-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
csoki46
aktív tag
Sziasztok, most találtam csak meg ezt a topicot, örülök, hogy itt is akad 1-2 motoros
-
csoki46
aktív tag
A kawába egyedüli kivetnivaló nekem a műszerfala. Már mióta kiadták a motort azóta gondolkodom rajta, hogy miért kellett ilyen ronda műszereket rakni rá. Volt belőle raktáron elfekvőbe egy pár tízezer darab vagy, mi?!
-
csoki46
aktív tag
válasz KubanitoS #10727 üzenetére
125-ös 4 ütemű.. hát Mint egy 50-es 2 ütemű. De tényleg, maximum nyomatékosabb. Az a kawa 250-es jó választás tényleg. Mondjuk én ezt venném de kinek a pap kinek a paplan..
-
csoki46
aktív tag
válasz KubanitoS #10729 üzenetére
Ezek a DRZ-k minimális karbantartás mellett is szinte örök életűek én is csak azért vennék. Amúgy is a kor a legkevesebb általában. Apumnak K3-as 600 GSX-R-e van, nem mondanád meg, hogy mikor. Meglátszik rajta, hogy vigyázva van rá, Minden féle efogultság nélkül írom ezt. De tényleg, kinek mi..
-
csoki46
aktív tag
válasz Daywalker #10788 üzenetére
Volt szerencsém menni 250-es sor 4-el, (kawa ZXR). Szép hangja volt meg minden, nem rossz nézni mikor az óra túlsuhan 18000-en, de azért na 10-12ezer alatt nem nagyon akar menni. Tényleg pálya fegyver.
A nagy hangú kis motorokról mindig ez a videó jut eszembe. Először csak hallgasd meg aztán nézd meg
-
csoki46
aktív tag
Ha már úgy is a jogsiról van szó lenne pár kérdésem. Ha jól tudom most emelni fogják a korlátlan jogsinál az életkort. Most 20 éves vagyok, februárba leszek 21 szóval ha még idén elkezdem a tanfolyamot akkor jövőre be is fejezhetem tavasszal? Nem szeretnék még 2-3 évet várni vele.
Remélem érthető voltam -
csoki46
aktív tag
Sziasztok,
1. gen. Z750-et használ valaki 2m körüli magassággal? Utoljára 3-4 éve próbáltam egyet, kicsit kopott az emlék. Tavaszra lesz aktuális a vásárlás, ez az első számú kiszemelt. -
csoki46
aktív tag
Sziasztok!
Közvélemény kutatás tájékozódás szempontjából:
Ha van köztünk olyan aki 190cm fölött van (na jó legyen 185 ) Kérem írja meg milyen motort hajt, milyen távon és mennyire elégedett vele.
Köszi a segítséget! -
csoki46
aktív tag
válasz Horvi #104711 üzenetére
195 centimmel Z750-el szemezek én is, de nagyon passzentosnak érzem. 90km-t tudtam eddig menni egyik cimboráéval, de erősen határeset a mérete. 2005-ben láttam először, azóta oda vagyok a formájáért.
(#104710) vlevi
V-strom is a kiszemeltek között van, de városba, munkába járásra kicsit túlzásnak érzem. Európa körüli túrákra egyenlőre nem készülök. Főleg dolgozni, hétvégi kisebb 300-400km-es túrák.[ Szerkesztve ]
-
csoki46
aktív tag
válasz Geresics #104715 üzenetére
Pegaso-k tetszenek, úgy mint GS650 dakar vagy akár MT-03 is, de szimpatikusabb a V2/sor2 karakterisztika. De még nem zártam ki őket.
(#104721) ath
K3 600-zal mentem párszáz km-t, elférek rajta, de nem kényelmes. Bár ez a kategória nem is arról szól(#104722) runner 125
Köszönöm a segítséget. Szerencsére volt alkalmam elég sok motort kipróbálni hosszabb-rövidebb szakaszon, a Triump Rocker 3-től az Aprilia SXV550-ig. 2000-es évek SuperBike magazinján nőttem fel, nagyjából képben vagyok az egyes kategóriákkal.
Igazából az én igényeimnek egy ER-6N tökéletesn megfelelne. De a lábtartó elég magasan van, a térdem nagyon be van hajlítva nagyon gyorsan elgémberedek rajta. Most a Versys-szel barátkozom, de azt az első lámpát még nagyon szoknom kell (első generáció).
Valahol a DL-650, Versys, MT-03 háromszögben lesz a megoldás szerintem. Esetleg egy GS 650 Dakar -
csoki46
aktív tag
válasz runner 125 #104726 üzenetére
Valóban szebbek, főleg a triumph, de az én 1 milliós keretembe, amit motorra tudok most költeni ezek sehogy nem férnek bele.
-
csoki46
aktív tag
válasz #31733248 #104745 üzenetére
Nem próbáltam még DCT-s motort, biztos ezért nem vonz a dolog. Ilyen szempontból kissé maradi vagyok, autóban lassan elfogadnám az automatát, de motoron még szívesen kapcsolgatok.
A V-strom 650 XT pedig nagyon jól eltalált a desgint illetően, fűzött kerekekkel nagyon tetszik.(#104746) vendingo
Szokom a gondolatot, hogy le kell mondjak a legtöbb nakedről, pedig olyan szépek Sor/v2 karakterisztikája szimpatikusabb, így a DR, freewind, dominator, XT, BMW GS egyenlőre kiesik.
Várom a jó időt, hogy kipróbáljak több típust úgyis az fog dönteni végleg.
De nagyon szépen köszönöm a tippeket, jöhetnek még hátha valami mellett elmegyek -
csoki46
aktív tag
válasz #74459392 #104788 üzenetére
Most kezdem én is a jogsit, igaz nekem azért van tapasztalatom bőven. SMK-val 10 éve járok napi szinten, de nagyobb motorokat is elég sokat használtam (tudom jogsi nélkül nagy felelőtlenség, senki ne csináljon ilyet!). Online KRESZ tanfolyamot néztem ki, meló mellett egyszerűbb és remélem gyorsabb is. Amitől tartok, hogy nagyon elhúzzák a tanfolyamot (KRESZ vizsga,tanpálya, forgalomban való vezetés), lehetőség szerint szeretném 3 hónap alatt befejezni, hogy május végére meglegyen a papír.
Funfact: Pont abban az évben emelték meg az életkori korlátot 24-re amikor én betöltöttem a 21-et (előtte ennyi volt az alsó határ). Februári születésű vagyok, megvolt már a pénz az egészre, decemberben futkostam autósiskolába, hogy el akarom kezdeni, hogy tavasszal befejezhessem. Azt a választ kaptam mindenhol, hogy aki nem fejezi be jan. 1-ig és nincs 24 éves az nem tudj folytatni jövőre. Így került parkoló pályára a jogsi szerzés az utóbbi 6 évben.[ Szerkesztve ]
-
csoki46
aktív tag
Hehe turbós, '92 óta, 280LE
-
csoki46
aktív tag
Tegnap voltam Kecskeméten 3 autós iskolában, A jogsi felől érdeklődtem, hogy kb mennyi idő, hogy lehetne a leggyorsabban megcsinálni. A legrövidebb idő amit mondtak 4 hónap , az július vége.
Nem ismertek valami gyorsabb megoldást, autós iskolát? Persze csak legális megoldások érdekelnek, elsősorban Kecskeméten, Pesten vagy bárhol a kettő között -
csoki46
aktív tag
Eddig kétszer csináltam jogsit (M, B) egyszer se vezettem le a kötelező óraszámot. B kategóriánál jó ha vezettem 8 órát az előírt 30-ból. Azóta is boldogulok a forgalomban. Nyilván nem akkor ültem először autóban, egyébként is műszaki beállítottságú vagyok, nagyon szeretem az autókat, motorokat.
Nyilván más ha valaki évek óta közlekedik a KRESZ szabályok szerint és csak az autó vezetését, mozgását kell megszokni. Mintha valakinek figyelnie kell a helyzet értelmezésére és az autó/motor vezetésére is. -
csoki46
aktív tag
-
csoki46
aktív tag
válasz V.Stryker #105551 üzenetére
Ez az olaj téma még csak a kezdet. 10 éve fogalmazódott meg bennem, hogy soha nem leszek igazi "motoros". Nem szoktam kanyarba két kilóval beesni, amikor megcsúszik a papucs nem szoktam kimozogni a vasat. Nem kívánok senkinek olcsó benzint meg gumifákat.. sorolhatnám reggelig. Én inkább maradok egy motorozni szerető ember, aki a kis 50-es motorjaival elmegy annyi km-t egy évben mint a nagy "motorosok".
-
csoki46
aktív tag
válasz dellfanboy #105556 üzenetére
Nyilván azért gyártanak ennyi féle motort, mert mindenkinek más okoz örömet, ezzel nincs semmi gond. Kívánom, hogy mindenki találja meg azt ami számára a legszimpatikusabb okoz és töltsön vele minél több időt.
Ha értelmezted volna amit írtam nem hasonlítottam magam senki máshoz, csupán a megtett távot. Sőt, mint írtam, nem is tartom magam motorosnak. Elolvasott, de nem értelmezett hozzászólásra így reagálni se nagy "okosság".
-
csoki46
aktív tag
válasz dellfanboy #105559 üzenetére
Látom még mindig nem megy.
Semmi gond, neked jó pályázást a továbbiakban, én is teszem azt amitől fülig ér a szám! -
csoki46
aktív tag
Múlt heti motorozás nekem se volt eseménytelen. Kis 50-es motorban (aprilia mx 50) meghalt a hátsó kerék csapágy. De olyannyira, hogy szétesett és a csapágygolyók kicsit megesztergálták a kerékagyat, a csapágy felfekvő felületénél is.
Ismertek olyan szakit/céget aki foglalkozik ilyenek javításával. Szerintem perselyezni kellene vagy ha nincs másik megoldás felhegeszteni és úgy vissza szabályozni. Első sorban Baja-Kecskemét-Budapest vonalon keresek megoldást.
Délután rakok föl képet, ha szükséges.[ Szerkesztve ]
-
-
csoki46
aktív tag
válasz runner 125 #105694 üzenetére
Tudom, hogy nem egy kategória a kettő, csak nem tudtam jobb alternatívát. cm3-Lóerőben ez volt közel hozzá. CRF mint te is írtad a karbantartás miatt nem ellenfél. 5-6 éve nézegetem a gyári SM-eket a szebb példányok azóta 1,2M körül mennek. Nyilván ez igaz rengeteg egyé típusra, a csökkenő új motor eladások miatt.
-
csoki46
aktív tag
válasz runner 125 #105963 üzenetére
Kydex? Hőre lágyuló, jól formázható és elég ellenálló. Pisztoly és kés tokként találkoztam vele, ide se lehet rossz.
-
csoki46
aktív tag
válasz runner 125 #106075 üzenetére
Erre a soft endurora jó az, legalább belefér a kenyér-kolbász-defektspray szentháromság Nagyfater is úgy járt a weekend telekre, még a tempó is hasonló volt.
-
csoki46
aktív tag
válasz RAiN91 #106112 üzenetére
Ha a Z750 sornégyes karaktere tetszett a legjobban, akkor ne sor2-es motort keress, ez jobban hasonlít az SV-re.
Egyébként megbízható motor, a blokk tartó konzol repedése volt jellemző az első szériára. Esetenként előfordul komolyabb olajfolyás, ebből adódhat a több motorhibás példány.
Ha a Z750 tetszett ezt lehet, hogy kicsit gyengének fogod érezni. -
csoki46
aktív tag
Sziasztok,
Sajnos továbbra is bajban vagyok, 50-es supemotom hátsó kerekében megforgott a csapágy külső felülete, elintézte a kerékagyat. Sehol nem találok hozzá másik hátsó kereket!
Nem ismertek/tudok olyan céget aki ezt meg tudná javítani? Első sorban perselyezésre gondoltam.
Köszönöm, ha tudtok segíteni.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Suzuki topik
- Samsung Galaxy A71 - elég ennyi?
- Fujifilm X
- Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
- Gigabyte alaplap topik
- Eredeti játékok OFF topik
- Lesz új Sony OLED tévé is idén
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Gumi és felni topik
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!