Új hozzászólás Aktív témák

  • yodamastah

    őstag

    válasz csongi #148560 üzenetére

    Szerintem gumi abból a szempontból más mint az olaj, hogy értékelhető információkat tudsz egy-egy gumiról gyűjteni. Pl X kilométert ment el, Y mód tapad vizen, hidegben, melegben. Hogy tapad versenypályán, túrán, különböző útburkolatokon... Hogyan kommunikál, milyen a tapadás érzete, hogyan csúszik meg (barátságaosan, hirtelen, elpattogva), mennyire lágy a karkassz. Mennyire hajlamos kockásra kopni, mennyire sportos a gumi profil, milyen gyorsan repedezik ki az évek alatt, hogy veszít a tapadásból ahogy öregszik, mennyire hajlamos kagylósan kopni, milyen hangos (Road 4 első meglepően hangos volt pl!). stb stb ...

    Olajról mit tudsz elmondani? Hangosabb/halkabb a blokk. Csúszik/ragad a kuplung vagy nem. Eszi az olajat a motor vagy nem. És itt vége kb.

    GP-t gumikat hagyjuk az halandó számára nem létező technológia. Michelin régóta nem tud konzisztensen egyforma gumikat gyártani GP-be, rendesen gumipóker megy. De ez itt off.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák