- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- M0ng00se: Northwood vs Prescott + tuning: a tesztek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Döglött Róka #148186 üzenetére
A vanvan nagyon jo, es a yamaha TW is. Abbol volt 200 köbös is, az mar elheto, de a baj nem is a 125 tel van, hanem a kannibalokkal, akik egyfolytaban elozni akarnak, ugy, hogy a kovetkezo lampanal ugyis ugyanott lesztek mindketten.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Döglött Róka #148207 üzenetére
Nah, ez igen
Manapsag milyen allapotban vannak egyebkent? Le vannak mar rugva nagyon? Vagy lehet kifogni viszonylag normalisat 600- 700e kornyeken?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Döglött Róka #148226 üzenetére
Belpiacoskent talan bejott nehany. Multkor lattam egy szuperritka yamaha sdr200 ast is, ex red baronos volt, de honda ftr-t is. (Talanaz is 200 as volt vagy 223?) Az is eleg jonak tunik.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
norbert1998
veterán
válasz Döglött Róka #148277 üzenetére
Első motorral esni kelni (lehetőleg azért nem) nagyon max 800-at szánnak vételárra, de jobb lenne az olcsóbb, főleg az ingyen
-
Pfiucska
aktív tag
válasz Döglött Róka #148342 üzenetére
A tobbi gumit hallomas alapjan jobbnak tartjak (nekem nincs ebben tapasztalatom).
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Döglött Róka #148407 üzenetére
Garis még 2 évig. Ha nem lenne az, fel se merülne.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
senior tag
válasz Döglött Róka #148444 üzenetére
És egy réginél? Kb 5 éves a cucc, de megvigyázott, ismerőstöl került hozzám, aztán hordás előtt csak kimosnám...
minikahona: Én a blokkcserét kihagynám Nemrég szívtam egy tipusazonos blokkcserével is, vagy 3 teljes munkanapom elment rá, pedig ott minden rendben volt vagy mindenképp nagyon olvass utána hogy lehet azt lepapirozni, menj be az nkh-hoz, kérdezz ott is mielőtt belevágsz.
-
norbert1998
veterán
válasz Döglött Róka #148563 üzenetére
A videón a bolond mexikói hasonmásom látható.
-
norbert1998
veterán
válasz Döglött Róka #148566 üzenetére
Amúgy te most egy emoji miatt vagy felzaklatva, ami egy hangzás témájú videón a cenzúrát szolgáltatja?
-
Chosen
addikt
válasz Döglött Róka #148662 üzenetére
Köszi köszi! Ennek mentén keresgélve találtam még egy kommentet, ami a maradék kérdésemet is megválaszolta:
"1 or 2 big bangs will do more work than 4 small bangs for a while, until those 4 little bangs happen so fast that they produce more work than the 2 big bangs."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Döglött Róka #148681 üzenetére
Ha ajanlhatok egy masik yt csatornat, inkabb a driving4answers lenne az, mert az altalad linkelt ytber sokszor téves informaciokat oszt meg, es pongyolan fogalmaz, illetve tobbszor rossz kovetkeztetest von le.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
etnies
senior tag
válasz Döglött Róka #148778 üzenetére
A vizsgálat nem azt mondta, hogy minden hangos motoros torzult személyiségű, csak azt, hogy eléggé felülprezentáltak közöttük!
Van különbség a dobok között is, van ami vállalható. Kevés, de van. A baj az, hogy aki vesz ilyesmit az általában olyat vesz, hogy üvöltsön. És üvölteti mindenhol. Mert az olyan szép és amúgy is tetszik mindenkinek! (legalább is a srác is erre hivatkozott)
Itt Londonban is volt egy srác, aki csapatta az utcánkban reggel-délben-este hetekig. Sosem tudtam elkapni, mert vagy 100-al tépett át. Egyik séta alkalmával megláttam, hogy hol parkol a motorja és hagytam rajta egy üzenetet.
Azóta nem jött erre...."önmagam hite vagyok magamban"
-
3L1T3
addikt
válasz Döglött Róka #148788 üzenetére
Hát először szerzek valami 50ccm-es robogót, hogy megnézzem mennyire vagyok töketlen. De korlátlan a cél és utána meglátjuk.
ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI ֎ Intel® Core™ i9-14900K ֎ G.SKILL Trident Z5 RGB 64GB (2x32GB) DDR5 6400MHz CL32 ֎ Arctic Liquid Freezer III 420 A-RGB Black ֎ ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X ֎ SAMSUNG 1TB 980 PRO M.2 PCIe ֎ Lian Li O11 Dynamic EVO XL
-
3L1T3
addikt
válasz Döglött Róka #148790 üzenetére
Várj A1 miért van meg gyorsabban? Van egy lányom, felnőttem már. Gyerekkoromban versenymotort akartam R1/R6 meg társai. Most a GSX jobban tetszik, inkább a túra vonal amit vonzónak találok vagy a túra sportot. Most is egy KTM Duke 125 és utána egy 390 lenne a cél. Azok a motorok nagyon tetszenek. De ez az a vonal amit eltudnék képzelni magamnak.
ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI ֎ Intel® Core™ i9-14900K ֎ G.SKILL Trident Z5 RGB 64GB (2x32GB) DDR5 6400MHz CL32 ֎ Arctic Liquid Freezer III 420 A-RGB Black ֎ ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X ֎ SAMSUNG 1TB 980 PRO M.2 PCIe ֎ Lian Li O11 Dynamic EVO XL
-
csongi
veterán
válasz Döglött Róka #148826 üzenetére
Annak a korosztálynak fejlesztik
-
Sys85
veterán
válasz Döglött Róka #148888 üzenetére
Erre én is kíváncsi lennék, mert ha a kiput is, akkor berakom a dB killert.
Másba nem tudnának belekötni.
A hurkatöltő miatt a végén még azt hinnék dob nélkül mászkálok.
[ Szerkesztve ]
#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Khaosz55
addikt
válasz Döglött Róka #148893 üzenetére
Hozzá teszem nem kalibrált műszer volt. Én megmértem otthon van kalibrált mérőmikrofonom. 97-et mértem 5000-es fordulaton 1 métterre 45 fokban a kipufogótól. Egyszer próbáltam db killer és katalizátor nélkül. Feljelenteném magamat. Katalizátorral és dB killerrel nem hinném a 103dB-t, teljesen jó túrára is.
-
Biqci
aktív tag
válasz Döglött Róka #148940 üzenetére
Az a baj, hogy sem a Louisban sem a Polo-ban nincs, nem lehet próbálni...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Döglött Róka #148951 üzenetére
Ez a retro vonal eleg jol nez ki
Simpson drag bandit-os[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Döglött Róka #148981 üzenetére
Peldaul ket dugattyut mutatott a dugattyun kepzodo olajkoksz es a fordulatszam viszonylataban.
Az egyik dugattyu teteje egyszeruen kezzel le volt tisztitva- ezt hozta fel peldanak, hogy a magasabb fordulat tisztabban tartja a motort- es nem a mas hasznalat miatt volt tisztabb. ezt azonnal latni lehetett rajta, mivel lattam mar nehany szetszedett blokkot.
Ezen kivul az olajkoksz lerakodasa leginkabb az olajfogyasztastol fugg, nem pedig azoktol a tenyezoktol, amit a videoban hozott fel.
Egyelore ez jutott eszembe, de volt par ilyen dolog, amin felhuztam magam, de mar nem emlekszem.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Döglött Róka #148983 üzenetére
Onnan, hogy ilyen allapotban nem veszel ki dugattyut motorbol, ahogyan az mutatva volt, illetve abban a videoban a magas fordularszam mellett ervelt, hogy miert jo az a motornak. peldaul hogy tisztabbak lesznek az alkatreszek. Ami eleve megint a tema teljes leegyszerusitese es olyan osszefuggesek interpretalasa, mint hogy ha akvariumod van akkor b*zi vagy.
Es lehet latni, milyen az, amikor egy dugattyurol lecsiszolod az olajkokszot. Ez olyan volt.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Döglött Róka #148986 üzenetére
Latod a lerakodasbol, ha valamihez hozzanyultak mar, vagy epp szetszedtek a motort, mashogy sajnos nem tudom elmondani- de ertem en, ez csak szimpla dramaturgia, hogy a paraszt lassa, hogy a belso alkatreszek tisztabbak magadabb fordulaton. De ez akkor is atveres az en velemenyem szerint. Es ha folyamatosan ilyen eszkozoket hasznal, csak azert hogy a videoi fogyaszthatok legyenek a nagy retegek szamara, az attol meg fake marad.
Mint mondtam korabban, az, hogy a belso alkatreszeken mennyi lerakodas van, az nem csak a fordulatszamtol fugg, hanem meg millio tenyezotol. Milyen elofeszitesu gyururuid vannak, milyen alaku gyuruk, milyen olajat hasznalsz, mennyi olajat eszik a motor, milyen benzint hasznalsz. A fordulatszam sokat nem oszt-szoroz, nem fogod a dugattyutetot kikormolni fordulattal, de a szivoszelepeket sem. Csak ha a benzin olyan adalekkal van ellatva, akkor fog tisztulni a szivoszelep is, es itt megint kepbe jon a kartergáz visszavezetes a legszurohazba, es annak modja, emelle a fordulatszam (nagyobb fordulat->tobb kartelgaz, tobb olajpára, nagyobb lerakodas)
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Döglött Róka #148990 üzenetére
Ez azert kisse eros, h szorszalhasogatas
Szoval szorszalhasogatas ha nem szeretem ha valaki atbsz? Ha laikus vagy, akarmit megetethetnek veled, mert a tenyszeruseg vagy a valosag nem emesztheto egy laikus szamara? a valosagot nem lehet megmutatni, mert nem lenne latvanyos? Vagy mi?Es nem te vagy az egyetlen akinek ez a velemenyenye, egy topikgazdanak pontosan ugyanilyen ervei voltak amellett, hogy ez vegtere is egyaltalan nem problema, mert "laikusoknak" szol. A laikusok nem informaciot szeretnenek gyujteni, hanem egy szorakoztato videot megnezni? Akkor megis ilyen videokra ne hivatkozzunk beszelgetesek soran, hiszen ez csak a szorakoztatasrol szol.
Szerintem ez hatalmas problema, h nem tekintik felnottnek az embert.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Döglött Róka #148992 üzenetére
Nem tamadtam, kerdeseket tettem fel az erveid elleneben.
(Miert erzekeli ezt mindenki tamadasnak?)Kikormolas nem mukodik. az elozo hszemben leirtam par kerdest, problemat a kikormolassal kapcsolatban.
Ez csak egyetlen pelda volt. Van par videoja.
Ha fekete-feherben kell megmutatnod a vilagot: ertsd oda kell tenned egy szep tiszta alkatreszt, es egy koszosat, hogy lassa a paraszt mirol van szo. es nem lehet belemenni azokba a kerdesekbe, amiket en is feltettem, hanem egy hatarozott dontest kell meghoznod: pl melyik a legjobb hengerelrendezes, melyik a legjobb fordulat stb ugy, h mi mindannyian teljesen mashogy hasznaljuk a motorokat, es mas dologra van igenyunk..
Akkor ez inkabb a gyerek tartalom fele tendal.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Döglött Róka #148995 üzenetére
Most hozz inkabb te peldat arra, miert ertekes tartalom ez, mert azert videot nezegetnem nincs nagyon idom napkozben. Meg nem celom megteriteni teged, ha ennyire szereted ezt az embert.
Turbos motorokat, kozvetlenbefecs stb, eleve alacsony fordulatu automotorokat sztm nem erdemes osszehasonlitani motorokkal. Nade megint a kerdes az: mit tekintesz eleve motorkerekpar motornak, a japan sor4 eket?
Esetleg nezd meg a youtuber nevet beirva keresesbe, hogy milyen parazs vita volt a topikgazdaval, es akkor ott a kovetkezo pelda.
Nem mindenki ebbol el. maga az a mindset, hogy neked vki akkor mondja el, hogy tulajdonkepp mi a velemenyed. Fekete- vagy feher. A konkluzionak egyertelmunek kell lennie mindig, holott a vilag nem egyertelmu.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Shadowbull
addikt
válasz Döglött Róka #148997 üzenetére
Én megnéztem a videót amit belinkeltél. Elég zavaros volt. Az hogy "kutatásokkal megtámogatott" elég nagyzolásnak érzem. A srác guglizott egy kicsit, de meg sem értette amit olvasott és kontextusba se tudta helyezni.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
dellfanboy
őstag
válasz Döglött Róka #148997 üzenetére
én kívánok neked igényes!+kutatásokkal megtámogatott tartalomfogyasztást ettől a világ másik felén élő csodaembertől! jó szórakozást!
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Döglött Róka #148997 üzenetére
elnezest a feltetelezesert, valoban prekoncepcio volt hogy szereted, csak kisse gyanus, h az elso reakciod eleve az volt, hogy felfogtad, amit mondtam a videojaval kapcsolatban, csak leszarod ez a driving4 answeres.
(nem agressziv vagyok) szoval a peldat, amit hoztam 5 hszben nagynehezen megvitattunk, es most akkor alljak elo a kovetkezo peldaval, hogy teged meggyozzelek, azok utan, hogy nem sikerult atadnom azt a kardinalis informaciot, hogy nem igaz dolgok vannak a videoban. Ennyi energiat nem tudok belefektetni a dologba egyszeruen, es mit nyernek vele? Hogy nem nezed meg a videoit tobbe?
Valaszolni tudok, mert nem kell videot nezegetnem+ valaszolnom, ami megtobb ido, illetve eleve az okolszabalyt kerdezted, hogy autot hasonlitsunk-e motorhoz. NE!
NEM. tovabbra sem a reszletekkel, vagy annak hianyaval van baj, hanem hogy fals informaciok vannak a videokban.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Döglött Róka #149002 üzenetére
Ha lesz idom, megnezem a videot, (tenere tw?) privatban folytathatjuk, mert teleszorjuk a topicot.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
csongi
veterán
válasz Döglött Róka #149002 üzenetére
Melyik az a vitatott videó?
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Döglött Róka #149011 üzenetére
Nem ez a hirhedt video, ez csak egy a sok kozul ami epp eszembe jutott, ahol egyszeruen hulyesegek jelennek meg, mert egy ilyen zsanerben nem mondhatod azt a videoban, hogy ez azert ilyen, mert...
Igazabol fogalmam sincs rola.
De a tobbi videoban is faszsagok vannak egyszeruen. De nem csupan errol a videorol van szo, ezt fontos hozzatennem.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
bardi
aktív tag
válasz Döglött Róka #149011 üzenetére
A biciklis összehasonlítás teljesen hibás szerintem, kb azt mondja, hogy magasabb fordulaton kisebb a terhelés. Minél többet forog egy motor, annál nagyobb a dugattyú gyorsulása, ezzel a terhelés mindenen. Valamiért nem felváltásnál néznek ki a blokkból a dugattyúk, hanem egy véletlen visszaváltásnál magas fordulaton.
Az alacsony fordulatos detonáció direktbefecskendezéses turbós motorokra jellemző google alapján, amikor kis fordulaton terheled a motort nagy gázzal. Nem hiszem, hogy az 50 köbcentis karburátoros kis motort ez nagyon érinti.Illetve ami felmerült bennem, hogy a fészerben megtalált, sokat állt motor lehet pl azért lesz erősebb, ha széthajtod, mert a karburátorból kimosódik egy adag retek. De ez csak feltételezés részemről.
'92 Honda VFR 750
-
Shadowbull
addikt
válasz Döglött Róka #149000 üzenetére
Először is azt kéne kitalálni hogy miért keletkezik lerakódás, hol keletkezik és egyáltalán zavar-e minket.
Aztán a fő gondolat az, hogy a motorban olyan hőmérsékletet akarok elérni, ami úgymond elégeti ezeket a lerakódásokat. Ez önmagában elég légbőlkapott ötletnek tűnik. Egyrészt attól hogy egyszer kiforgatod tiltásig a motort, még nem emelkedik a hőmérséklet. Ahhoz hogy tartósan, az egész motorban elérjük az alkatrészre vonatkozó maximális hőmérsékletet (feljebb ugye elvileg sem kéne menni, mert tönkremennek a cuccok, de a gyakorlatban sem igen tudunk, mert úgy van az egész rendszer megtervezve), folyamatosan, nagy terhelésen, elég hosszú ideig kellene üzemelni. Ez közúton kábé lehetetlen, de versenypályán sem egyszerű feladat.
Másrészt nem igazán értem hogy miért gondoljuk hogy ettől bármi is tisztulni fog.Aztán utalnék arra a motoralkatrészre, ami kifejezetten korom elégetésre van tervezve: úgy hívják hogy részecskeszűrő. Namost az a cucc is speciális anyagokból van összerakva, és a motort speciális üzemállapotba kell tartani ahhoz, hogy végigmenjen a regeneráció, és kell hozzá mellékesen egy csomó plusz üzemanyag.
És legvégül: nagyon nem keverném össze a közvetlen befecskendezős, feltöltött motorokat a jellemzően karburátoros, de ha injektoros akkor is központi befecskendezős szívómotorokkal. Teljesen más hőmérsékleti tartományok vannak a kettőnél, és teljesen más problémákkal szembesülnek.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Döglött Róka #149013 üzenetére
A masik peldat elolvastad?
Nem az jon le h nem szeretem, hanem az ervem az, hogy valotlansagokat allit, amiket kifejtettem. ezert nem szeretem. Nem ures allitas. Az az lenne hogy nem szeretem, mert nem szimpatikus.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Shadowbull
addikt
válasz Döglött Róka #149017 üzenetére
Azt mondja hogy valójában nem tudjuk. Nade ezért kár volt videót csinálni.
Mellesleg tudjuk: nagy valószínűséggel nem működik.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
-
bacus
őstag
válasz Döglött Róka #149011 üzenetére
"A nickem meg azert ez, mert igy megjegyzed"
Ja hogy ezért? Ezért felesleges volt. Ha ez volt a cél, hát inkább nézd meg az aláírásom, kattints rá, írd át az összeget picit magasabbra, esetleg tedd rendszeressé, még az imáimba is belefoglallak
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Döglött Róka #149029 üzenetére
Jolvan, majd meg masszirozunk azert, hogy ez a sok hsz ne vesszen karba
(ne vedd komolyan. tokmindegy, hasznosnak nem gondolnam, de szorakoztato azert még lehet)
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
csongi
veterán
válasz Döglött Róka #149031 üzenetére
lehetséges a rendszer öntisztulása, de sok minden kell hozzá. Önmagában a magas fordulat nem elég. Az alacsony fordulat veszélye sem helytálló sztem.
-
bacus
őstag
válasz Döglött Róka #149029 üzenetére
Már én is támadlak?
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
válasz Döglött Róka #149035 üzenetére
Dehogy akarok szarkasztikus lenni, ha akartam volna, akkor tényleg gúnyolódnék, de ilyet nem tettem. De a megfogalmazások szerintem sokkal inkább felőled kötekedőek, de ha neked jó, hát tedd.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
válasz Döglött Róka #149011 üzenetére
Azert nem mindegy am, hogy egy 500as egyhengeres, vagy egy 1800as hathengeres boxerrol beszelunk.
En ebben a karbonlerakodasban nem hiszek, ezek nem TSI motorok, itt a permet lemossa a kokszot a szivo oldalrol, es eleg meleg van, hogy ne rakodjon le a masik oldalon. (Normalisan mukodo motornal)A problema foleg ket dologban mutatkozhat meg:
1: a hatvannal hatodikban ketezren (se) forgo motornal olajnyomas problemak keletkezhetnek.
Ami ennel nagyobb az a
2: a nyomatek nem tud hova elmenni, foleg ha hirtelen ranyitod a krafot.
Terheled a motort feleslegesen, a dugattyu fordulna el a hengerben, felesleges mechanikai kopast okozva, arrol nem beszelve, hogy a nagy ccm-es gepek szetverik a kuplungkosarat is, de a lanc se szereti.Kicsi ccm kicsi bumm, nagy ccm nagy bumm.
Olyan 7-800ccm korul jon ez a kuplung betegseg, foleg a V2nel, de a sor4nel is lehet latni szetutott kosarat, nem veletlenul.
3000 ala ne engedd le, es nem lesz bajどんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Döglött Róka #149044 üzenetére
A magyarazat magyarazatra szorul.
Neked leginkabb azert halott 3000 alatt, mert 125 osod van.
minden akadaly nelkul lehet 3000 alatt menni pl egy flatplane sor4el. Crossplane-nel nem, igy V4el sem.
V2 vel van amelyikkel lehet, es van amelyikkel nem.
Szoval ez leginkabb motorfuggo.
A karbonlerakodasrol epp nemreg linkeltem fotot.Olajnyomas problemak nem szoktak jelentkezni, meg azoknal sem, akik teljesen szarul hasznaljak a motorjukat, pl hypermilerek. Azok rangatas hataron kepesek szazezer km-eket akar egyhengeressel is utazni. Es ez megint motorfuggo, de nagy altalanossagban a japan4 hengereseknek teljesen mindegy.
Ha hirtelen ranyitod a gazt mondjuk a legelterjedtebbnek nevezhezo szivo 4 szelepes motoron alacsony fordulaton, (a szelepek szama meghatarozza azt a fordulatszamot, ahol a hengerfeltoltes idealis tud lenni) - semmi nem tortenik. Nemhogy a nyomatek nem tud hova menni, hanem az a nyomatek nem letezik, mert hiaba nyitod ki a fojtoszelepet, nincs lendulete a gaznak, tul nagy az atmeroje mindennek, eleve lelassitod a gazoszlopot vele.
A kuplungkosarak szetverese nem jellenzo, mert a kuplungban van rezgescsillapito ennek elkerulesere. A jellemzo, h nehany konstrukcio rossz, a szegecseket megvaltoztattak tobbszor is nehany gyartonal. Leginkabb a fillerbszas miatt. Illetve a sok km emelle, amit a laikusok egyszeruen nem tudnak feldolgozni, es mindenfele anekdotak lesznek kitalalva a meghibasodasokra, hogy bizonyos olaj, bizonyos fordulat, bizonyos hasznalat miatt hibasodik meg vmi, nem azert, mert egyszeruen van egy olyan futateljesitmeny, ahol egy alkatresz elkopik. (Es megintcsak melyik motorrol beszelunk)
Hatso lanckereknel ugyanugy rezgescsillapito gumi van, ami menedzseli ezeket a dolgokat.A kuplung betegseg nem kobcenti fuggo, hanem konstrukcio/marka fuggo.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
bardi
aktív tag
válasz Döglött Róka #149248 üzenetére
Én a lidl/aldi féle fél colost használom évek óta. Olaj teknő csavarhoz is jó, nem téptem még el egy csavart se vele megfelelő nyomatékra állítva.
'92 Honda VFR 750
-
GTVili
tag
válasz Döglött Róka #149248 üzenetére
Még egy szavazat a Lidl-ösre. Nemrég belefutottam egy összehasonlító videóba, ahol komoly márkával hasonlították össze... specifikált műszerrel mérve a különbséget. Nyilván a komolyabb márka pontosabb volt.... de az árához képest a barkács is kiválóan teljesített.
Egyszerűbb feladatokhoz bőven megfelel... -
csongi
veterán
válasz Döglött Róka #149248 üzenetére
Majdnem mindegy.
Minel kisebb ertekrol kezdjen, elegendo max 110Nm.
A kulso tatszodo csavarok zome 40-50 Nm max.
A kerekcsavar a teteje 100Nm korul.
Felette mar a blok szereleshez kell.
Az ismeretlen markat kalibralni kell. -
fattyu
veterán
válasz Döglött Róka #149296 üzenetére
egyáltalán nem biztos a tábla. a földön pattogástól is szakadhat szét.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
macilaci78
nagyúr
válasz Döglött Róka #149335 üzenetére
És nappaliban? Ahogy rémlik, nekem a napszevüglencséből is létezik mindkettő, tehát este dönthetek úgy, hogy nem használom.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Poco M3 - felújított állomás
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- A délutáni szundi nyelv !
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Gaming notebook topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- További aktív témák...
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!