-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Czimby
addikt
válasz pakfong #110547 üzenetére
M7RR, Rosso 3 tudnak 6000km körül havernak a 1290-en és húzogatja neki.
Illetve más motoros ismi is ezt mondta személyes tapasztalatból.A Corsa 2 közepe tud 6-9000Km-t csak szélei meg hamar odavannak a yutubos fritzek szerint.
[ Szerkesztve ]
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Tamás9x
őstag
válasz pakfong #110869 üzenetére
ÖÖÖ rendben ennek utánna érdeklődöm Szeretném úgy felfejleszteni, hogy vagy 5-10 évig használhassam, nagyon óckodtam az árától, de utánna számolva többe ekrül egy sérülés mint ez.
canniball: Valahogy biztonság érzetet ad a táska, alul felül hozzám van csatolva, de hallgatok a tapasztaltabbra Nehéz leszokni, és bepakolni egy oldaltáskába, vagy dobozba.
Jelenleg még a bukósisak maradt hátra, de mivel csak 1 komolyabb lassú tempójú út áll előttem, így várok. Ahogy jöna korlátlan A vizsga veszek egy komolyabbat.
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
fattyu
veterán
válasz pakfong #114681 üzenetére
azért esés se feltételen jelent kórházat meg ahogy írod miért kéne esni
forgalomba helyezik végre az enyémet onnantól nonstop bejárok dolgozni pedig HO-zhatnék[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Topiccsendőr
addikt
válasz pakfong #115315 üzenetére
Az exporthoz a szabalyozast pontosan en sem ismerem, de en nem vittem ki az orszagbol, es megegyezes szerint nincs ra semmi, ami torvenybe utkozik :D
Ugye itt a szalon egy privatanbieterkent mas hirdetofeluleten kinalja ezt a fajta portekat.Nalam csak a 25 eves zsir kerult a rez erintkezok ala, igy neha villogott, neha nem. Megcsiszolni azt a kis feluletet nem mertem, egy sima tisztitas utan mukodik, csak a zsirt kellett eltavolitani.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
#81556480
törölt tag
válasz pakfong #115315 üzenetére
Azt had kérdezzem már meg, hogy miből tudtad megkülönböztetni hogy ez a 30-40 dolláros ez jó lesz a másik meg nem? Pont ilyet vettem 8-at valami 10 dollárért(ali), de csak kettőt használok, mert hátra az átalakítások miatt ilyen lapos dizájn kellett. Eddig csak pár napot üzemelt, úgyhogy nekem rendben van. Meg egyéb motort is építgetek, így van más dizajnbol is 2-2 garnitúra, tehát index most az van rogyásig betárazva.( Relé is vagy 10 db). A legtöbbje kismotorokra fog felmenni, de ha a KTM-en ez beszarik, akkor arra vennék valami jobbat.
-
Micsurin
nagyúr
válasz pakfong #115315 üzenetére
Ennyiért már ott a Koso relé ami bármihez jó akár keverve is tudja kezelni a led + izzós felállást.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Khaosz55
addikt
válasz pakfong #115362 üzenetére
Nekem is volt Alis led index. Működött nem azzal volt a gond hanem nem volt E szám. Ha esetleg megállítanak az az első hogy keresik az E számot a indexbe tükörbe stb. Szóval én már úgy vagyok vele, ha lecserélem a gyári dolgokat akkor csak legálisra (index, fékkal,tükör, lábtartó stb.).
-
Micsurin
nagyúr
válasz pakfong #116502 üzenetére
Vakok között fél... Na.
Ne felejtsd el azért, pont mint az IT topikokban is, itt is a hazai motoros társadalom egy kis szeletét adjuk.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Geresics
addikt
válasz pakfong #116502 üzenetére
belenéztem pár videójába, ami az oktatásáról szól, de az az igazság, hogy nálam 100x többet tud a motorozásról, így ha valamiben kamuzna sem biztos, hogy észrevettem volna. Az viszont biztos, hogy oktatóként rohadtul nem volna neki szabad leállni utcán versenyeznie a tanulókkal, márpedig amikor utoljára balesetet szenvedtek, akkor pont ez történt, és bizony nem is úgy, ahogy a videóban elmondta utána. Az esetet elmesélte másik fél is, akit történetesen ismerünk...
(#116503) Micsurin
igen, azt a szeletét, aki tud írni, olvasni! Persze nem mindenki közülünk sem, de Őt már egy ideje nem láttuk erre!(#116505) canniball
Drivexnél is jött a mail anno, és most külön megkerestek mindenkit, hogy újraindultak, és akarunk-e, vállaljuk-e, stb.
Az oktatáson a kötöttségek (ennyi idő kötöttségekkel való együttélés után) egyáltalán fel sem tűnik, pláne, hogy azért az idő nagy részében motoron ülsz!
Legalább van új mottó is: ahány kanyart a vírus tönkretett, annyit kell az oktatáson helyrehozni!(#116507) Mosquito34
lehet nevetni, vagy lenézni érte, de már egy ideje biztos vagyok benne, hogy el fogok menni hozzá, pont azért hogy ne látatlanban, mások által elmondottak alapján nyilatkozzak az oktatásáról(#116510) baboss
véletlenül sem szeretnék senkit megbántani, de a fiadnak nem lehet túl sok összehasonlítási alapja más trénerekkel, más tréningekkel, vagy egyáltalán rutinnal kapcsolatban. Abban 100%-ig biztos vagyok, hogy rengeteget tanult az oktatáson, és nagyon hasznosnak fog bizonyulni, ez nem is lehet vita tárgya!(#116513) bjoey
esetleg még azt írd meg, hogy milyen motor, és milyen használat mellé nézed ezeket!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
dellfanboy
senior tag
válasz pakfong #116502 üzenetére
pedig o pont a dumabol el..mar jopar eve
amugy halottal mar olyan oktatasrol ahol a nebulok azt mondtak, hogy szar? [KRESZ-en kivul] raadasul dodor kva nagy andersen, szoval ovatosan avval a dumaval.
ahogy nezem majusra van 3 nap amikor oktat, ez max 3x8x2 emberke es igy virus utan majusban szerintem mindenki motorozni akareladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
zolee5016
őstag
válasz pakfong #116565 üzenetére
Én se vitázni akarok..dehogy....csak ez a válasz olyan beállítás volt mintha a legalja lenne a motorozásnak egy öregecske Xj birtoklása....
Viszont tényleg nem egy seggrakéta.Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
Biqci
aktív tag
válasz pakfong #116731 üzenetére
Igen, korlátozgatják, bár têny, hogy egyre több a korlátozott szakasz. A városunk mellett vezet az A5-ös pálya, de déli irányban a svájci határig, ami kb. 100 km, már csak a harmada korlátlan, a többi 120-as. De szerencsére van még ahol lehet neki kenni
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
julius75
aktív tag
válasz pakfong #117980 üzenetére
Galaxy S3 óta mindent telefont csurig töltök (az én hibám, egyszerűen lusta vagyok elalvás után 3-4 óra múlva felkelni kihúzni... ), és soha semmi bajuk sincs.
2-4 évenként cserélem őket, valaki mindig "örökli" a családban, és még további évekig használják.
Vajon mikor fog ez a bődületes butaság kikopni végre...? -
Somatom
veterán
válasz pakfong #117980 üzenetére
Telefont lehet tölteni 100% -ra. Az akkuját nem lenne szabad, de ezt csak akkor tudnád megtenni, ha kiszerelnéd az akkut és úgy töltenéd. Ha a telón keresztül töltöd az akkut, akkor a teló töltésvezérlője leszabályoz. A teló által kiírt 100%, az nem az akku kapacitásának a 100% -a, hanem az üzemi állapot 100% -a. Ugyanígy, ha 0% -ot mutat, az nem az akku mélykisütött állapotát jelenti.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz pakfong #118258 üzenetére
Én ezt a 130-140 közöttit lőttem be magamnak a HD -n. Fölötte már aránytalanul nő a fogyasztás, nem éri meg tartósan gyorsabban menni. Ha mondjuk egy Bp. - Udine távon eggyel többször kell megállni, az több idő, mint amennyit a 130 helyetti 160 -nal nyerek. Meg, persze drágább is.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Tamás9x
őstag
válasz pakfong #118264 üzenetére
Még iszonyat zöldfülű vagyok 2-3 dobozos témában, hogy miként viselkedik az utakon, így az a sebességhatár érdekelt ahol még az átlagban biztonságosan lehet haladni és a fogyasztásom sem ugrik az egekbe, ebből már lehet számolni áttételezést, hogy az utolsó fokozatban is ki tudjam pörgetni, ne csak kímélő mód legyen. Itt akkor már rövidül a hajtás, nő a nyomaték(a keréken, és nem a motorban, ez tudom jobban gyilkolja a kihajtást, a lácot és a lánckereket, de a csapágyazást a blokkban kíméli) stb stb jobban terhelhető, azaz pakolhatom, persze teló cserével. stb stb stb
De ha rossza logika akkor igazítsatok útba.
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
tag
válasz pakfong #118518 üzenetére
Persze, gondolkodtam is kézi váltós HD-n.... de nem az én világom
A Honda DCT-nél van manual gear mod. Ekkor húzhatod neki és nem fog felváltani. Alacsonyabb fokozatba is csak akkor rakja, ha már blokkolna a hátsó kerék.
A tökéletes megoldás az lenne, ha lenne kuplungkarja és az megszakítaná a sebességet
Akkor lehetne üresben ropogtatni gurulás közben is a 2 kocsisor között.
Amúgy az Aprilian van láb és kézi (gombos) váltó is alapból, a Hondánál a lábváltó (ami elvégre csak egy mikrókapcsoló pár) az kb 800 eur plusz."there are more jacks then one at the fair..."
-
Somatom
veterán
válasz pakfong #118518 üzenetére
Nem tudom, hogy milyen egy kezdőmotor. Sztem minden motoron megoldható, hogy nem húzod csutkára a gázt. Haveromnak volt ilyen CB900C -je. Mentem vele, sztem teljesen rendben volt. A segédváltó két gangos volt. Azt nem kellett állandóan használni. Inkább vmi overdrive akart lenni.
Ha jól rémlik, akkor a régi angol motorokon volt a másik oldalon a váltó. Az sincs kőbe vésve, hogy lent az egy, fent a többi és az 1-2 között van az üres. Pl. Jawa Mustang, de ha jól rémlik, akkor a P20 -as Pannonlákon is másképp voltak a fokozatok.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz pakfong #118522 üzenetére
Bocs! Jó ideig kimaradtam a topikból, nem tudtam, hogy ez itt ilyen megosztó téma. Nekem nem volt választásom, mert amikor tanultam, akkor mai szemmel csak kezdőmotorok voltak az utakon. Max. útszéli szerelés szempontjából voltak haladó kategória.
Azóta meg úgy vagyok vele, hogy ez a feladat, ezt kell megoldani. Sztem a videóban az a váltó egy közvetítőrúdon keresztül kapcsol, ami egy kis karral csatlakozik a váltóhoz és ezt a kart fordította át az ember.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Steven
addikt
válasz pakfong #119189 üzenetére
+1
Pl. HJC ből amit kinéztem pont nem stimmelt a fejforma szvl tök mást vettem (kellett vennem) mint amit kinéztem ...kb a 3. lett jó.
De ebbe pl nem tudom be építeni , motoros headsetemet mivel nincs hely.[ Szerkesztve ]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
norbert1998
veterán
válasz pakfong #119189 üzenetére
Arról lenne szó a márka véleményezéssel, hogy ha nem tudok dönteni két utoljára megmaradt darab közt, akkor az a vélemény akár segíthet is dönteni.
Mondjuk Gyorben van2 fajta sisak a 7-bol amit megprobalnek. Nem leszek vele előrébb sajnos. Szerintem marad a louis aztán kiderül. A Grex nagyon kényelmes volt az elején, míg ki nem múlt a szivacs. Ebből merem remélni hogy olyan fejem van, ami a sisakok nagy részébe okés lesz. De persze simán mehetek falnak és tényleg futkosás lesz. Egyelőre maradok lusta.
[ Szerkesztve ]
-
-
Biqci
aktív tag
válasz pakfong #120146 üzenetére
Szerencsére nem drága, csak ha nincs és kérik
Annyi, hogy idő amíg kiküldik, így idejében el kell intézni. De nem évül el...
Igen, ezt elfelejtettem írni. Kötelező a megfelelő láthatóság és a mellénnyel elejét lehet venni mindenfajta kötözködésnek"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Micsurin
nagyúr
válasz pakfong #121366 üzenetére
Lehozza az is de ezek szerint nem tapasztaltad még egy egy esti kör alatt végzett mészárlás reggeli odaszáradt nyomait.
zgospel köszönöm szépen Egyik nap elnézünk arra, a maiból semmi nem lett gumi hiányában egy facsavarnak köszönhetően, nem nálam...havernál. már úgyis cserés volt.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
martonx
veterán
válasz pakfong #121575 üzenetére
Köszi mindenkinek! Oldalsztenderdem van csak, és csak a téli tárolás miatt nem akarnék motor emelőket venni. Ezek szerint elég, ha néha csak arrébb mozdítom a motort?
A többieknek is köszönöm, amikor nyáron vettem a motort, még úgy terveztem, hogy leteszem télire hónapokig, aztán annyira megszerettem, hogy most épp a Decathlonos testhez simulós futós polár cuccokkal szemezek, hogy minél jobban alá tudjak öltözni a kabátnak
De biztos lesz azért 1-2 hónap, amikor az ember a kutyát se verné ki a szar időbe, nemhogy motorozni menjen.
Én kérek elnézést!
-
-
Biqci
aktív tag
válasz pakfong #121727 üzenetére
Nem zavar annyira a hideg. Tavalyelőtt december közepén még lazán gurulgattam a száraz de hideg időben. Egyedül a kesztyű a gond, a téli túl vastagot nem csípem. Lehet, hogy be kellene szerezni valami fasza markolat fűtést
Esetleg tipp valakinek?"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Somatom
veterán
válasz pakfong #122004 üzenetére
Azért az nem igaz, hogy nem változott a világ. Az "én időmben" ugyanígy "bontószökevényekkel" oktattak, de nekünk fel sem tűnt, mert a saját sem volt különb. Nyugati, vagy japán motort legfeljebb fényképen láttunk, de azért csak megtanultunk motorozni. Sőt! Emlékszem, amikor először ültem jó vason. Nem hittem el, hogy lehet ilyen könnyedén is kanyarodni.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
etnies
senior tag
válasz pakfong #122021 üzenetére
Itt előbb kezdődött és tovább tartott a lezárás tavasszal, mint odahaza.
Utána mindenféle korlátozások voltak, még egy nyomorult múzeumba sem mehettél úgy, hogy nem foglaltál előre jegyet egy héttel. Hol nyitva voltak a szálláshelyek, hol nem, hol nyitva voltak az éttermek, hol nem. Ráadásul kiszámíthatatlan az időjárás itt, képtelenek egy normális előrejelzést csinálni, rengetegszer előfordul, hogy nem jeleznek előre egy 6 órás szakadó esőt..., nem lehet előre tervezni semmit. Állandóan változtak a külföldre utazás szabályai is, most meg már belső határok is vannak, minden megyében másmilyen lezárások és korlátozások futnak, egyszerűen elmegy az ember kedve mindentől.
Tavasszal a mi osztályunk is covid ward volt, teendő akadt, nyáron hazarepültem 6 hétre, épp hogy visszaértem a lezárások előtt.Augusztusban még tudtunk kosarazni 5v5-ben, szeptemberben már csak 3v3 félpályán, tegnap meg semmi.
Kedden leadom a régi olajat a recycling centerben, szerinted kellet-e ma online időpontot foglalnom 13 órára? Fszm kivan már, de tényleg.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Somatom
veterán
válasz pakfong #122214 üzenetére
Minap bringáztam a körúton a Petőfi hídtól a Blaha irányába. Az egyik lámpánál kiugratott elém egy hatalmas Indian. A bringasávon végigelőzte az autósort, majd a Blahánál dobott egy jobbost szembe a Keleti felől álló sorral, előttük pördült egy 180 fokos fordulót és beállt eléjük a lámpához. Így abszolválta a körútról balra fordulást a Rákóczi útra. Nem semmi mutatvány volt, bármelyik rendőr több ponttal értékelte volna.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
etnies
senior tag
válasz pakfong #122769 üzenetére
Én folyamatosan használtam a motort 0 fokig, amig Magyarországon laktam. Csak akkor buszoztam, ha hó-jég-sózott út volt. Emlékeim szerinte a leghosszabb leállás 8 hét volt.
Viszont aki ilyenkor motorozik, annak nagyon észnél kell lennie és nem javaslom, hogy nagyteljesítményű motorral menjen, mert nincs az a gumi, ami ilyenkor betapad rendesen. Egy sima elindulásból is lehet perec, folyamatosan figyelni kell.Pénzben nem biztos, hogy megéri, mert kell pinlock, markolatfűtés és/vagy kormányzsák, meleg kesztyű, hosszú kabát, aláöltözők. Enélkül nem lehet és ez nagy anyagi befektetés egyszerre.
"önmagam hite vagyok magamban"
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- BestBuy ruhás topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Tőzsde és gazdaság
- Azonnali informatikai kérdések órája
- sziku69: Szólánc.
- iPhone topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal