ami ugye általában egy élvezeti, szeretett dolog - akkor véleményem szerint fordítson már rá annyi energiát, hogy a minimális ismeretet megszerzi, utána néz.
Ismerje már a saját motorját, típusát annyira, hogy ilyen orbitális blődségeken ne kamillázzon.. -
Ferdzsoo
addikt
válasz duni84 #112480 üzenetére
Amikor néha egy motorossal addig jutunk a beszélgetésben hogy a futóművet be lehet állítani látom a rácsodálkozást a szemükben -> miszerint innentől kezdve űrtechnológiáról beszélek.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Micsurin
nagyúr
válasz duni84 #113320 üzenetére
Inkább tartson képben több modellt mint vadásszon egyet , ha nagyon típusra akarsz lőni elég hamar lehet bevásárolni jó áron jónak tűnő de később drága motort.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
etnies
senior tag
válasz duni84 #114305 üzenetére
" az elejétől a végéig pont ugyanakkora lesz a légáteresztése, nem futsz bele, hogy pl az életciklusa vége fele már el van tömődve"
És mit gondolsz, hol lesz a mocsok, ha nem a szűrőben?
És nem tudom, hogy észre vetted-e, de csak negatívumot írtál, mi a pozitívum?
[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Topiccsendőr
addikt
válasz duni84 #114305 üzenetére
a papirszuro nem kapja telibe az esocseppeket, meg ram-air csatornas motorokon is van "esoviz lecsapato labirintus" bennuk, ami alul kifolyik. Ami nem ram-air es rendszer, az pedig a tank mogul szivja a levegot, alulrol felfele, semmi eselye a viznek oda kerulni.
A sportkipufogohoz kb tokmindegy a legszuro fojtottsaga, utcan a sportkipufogo tobbletteljesitmenyet sem erzed, nemhogy a papirszuro eltomodeset. Nem egy eletszeru veszely. Palyahasznalatnal pedig valoban jo egy ilyen szuro, ha minden egyes verseny utan elpucolod. Ez erre van.Altalaban akkor erzik erosebbnek a motort az emberek tobbsege, ha el lesz bszva a nyomatekgorbe, es a simasag helyett egy lyuk kerul valahova, es lesz egy hatbarugos erzes. Holott ez mindenhogyan rossz.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Shin Chen
tag
válasz duni84 #114305 üzenetére
Használtan vetted a k&n szűrővel? Mármint, feltételezem újonnan a gyárit szokták beletenni. Milyen típusú a moci?
(#114306) etnies
Írtad, hogy számodra sportlégszűrő, sportkipufogóval kapásból felejtős egy ilyen vétel.
Ha megvan a gyári alkatrész hozzá és mondjuk vissza lesz cserélve, az is ugyanaz a kategória, mert ezek a sport cuccok rövid távon ennyire káros hatásúak?(#114303) persuader
Olvasatomban a sportlégszűrő tényleg csak pályahasználatra való (nem említve a közúti vadulást), ahol nagy fordulat mellett javítja a levegő áramlását.
Alacsony fordulatú túramotornál városban-közúton Pl Honda NC 700, 750 modelleknél viszont ilyenről szó sincs, ott épp semmi haszna nincs.(?)-Tehát ha nem gyári alkatrészek vannak benne, az már alapból egy hibafaktor,
de ezeknél a sport alkatrészekhez még alapból kalibrálás is kellene- igaz?
Ha a finomhangolás és a folyamatos karbantartás megtörtént- nem kellene gondoktól tartani. (?)[ Szerkesztve ]
"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
csongi
veterán
válasz duni84 #114332 üzenetére
Csak az olajos levegőszűrőre értettem a 10 ezret.
Nem tudom milyen éghajlatra írta a 15ezer mérföldet, de egy olajos szűrőnél egy Alföldi közlekedésnél sokallom.
Nálam az olajos szivacs, is képes volt elkoszolódni a gyári helyén 2-3 ezer km en.
Városba ez meg rosszabb szerintem. -
etnies
senior tag
válasz duni84 #114332 üzenetére
Én a légszűrőmet két évente cserélem, 17 Font a gyári. Igazából semmilyen változást nem érzek utána, de ezt írja elő a Suzuki, ezt követem.
Hogy kéthavonta levegyem a tankot, csekkoljam és tisztítsam és megspóroljak 8.5 Fontot egy évben...
Töltsek 10 órát szereléssel? Többet keresek fél óra munkával.Én ezt nem tartom logikus dolognak. Neked sem 10.000 km után kellene csekkolnod, hanem sokkal gyakrabban, úgy már sehogy nem adná ki a matek.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
csongi
veterán
válasz duni84 #114452 üzenetére
Én arra tippelek, hogy a hátsó dukos aki fektetésre késztette a Kawást.
És pont menetirány szerint jobbra volt húzódva az előtte haladó mögött.
Ott volt valami amiről nem tudunk. Az első Dukos mellett elhaladt, úgy látszik vele nem értek össze.#114450:
Én abból indulok ki, hogy más sebességgel haladva, más helyen lettek volna az adott útszakaszon.
Vagy a bukkanó mögött vagy jóval előtte. És ezzel időhöz jutott volna mindegyik.
De ez is HA.
A lényeg a részemről, a saját sávban haladónak járó elsőbbséget elteheti ő is a farsebébe, mert beletette az agyatlan közúti magatartását a szituációba, számomra nincs ártatlan helyzetbe. Ha az életüket vesztik, akkor meg végkép szart se ér a saját sávja.
Ezt a távolságot 10mp alatt tette meg a videót nézve. Kb 450m, ha ugyan ezt az utat 18mp alatt teszi meg, akkor a szembe jövő agyatlan banda már átér a bukkanón, és az egyik akár már a saját sávjában lenne.Igaz a mögöttük érkező másik agyhalott erelős társaik, lehet akkor értek volna képbe. Kitudja?Innen indultunk: #114391
A három záróvonalat átlépő agyhalott lovason nincs mit indokolni. A jogosítványukat elvenném két éltre.
zgospel
Ez a motorozási stílus versenypályára való.
Aki meg ezt nem érti az sem látja a fától az erőt.Itt be is fejeztem részemről.
-
canniball
nagyúr
válasz duni84 #114579 üzenetére
"...ott az alpinestars megoldása ... nem azt mondom, hogy a szellőzés fontosabb, mint a level 2 felirat belepréselve..."
Mielőtt valaki félreértené (mint első olvasatra én is) úgy látom az említett Astars szintén level2.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Biqci
aktív tag
válasz duni84 #115227 üzenetére
Ezt nagyon jól leírtad, csak néhány dolgot tennék hozzá. Nekem a Bandit sornégyes ugyebár és azt tapasztaltam, hogy magasabb fordulaton könnyebb a felfelé váltás, hatezer fölött elég egy pillanatra visszaengedni a gázt és már benn is van. Természetesen a visszaengedés-felkapcsolás időzítése fontos. Más henger elrendezésnél lehet, hogy másabb a fordulatszám viszony.
Visszaváltásnál elég 100-200-al megemelni a gázt és óvatosan taposni vissza a váltót.
Amúgy minden motorváltó alkalmas már egy jó ideje kuplung nélküli váltásra, csak tényleg a gyakorlat teszi a mestert
Amúgy Macko csinált videót erről, talán fél éve, egy éve. Érdemes visszakeresni az Onroad-on"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Micsurin
nagyúr
válasz duni84 #116216 üzenetére
Azért ne túlozz... haverom 180-185 és van vagy 90-100kg(reggel mérve).
Nem néz ki köszörűkő effektusnak.
Nekem a 150-es gumi után a 130-as végképp de még a 140-es is felüdülés annyira könnyű egyszerűen borítgatni oldalról oldalra.
Az 500/600/650 érvelés meg eleve érdekes nem mindegy, hogy CBF650 vagy Er6-ból jön ki az a 650. Előbbit nem vennék kezdőmotornak kicsit drága kezdés lenne a szinte biztosan bekövetkező horzsolásokkal, apró ütésekkel.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
nagyúr
válasz duni84 #116216 üzenetére
Köszönöm a véleményed
A legfontosabb számomra, hogy biztonságosan megtanuljak motorozni. Mivel összehasonlítási alapom nincs, fogalmam sincs mennyire hamar unnék rá egy 650-es gépre vagy egy 125-ösre. Az 500-as kategória kb. onnan jött, hogy az már megy annyira, hogy egy normális tempót tudjak vele tartani autóúton és az előzés se legyen gond. Illetve 700e körül ilyen ER5, CB500 kategóriában a kínálat felső harmadából tudnék választani. Egy 600-as gépre 700e nem hiszem hogy elég.
Elhiszem amúgy, hogy neked a nagyobb vasról visszaülve a GS500-ra minden szar volt. Ez kb olyan mint amikor én az Accordomból átülök asszony C corsájába. Se megállni nem akar, se gyorsulni, kanyarban meg leesik az útról.
Sokan mondják, hogy azért nem jó nagy géppel kezdeni, mert nem meri az ember úgy kezelni, mint egy kisebbet. Gőzöm nincs egyáltalán mennyire van érzékem hozzá. Az autóm kicsivel kevesebb mint 9 sec alatt futja a százat, ehhez képest egy GS500 is rakéta. Quadozni voltam párszor, 70km/h is brutálisnak érződött kasztni nélkül.
Előrébb leszek, ha eljutok egyszer a gyakorlati órákhoz
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Automata kávégépek
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- ASUS routerek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Autós topik
- E-book olvasók
- OLED TV topic
- További aktív témák...
- DXRacer használt szék eladó
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- 3D nyomtatott versenypályák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000