-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Shadowbull
addikt
válasz csongi #148249 üzenetére
Mert a BMW pont nem importál Európába Kínában készült autókat. Jelenleg egy kivétel van, az iX3. Valamint előkészületben van a villany Mini. Aztán ennyi. A többi típus jellemzően Európában készül, az X-ek meg az USAban. Számokra lefordítva tavaly Európában 906 ezer BMW+Minit adtak el, ebből 25e darab volt iX3, azaz 3% sem.
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
dellfanboy
őstag
válasz Shadowbull #148251 üzenetére
motoros topicban hol releváns az ix3?v a mini
mi a helyzet a f900-as szériával?
esetleg a 310es?[ Szerkesztve ]
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
csongi
veterán
válasz Shadowbull #148251 üzenetére
Csakhogy nem csak autók vannak a gyár kínálatában. Vannak motorok is.
És nem kell az egész egységet ott gyártatni, mert akkor már a vámeljárás megborítja dolgokat. Melyik Eu-s tulajdonban lévő jármű gyártó hoz be teljes egészében kinába készült járművet?
De nem véletlen jelezte az EU irányába, ha tovább erőltetik az akkus járműre átállást, az egész elektromos mizériát kihelyezi kínába.
A lényeg, hogy tisztán EU-ba kitermelt alapanyagtól energiából, munka erőből előállított termék sztem nem igazán létezik. Ami nekünk EU lakosnak érdekünk az a kinainak nem lesz az. Egy közös érdek van a fogyasztás-
Mindegy melyik piacot nézzük, mindenütt ugyan azok a folyamatok vannak. Kína is védi a piacát. És keményen sáfárkodik az olcsóbb munkaerővel illetve a letolt környezetvédelmi előírásokkal előállított termékek meg jöhetnek Eu-ba igaz?
Itt zoldek vagyunk, ott meg olcsón szemetelünk. Ilyen ez a popszakma.
A nyugat is boldog a kelet által elhordott jármű szemetekkel. Egyből zöldebbek lettek.
Sztem ne legyünk álszentek.
fogalmunk sincs, melyik gyár ténylegesen melyik szennyező szarját valójában hol gyártatja.
Csak a saját területemen számtalan terméket tudok amik ott készülnek, és ezek fogynak nagyobb mennyiségben. Leszármaztatva minősítve máris EU-s termék lesz.Ezért írtam ezt.
"Tudatos vásárlónak tarthatja magát az egyén, de csak saját magának lesznek ésszerű érvei a tudatosságra."
-
Shadowbull
addikt
válasz dellfanboy #148252 üzenetére
Az F900 valóban Kínában készül, meg a robogók is, a 300asok meg Indiában.
Ezek európai szempontból sokadrendű tipusok. Az európai piacra túlnyomó részben Berlinben készülnek a motorkerékpárok.https://marharepaszerint.blogspot.com
-
3800+
őstag
válasz Topiccsendőr #148247 üzenetére
Abban egyetértünk hogy, haszontalan szarokat rendelni butaság. Az ilyesmitől én is tartózkodom, nem is ilyesmikre gondoltam. De szerintem nem bűn ha valaki nyitott arra, ha valamire szüksége van (saját példa: akkus abroncs pumpa, óraforgató, stb) akkor körbenézzen a nagyvilágban és kihasználja az életadta lehetőséget, hogy töredékéért vásárolja meg ugyanazt amit itthon venne. Aki feleslegesen vásárolgat csakmert olcsó, az pszichés zavarral küzd.
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
Shadowbull
addikt
válasz csongi #148253 üzenetére
"De nem véletlen jelezte az EU irányába, ha tovább erőltetik az akkus járműre átállást, az egész elektromos mizériát kihelyezi kínába"
Ki jelzett ilyet kinek és mikor?
"lényeg, hogy tisztán EU-ba kitermelt alapanyagtól energiából, munka erőből előállított termék sztem nem igazán létezik."
Nade nem egy biten ábrázoljuk a világot. Pont elég ha túlnyomó részt EUs gyártás van.
"fogalmunk sincs, melyik gyár ténylegesen melyik szennyező szarját valójában hol gyártatja."
Lehet hogy neked nincs, de attól ez az információ még rendelkezésre áll.
Mellesleg fentebb írta valaki: marhára nem lehet egyenlőségjeket tenni egy Kínába kiszervezett, de egyébként európai gyártó terméke, meg egy temus ipari hulladék köze. Aki ezt teszi azt saját magát csapja be.
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #148250 üzenetére
A helyzet kisse bonyolultabb, nalunk van egy piacszerkezet, ahol versenyhatranyba kerulnek a hazai cegek, mert ahogy korabban irtam, azok nem kenyszermunkaval keszitenek termekeket, mas eloirasok es szabvanyoknak kell megfelelniuk, vagy egyszeruen oket nem dotalja az allam, hanem versenyben kell megallniuk a helyuket, mig a kinai cegeknel ezek egyaltalan nem igy vannak, tehat ezek karosak nekunk. Es kicsit mas a helyzet, ha az allam fizet neked, es ugy kell versenyben lenned.
Mas kerdes, h magyarorszagon a verseny mint olyan kezd eltunni, de nezzuk eu szempontbol.
A teljes vedovamok intezmenye sem tesz mindig jot, peldaul azzal meg lehet vedeni a hazai, egyaltalan nem versenykepes termekeket, es a fogyaszto megint rosszul jar. Tehat mint minden az eletben, ez is bonyolult.
En ha tehetem kikerulom kinat, es fizetek tobbet eu termekert. Mondjuk japanbol annal tobbet rendelekExplosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #148253 üzenetére
Tudatos vasarlo vagy mar akkor, ha eleve nem rendelsz meg valamit azert, mert egy UK honlapon egyben van a csomag, aminek a darabjait nem akarod kulon-kulon beszerezni. Vagy inkabb veszel egy dragabb termeket a kozeledbol, amennyiben teheted. Ha nem teheted, akkor nem kell eron felul penzt kiadni, mert egy forumon azt mondta valaki.
ha semmit nem tudsz semmirol, akkor ugy viselkedhetsz ahogy akarsz, mert nem vagy tudataban a cselekveseddel? Ez megint az egyeni felelosseg elharitasa. Nem lesz senki egy geci, hogy igy, vagy ugy vasarol, de az egyennek mindenben felelossege van. Az, hogy manapsag az embert ugy nevelik, olyan rendszerben el, hogy se energiaja, ideje, igenye se legyen arra, hogy feltarja, mik a lehetosegei, hogyan mukodik kozre miben, hogyan lehetne megvaltoztatni a rossz strukturakat, ez sajnos egy hatalmas problema, de en nem csodalkozom, hogy az egyen egyaltalan nincs felnottnek kezelve, mert mindig ugyanoda jutunk, hogy a haritas konnyebb, mint vmilyen problemaval csak a szembenezes, nem a megoldas, csak maga a felismerese a problemanak.
Explosión de dos tiempos
-
rottenbull
senior tag
válasz Topiccsendőr #148258 üzenetére
Europai, amerikai, stb termeket miert jobb venni, mint kinait? Mondjuk Magyarorszagon elo magyarkent, hogy legyen valami definicio is.
Most tekintsunk el attol, hogy xy online bolt bizonyos teruleteken nem tiszteli azt a standardot, amit az EU, USA, stb megkovetel a sajat teruleten. Ez ne legyen tema.
Kivancsi lennek, magyaroszagon elokent mikent lesz valakinek jobb, ha nem rendel Kinabol, Indiabol vagy ami eppen nem ajanlott. Illetve miert nem ajanlott es honnan jon az ajanlas? -
Shadowbull
addikt
válasz rottenbull #148259 üzenetére
EU nem hiszem hogy kérdés kellene hogy legyen.
Az USA nyilván második vonal, de még mindig ezerszer USA mint a kínai. Nyilván van amikor egyszerűen nincs más lehetőség, de nem hiszem hogy ne lehetne pár száz forintos vackok nélkül élni.
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
rottenbull
senior tag
válasz Shadowbull #148260 üzenetére
Az EU nem egy orszag. Minden orszag a sajat profitjat tekinti elsorangunak az EU-ban. Ha egy francia termeket veszel, akkor egy francia gyartot tamogatsz. Franciaknal landol a profit, amibol Franciaknak lesz fizetese es nyaralasa, stb.
Ha valaki szimpatizal a Franciakkal, semmi gondom vele, de a kerdes abszolut ervenyes. -
Zoli bácsi
őstag
A fene egye meg.....
Beszorultam a macskával a házba, 5 fok van, esik....Nekiálltam rendezkedni, rakodni. Elém került a motor (Benelli Imperiale)szervizkönyve, júliusban volt ezres szerviz. Hát, be van írva a következő szerviz időpont, ami 2024.02., vagy 3 ezer km. Én abban a hitben voltam, hogy éves/6 ezer km-es szerviz intervallum van....Bár szóltak ezres szervizen, hogy 500km-nél kellett volna hogy menjek...
A gyári, angol gépkönyv szerint, meg a Benelli oldalán lévő magyar nyelvű user manual szerint első szerviz egy év/ezer km, utána éves/ 6 ezres szerviz intervallum van.
Még szerencse, hogy belenéztem a papírokba. Felhívtam a szervizt, azt mondták semmi baj, főleg hogy télen nem ment a motor..Na, hamarosan mehetek szervizre.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz rottenbull #148259 üzenetére
En nem szeretnek semmit definialni egy motoros topicban, es ki vagyok en, hogy ajanlatosnak nevezzek dolgokat, plane ha azt a temat zarod ki, amirol eddig az egesz vita folyt. Ha az alapkerdest kizarod, akkor az en ideologiam, hogy nem akarok egy diktaturat tamogatni, ami ha eleg sikeres lesz, akar a jovoben az en elohelyemet is fenyegetheti, olyan szempontbol, hogy a rendszert szep lassan atvehetik mas orszagok az emberek kello szelre sodrodasa eseten, ami egyebkent mar elindult europaban.
A tobbi reszt azt hiszem kifejtettem a korabbi hszeimben.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Shadowbull
addikt
válasz rottenbull #148261 üzenetére
Az EU egy egységes politikai és gazdasági övezet. Az EUs előírásokat mindenhol be kell tartani, és az EUs kiegyenlítési mechanizmusok révén nem kizárólag az adott ország profitál a gazdasági eredményből hanem a teljes térség is. Elemi érdeke az összes EU polgárnak hogy a potenciális bizniszek lehetőleg maradjanak az EU területén.
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
Topiccsendőr
addikt
válasz rottenbull #148261 üzenetére
A franciak pedig befizetnek a kozosbe amibol az esetleges felzarkozashoz kohezios alapok lesznek a leszakadoknak, kiveve, ha...
Explosión de dos tiempos
-
csongi
veterán
#148256Shadowbull.
Ki jelzett ilyet kinek és mikor?
2020 környéke volt, nincs kedvem vissza keresni.
Ez van, a kapitalizmus mindenütt kapitalizmusNade nem egy biten ábrázoljuk a világot. Pont elég ha túlnyomó részt EUs gyártás van.
Semmit nem jelent, pont ezt írtam a korábbi hszm.be.
A kisebb része lehet nagyobb hasznot termel. Szépen lassan ő is kifele terjeszkedik.
2,2Miliárd dolláros beruházás kiínába. Tulajdonképen az európai emberek pénzét fekteti be ott Nincs semmi látnivaló. Tudatosan és anélkül is a pénz tovább áll.
Lehet hogy neked nincs, de attól ez az információ még rendelkezésre áll.
Ne keverjük az állításokat. nem mondtam, hogy nem áll rendelkezésre.
Azt mondtam fogalmunk sincs. Ergó az információ megkeresése sem egyszerű.
Mellesleg fentebb írta valaki: marhára nem lehet egyenlőségjeket tenni egy Kínába kiszervezett, de egyébként európai gyártó terméke, meg egy temus ipari hulladék köze. Aki ezt teszi azt saját magát csapja be. Részben igaz, de megint vissza térünk az alapra.
Csak az egyén gondolja tudatosnak magát. Az a tudatosság miről ideologizálunk, arra csak a mindent tudást birtokló képes.
#148258Topiccsendőr
Elnézést, ez tisztán ideológia.
Veszek egy tömítés készletet mert egyben van. Igaz egyes elemek használhatatlanok.
Nah erről nem tudok, és ezért egybe rendelem. Aztán a felét külön külön kell újra beszereznem. Mennyire voltam tudatos?
Megvenném a gyárit, de csak külön-külön lehet. Mennyire voltam tudatos?
Veszek egy R1300GS-t. A fene nem ért hozzá a környezetembe. Mennyire voltam tudatos?
Veszek japán motort, aminek a fél világot át kellene utaznia, hogy ideérjen. Mennyire voltam tudatos?fogyasztók vagyunk egy fogyasztó társadalomba. Ezt a tudatosságot generáljuk.
Alapból nem környezet és felhasználó tudatosságúak a fejlesztések. dobd el vegyél újat.
Generált fogyasztási vágyat tudatosítanak.Nem tudsz mit csinálni ha nem vásárolnak, nem lesz munkád pénzed.
Ha vásárolsz, akkor meg kiégetjük a bolygót. A kacat kínaival a minőségi termékkel együtt. Időt nyerhetnénk ha tovább lehet használni az eszközöket, csak akkor meg nincs vásárlás. Ördögi kőr.Technikailag fejlettebbek vagyunk a földön a többi élőlényhez képest. De ennél többet nem sikerült elérni egyenlőre. A tudatlan fajok több ideig maradnak életben mint a tudatos ember.
-
rottenbull
senior tag
válasz Shadowbull #148264 üzenetére
Sajnos nem egyseges politikai es gazdasagi ovezet. A szabad kereskedelem es munkaero atvandorlasa a lenyeg, a tobbi az politikai humbuk meg ideologiai kerdes. Ezt ne ugy kepzeld el, hogy te koltesz az EU-ban es akkor egy nagy kozos perselybe dobod a penzed, amibol mindenki profital. Ez eleg gyerekes lenne. A penzed ahova kerul, az ott termel profitot. Ennek rendkivul keves koze van az EU befizetesekhez es kifizetesekhez. Ha mashol nem, pont a brexitnel ennek nyilvanvalova kellet hogy valjon mindenki szamara.
-
Shadowbull
addikt
válasz rottenbull #148267 üzenetére
"szabad kereskedelem es munkaero atvandorlasa a lenyeg, a tobbi az politikai humbuk meg ideologiai kerdes"
Hát ez elég nagy tévedés.
"Ezt ne ugy kepzeld el, hogy te koltesz az EU-ban es akkor egy nagy kozos perselybe dobod a penzed, amibol mindenki profital."
Nem úgy képzelem.
"Ennek rendkivul keves koze van az EU befizetesekhez es kifizetesekhez"
Elég sok köze van hozzá, mert az EUs befizetések GNI alapúak.
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
Topiccsendőr
addikt
válasz rottenbull #148267 üzenetére
Sztm tartozkodjunk egymas velemenyenek minositesetol. Ez csak egy beszelgetes, amitol szerencses esetben tobbek leszunk. A masik verzio, hogy kurvaanyazas lesz belole. Az meg unalmas. Es legfokepp nem celravezeto.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Shadowbull
addikt
Hogy legyen egy kis ON is: ma végre kézbe fogtam a sisakom. Az eredetileg választott szín, amit megrendeltem februárban, valamikor júniusban! jött volna meg, úgyhogy ma bementem megint és választottam egyet raktárról.
Még beépítik a kommunikációt, holnap elhozom.
Jövő hét szerdán átveszem a motort is hozzáhttps://marharepaszerint.blogspot.com
-
csongi
veterán
válasz Shadowbull #148269 üzenetére
Sztem a BMW-ről
Nekem meg sikerült átszerelnem a pinlock pöcköt az egyik sisakról a másikra, ehhez fel kellett fúrnom a furatot. Szerencsére nem repedt és jól sikerült. Jee végre nem fütyül az üres lyukon, és nem kell leragasztani.
-
-
norbert1998
nagyúr
Haverékkal este rendelünk louis-ról.
Igazából EU-ban költjük a pénzünket, de nem magyarok kapjákElkezdik ketten is A1B-vel a motorozást, sisakot rendelünk. Esetleg kesztyűt, kiegészítőket.
Most haver a Caberg Avalon Blast sisakot nézi, szerintem is elég jó, nekem a Caberg eddig bevált, tetszik. Meglátjuk, milyen lesz. Persze a méretpasszolás harcosabb dolog, de lakhelyünk miatt kb. minden bolt kiesik. Ha nem stimmel, majd max mégiscsak elmegyünk a louis-ba, kézben a bnem passzoló sisakkalMotorválasztás megintcsak kemény dió, mert az A1 piac elég szar. CBF, YBR meg hasonló biciklik vannak,d e elég dágán, szinte már szalon Keeway áron, ha fiatalabbat nézel. 15 lóerő közelébe kevés motor ér el. Varadero-t ajánlgatom nekik, arra még vevők lennének. CBR szintén bicikli szerintem, de legalább tetszik nekik.
Nagy szerencsével lehet találni TRD 125 vagy NSR125 kétütemű motorokat <11 kW forgalmival, azok még tetszenek nekik, de hogy a megvásárlás is szerencse lesz-e vagy csak a vásárlás nélküli távozás, az már más kérdés. A TRD-t én is szívesen használtam volna első motornak.
[ Szerkesztve ]
-
Pfiucska
aktív tag
válasz norbert1998 #148274 üzenetére
Nekem yzf-r125 volt, en nagyon szerettem azt a gepet.
Nagyreszuk velhetoen szethajtott peldany, de az ugyse szamit elso jarganynaliPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
chess001
aktív tag
válasz Shadowbull #148271 üzenetére
Milyen sisak lett? Én egy Schubert C4 Pro Carbont vettem S1 hangosítással.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Döglött Róka
veterán
válasz norbert1998 #148274 üzenetére
Mekkora a keretuk? Vannak ez a csoda leghuteses kinai cuccok, meglepoen jok (brixton es tarsai). En most vettem egy vanvan-t ami fantasztikus gep.
Ami 15 loerot eleri az vizhuteses mar, yamaha xsr 125 pl. De azt hasznaltan 1.5ert talalsz. Igaz az eleg jo kis gep.
Ruhazat az mas teszta, en elvertem a penzem Icon cuccokra meg HJC v10 bukora.
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
norbert1998
nagyúr
válasz Döglött Róka #148277 üzenetére
Első motorral esni kelni (lehetőleg azért nem) nagyon max 800-at szánnak vételárra, de jobb lenne az olcsóbb, főleg az ingyen
-
Topiccsendőr
addikt
-
Pfiucska
aktív tag
válasz norbert1998 #148278 üzenetére
2021-ben adtam el ~750-ert es akkor az nem a legolcsobb volt.
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
norbert1998
nagyúr
-
rottenbull
senior tag
válasz Topiccsendőr #148270 üzenetére
Nem minositettem senki velemenyet
-
Topiccsendőr
addikt
válasz rottenbull #148284 üzenetére
A szememet az "ez eleg gyerekes lenne" utotte meg, engem felbszna, ha ilyet irnal a velemenyemmel kapcsolatban valoban nem a konkret velemeny lett minositve csak ha vki igy gondolna. Tehat a szemelye
Vagy felreertettem.De nagyon szepen viselkedett mindenki, egy egysegsugaru fb csoportban mar folyt volna a ver, szoval mindenkinek le a kalappal.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
A Zéé
addikt
válasz norbert1998 #148283 üzenetére
a jány többi videóját vágod?
Fog még az a motor nagyobbat is kapniJust a simple Lineman...
-
soldi3r
veterán
válasz norbert1998 #148282 üzenetére
Megy majd minden lefele. 2020-ban vett auto kb 10%-kal ert kevesebbet 3 evesen, mint amikor kihoztam a szalonbol. Most pedig, fel ev elteltevel kb 40%-kal.
E30 (oo=[][]=oo)
-
csongi
veterán
válasz Shadowbull #148273 üzenetére
Persze, és nem csak ők. Az a piac sokszorosa a miénknek. Az ottani beruházásokhoz mégis innen vitte a tőkét kezdetnek. Leglébbis logika szerint. Hogy ide hoznák vissza a pénzt? Kétlem. Egy töredékét igen, de abból a melósok nem profitálnak. Ha az itteni piac összeesik akkor megint mehetnek az utcára. Nem jótékonykodási intézmény az sem.
Főleg annak fényébe, hogy szeretik az olcsóbb migráns munkaerőt. A törökök sem véletlen vannak annyian.
Én sem szeretném, ha itt kina fenhatóság lenne. Mikor a nagy kommunista fal leomlott, elsőnek eu-usa támadta be azt a piacot. Az olcsó munkaerő. Csakhogy ennek ára van. A jelenlegi folymatok, amiket látunk Europa szerte, az akkori egyezmények alkuk pillanatnyi fázisa.
Valamit valamiért.
Nekem teljesen mindegy melyik EU gyártót említem, mert mind alkut kötött, a nagyobb piachoz való hozzáférésért. A jelenlegi Orosz embargo, még jobban nyit kína felé.
Ideológia, egy eu védelemebe meg egyenlőségbe hinni. A nemzetállamok is saját érdekeit védik. A Német gazdaság nem fogja elengedni a dominaciát.
A Merci AUDI..stb, mind kihasználja az EU-n belüli olcsóbb munkaerőt és kedvezőbb adózást.
Az alap témához a kapcsolata, hogy az egyén gondolja, csak, hogy tudatos döntést hoz.
A másik döntéshez lehet viszonyítani csupán.
Napi szinten alap döntések során nem gondolkozik a modern ember. Fogmosás közbe nem folyatom a vizet. A pisi után nem az egész tartályt vizet ürítem.
Tusoláskor szappanozáskor elzárom a vizet. A levágott füvet nem a kontérerbe teszem, hanem meghagyom a talajon. nem locsolok szélben, vagy nappal. Nem futkározom kocsival minden szirszarért külön-külön. Nem veretem a klímát nyitott ablakoknál. Az Autó műszerfalát letakarom a tűző napon, akkor nem kell kemény plusz litereket égetnem, hogy elhüljön....stb
A napi életrutinba több tudatos döntést lehetne hozni, mint hogy éppen honnan rendel valaki.
A webes rendelésnél minőségről meggyőződni kézhezvétel után lehet legtöbb esetebe.
De én vettem egy 36 kulcsfejet. 5100FT SKF-be hazai boltban. 1* használtam, és kb többet sem. Tudatos voltam? Persze, mert a vételi árnak a felét otthagytam a kereskedésbe haszonkulcsként . Ugye a világítás a fűtés...stb. Ezeket az energiákat bele kell kalkulálni.
Ha kínából rendelek egy 1000ft-os darabot ami egy vacak feltehetőleg, akkor nem vagyok tudatos?
Túl sok szempont létezik egy tudatos vásárláshoz.
Az tény, hogy csak azért vásárolni, hogy legyen otthon, nah az tudatos szennyezés. Minőségtől mennyiségtől függetlenűl.
Leglábbis én ígylátom. -
norbert1998
nagyúr
válasz Topiccsendőr #148285 üzenetére
-
rottenbull
senior tag
válasz Topiccsendőr #148285 üzenetére
Szerintem az, hogy felteles modban a gondolkodast, valaszt gyerekesnek tartanam nem gond. Nem minosit senkit sem. Egy alap fejlettsegi szintet elvar azert mindenki mindenkitol, ahol ebbe beleallni ciki. En ezt hasznalom is es hallom is vissza professzionalis levelezesben, pedig a vilag egyik legnagyobb energetikai cegenel dolgozok. Ha szolnak a HR-nak, hogy xy gyerekesnek tartotta az ervelesem, kb kirohognenek. Voltak mar ebben a topikban is sokkal sulyosabb valaszok pl az en kerdeseimre is, senkinek nem tunt fel. Nem hinnem, hogy ez megert egy kommentet.
-
norbert1998
nagyúr
na két darab Caberg Avalon lett, egy M és egy L, plusz az ingyen postáértt lett egy Abus Louis tárcsazár nekem, hogy néha hagyhassam a motort a ház előtt egy hangyával boldogabban.
Egyik haver eléggé hajlik a Varadero felé, és akár a facelift modell is beleférhet, másikat még gyúzködni kell. TRD 125 annyira nem jön be nekik, és félek, hogy az NSR meg kényelmetlen lesz.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz rottenbull #148290 üzenetére
Akkor megsem ertettem felre
Hat... hr, es proffeszionalis levelezes ide-vagy oda, vilag legnagyobb energetikai cegenel is lehetnek gyokerek, ha igy beszelnek veled.
en az ilyen stilust nem engedtem meg még a fonokomnek sem, amibol volt epp ezert sok. Meg nagyon sok munkahely Szoval en szuper szuper kedves vagyok, hogy 1 hszt pazaroltam ra, (mar 2) de valoban. Ertelmetlen.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Döglött Róka
veterán
válasz Topiccsendőr #148292 üzenetére
Szerintem ezt most kisse tulreagalod.
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
Shadowbull
addikt
válasz chess001 #148276 üzenetére
BMW System 7 Carbon Evo.
Schuberth C5-öt próbáltam, meg Shoei Neotec 3-at is, de egyik sem volt jó a fejemre.
(Mondjuk a céges kedvezmény mellett azért erős érvnek kellett volna lenni a BMW ellen, hogy ne azt válasszam. De szerencsére az tűnt próba alapján a legjobbnak)https://marharepaszerint.blogspot.com
-
Shadowbull
addikt
válasz csongi #148288 üzenetére
"Az ottani beruházásokhoz mégis innen vitte a tőkét kezdetnek."
Amit már sokszorosan kiszedett a piacból és hazautalt.
"Egy töredékét igen, de abból a melósok nem profitálnak"
Nem egy töredékét, hanem az egészet. Mégis hova vinnék máshová? A német melós ebből közvetve és közvetlenül is részesedik.
"Ha az itteni piac összeesik akkor megint mehetnek az utcára"
Nem igazán emlékszem olyanra az elmúlt 18 évből amióta itt vagyok hogy bárki is utcára került volna. Pedig volt néhány komolyabb válság.
"hogy szeretik az olcsóbb migráns munkaerőt."
Ez sem talált. Minden nagy cégnél bértarifa rendszer van.
Nekem úgy tűnik hogy nagyon erős ideológiai alapú elképzeléseid vannak a világról, csak sajnos sok részletében nem fedi a valóságot.
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
csongi
veterán
válasz Shadowbull #148295 üzenetére
Volt ott tobb ezres elbocsajtasok is.
2007-8, 2020 kornyeke. Pont nem erdekel, hogy melyik foldreszen.
Pont annyit fog kapni egy Magyar gyarba dolgozo, mint a Nemetorszagiba?
A munkaero erteket nem ott, a bertagyalason fogja az olcso munkaero learazni.
Jonapot Hakan Sukur vagyok a kerek szerelo berenek a feleert is megcsinalom azt a munkat interjun fogja learazni.
Peesze, pont vissza hozza a teljes penzt egy olyan kornyezetbe ahol rosszabb feletelekkel juthat hozza, mint mashol. Felveszi az a ceg is az allami tamogatast a berekhez. Nem a kinai profitot egeti el.
En sem tennem. . Had egjen a befizettett ado.
De ha te belelatsz a penzugyi tranzakciokba, akkor biztos ugy van ahogy mondod.
Sejtesem beigazolodt, Erdekeltseg kot a ceghez.
De mint mondom, mindegy melyiket emlitem, a kapitalizmus mindenutt ugyan az.
Vagy eszerint jatszik es novekszik, vagy elfogy.
A multban is igy volt. Ket VH- bol is gyaralodott a ceg. Szoval, mindent Europaert.Ideologia alpok inkabb nallad vannak, erdekeltseged a szoban forgo ceghez kot.
Erdemi partatlan beszelgetest ebbol nem lehet kialakitani. Reszemrol zarom a temat.
Koszonom a beszelgetest. -
V.Stryker
nagyúr
Na, közeleg a 2. motor vásárlás. Legalábbis most már 1-2 héten belül meg kéne lépnem.
Szerintetek egy 5 évvel fiatalabb motor megér 150k pluszt? Megnéztem párat a CBF125-ből, leinformálhatóü valós 15-30ezer km-el, 2012-2013 -as modellek. Ilyen 600k-ért lehet elhozni.
Aztán van a következő ugrás, a CB125F 2017-es modell, szintén leinformálható 30ezer km-el, de már ilyen 750k-ért.
Megéri a pluszt az újabb szerintetek?-
-
Shadowbull
addikt
válasz csongi #148296 üzenetére
"Pont annyit fog kapni egy Magyar gyarba dolgozo, mint a Nemetorszagiba?"
Miért kapna annyit? Pont ugyanannyit kap egy dolgozó Győrben meg Kazincbarcikán? Vagy Münchenben és Drezdában? Még országokon belül is óriási regionális különbségek vannak, nemhogy ezer kilométerekre. Kereslet-kinálat. Megjegyzem: egy lakás sem annyiba kerül Münchenben mint Debrecenben.
"Jonapot Hakan Sukur vagyok a kerek szerelo berenek a feleert is megcsinalom azt a munkat interjun fogja learazni."
Mondom hogy nem így működik. Nem igazán tudod mi az a bértarifa rendszer ugye? Elárulom: minden pozíciónak van egy EG besorolása, a legutolsó segédmunkástól a csúcs fejlesztőmérnökig, ez alapján:
[link]
Ha egy állás EG5-re van kiírva, akkor tökmindegy ki jelentkezik, és mennyit akar, EG5-öt kap. Ezért teljesen hibás érvelés hogy a BMW olcsó migránsokat alkalmaz. Akár migráns, akár nem, adott pozíció adott pénzt ér, ettől eltérni nem lehet. A pozíció besorolása pedig a szakszervezet hozzájárulásával történik mindig. Ez egy rendkívül szabályozott, ellenőrzött és merev rendszer."Peesze, pont vissza hozza a teljes penzt egy olyan kornyezetbe ahol rosszabb feletelekkel juthat hozza, mint mashol"
Így van. Olvasd el az éves üzleti jelentést. Így tudsz amúgy te is belelátni, nem kell hozzá semmilyen különleges érdekeltség.
"erdekeltseged a szoban forgo ceghez kot."
Ez így van, de ez csak annyit jelent hogy többet tudok róla mint az átlag.
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
3800+
őstag
Közben az én kecském is dokinál van. Észrevette a szerelő, hogy a féktárcsa beleér a munkahengerbe és állítólag nem ez az első ilyen ennél a típusnál amit tapasztal. Gyárilag szarul van az első kerék csapágyazása kialakítva és el tud tolódni a kerék egy kicsit... CBR650F a típus és a jobb oldali nyeregben a betétek közül az egyik újszerű a másik cserés emiatt. Találkozott már valaki ilyesmivel? Kicsit csalódás ez egy Honda géptől...
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
dellfanboy
őstag
válasz 3800+ #148299 üzenetére
honnan tudja azt a szerelő, hogy pont ennél a típusnal GYÁRILAG szarul van kialakítva az első kerék csapágyazása?ki mondta neki?hol olvasta?
én most hallok róla először...véletlenül se kopott el/ment tönkre a csapágy? gyárilag szar? és te így használod? vetted már x ideje?
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest