-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
tag
válasz Ferdzsoo #112815 üzenetére
Szia. Szeptemberben jártam utoljára Albániában (5x). Azt tapasztaltatam, hogy szépen javulgatnak az útviszonyok. Nincs már annyi hiányzó aknafedél és sok frekventált turistautat áthúztak. Az SH8-on nem voltam egy pár éve, de az SH20, SH21, SH22, SH23 és SH5 az valami fantázia. Megér egy 5napos túrát.
[ Szerkesztve ]
"there are more jacks then one at the fair..."
-
tag
Sziasztok, lenne egy kérdésem: fém magyar rendszámtáblatartót hol lehet venni? Az a bajom, hogy a gépemen a BÓDIS kipufogót amióta picit beljebb tettem (hogy ne az oldaldoboz sarokvédő elemét olvassza szét) most a" böhömnagy" itthoni rendszámtáblámat melegíti, olvasztja. Van erre fémkereten kívül más megoldás? Vagy készítsek egy sajátot INOX-ból.
Köszi."there are more jacks then one at the fair..."
-
tag
válasz Micsurin #112910 üzenetére
Igen, ezen már gondolkodtam, de gondoltam van jobb megoldás is. Meg az még a baj, hogy sárgul a tábla a hőtöl és félek, hogy a tábla annyira átmelegedik, hogy eldeformálja a gyári farokidomot, azt meg nem szeretném. Kellene alá egy bitumenlapocska hőnyelőnek
[ Szerkesztve ]
"there are more jacks then one at the fair..."
-
tag
válasz zgospel #112936 üzenetére
Ez szuper, láttam a FIM oldalán Scorpion is van. Sajnos, mivel én túraenduróval túrázok jó sokat, csakis flip-up sisak jöhet számításba. Inkább a középkategóriát választom és sűrűbben cserélgetem, da azt el kell, hogy mondjam, hogy a Schubert C3 (sharp 3 csillag), Caberg Tourmax (sharp 5 csillag), AGV Compact ST (sharp 4 csillag) után vettem egy Scorpion Exo 3000 Air (sharp 3 csillag) sisakot. 250 eur körül volt leárazva fcmoto-n. Hihetettlen, hogy mennyire meg vagyok vele elégedve. Mindennel! Motorrad teszten 78 pontot ért el 100 ból, és az a pumpálós rendszer benne, az maga a tökély! Ha picit pofára híztam - nem kell, ha pedig böjtölök akkor meg felpumpálom és máris úgy passzent, ahogy kell. Semmi kellemetlen érzés. Van valakinek hasonló jó vagy rosz tapasztalata a márkával? Milyenek a komolyabb zárt sisakjai? Köszi.
[ Szerkesztve ]
"there are more jacks then one at the fair..."
-
tag
Kedves Fórumtársak!
Egy olyan témát dobnék fel, hogy közületek ki, milyen karórát hord motorozás közben? - ha egyáltalán hord -
Konkrétan túrázáshoz keresek megfelelő ketyerét, ami esetleg hasznos adatokat is tud rögzíten, mint pl.: túra útvonal, átlagsebesség, POI-k, ABC. Gyártók pl.: Suunto, Garmin, G-Shock...
Nem "nézegetni" akrom az időt rajta vezetés közben, hanem "órabuzi"-ként maximálisan kihasználni motoros túrák során.Kösz!
[ Szerkesztve ]
"there are more jacks then one at the fair..."
-
tag
válasz runner 125 #113157 üzenetére
Ferdzsoo: hát igen, aki motorozik megvan rá az esélye. A G-Shock túlélné
JDMKid: én is egy hasonlót használok "játszósnak", egy GW M5610-1ER
runner 125: használom az alkalmazásokat, teló álandóan töltőn, Bosznia, Koszovó, Montenegró, Szerbia... NO mobilnet (vagyis van csak horror ár)... stb., stb.
Pont ezt akartam felválltani valamivel. Nem akarom én útközben nézegetni
Amúgy most is motorozás közben búvárhosszabbítóval hordom az órát a kesztyűn, az már megoldva.
Két pácienst szemeltem ki erre a kis projektre:
1. Suunto Traverse Alpha
2. G-Shock Rangeman GPR B1000 1ER
Szinte minden túrázás alkalmával mi is kiruccanuk off-roadba helyi srácokkal. Vagy quadokon vagy ami van A Suuntonak nagyon jó kis APP-ja van, tele cross-country MTB ösvényekkel. GPS-Glonassal 60 sec szinkronzálással kibírja az egész napot, nagyon pontos és utánna Movescount-ban rögzíti POI-kkal, topográf térképpel, stb.A G-Shock is ugyanezt tudja kb., de az mellett solar töltésű és strapabíróbb.
A Suuntobol beszereztem egy tesztpéldányt, alig várom, hogy éles bevetésen mit tud. A Rangeman még várat magára (mivel mérete miatt kizárólag játszós lehet: 60mm, és nem is az olcsóbb órákhoz tatozik).
Úgy néz ki kicsit túltolom a témát de nagyon szeretem az órákat, motorokat, sört és a n...-ket
Majd beszámolok nektek az első tapasztalatomról, milyen is lett az eredmény.
"there are more jacks then one at the fair..."
-
tag
válasz Geresics #113174 üzenetére
Nincs mit (hát még én )
Ha a tavaszunk is ilyen lesz mint a tél, akkor hamarosan terepre viszem a "kicsikét"(#113175) z123456789 LIKE
[ Szerkesztve ]
"there are more jacks then one at the fair..."
-
tag
Nekem is szezon előtt esedékes egy gumicser.
Michelin Anakee Adventure-el van valakinek közelibb tapasztalata?
Vagy maradjon a Pirelli Scorpion Trail II-es?
Danke!(#113186) z123456789: nincs mit, de legalább zafíros
[ Szerkesztve ]
"there are more jacks then one at the fair..."
-
tag
Vélemény"ki"kérés:
"csak" Yuasa vagy van valami megközelítő, jól bevált aksi is tapasztalataitok alapján?
"there are more jacks then one at the fair..."
-
tag
válasz JDMKid #113358 üzenetére
Köszi a választ srácok. Én is így vagyok vele, kipróbálok egy Exide YTZ14-BS.
Amúgy meg ez a "királykategóriás túraenduró csakis GS" történeten könnyen át lehet lépni.
Ki kell próbálni a piacon szereplő összes résztvevőt és akkor lehet racionális döntést hozni. Presztizs kérdésben csakisbömmer, de nekem pl. fontossabb az EDC és a racionálitás.Kipróbáltam:
1. BMW 1200 GS Adventure (2014)
2. Triumph Tiger Explorer 1200 (2014)
3. Suzuki V-Storm 1000 XT (2015)
4. Ducati Multistrada Enduro 1200 (2016)
5. Honda VFR 1200 XD Crosstourer (2014)
6. Aprilia Caponord 1200 Rally (2015)2019-ben vettem gépet. Szerintetek melyiket?
[ Szerkesztve ]
"there are more jacks then one at the fair..."
-
tag
válasz runner 125 #113365 üzenetére
igen, utánna már lejött nekem is(#113366) geresics
a Tenere kimaradt, sajnos. Azóta sem jött szembe, hogy kipróbáljam.
Elvégre kardánosat kerestem (a Ducati, Aprilia, Suzuki, KTM nem az)
Africa Twint kipróbáltam. Szívem szerint Ő lett volna...ha.
A kardántól még el is tekintettem volna, de a 94 Le és a 98 Nm kevésnek bizonyult.
Párommal teljes felszereltséggel (Kappa K-venture 2x37 lit + 1x58 lit) tokkal vonóval úgy 230 kg-ot nyomunk. Az neki már sok.
De ha mindig egyedül mennék...(#113367) runner 125
A Triumph lett volna a második amúgy. Hát az a soros 3-as minden csak nem GS copy
Ha már Aprilia asszonykámé volt, imádtuk[ Szerkesztve ]
"there are more jacks then one at the fair..."
-
tag
válasz Mentolka #113370 üzenetére
Szia,
nem túl sokat mentem vel, csak egy 40 km szakaszt Trans Alpinán.
Hihetettlen ereje van és széles fordulatskálán tolja a nyomatékot.
Mindent lehet rajta állítgatni a menün keresztül, pár percre sport módba raktam... elélveztem.
gyönyörűen lehet táncoltatni a seggét és határozottan, de könnyen fel is lehet emelni az orrát bármikor.Túra módban nagyon puha a felfüggesztés, ABS állítható, nagyon szépen viselkedik, sportban bekeményedik mint a f...om Hande Ercel-re.
Szerintem játszadozni kell a beállításokkal úgy 500 km keresztül mire mindent kipróbálhatnál.
Nekem pont olyan, amilyennek az Africa Twinnek lennie kellene, csak mocskosul drága.
[ Szerkesztve ]
"there are more jacks then one at the fair..."
-
tag
válasz canniball #113393 üzenetére
Nálunk a "tata" nézi őket állandóan, mondta: fiam ez aztán a qwajó csaj, igaza volt(#113383) Mentolka
nem rázott ez semennyire sem, de 1x vezettem Diavelt, az picit rángatott. Ez már el. szabályzottabb. Sőtt, túlszabályzott, majdnem mint az 1250 es GS. Enduro módban leveszi a teljesítményt aszem 100 lóra és kikapcsolja szinte az összes segédletet (minimálisra veszi), igyzi off-road dög. 225 kg szárazon, azért nem kispályás. A kistestvére is 115 le körüli, de jóval karcsúbb."there are more jacks then one at the fair..."
-
tag
válasz runner 125 #113344 üzenetére
Megjött az Exide majdnem harmadáron mint a Yuasa
Köszi!"there are more jacks then one at the fair..."
-
tag
válasz lazatt #113480 üzenetére
"12 V-os akkumulátorok 14 Ah-120 Ah kapacitású töltéséhez, hideg időben, illetve AGM-akkumulátorok töltéséhez."
Az "illetve" szó jelentése ez esetben annyi, hogy nem vonatkozik rá az előző felsorolás. Azaz AGM akkumulátorok töltésére (Ah függetlenül) ezt a programot kell használni.
Szerintem.
Én ezzel töltöm az AGM-es akksitDe télire természetesen 0,8 Ah-val van karbantartó programban.
Ha a téli, AGM programban nagyon melegszik az akksi, akkor kapcsold ki a programot.
Az a program fokozatosan változtatja az Ah-át.[ Szerkesztve ]
"there are more jacks then one at the fair..."
-
-
tag
válasz Topiccsendőr #113499 üzenetére
Ősguru mesterember mondta nekem is. Az az elve, hogy ha néha kb. évente 1x magasabb Ah val "megzavarod" az agm aksit akkor tovább fogja tartani a 12.7 V max feltölhetőséget. Nekem eddig bevállt. Csak arra kell odafigyelni, hogy ha túlmelegszik, akkor meg kell állni és visszahülés után 0.8 Ah folytatni.
Yasan írja is. Lassú töltés 1.1A 5 óra, gyorstöltés 5.5A 1 óra.
Ha csak 0.8A val töltöd mindig szerintem beöregedhet[ Szerkesztve ]
"there are more jacks then one at the fair..."
-
tag
válasz Topiccsendőr #113501 üzenetére
De kárt sem teszek benne, vagy?
"there are more jacks then one at the fair..."
-
tag
-
tag
válasz etnies #113734 üzenetére
pont ezen filózok most én is... kell e az a pro. Egyszerű S10-em van, és főleg a mérete miatt vettem, pedig lapát tenyerem van, de az a méret még kényelmes. Ezek a bazinagy telefonok nem kényelmesek. Az S20 vs. S20+ vs S20 pro, csak a kijelző nagyságába, belső memómba, aksi erejébe (de az a nagyobb képernyő miatt kell is) és persze a fényképező lencsékbe, szenzorokba van különbség. Az S20 pro 130 e Ft al drágább mint az S20... Akkor már inkább veszek a különbségen még 1 GO-PROt, fényképezni úgyis DSLR-el szeretek
"there are more jacks then one at the fair..."
-
tag
válasz etnies #113737 üzenetére
Pont azt mondom, a különbségből veszek még egy 8-as GoPROt. Jó dolog ez az "all-in-one", de ha pont navira használod a telót, akkor nem rögzít útközben, ha meg még ne adj isten valaki fel is hív, akkor nagy a baj
Ezért én a navigálást a a GPSnavira bízom, a menetrögzítést Suunto + teló, a felvételeket GoPRO-ra a fényképeket GoPRO + DSLR + teló (mert kéznél van ha állok) és ugye a teló a mindenes, mindet ki tudja pótolni (kivéve a drónt de azt meg irányítja).meg érdekesen is néznék ki a sisakomra pattintott S20 PRO-val
gondolom lenne szélzajSzóval értelek, de racionálisan pont ezért döntöttem a S20 + GoPRO8 kombóra az S20 Pro helyett. A mindennapi használatban az S20 PRO mérete miatt kényelmetlen nekem.
(#113740) etnies:
Ezen jót hasaltam, mikor 3x elolvastam:
"Minden cuccom elavult, kéne új mobil, új drón, új kamera, asszony megöl."
...most az új aszony után elfelejtettél egy kötőjelet rakni? Megöl a kiadás mértéke?
Utánna leesett... az asszony öl meg[ Szerkesztve ]
"there are more jacks then one at the fair..."
-
tag
Sziasztok, lehet, hogy már kérdeztem, de nem kaptam rá választ. INOX vagy ALU Magyar rendszámtáblatartót merre kaphatok? (nem chopperre lángmintával ) Előre is Köszi
[ Szerkesztve ]
"there are more jacks then one at the fair..."
-
tag
válasz LustaDick123 #113839 üzenetére
Sziasztok, nem teljesen végső az útvonal. A lényeg az az, hogy 16 és fél napom van rá (júli 17 - aug 2) és, hogy Helsinborg-ból vágok neki a vikingek útjának
A terv az, hogy egyedül megyek, kell egy kis rehab az agyamnak a mindennapoktól.
Mivel az orosz kiruccanást szerintem most kihagyom és Helsinki - Tallinn kompot választom, marad több időm, ezért elfogadok minden jó tanácsot, mit ne hagyjak ki. Akár priviben is.
Köszönöm!"there are more jacks then one at the fair..."
-
tag
válasz dellfanboy #113864 üzenetére
azt a 4 hetet?
[ Szerkesztve ]
"there are more jacks then one at the fair..."
-
tag
válasz LustaDick123 #113853 üzenetére
Így, áttervezve:
Vikingek útja 2020
van lehetőség 1-2 napos kiruccanásra, várom a "MUST SEE" helyeket
Danke[ Szerkesztve ]
"there are more jacks then one at the fair..."
-
tag
válasz jacis #113894 üzenetére
Honda VFR 1200XD Crosstourer-el
Lustadick123:
Helsinborg kötött, mert ott élnek a nagybácsimék, tesómék.
Tallinba meg egy jó régi cimborám.
Úgyhogy a többi az Free route.Kezdtem lefoglalni pár olcsó szállást meg a kompokat, hídátkeléseket néztem... jól mondtad, nem lesz olcsó de 1x él az ember. Nemigaz?
"there are more jacks then one at the fair..."
-
tag
válasz jacis #113918 üzenetére
Köszi, imádom is
(#113893) Ferdzsoo:
kiszámoltam, 7 napom van norvégiára, azaz 6 teljes. Az első nap Helsingborg-bol vegyem az irányt Naustdal-Gjengedal felé, vagy menjek inkább Folgefonna nasjonalpark felé és úgy tovább északnak?"there are more jacks then one at the fair..."
-
-
tag
válasz Shin Chen #114025 üzenetére
nálam nem okozott gondot eddig, persze túra kabátra. Nyáron csak ráhúzok egy szélkabátot, vagy egy motorospólót és kész.
(#114027) jacis
ez most akciósan 50e körül van, persze jóval drágább az általad linkeltnél, de a SCOTT márkanév nincs hiába rajta. A páncélzat összeillesztése, anyaga, szorítópántok...stb. lényegesen minőségesebbek. Bőven megéri a felárat, ha véletlen buksz vele."there are more jacks then one at the fair..."
-
tag
"there are more jacks then one at the fair..."
-
tag
-
tag
válasz etnies #114383 üzenetére
Így már más
Nekem Bodis van a gépen, de elgondolkodtam egy titánium Akra beszerzésén (természetesen tipusspecifikus) mivel eléggé jó áron van most.És itt jön a kérdés: 4,3 kW és 3,7 Nm ad?
Nem kell utána állítani semmit, csak úgy magától?
Vagy automatikusan beszabályozza a rendszer?
Ezt miért nem írják bele a prospektusba, hogy a laikus embernek is tiszta sor legyen, mit is vásárol.Asszonyka volt gépén játszadoztam a sport légszűrővel. Az volt a tapasztalatom, hogy a gyárinál 1 szezon után (6.100 km) piszkosabb volt a szűrőház fala belűröl, mint a következő évben a B.M.C. szűrő után (5.800 km).
Kocsinál (gyári 30.000 !!!!) 15.000 km után a gyári szűrővel is ugyanúgy szutykosabb volt a ház, mint azonos idő/km után a K&N szűrővel. Szóval pró és kontra elhiszem, hogy sokszor nem ajánlott a sport légszűrő, de aki egy icipicit is lemegy a burkolt útról és csapat homokos, poros utakon is és oda is figyel a járgányára, annak jobb a sportszűrő, mert egy olyan csapatás után szépen kitisztítja és kész. A gyárit meg cserélgethetné kéthavonta.
(#114416) zolee5016:
A Bulldog-nak gyönyörű a hangja, azzal nem lesz baj
Ami picit gondot okoz, az a 6-ik gang hiánya, a szivató borzalmasan rossz helyre való elhelyezése és a kipufogók túlmelegedése. Ezen kívül imádnivaló masina az.[ Szerkesztve ]
"there are more jacks then one at the fair..."
-
tag
válasz Shin Chen #114418 üzenetére
Igen, én vágom, de ezt sehol sem írják le, hogy tipusszpecifikus hátsó sportdobnál melyik motoron kell valamit állítani, melyiken nem, hogy a prospektusban szereplő értékeket tudja a vas.
A két sportszűrő között nem volt, pont ellenkezően, mindkét esetben a gyári cseréje után volt piszkosabb a szűrőház belseje. A Hondámban K&N van, tisztítom mikor szükséges, akár hosszabb túrák során is (ha esetleg legurulunk egy kicsit az aszfaltról).
[ Szerkesztve ]
"there are more jacks then one at the fair..."
-
tag
válasz Shin Chen #114420 üzenetére
Pontosan, ez a pró és a kontra...
de, a autónál a gyári 30.000-es légszűrőcserét el kell felejteni! 15 e az okK&N mikor akció van cc 15.000 Ft
Hiflo kb. 6.000
BMC kb. 22.000
Gyári HONDA kb.29.000 (lehet olcsóbban is találni, de nem sokkal)1db K&N használok 2 szezonra, és az alatt évente kb. 3x mosom
[ Szerkesztve ]
"there are more jacks then one at the fair..."
-
tag
válasz Topiccsendőr #114424 üzenetére
Motorkerékpárról van szó, félreérthetted. Ha mondjuk nyomulok vele (igaz ritkán) egy homokos poros útszakaszon, mikor haza érek kimosom a K&N t és kész. Másnapra már szuper.
"there are more jacks then one at the fair..."
-
tag
válasz Ferdzsoo #114430 üzenetére
Eszem ágában sem volt hilflot venni, csak a szemléltetés miatt raktam be. Gyárit használtam, most K&N-t. De mondom 2 évente cseréltem eddig is az összes motoromban. Tavaly előtt a Miskolci Egyetemen szakmérnöki képzésem végén lelaboroztunk 9.000 km es olajat, mely a motoromból volt sportszűrővel. Tiszta volt mint szűzmária lelke. Pedig az már egy 3 éves BMC volt egy Triumph street triple-ből. 5000 nél volt mosva-olajozva. Figyelni kell rá, ennyi
"there are more jacks then one at the fair..."
-
tag
válasz Topiccsendőr #114443 üzenetére
Teljesen jogos. És akkor térjünk át az olajszűrő mivoltára
"there are more jacks then one at the fair..."
-
tag
válasz Geresics #114475 üzenetére
Az AGV Compact ST-nél sokkal jobb, annak olyan "lábos" hangja van. Nem halk, de elviselhető. C3 pro-nál is kényelmesebb. Kényelemre nekem csak a Scorpion EXO 2000 AIR jobb, de az gyenge oldalütés tesztben. Lehet a Schuberth E1 vagy a Scorpio ADX-1 el vethető össze.
(#114465) Shin Chen
A Cisor szebb és jobb, valamennyire láthatóbb. Matt fekete sisakot csak akkor vennék fel magara, ha más nem lenne és vészhelyzet van.[ Szerkesztve ]
"there are more jacks then one at the fair..."
-
tag
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Apple notebookok
- Anime filmek és sorozatok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal