-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Madwe
nagyúr
válasz #74459392 #104047 üzenetére
Nem ajánlott az üléshez rögzíteni, a vázhoz javasolják, ami az ülés alatti "csomagtartóban" van. Ott biztos fut neked is keresztül kasul mindenféle fém szakasz, inkább arról lenne érdekes egy kép, h megoldható e. A lényeg, h a kis hurkot végül kilógasd. Ha van bármi amikhez ezeket rögzíteni tudod, baromi stabil lesz, jó féle cucc
[ Szerkesztve ]
-
-
Novics
senior tag
válasz #74459392 #104047 üzenetére
Nekem egy 30-as van, és imádom. Egy Kawa Versys-re van felszerelve. Ott vannak "csövek" az ülés alatt, így a rögzítés megoldott. Nem olcsó cucc, de baromi robosztus - erről elhiszem, hogy vízálló - és jól mutat a mocin.
Van egy fém konzol a sárhányóra erősítve két csavarral (ha jól emlékszem ehhez sem lehetne hozzáfogatni a pántokat) és arra kell rácsúsztatni az ülést, majd hátul még egy csavarral rögzíteni. Nincsen alatta semmi.
Ez elég érdekesen hangzik. Ennyire masszív a sárhányó, hogy elbírja egy ember súlyát?
Amúgy a pántokat, amiket a vázhoz kell rögzíteni, össze is lehet kötni párban, és akkor... na megvan a videó.A fontolva haladó. - 30 felett minden nap ajándék.
-
Novics
senior tag
válasz #74459392 #104071 üzenetére
Jó kérdés. Nem ismerem a motort, nem tudom hogyan is néz ki az ülésrögzítése.
Ha a 30-as jól meg van pakolva, akkor nekem kb a hátamig is elér, előre biztosan nem csúszik, meg a rögzítésre jól rá lehet húzni. Viszont nekem teljesen felfekszik az ülésemre, nem tudom, hogy a 20-as mérete hogyan viszonyul a Virago üléséhez, mennyire lógna le.
A fontolva haladó. - 30 felett minden nap ajándék.
-
#74459392
törölt tag
válasz #74459392 #104788 üzenetére
Azt kifelejtettem, hogy A2-t csináltam, mert úgy gondoltam, hogy elsőre úgysem fogok 48 lóerőnél nagyobb teljesítményű motort venni, anyagi okok miatt sem.
Egyelőre egy 250-essel indulok a motoros világba, aztán majd kiderül bejön-e vagy sem, és hogy mennyire szippant magába ez a világ. Mondjuk engem amúgy sem a száguldozás vonz, hanem inkább a cirkálás
Egy ilyet szeretnék majd egyszer: Yamaha XV 950 R (azt hiszem ebből is van A2-re hangolt változat)
Ha 2 éven belül meggondolom magam, és anyagilag is megengedhetek egy 48Le nagyobb motort, akkor csak kiegészítő órákat kell tenni + vizsga. Nagyjából úgy jön ki, hogy plusz 10-20 ezer forint ahhoz képest, mint ha elsőre korlátlant csináltam volna.[ Szerkesztve ]
-
csoki46
aktív tag
válasz #74459392 #104788 üzenetére
Most kezdem én is a jogsit, igaz nekem azért van tapasztalatom bőven. SMK-val 10 éve járok napi szinten, de nagyobb motorokat is elég sokat használtam (tudom jogsi nélkül nagy felelőtlenség, senki ne csináljon ilyet!). Online KRESZ tanfolyamot néztem ki, meló mellett egyszerűbb és remélem gyorsabb is. Amitől tartok, hogy nagyon elhúzzák a tanfolyamot (KRESZ vizsga,tanpálya, forgalomban való vezetés), lehetőség szerint szeretném 3 hónap alatt befejezni, hogy május végére meglegyen a papír.
Funfact: Pont abban az évben emelték meg az életkori korlátot 24-re amikor én betöltöttem a 21-et (előtte ennyi volt az alsó határ). Februári születésű vagyok, megvolt már a pénz az egészre, decemberben futkostam autósiskolába, hogy el akarom kezdeni, hogy tavasszal befejezhessem. Azt a választ kaptam mindenhol, hogy aki nem fejezi be jan. 1-ig és nincs 24 éves az nem tudj folytatni jövőre. Így került parkoló pályára a jogsi szerzés az utóbbi 6 évben.[ Szerkesztve ]
-
-
vlevi
nagyúr
válasz #74459392 #105720 üzenetére
Pont ma történt velem, hogy a tavaszi kabátom, aminek ilyen műanyag-selyem szerű bélése van, szépen rám olvadt. Mármint a karom, ahol a rövidujjú pólóban ezzel a csodás bélés anyaggal érintkezett, tiszta víz.
Nem motoros kabátról van szó, hanem sima utcairól.Aláöltözőből én a Lidl-st használom. Nem azért, mert ez a legeslegjobb, hanem, mert ezt megvettem, gondoltam, hátha jó lesz valamire, és egyelőre van annyira jó, hogy nem gondolkodok a cseréjén.
Ja, meg éppen most felesleges is cserélni, biciklire nem kell, motorom meg jelenleg nincsen -
#31733248
törölt tag
válasz #74459392 #105720 üzenetére
Vegyél egy ilyen (vagy hasonlóan hálós) kabátot, nagyon jól átfúj rajta a szél. Odaadom szívesen az enyémet egy próbára. Én is sima cordurában voltam ma, karnál, mellnél, hátnál mind a hat szellőzőt kizipzároztam, így még elment. A Tiéd azonban (képről) nem tűnik egy jól szellőztethető darabnak... Pedig a reggeli hűvös idő (7 fok) miatt még nincs itt a hálós dzsekik ideje.
[ Szerkesztve ]
-
#31733248
törölt tag
válasz #74459392 #105751 üzenetére
"Egy ilyen kabát egész évben jó lenne? (5-6 fok felett)"
Ez alapvetően nyári darab. A gyártók csinálnak egész évben használható dzsekiket, ezek jellemzően drágább darabok és kánikulában nem is olyan jók, mint egy kifejezetten nyári használatra szánt hálós dzseki. Lehet ugyanakkor a hálós dzseki tulajdonságain is javítani, a Modeka Mesh 2 EVO-ba is lehet thermo bélést zipzározni, kívülre pedig ráhúzható egy esőruha, így már víz és szélálló lesz. De ez csak pótmegoldás. Kicsit hűvösebb időben egy szélálló aláöltöző is jól jön, ha nincs igazán hideg és nagy tempó (vagy jó a szélvédelmed), akkor elég lehet. De erre nincs általános recept.
Nekem három cordura motoros dzsekim van: a linkelt hálós Modeka, egy rövid cordura és egy hosszabb túrakabát. Így mindig olyan dzsekit tudok felvenni, ami az időjáráshoz illik. Ha egyetlen dzsekit kellene választanom, az a hálós lenne. De tudnod kell, igaz, amit a többiek a bőrruhákról írnak. De abba nagyon belerohad az ember, még a perforáltakba is.
-
Geresics
addikt
válasz #74459392 #105995 üzenetére
ha nincs középsztender, akkor a szettbe tegyél még egy spanifert is, amivel egy fához/oszlophoz húzod a motort.
A művelet nagyjából ugyan az, csak sokkal-sokkal merevebb az oldalfal, ezért a testtömegedet is be kell vetned!
Irány a YouTube, és keress rá bátran, sok hasznos tipp lesz ott!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
etnies
senior tag
válasz #74459392 #106097 üzenetére
Dehogy vágják el a lakatomat, 12 mm széles, azt is flexelni kell, kézi vágóba nem is fér bele.
https://abuspadlocksonline.co.uk/catalog/product/view/id/7131/s/abus-eighty-three-rock-83cs-55-padlock/category/861/http://www.almax-security-chains.co.uk/index.php?route=product/product&path=64&product_id=50
Figy, én londoni vagyok, itt 16.000 motort lopnak (Magyarországon 3000-et adnak el egy évben) ebben a témában sajnos nagyon otthon vagyok, az enyémet eddig 3x próbálták ellopni, de nem boldogultak a lánccal.
Motort úgy lopnak, hogy vagy behajítják egy kisteherbe, vagy eltolják és ott beindítják. A kormányzár semmit nem ér, a disk lock jó az eltolás ellen, de semmit nem ér a kisteher ellen. A lánc az egyetlen olyan megoldás, ami mind a két felé módszer ellen ér valamit. A tracker meg arra jó, hogy érzékeli a mozgást és küld smst és hogy megtaláljam, ha elolták valahova és nem boldogulnak az immoval.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Teasüti
nagyúr
válasz #74459392 #106100 üzenetére
1. Amit el akarnak vinni, azt el is fogják vinni.
2. Viszont csak kevesen fognak megreszkírozni egy több perces hangos munkát ahol jó eséllyel nem maradnak észrevétlen. Ott már nagyon komoly szándék van, ha hajlandók egy fegyveres támadássá eszkalálni a lopást. Ez remélhetőleg ritka dolog.
Az ilyen bandák remélhetőleg csak a komoly vasakra utaznak. De egy Panigale-t, RSV4-et vagy egy H2-t meg ki az a hülye aki az utcán tárol? -
Ferdzsoo
addikt
válasz #74459392 #106187 üzenetére
Nem, ez egy téves eszme. E-bikeon ugyanúgy meghalsz, csak a távlatok nyílnak meg.
És ugyanakkor megteheted hogy nem halsz meg és nem kiizzadva érsz a melóhelyre.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
runner 125
nagyúr
válasz #74459392 #106187 üzenetére
Bevallom, h elég sok esetben maradi gondolkodással rendelkezem, és bizonyos nézeteimet nem fogok és nem is akarok soha változtatni, de az e-bike az egyik kivétel. Amikor piacra lépett ez a kategória pár éve, ugyanígy vélekedtem róla én is, szkeptikus voltam és lenéztem. Aztán volt lehetőségem kipróbálni egy komoly Bosch agyas fullyt és megváltozott a véleményem. Az egész egy teljesen más élményt adott, az alapvető okokat Ferdzso leíra.
Amellett h most nekem is van egy szerintem egész jó fully-m, szívesen birtokolnék egy felső kategóriás e-bike-ot is..
Javaslom próbáld ki és felnyílik a te szemed is, de ne a 70 éves mamik által hajtott, tescos villanybringából indulj ki és ne is azt próbáld ki.geresics
Business bakker, business. Ezért nem ment az a számtech bolt, látod.
Ott volt a vastag profit lehetőségét. Írtam, ennyi pénzért az összeset meg kellett volna venni. Ami volt, mindent! Mindig mindenhol megvan az a személy, akit meg kell és meg lehet kenni.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
zgospel
őstag
válasz #74459392 #106258 üzenetére
Jogos, akkor az utolsó lámpától nyélen fogok indulni
Fogalmam sincs hogy mennyire pontos, ennyire még nem mentem le vele, mert stresszel hogy elég hamar kigyullad a figyelmeztető lámpa és ott ég. Az FZ6 nem volt ennyire biztonsági játékos, az csak az utolsó 3,5 liternél kezdett villogni. De ma reggel siettem, nem fért bele a benzinkút, úgyhogy majd este meglátom hogy mennyit tudok rátölteni. Akkor végre tudni fogom hogy kb mennyire reális amit mutat.Azt tudom hogy induláskor 14-et írt, a munkahelyem meg kb 10-11 km-re van, úgyhogy a visszaszámlálás pontos volt
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz #74459392 #106722 üzenetére
18LE, 110 km/h végsebesség....
(#106725) kayaman: egyik barátomnak a Keeway gyártmányú utánzata volt (annak írtam az adatait, bocs) volt velünk a második Erdély-túrán, ráadásul a feleségével kettesben. Hegyre felfelé mi, 125-ösök vezettünk mindig, az ő gépük nemigen bírta az emelkedőket.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
etnies
senior tag
válasz #74459392 #108468 üzenetére
Otthon Karasna a nagy Dainese díler, hívd fel őket.
Vagy B-terv: tudod a méreted, expresszben kirendeled hozzám én meg hazaviszem neked. Vasárnap indulok az Alpokba, egy hétig leszek ott, utána Magyarországon leszek 3 hétig Budapesten és környékén, ott átveheted.[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
nagyúr
válasz #74459392 #136882 üzenetére
Kivonhatod ideiglenesen vagy véglegesen. Utóbbi esetben soha többet sehogysem helyezheted újra forgalomba, ergo neked ez nem opció. Marad az ideiglenes kivonás, amit jelenleg fél évente hosszabbítgatni kell, de pont nemrég olvastam valahol hogy meg fog szűnni ez a fél éves ciklus és nem kell majd ezzel maceráskodni.
Tárolásra elő illene készíteni, leereszteni a folyadékokat, valamit kezdeni a tankkal, felbakolni a motort stb. A helyben járatással csak ártasz neki.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz #74459392 #136885 üzenetére
Ezt nálam okosabbak fogják megmondani. Hosszú évekre én úgy gondolnám, hogy pl. nem szerencsés a fékfolyadékot benne hagyni, ugyanis felveszi a levegő páratartalmából a vizet, utána meg korrodálhat a fékrendszer. Ezért kell 2 évente cserélni. Üzemanyag tanknál meg lehet célszerű csurig tölteni 100-assal vagy valami más praktikát alkalmazni, hogy ne rozsdásodjon. Akkut kivenném. Bakolásra szerintem mindkét megoldás megfelelő. Bár én inkább vennék egy picit drágább, de gurulós emelőt, hogyha útban van a motor akkor könnyen arrébb lehessen tenni.
-
Somatom
veterán
válasz #74459392 #136885 üzenetére
Sztem olyat kérdezz, aki muzeális járművekkel foglalkozik. De, sztem a komoly renoválást nem úszod meg. Én úgy tudom, hogy ledugózzák a blokk nyílásait és feltöltik olajjal. DE! Nem tudod úgy leállítani a motort, hogy valamelyik szelep ne legyen nyitva. Na, az a bütyök tíz évig fogja benyomva tartani a szeleprugót. Az semmiképpen sem jó. Plusz ezer más dolog lehet, amire nem is gondolnál. Az enyém is pár hete hosszú álomból lett felébresztve. Tegnap elkezdett csöpögni a benzincsap. Az állásban porózus lett a membránház tömítőgumija. Szerencsére ez Harley, így némi telefonálgatás és holnap reggel egy Bp. - Baja oda-vissza után, remélem, délutánra elhárul a probléma. De, egy ritka, régi típusnál necces az ilyen alkatrészbeszerzés.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #74459392 #136882 üzenetére
A leheto legrosszabb amit tehetsz, hogy beinditod.
Csak akkor inditsd be, ha mesz is vele.
Televagod az olajat rengeteg paraval, amivel elsavasitod, es ha nincs normalisan felmelegitve, akkor ki sem tud parologni belole, ez legalabb 1 oras mutatvany, es nem alapjaraton.
6-8 havonta bikazoval csak az oninditot lasd el arrammal, hogy forgasson a motoron, ha egyaltalan nem akarsz vele menni, de ne inditsd be.
A kerekeket fujd fel 3.5 barra, es hagyd ugy a motort, ne basztasd.
Akkut vedd ki, benzinbe vagy 2T olaj, vagy stabilizator.Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok