-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
KoVee84
senior tag
Sziasztok!
Olvasgattam, idekeveredtem, gondoltam beköszönök!
2007 ZX6R Two Brothers SlipOn
[ Szerkesztve ]
-
KoVee84
senior tag
Ha beleszólhatok és meghallgatsz, akkor CBF1000. Próbáltam már mindkettőt, mondjuk a Suzukiból csak a 650-est, számomra az egy annyira jellegtelen egy motor volt, hogy ihajjj. A Honda meg olyan, mint egy ékszerdoboz, nem mellesleg jóval szebb is. Tudom, hogy ez elcsépelt, de tényleg próbálj ki egy Hondát mielőtt motort veszel.
-
KoVee84
senior tag
-
KoVee84
senior tag
Előtte nekem is nakedem volt Z750, 2007-es. Iszonyat szerencsém volt ezzel a Ninjával, mert a ceglédi Kawasakiban állt sokáig, ami tavaly év elején becsődölt, így az ott maradt motorokat visszavette a Lombard. Ezt tavaly vettem 0 km-el, kapott egy szlovák rendszámot és így elég olcsón lett egy zsír új motorom
-
KoVee84
senior tag
válasz KubanitoS #9452 üzenetére
Igen. Hát a mai napig visszasírom (najó ez kicsit lehet túlzás), mert nagyon szerettem.
Soha semmi bajom nem volt vele, és szerintem a mai napig az egyik legszebb és legkezesebb motor. 6000-től megy mint állat, nagyon jó az üléspozíció, könnyen kezelhető és nagyon megbocsájtó egy gép. Amit fel lehet hozni negatívumnak, az talán a fék-futómű duó, de a kategóriájában, még így is a legjobb (Hornet, GSR, Fazer).
Ez volt az enyém: videoItt van egy nagyon barátságos Z fórum: Z1000/Z750
Egyszóval ajánlom, nem kicsit!
-
KoVee84
senior tag
válasz KubanitoS #9456 üzenetére
A motorosnak nem kényelmetlen, 400-500 km-t gond nélkül le lehet vele húzni, ráadásul, ha egyedül motorozol, akkor az üléspozíció kívánja a huncutságot és állandóan kanyarodni akarsz ... az utasülés az már más kérdés. Kicsit meg van döntve az ülés előre, ezért az utas mindig a nyakadba csúszik, ez ellen nem lehet mit csinálni. Barátnőm szerint a ninja sokkal kényelmesebb utasként, pedig azon akkora az utasülés mint egy félbehajtott szalvéta. Mondjuk a motort magamnak vettem, nem neki
@Tayrol: Te is fent vagy sportmotoron? Ja, megvagy! Bandit 650 K7?
[ Szerkesztve ]
-
KoVee84
senior tag
Ezen az őrültségen én is nagyon gondolkodtam, mikor eladtam a Zét aztán rájöttem, hogy nagyon hiányozna egy-egy jó motorozás a barátokkal, néha leugrani a Balcsira vagy a Velencei tóra stb.
Szerintem - hangsúlyozom, hogy ez csak az én véleményem - ésszerűbb választás venni egy sportmotort + pályaidomot. A motor így is ~ 5 hónapot garázsban áll a tél miatt, hogy kettő álljon ott, az már luxus, még akkor is ha a pályagépnek nincsenek papírjai. Költeni ígyis-úgyis kell a pályagépre, mert a kopó alkatrészek fogynak, mint állat + pályanapra csak kocsival tudod kivinni és egy évben max 10 napot használod. A pályabérlés sem olcsó. Erre jönnek még a robogó költségei.
Biztosan ezt akarod? -
KoVee84
senior tag
válasz yodamastah #9466 üzenetére
Egy év alatt 2x estem a Ninjával.
Tavaly augusztusban Hring. Gyári gumi, BT015, elment az eleje a célegyenes előtti utolsó balosban, a motor seggel érkezett a gumifalba. 100k
Idén áprilisban Erzsébet híd budai hídfő, lámpák nem működtek, egy audis picsa megijedt előttem, satufék, kikerülni esélyem sem volt mert kb 4m-el mentem mögötte. Hüvelykujj törés + 150k
Azóta van fent bukógomba -
KoVee84
senior tag
Hja, a kormányteló az nagyon hiányzik róla.
Legutolsó kawa tesztnapon Kakucson volt kint egy jóbarátom. Mesélte, hogy már minden motor le volt foglalva, csak egy narancs Z750 volt szabad. Na nembaj, ment vele pár kört, de érezte, hogy kurva szar, nem olyan mint az övé, csúszik mászik a motor, kezelhetetlen. Kiállt. Kérdezte a csávót, hogy ez mi a szar? Ja, hát ez egy most összerakott motor, rommá volt törve, miért? Nem jó? Haverom mondta, hogy szerinte vegyék ki a tesztmotorok közül, mert itt nagy fika lesz a vége. Jó megnézi mit tehet. Erre egy fél óra múlva tolják ki a motort rommá törve a pályáról, mert egy gyerek fikkantott vele egy hatalmasat. Természetesen aranyáron fogják kiszámlázni a srácnak a javítást... Szerinted ez mennyire korrekt? -
KoVee84
senior tag
válasz Topiccsendőr #9508 üzenetére
Nem voltam ott, nem tudom szóról szóra, hogy mi hangzott el ott és, hogy mi történt pontosan. Az viszont tény, hogy Panyo barátom direkt szólt, hogy gebasz van a motorral, ennek ellenére mégis bent hagyták a tesztelhető motorok között.
szerk: ha 180-at mégy egy szar motorral, amiről ráadásul tudod is, hogy szar, akkor ott vmi nincs rendben
[ Szerkesztve ]
-
KoVee84
senior tag
Nekem ilyenem van: DAinese Air Jacket
Pereceltem benne és hüvelykujjtörésen kívül más bajom nem lett. A kabát is jól megúszta, csak egy kis horzsolás látszik rajta. Drága, de egyszer kell megvenni. -
KoVee84
senior tag
Más!
Egy kedves ismerősöm motort szeretne venni. 18 éves, 250-es jogsija megvan.
Szerintetek melyiket? Nagyon kíváncsi vagyok a véleményekre!
Honda CBR 250 vs. Ninja 250R -
KoVee84
senior tag
válasz runner 125 #9728 üzenetére
AK jogsi, azt hittem, h. annak van cm3 határa is, de ezek szerint csak KW? Lehet drágák, de két év múlva is viszonylag jó áron eladható, ráadásul jelen esetben a pénz meg nem számít.
Én is hasonlót javasoltam neki egyébként:
vegyen egy Gilera Runner 200 VXR-t, amin rendesen megtanulhat motorozni, megy mint állat, nem kell a váltással foglalkoznia, csak a forgalomra kell figyelnie. Majd 2 év múlva meg vehet egy jó hornetet, amin igazán megtanulhat motorozni.
De neki 250-es sportmotor kell és punktum. -
KoVee84
senior tag
válasz vendingo #9733 üzenetére
én nem találtam
Most mindenki képzelje el a következő szituácitót: tehetős vagy, nem kőgazdag, de azért van pénzed. Van két fiad, az kisebbik 18 éves és kitalálja, hogy ő motorozni szeretne. Elgondolkodsz, hogy merjél-e neki motort venni és ha igen, akkor milyet. Próbálsz olyat választani, amin azért nem röhögik ki a 185 centijével és amit minél tovább használni fog, anélkül, hogy már nagymotorra akarjon ülni. Szerintem teljesen reális egy ilyen motor ilyen esetben. Ja, mégvmi, régi motort meg nem akarsz, mert megteheted, hogy vehetsz neki újat is. Nos, elég életszerű? -
-
KoVee84
senior tag
válasz vendingo #10446 üzenetére
Asszonynak EXO1000 van, meg egy cimborámmal is azt vetettem. Csak jókat mondanak róla. Nagy tempónál autópályán (>180) az asszony mindig becsukja a szellőzőket, mert zavarja a levegőbeáramlás hangja akkor gondolhatod mennyire hangos a sisak, ha azt is külön meghallod
Állítólag a SHOEI is jó, csak szerintem kicsit túl van árazva, meg a giccses festései nem igazán tetszenek.
X-LITE, anno majdnem azt vettem, 701-et, de pont le volt akciózva nagyon a SHARK RSI, így aztán az lett. (jelentem az kurvahangos ), de az X-LITE-ról is jókat írnak, de az alapjáva véve versenysisakokat gyárt, amik azért nem a zajcsökkentésre gyúrnak.
Ár érték arányba szerintem a Scorpion a legjobb, nyugodtan megveheted, nem fogsz benne csalódni.
-halk
-belső napszemüveg
-könnyű
-nagyon jó a belsejének az anyaga
-Airfit, a belső arcpárna egy gombbal az arcod szélességéhez fújható vagy leengedhető -
KoVee84
senior tag
Esetleg még szóbajöhet ez, mert marha jól néz ki és az ára sem rossz, de fogalmam sincs, hogy mennyire hangos. Az enyém nagyon. Füldugó nélkül ki sem megyek a városból
-
KoVee84
senior tag
válasz Integra #10484 üzenetére
Te minek vettél magadnak egyszínű SHOEI bukót? Csak azért, hogy elmondhasd magadról, hogy neked SHOEI van? Számomra egy túlmisztifikált márka és te sem egyszerűen azt mondod, hogy neked azért van SHOEI-d mert jó, hanem jössz itt ezzel a felsőkategóriás szöveggel.
Én úgy veszek meg bármit, hogy:
1. Megnézem - Tetszik? IGEN/NEM
2. Utánaolvasok - Mások szerint is fasza? IGEN/NEM
3. Felpróbálom - Kényelmes IGEN/NEM
4. Mérlegelek - Megér nekem ennyit? IGEN/NEMEgy shoei sisak esetében ebből nekem 3 NEM...
Egyébként próbáltam XR-1000-est, de kicsit nyomta a homlokamMellesleg a 200 eurós (sajnos kurva hangos Sharkom) már két elég nagy koppnál megvédte a fejemet, agyrázkódás nélkül.
[ Szerkesztve ]
-
KoVee84
senior tag
-
KoVee84
senior tag
válasz zenwalk #10766 üzenetére
Tegnap előtt vett egyet az egyik ismerősöm. Eredetileg 250-es Ninját akart, de közben vett egy gitárt, szóval nem volt már annyi pénze rá lol
Én voltam vele megnézni a motort, szerintem nem rossz. A Suzuki GS500 vázába tették be a 250-es (állítólag szintén Suzuki) blokkot. Szóval a 250-es kategóriában ez a legnagyobb testű. Mellesleg a 650-es is ugyanekkora, csak a blokk más. Ki is próbáltam, nem rossz. 4000 km a szerviz intervalluma, ismerősöm 27.000-el vette. A blokk meggyőző, a futómű kurva puha, a váltó meg Hyosung de tényleg nem rossz!mod: ja, a fék is elég takony
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Sweet.tv - internetes TV
- Milyen asztali médialejátszót?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Kés topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Poco X6 Pro - ötös alá
- További aktív témák...