-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ferdzsoo
addikt
válasz gergobaby #32685 üzenetére
Én motorozok, csak még nem most!
De ajánlhatok egy útvonalat, pécs-orfű-magyarszék -sásd- baranyajenő (itt van egy nagyon fasza kávézó ) kaposvár, (a sásd kaposvári szakasz nekem nagyon bejön, itt vannak nagyobb tempós kanyarok is, szép belátható, és kellemes a táj is. ) majd innen szabadon választottan haza.
Ez garantáltan kanyargós, nincs nagy forgalom, az útburkolat kielégítő, helyenkén kimondottan jó.
Remélem tudtam segíteni."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
DigitXT
félisten
válasz gergobaby #32895 üzenetére
Jó, én nem kérdőjelezem meg ezek létét (simán lehet, hogy le vagyok maradva),
de ha már a konkrét termékről van szó, akkor a linken még részletezik is, hogy:A készülék 2 rádiót tartalmaz:
* Bluetooth rádió: 10 m-es hatótáv, kapcsolat mobiltelefonnal
* Intercom rádió: 500 m-es hatótáv, kapcsolat másik InterCom headsettelMagyarán nem Bluetooth segítségével kommunikál a két InterCom, hanem külön
rádiója (más frekin, stb.) van erre, szóval mintha egybe lenne építve egy PMR-rel.
Vagy megfordítva, mintha a PMR-hez adtak volna Bluetooth-t. Szerintem.Mondhatjátok, hogy "szőrszálhasogatás", de technológiában azért nem mindegy:
én annyit mondtam, hogy a Bluetooth-t nem többszáz méter áthidalására találták
kis, és még 100 méterre is csak a Class 1 visz (ideális körülmények között), míg
a mobilokban max. Class 2 van, jóval kisebb teljesítménnyel, max. 10 m-hez... -
-Mosquito-
őstag
válasz gergobaby #32956 üzenetére
Szia,
Motorozz.hu búkőcsövek,háttámlák vagy a dobozok csomagtartók topikban keresd Petya89-et.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
amdk7
aktív tag
válasz gergobaby #33655 üzenetére
Ugyanazzal az évjárattal történt ez is.
És Feree13-nak is igaza van, a furcsa az az volt, hogy 6km-re volt a gyakorlóhely, ahonnan én minden gond nélkül hazahoztam a motort. A garázs előtt leállítottam amíg nyitottam az ajtót és már nem, hogy nem indult, de fel sem villantak a visszajelző lámák sem!Itthon rátettem akkutöltőre és mivel koppra lemerült így 10,5V-ig töltötte először. Aztán töltötte jobban. Az érdekez az, hogy ma akkutöltő kikapcsol, vissza és szintén 10,5V-t jelen meg a kijelzőjén. :S
Kint meg úgy fúj a szél, hogy nem vitt rá a lélek, hogy alsattyogjak a garázsig.
Nem helyben van sajnos, hanem vagy 100m-reAdataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
Geresics
addikt
válasz gergobaby #102239 üzenetére
Első körben ne nézd meg a 2-vel korábbi hozzászólást. Tényleg ne, mert az öreg vasutas baromságokat mond.
Második körben este szánj rá pár órát, és olvasd el az RSV fórum Pegaso topikját. Ott egész pontosan megtalálsz benne minden ritkán, és sűrűn előforduló hibát, valamint a megoldásukat is! Viszont rengeteg számodra felesleges komment van, de hát a fórum már csak ilyen.Ha jó az ár, és ismert az előélet (pl. nem azért adja el, mert szopóágra került), akkor lehet jó vétel is! Anno én is majdnem olyat vettem, de miután kipróbáltam vagy 10 Rotax blokkos Pegaso-t, amikben mind 40-45ekm volt, egy évig használták, és ahogy kutakodtam mindről kiderült, hogy valójában olasz importmotorok, inkább továbbléptem, és végül az újabb, 2006-os
YamahaMinarelli blokkos Pegasot vettem. (Ugyan az a blokk van benne, mint a Yamaha XT660-okban.)*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz gergobaby #102241 üzenetére
Amikor kipróbáltam az újat, amit meg is vettem, azonnal kiestek a régiek. Ismerőstől vettem, aki 0km-esen hozta ki a szalonból. 9900km volt az órában, amikor megvettem. Garantáltan, valósan, igazoltan. 10 évnyi szervizszámlákkal alátámasztva - nem mintha nem hittem volna el a cimborám minden szavát amúgy is.
A legdurvább az volt, hogy a régi is, és ez is 48LE. Viszont ebben még nem szaladt szét a ménes! Első indulásnál megijedtem, mert azt hittem, hogy az a 48LE, amit addig tapasztaltam...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
-
tboldi
nagyúr
válasz gergobaby #102449 üzenetére
Ott helyben köthetsz a neten, akár a netrisken vagy a biztositas.hu-n, akár valamelyik szimpatikus biztosító oldalán, de fontos, hogy előbb tedd meg, mint hogy az adásvételit kitöltenétek (rá kell írni az órát/percet, és neked már attól a pillanattól kezdve biztosítással kell rendelkezned). Elég az ajánlat is, azt már el kell fogadniuk a kormányablakban is, hiszen ennél többet nem tudsz tenni (a díj kifizetésén kívül persze, de arra van 30 vagy 60 napod, már nem emlékszem pontosan), a többi már a biztosító dolga.
[ Szerkesztve ]
-
dellfanboy
senior tag
válasz gergobaby #102468 üzenetére
en az elso-t meg se neznem. miert mt03 elso lampa van rajta?
fustos hatso lampa neonos csavarok?? minek?miert? en nem hinnem hogy egy sor4 600 gep nagyon nyomatekos lenne. bar ez ugye relativ, hogy mihez hasonlitod.eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Ferdzsoo
addikt
válasz gergobaby #105254 üzenetére
Javítani nemhinném hogy fog, inkább rontani. Nagyon sokat tud rontani a menettulajdonságon a doboz, mérettől, súlytól formától függően, akár oldalsó akár hátsó...
Szvsz a magasított plexi pedig méginkább bezavarhat és olyan helyen kelt légörvényt amit a doboz esetlegesen még tovább fokoz, vagy rosszul reagál rá..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-
Ferdzsoo
addikt
válasz gergobaby #105260 üzenetére
CBF-et tényyleg viszi a szél nagyon durván, erre én is komondottan emlékszem. Ilyenkor a nagyobb tempó ponthogy jót tesz. Minnél gyorsabb valami annál stabilabb... fizika.
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
bajaki
őstag
válasz gergobaby #105372 üzenetére
No, akkor, hogy tiszta legyen a teljes kép.
2017.05.29-én tettem sikeres "A2" forgalmi vizsgát (vagy legalábbis ez a dátum van a jogsimban, napra pontosan nem emlékszem).
Az "A korlátlan" jogosítványt szeretném most megcsinálni. Pár hete bementem az autósiskolába, ahol meg is történt az adatfelvétel, ki is fizettem a gyakorlati órák egy részét, viszont még nem kezdték meg az idei vezetéseket, ezért várni kellett. Elméletileg holnap lett volna az első rutin-órám, viszont ma hívott az ügyintéző, hogy az NKH nem fogadta el a jelentkezést, mert a KRESZ-vizsgám, amit az "A2"-nél csináltam, már 2 éven túl van (ami bőven igaz is, mert valamikor 2015 tavaszán csináltam emlékeim szerint).Viszont akkor itt megint felmerül a kérdés bennem, hogy ha "'2 éven túli A2"-vel inddulok neki az "A"-nak, akkor abba beleesek-e már, mert akkor csak 8+1 órát kell vezetni. Viszont ez számomra azért logikátlan, mert miért kellene kevesebbet vezetnem csak azért, mert 2 éven túli a KRESZ-em.
Totál képzavarban vagyok most, illetve jól is lett most cseszve az agyam.
-
Geresics
addikt
-
#74459392
törölt tag
válasz gergobaby #105583 üzenetére
én ilyet használok: http://asesso.hu/termekkategoria/terdvedo/
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz gergobaby #108513 üzenetére
Szerintem nagyon rossz ötlet egy éjszakai motoros túra.
Országúton az útra tévedő vadállatok, és a - lámpafénynél szinte nem látható - kátyúk állíthatnak megoldhatatlan feladat elé, lakott területen meg minden más.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
etnies
senior tag
válasz gergobaby #108511 üzenetére
Szia. A kérdés az, hogy mit vársz a túrától?
Kanyarokat? Felejtsd el.
Szép tájat? Éjszaka semmit nem látsz belőle, felejtsd el.Én jómagam nem értem, miért jó körbemotorozni a Balatont. A Balatonra strandolni kell menni.
Bogyó, én már motoroztam éjszaka nagyobb távot 3X is, most vasárnap is úgy kezdünk.
Baromi unalmas, de lehet haladni, nincs baleset, dugó, meleg.
Franciákat hőséghullám sújtja (35-45 °C) , nekem meg lesz ott 700 km autópálya, jobb azt 15-20 fokban lenyomni, mint 40-ben, hidd el!
18:30 körül elindulunk Londonból Folkestone-ba, határátlépünk majd bevagoníroznak minket es 22:20-kor elindulunk Calais felé. Fél óra az út a La Manche csatorna alatt, 22:50-kor megérkezünk Franciaországba, ami +1 időzóna, tehát 23:50. 4 körül kell a nap, addigra a táv felét lenyomjuk és 12 körül Champagne-ban leszünk. Most autópályán megyünk, de mentünk már főutakon is. Nem kell gyorsan menni, mert folyamatos a haladás, 2x annyi távot meglehet tenni, nyugisan.
Mikor pakolunk össze pont te jutottál eszembe, két dobozba befértünk a feleségemmel, pedig tettünk el utcai ruhát és fürdőruhát is, 7 napra megyünk. A hátsó doboz majdnem üres lesz, oda már csak a drón, lakat és egyeb apróságok kerülnek."önmagam hite vagyok magamban"
-
duni84
aktív tag
válasz gergobaby #108511 üzenetére
ahogy írták: éjszaka nem a legjobb buli a balaton kör. (nappal sem, de az más tészta). sokszor előfordult már, hogy naplemente után 60-90 perccel indultam haza és kb másfél őz/km, amit az úton látok, szóval egyáltalán nem olyan haladós a dolog, mint nappal. és hacsak nem gyári dobod van, akkor még a lakók/nyaralók estéjét is szét tudod cseszni. ha iszol elég vizet, meg van valami nyári aláöltöződ + hálós dzsekid, akkor a legnagyobb nyári melegben sem vészes nappal a karika.
#metszéspontok
-
duni84
aktív tag
válasz gergobaby #115303 üzenetére
hahu-s hirdetéseket annyira nem nézegetem, de pl facebook csoportokban azt látom, hogy kb ugyanannyi motor cserél gazdát, mint bármelyik tavasszal az elmúlt pár évben. szóval az ár tényleg nem "vírus érzékeny", ahogy a használt piac sem. legalábbis amit én látok belőle
#metszéspontok
-
Micsurin
nagyúr
válasz gergobaby #115303 üzenetére
Hahut kezdik a nepperek tele szorni a behozott gépeikkel ellenben duni84 állítása valid az adok veszek csoportokban én is azt látom pörög a dolog még ha nem is a megszokott szinten de jönnek mennek a motorok szépen. CB és a Hyosung csoportban is volt az elmúlt két hétben legalább 3-4 leköszönő és 2-3 új tagunk.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
veze
őstag
válasz gergobaby #119952 üzenetére
A benzincsap vakuumra nyit csak, tehát az álló motornál nem folyhat.. A porlasztóban viszont van egy szintig mindig. Mivel a vizszintestől jelentősen eltérő pozicióban állt ( egy meredek lejtő) emiatt a (víz)szint állása is más lett és sztem a tulfolyó szint alá került - és lefolyt
-
Debilon
addikt
válasz gergobaby #120105 üzenetére
össze vagytok nőve?
otthon marad te meg mész, ilyen egyszerűnálunk sem szeret asszony motorozni, fel sem ül (nem is bánom, egy személyes műfaj szerintem), aztán tavaly október óta csak sikerült 14 ezer körül tekernem már
[ Szerkesztve ]
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
Micsurin
nagyúr
válasz gergobaby #120863 üzenetére
Az kényelmi plusz lábtartó lesz a bukókeretre rakva.
Tippre, de ez engem is érdekelne haverom apja agyal a CBF1000-ren hogy lehetne egyszerre is is eddig a hosszabb blokktartó és arra rátekerni a befutó ötlete.[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
baboss
őstag
válasz gergobaby #120863 üzenetére
Saját gyártású, bukókerethez rögzítve, kényelmi funkció. Hosszabb utakon így kényelmesebb a lábamnak.
Bukásnál, csúszásnál már levizsgázott.
A régi motorom kormányára lett ráhúzva egy Simson lábtartógumi. Nekem le van fenekelve a kormányon a végsúly rögzítő furat és abba van menet, csak egy távtartó lemez keltett hozzá.[ Szerkesztve ]
-
BloodyEddie
őstag
válasz gergobaby #121767 üzenetére
Ez szerintem az évjárat miatt fog elhasalni, de egyébként jó tipp, köszi!
(#121769) Agostino: ilyesmi célra nekem ez még a best buy Decathlonból. Nadrág fölé veszed, esőtől is véd a szélvédelem mellett, és pontosan ugyanazt tudja, mint a sokszor ennyibe kerülő "motoros" hasonló esőnadrágok. Ráadásul vékony és könnyű. A képeken nem látom, de ami nekem van, azon a lábszár végig zipzározható, így motoros bakancsban is könnyen fel-le vehető munkába járásnál.
-
BloodyEddie
őstag
válasz gergobaby #121812 üzenetére
gergobaby, persuader köszi mindkettőtöknek.
Van olyan kereskedés itthon, akikben nyugodtan meg lehet bízni, tényleg átnézett és jó gép amit adnak? Pl. a Red Baronnál látom írva, hogy minden motort átnézve és útra készen adnak át, mondjuk az áraik is ehhez vannak igazítva. De nincs velük tapasztalatom.
Szerk.: közben visszaolvastam pár Red Baron sztorit, ez nem túl biztató
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Alkoholista nevelde
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- LEGO klub
- Yettel topik
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Aliexpress tapasztalatok
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- SSD kibeszélő
- További aktív témák...
- DXRacer használt szék eladó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest