-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
#31733248
törölt tag
válasz zolee5016 #106916 üzenetére
Őt javaslom. Korábban yamahás szerelő és szervízvezető volt, jó kezekben lesz a gép.
-
Gaboman
nagyúr
-
mm89
őstag
válasz zolee5016 #107532 üzenetére
Szerintem ez inkább poén akar lenni.
Tegnap volt fent egy jó cbr 600 alig 10e km-rel. Aztán jöttek a kommentek.
3x fényezve, óra 25 ről tekerve, vagyis cserélve, utángyártott kiegészítők tömkelege.
Szóval jó vétel volt
Le is törölte a tulaj gyorsan.ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
Chris0321
addikt
válasz zolee5016 #107976 üzenetére
Hello. Mivel írtad a szivatót, gondolom karburátoros. Ahhoz hozzá lett piszkálva? Nekem Ladával volt hasonló gondom, egy "szaki" beállította, hogy ne fogyasszon sokat. Kicserélte a fúvókákat kisebbre, amivel azt sikerült elérnie, hogy hűvösebb időben magasan kellett tartanom indítás után a fordulatot különben lefulladt(a hideg motort üvöltetnem kellett), hasonló ideig kellett járatni mire el tudtam vele indulni és nagyobb (nem padló) gázadásra fulladt.
-
Gaboman
nagyúr
-
runner 125
nagyúr
válasz zolee5016 #108092 üzenetére
Nos, azért általánosítottam mert a módosítgatós emberek 98%--ának nincs ízlése és e mellé jellemzően szépen kialakul egy kényszeres barkács függőség, amiből ritkán sül ki jó. Ezen nincs mit megkérdőjelezni, elég megnézni a hazai használtpiacot. Az "egyedi' motorokon a létező összes aliexpress-es kínai giccstől, a házibarkács nyomokon át, az ízléstelen matricahegyekig, csupa olyan jel fedezhető fel, ami mind az esztétikai, mind a műszaki állapotot negatívan befolyásolja..
Nem állítom, h minden motort úgy kell hagyni ahogy kijött a gyárból, nyilván vannak olyan utólagos opciók (mint pl. kis index, vagy fehér búrák, led-esítés, kisebb rendszámtartó, 1-1 ízléses matrica..), amelyek a jóízlés határain belül fiatatlítják az adott motort.
De itthon mint írtam fent, ez egy általános kényszer a motorosok körében. Kényszerből vesznek a motorjaikra minden évben 5x valami értelmetlen fasságot. Amitől azt hiszik, h szebb, jobb, "egyedibb" lesz. Persze a cserélt gyári alkatrészt a legritkább esetben tartják meg, azt szépen eladják. A pár extra felszerelésén felbuzdulva pedig kezdik elhinni, h már komolyabb szerelésre, javításokra is képesek. Na ilyenkor látunk olyna furcsaságokat, mint a linkelt VFR-en kettétört akksitakaró műanyag ( aminek megvan a technikája, h a kulccsal történő nyitás után, merre kell forgatni levételhez), ilyenkor születnek az elnyalt, vagy beletört csavarok, hiányos elemek, letört és ilyen olyan módon ragasztott / pótolt alkatrészek és végőzdik az ámokfutása "mostmármind1jóvanazúgy" elvén.
De visszakanyarodva az "extrákra", nagyon sokan hiszik, h ezzel az egész módosítgatással nő motor értéke..., de az esetek többségében az ellenkező hatást érik el, csökken.
Jó pár éve olvastam a TC-on egy nepperűzős cikket, most nem állok neki megkeresni, de a Kopasz nagyon jól összefoglalt egy beszélgetést ami egy "tuning" autót (body kit, kipufogó, egyedi szín, bla bla) eladni kívánó srác és közte zajlott.
A gyári autó piaci ára volt X., emberünk X + 3 egységet szeretett volna kapni érte, mert h a body kit, egyedi fény, meg a szárny és az összes tuning mennyibe volt. Majd a becs.nepperünk levezette neki, h ez az autó ebben az állapotában X - 3 egységet ér. Ugyanis neki ezt vissza kell alakítania gyárira, h belátható időn belül értékesíthető legyen.Ettől függetlenül természetesne úgy alakítod a motorod ahogy szeretnéd, nem kötelező velem egyetérteni, de azzal számolj a későbbiekben, h az "egyedi" motorokat a piac mindig makacsul be fogja árazni.. negatív irányba.
Gaboman
Grat. Neked a helyi okmányirodában már bérelt helyed van bszki és előre köszönnek. Évi 3-4 motort tuti mész átiratni. Ez meddig lesz meg? Míg meg nem szorul?
ui. Igazából ez is lehet egy függőség. Van aki elszívja, van aki kifizeti átírásra.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
nyogo83
senior tag
válasz zolee5016 #109333 üzenetére
“ezért is nem fogadják el a kinti műszakit.”
Nekem ugy remlik, hogy ha meg ervenyes boven(nem tudom hany honap ervenyessegig) a kinti muszaki vizsga, akkor 8k csak a muszaki szemle/muszaki vizsga honositas. Ilyenkor gyakorlatilag csak papirmunkat csinalnak, nem olyan atfogo muszakit mintha nem lenne.[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zolee5016 #109333 üzenetére
20 motorbol 10?
Ennyire azert nem lattam rossznak a helyzetet, gondolom a hatosagi szemlen romoknak olyan motort neveznek aminek el van kopva a gumija, vagy a lanc szakaszosan nyult, es nem gyari kipufogo van rajta
Mert vazat nem fognak merni, co hc-t ugyancsak nem, amit meg tuv on neznek motornal is. Az meg milyen eljaras, hogy autonal a friss muszakit elfogadjak, de mindenfele kozlemeny nelkul motoron nem?a reszecskeszuro kiutott autokkal is kene valami ilyen kezdemenyezes, nagyon idegesito ez a sok premium negykereku kazan.
Ez a 6 eves gumi sem harmonizal a muszaki vizsga kovetelmenyekkel, nagyon furcsa, hogy szemlen egy masik rendeletet kell figyelembe venni, vagy mi van itt?
1000-2000 euros savban azert valasztanam elobb a behozatalt, mert tenyleg dobbenetes szarragas van itthon ebben a savban. milyen postok vannak egy fb marka csoportban, vagy markaforumon? Ha barmilyen alkatreszt kell venni, ott olyan brainstorming van, hogy hogyan lehetne ezt elkerulni, es a panaszaradat. Szoval a hatosagi szemle utan lesznek ezek a motorok egyre szarabbak...
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zolee5016 #109348 üzenetére
En nem csodalkozom, de mint mondtam, a motorok nem nemetorszagban lesznek romok altalaban, hanem amikor mar itt vannak.
Amugy nem tudom mi a terv ezzel a korrupcio fele terelgetessel, hogy ha van egy utangyartott dobod, az voros poszto, meg akkor is, ha be van jegyezve a forgalmiba, vagy ha van melle abe papirod.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
zolee5016
őstag
-
zolee5016
őstag
válasz zolee5016 #109513 üzenetére
Itt leírtam a vizsgamegfelelőség követelményeit,
LINK
Gyanítom az sem elég ,hogy "bedobtam a lámpát főnök" mert kell róla valami bizonylat is,[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
zgospel
őstag
válasz zolee5016 #109874 üzenetére
Megemlítek pár szép új motort, csak a példa kedvéért, ha nektek ezek rondák akkor meg is érdemlitek
Panigale V4, Tuono Factory, Street Triple 765, Thruxton, S1000RR, R1, R6, Superveloce, és az új CB1000R az XSR900-zal karöltve még talán beférnek a listába (a teljesség igénye nélkül). Ezek csak amik hirtelen eszembe jutottak.[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zolee5016 #109877 üzenetére
Egy komplett motorcsere egy uj motor szervizkoltsegebol, ami uj motor eseten kb olajcserebol all jo par evig? Te pedig ennyiert veszel egy blokkot, aminel a futasteljesitmenyebol es korabol adodoan ugyanolyan hibakkal talalkozol, mint amit lecserelsz?
Hat inkabb az uj motort valasztanam
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zolee5016 #109892 üzenetére
3x20 e km koltsegeit hasonlitod a nemreg atiratott motorod koltsegeihez, amibe sok kmt nem raktal. sztm ezzel nem tudunk mit kezdeni.
Eleg ha bekapsz egy tuszelep/tuszelepfeszek vagy tolozar membran cseret, az oem alkatreszek arabol sor4 eseten mar vehetsz ket blokkot a motorodhoz, aminek a karburatoraiban ugyanugy tuszelepet es membrant kell cserelni, mert ugyanolyan oreg. es itt nem az a kerdes hogy kell-e cserelni, hanem hogy mikor
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
BlackPriest
őstag
válasz zolee5016 #110944 üzenetére
ez csupán praktikum. rohadt drága az idom, meg a többi cucc, mikor vagizás közben végigcsúszol egyik kávézótól a másikig. így esés után is újszerűnek adható el, hátha nem tűnik fel, hogy görbe a váz
ez persze csak poén, ízlések és pofonok. nekem bejön, de a régi vasakat sajnálnám véglegesen átalakítani
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
Geresics
addikt
válasz zolee5016 #110944 üzenetére
Ízlésekről vitázni felesleges, véleményt cserélni viszont érdemes!
Nekem az öreg vasak nem jönnek be. Mindig igazságtalanul azonosítom őket a lassú, problémás hulladékokkal, illetve ami fel van újítva, arra annyira kell vigyázni, hogy azért képez forgalmi akadályt.Kiállításon, múzeumban szépek! Szerintem.
A moder Cafe Racer meg megy, de pont az a véleményem róluk, mint minden hipster dologról: viszketni kezd tőle a tenyerem, ha rossz napom van...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
csongi
veterán
válasz zolee5016 #110956 üzenetére
Ne csak egy formát lásd bennük. Ha ismered az eredetit, akkor láthatod, mennyi munka van abban, hogy sallangmentes legyen egy gép. Azért kávé, mert arra van. Dob az ember egy kört a faluba oszt jónapot
Nem minden régi gép szép, de ha az állapota tiptop máris megszépül. Itt már a korát és a óvást, vagy felújítást értékeli az ember. -
csongi
veterán
válasz zolee5016 #110958 üzenetére
Nem értem sz összefüggést. A tied gyári, az benne a jó. Egy cafe meg részben épített.
Vannak csúnyák bőven. De azért akad jó megoldás is.
Az enyém is elavul, de konkréten lexarom . A korát állapotát, a vigyázó gazda munkáját ennek érdemei szépíti meg a vasat. Pont a múlthéten láttam egy diversiont 900. A nyálam csurrant ki annyira szép állapotba volt, és gyönyörű hangja is volt.
Pont olyan elismeréssel vagyok iránta, mint egy kávé iránt. Állapot a mérvadó és nem típus vagy gyártmány, vagy egyéb előítélet.
Amúgy korábban linkelt videóban ott a cáfolat.
Lehet egy motor elavult, ha valaki ért hozzá...
A mai vasak lassan vezetnek a motoros helyett.[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zolee5016 #110956 üzenetére
Hat jo, beszeljunk rola. :D
Szoval a monosegi cafe racerek, amelyek nem abbol allnak, hogy van egy motorod, aminek levagod a segget, es pupot csinalsz, majd egyeneskormanyt raksz ra, es feladod 2x es aron egy tetszoleges hasznaltmotor hirdetes oldalra. Ez altalaban arrol szol, hogy a motorgyartok olcso alkatreszekbol egy szart gyartanak manapsag. Ez persze nem teljesen igy van, most vegigmehetnenk ezen, de nem szeretnem senki idejet ezzel rabolni. Legyen ez a sommas, nem teljesen igaz megallapitas a szemunk elott.
Itt arrol van szo, hogy "otthon" jobbat csinalsz, mint amit ma kaphatsz. Es meg jot szorakozol kozben.
Mire gondolok.
Suzuki gr650. Tokeletes alap. Egy kalap szar ahogy kinez, regi senem csopper, senem cruiser, kalap szar futomuvel-fekkel, szar vazzal, de gyongyszem blokkal. "Kettostomegu" lendkerek van benne (!), es fokozatkijelzos muszerfala van. Kettefureszelnem a vazat? Siman!
Raknek bele egy forditott villat, normalis feket, normalis felnit, es kesz a jobb motor, mint amit legyartott eredetileg a suzuki, es a mai sporolos szivtelen vilagban mikor veszel egy sorkettes levegos blokkot ilyen lendkerekkel?
Es sorolhatnam, hogy hogyan tudsz sokkal jobb motorokat csinalni, amit a karosanyag kibocsajtas miatt mar amugy sem kaphatsz meg, illetve a 80-90 es evek japan formaterve, futomu-fek-vaz egyuttese hagy maga utan kivannivalot. Most pongyolan fogalmaztam.
Ezekert egyaltalan nem kar. Foleg hogy tucatmotorok voltak, olcson, olcso megoldasokkal nagyon sok ponton.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zolee5016 #110958 üzenetére
Nem, ebbe tobb melot kell fektetned.
Peldaul egy normalis aranyt, format kell kivarazsolnod a diversion eleve fasz hengerdontottsegebol, ami egy cb750 eshez, vagy kawa zephyrhez kepest joval nehezebb, mert eleve szarul nez ki cafe racernek.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
csongi
veterán
válasz zolee5016 #113058 üzenetére
Kep alapjan nagyon szep!
Gratula!
Nem szabad ledegradalni, hogy elavult, meg szar.
Inakabb egy tipp-topp klasszikus, mint egy lerugott ujabb xarkupac. :)
Elvezetet ad? Oromot okoz, vigyazol ra?
Gondolom igen!
A tobbi nem szamit.Nagyon szemeztem vele, de sajna a labam hosszu, es hosszu tavon nagyon elultem volna magam rajta.
Sok sikert!!!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Eleglide C1 - a középérték
- Mobil flották
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Gyúrósok ide!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...