-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #95225 üzenetére
Nem akarok nagyon belevau-vau, de nem volt szó csúsztatott kuplungról?
A lassú menetelést mindig is gáz/fék/kuplung trióval oktatták. Én tudok menni 1-3 mph-val viszonylag stabilan, pedig 70 mph-ig lehet kihúzatni az 1-est.(#95226) zgospel
És ne szerkeszd már át mindig a hsz-ed mert hozzáírsz egy csomót az eredetihez
Muszáj, különben 1 hsz. helyett állna itt vagy 10.(#95228) Ferdzsoo
Meg tudnád mutatni azt a tesztet?[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #95229 üzenetére
Már nem tudom honnan indult a vitátok Geresiccsel, de ha 3000-el mész be, az nem gyalogtempó. Akkor nyilván nincsenek egyensúly gondok.
(#95233) dellfanboy
Régen sokat játszottam ilyen ragdoll játékokkal, ott voltak érdekes testhelyzetek. Hasonlóan kreatívnak kell lenni hozzá, ha az aszfalt a belső combomat fogja lereszelni, gyanítom nem ez lenne a legnagyobb problémám milyen nadrág volt rajtam.
Ha a motor esik rá a combomra, az meg nyilván nem reszeli le a farmert. Ha meg a motor tömege nyomja oda a lábam az aszfalthoz, na az szopás. Ugyan nem találtam szabvány koptató tesztet cordurára, de nehezen tudnám elképzelni, hogy bármilyen textil ellenállna 100-200 kg-s összeszorító erőnek aszfalton csúszva.
De még talán a bőr se nagyon. Ilyen esetben megint nem az lenne a legnagyobb problémám milyen nadrág volt rajtam.
Nem kell átesni a ló túloldalára! Ahogy sisakból is teljesen mindegy mi volt a fejeden, ha az leesik a nyakadról.Ellenben a legtöbb esetben, amikor csak egyszerűen kicsúszod az esést - mint a videóban is -, qrva sokat számít az a farmer egy egyszerű divatfarmer, vagy aramid szállal erősített motoros cucc.
Első esetben új bőrt növeszt az ember, második esetben meg felkel és leporolja magát.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
-
Teasüti
nagyúr
-
Teasüti
nagyúr
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #95540 üzenetére
És tényleg ott van a számlán: 21218529450
Váltókar árban küldték ki a majmok és nemzetközi vétel volt, így nem, nem küldöm vissza.Jó hogy nem még nekem kerül pénzbe, mert ők elkúrták.
Kosár nincs hozzá, így azért nem 1000 euro, csak úgy a fele.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Laraxior #95542 üzenetére
Intézem, csak szarakodik velem az Ebay.
Nem tudtam, hogy ilyen nehéz eladni ott vmit. Nem is sikerült felrakni, mert "nincs aktiválva a fiókom" amíg nem adok hozzá egy bankkártyát, amiről le tudják húzni a jussukat (ami 10% amúgy, kész rablás).
Persze vagy tíz éve van már Ebay-em meg Paypal-om, de úgy néz ki az eladáshoz és vásárláshoz különböző jogosultságok vannak, vagy nem tudom mi van most. -
Teasüti
nagyúr
válasz V.Stryker #95570 üzenetére
Általános nézet szerint a csavarok megnyúlnak meghúzáskor. Többszöri meghúzásnál már hibalehetőség. Ez főként kerékcsavaroknál létező jelenség, azokat illő volna cserélni pár meghúzás után. Sok tonnás járműveknél ez kötelező gyakorlat.
Mondjuk egy 20 Nm-es olajleeresztőnél nem gondolom, h nagy jelentősége lenne.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz etnies #95708 üzenetére
F4 az minden csak nem rakéta. Meg lehet halni 50 cc-n is.
És annyi év van már benne, hogy a futóművére mindent rá lehet mondani, csak azt nem hogy kemény és "modern".
Meg amúgy is amikor "modern sportmotor" kerül szóba, akkor nem hiszem, hogy egy 2004-es vas jutna bárki eszébe.Az, h nem lehet vele lassan menni az gondolom vmi utalás akar lenni vmi bennfentes poénra talán.
Eszi a gumit, láncot, mindent? Mihez képest? Más motor nem két keréken gurul? Meg nem ugyanolyan lánchajtása van talán? A benzint azt hatékonyan elpárologtatja, azt az egyet fel lehet róni neki. -
-
Teasüti
nagyúr
válasz etnies #95768 üzenetére
Hát erről nem én foglak kiművelni, amikor annyi szuper videó készült a témában, ami frappánsan összefoglal 5-10 percben mindent, amit tudni érdemes.
Mint írtam volt, keress rá Youtube-on, ha érdekel!
(Jah és félreértés ne essék, amikor azt írtam Youtube, akkor nem az ilyen web2-es homevideo szintű gagyi tartalmakra gondoltam, hanem Discovery szintű stúdióminőségű laborvizsgálatokra. Mivel évek óta nem nézek tévét, ezért csak az on-demand forrásokat tudom hozni példának.)A sebesség öl? Ezzel vitába szállnék, de erősen kétlem, h pont én foglak meggyőzni erről.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz vendingo #95790 üzenetére
Nem tudom hogy állsz az angollal, de érdemes megnézni ezt a videót a témában. Aztán döntsd el magad melyik a jobb a motorodnak!
(Az én szerény véleményem szerint nincs igazán létjogosultsága motorban az ásványi olajnak a mai világban, hacsak nem az ára.)Amúgy mellékesen amikor vki arról beszél, hogy ezzel vagy azzal a legjobb, azt a következtetést mégis miből vonta le? Remélem nem az érzékszervekre hagyatkozva, esetleg kézrátétellel állapították meg.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Tarill #95849 üzenetére
Próbáltál már kormány átalakító készletet keresni?
Motortípusra szűkítve.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz etnies #95895 üzenetére
Nyugodtan leszállhatsz a magas lóról, mert fizikai értelemben sem a sebességgel van a probléma (tettünk embereket már közel 30000 km/h-s rakétára is nem egyszer), hanem a (negatív) gyorsulással.
Lehet száguldozni és semmi probléma nem lesz, amíg mondjuk nem 0,23 másodperc alatt fékezel állóra.Amit én azzal mondani akartam, hogy teljesen mindegy, hogy egy fojtás nélküli 50-es robival öleljük át a fát 70-nél, vagy egy 1000 cc motorral.
Nem kell átölelni a fát. Ennyi.
Nem a motorteljesítmény öl, hanem a habitus.
Lehet elhanyagolható kockázatok mellett száguldani 200-zal, és lehet hatalmas kockázatokat vállalni 50-es robival is. A kamikaze meg fog halni 50 cc-n is, a szelíd motoros meg vígan megtanul motorozni 1000 cc-vel is.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz etnies #95901 üzenetére
Ha ez igaz lenne, akkor nekem már halottnak kellene lennem.
Sosem ültem 600-nál kisebb gépen, és sosem volt sport(os) motoron kívül semmi másom. És szeretek gyorsan menni is, előzgetni is, meg kanyarokra vadászni is, de ugyanakkor nagyon-nagyon ritkán szoktam intenzíven fékezni. Na ezt rakd össze! Hint: bevállalós habitus, de alacsony kockázatvállalási hajlandóság. És igen, a kezdőnek is ott kell lenni fejben, ha nem: meghal. Ennyi.
Statisztikának meg majd akkor fogok hinni, ha én készítettem.Az angol példád meg pont nem állja meg a helyét, hisz első kézből tudok ellenpéldát hozni rá.
Egyik kedves barátom decemberben rakta le az A jogsit itt kint, amit én asszisztáltam végig.
ER6-ot vett és a 0 km-es jogsijára (első jogsija ráadásul) évi 180 fontos ajánlatot kapott. Én a CBR600 F4-emre és a 4 éves motoros jogsimra + a 12 éves autós jogsimra kaptam majdnem 400 fontos ajánlatot. Miről beszélsz??
És a két motor majdnem ugyanolyan erős. Enyém többet forog, ennyi a különbség.
Persze tudom külön kategóriában van a gépem, az ER6 meg egy igen kedvező biztosítási szinten van, de azért mikor megláttam a 180-as ajánlatot egy totál kezdőnek, majdnem lementem hídba.
Jah és mielőtt kiragadnád ezt a részletet gyorsan hozzáteszem, h a saját nevemen is volt biztosítva az ő gépe egy időben. És az én jogsimmal ugyanarra az ER6-ra nem volt látványosan olcsóbb, mint a sajátomra. Tény. Pedig makulátlan jogsim van.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #95909 üzenetére
Amúgy az tényleg a te motorod?
-
Teasüti
nagyúr
válasz etnies #95947 üzenetére
Most nem igazán értem, hogy mit akartál bizonyítani.
Elolvasva a válaszodat ezen őszintén szólva nem is csodálkozom.
Feltételezek egy értő olvasást figyelembe véve a válaszaim bekezdések szerinti tagolását is, ahogy te magad sem ömlesztve fogalmazol.Írtam, hogy a kezdő sofőrök gyakrabban baleseteznek, ha SS gépet kapnak a kezük alá.
Nem, ez az állítás most olvasható először. Te azt írtad az SS könnyebben "behúzza a sötét oldalra" a kezdőket.
Lehet erre gondoltál, de én csak azt láthatom amit leírsz és én csak arra és csakis arra reflektálok.
Nem foglalkozok azzal ki mit képzel bele a sorok közé.Erre leírod, hogy a haverod, aki kezdő, de nem SS gépe van, hanem egy túramotor/naked (ízlés szerint), annak olcsóbb a biztosítása, mint neked, akinek SS gépe van.
Nem. Nem "erre". Hanem a hsz. második bekezdésére, ami a "hülye biztosítókkal" indít, amivel igazából nem is tudom mit akartál mondani: azért hülyék, mert állításod szerint egy kezdőnek nagyobb díjakat számolnak fel?
És erre írtam én a barátom példáját, ami cáfolja ezt az állítást.Továbbá: http://a.te.ervelesi.hibad.hu/
Ha személyeskedni szeretnél, akkor rákontráznék erre avval, hogy neked meg javítanod kéne még az érvelési technikáidon: a statisztika kártya kijátszása nagyon hatásos pszichológia trükk, de csak egy trükk marad statisztikai adatok nélkül.
Ajánlom a disputát figyelmedbe, elég jó készségfejlesztő.Aztán: milyen biztosításról beszélünk?
Mindkettő 3rd party kiegészítő szolgáltatások nélkül, és mindkettő a legolcsóbb ajánlat volt, amit az ER6-ra a Bikesure, a CBR-re az MCE szabott meg.Itt van néhány tény a fiatal sofőrökről: ...
Rendben, tekintsük át mit írnak a fiatalokról (!= "kezdő").
Data on British drivers shows that:
Drivers aged 16-19 are a third more likely to die in a crash than drivers aged 40-49 [2].
One in four 18-24 year olds (23%) crash within two years of passing their driving test [3].
Young male drivers are involved in many more crashes than young female drivers [4].
16-19 évesek 33% nagyobb eséllyel baleseteznek, mint a 40-49 évesek. Valamint két éven belül a 18-24 évesek negyede. Nincs ebben semmi meglepő, csupa közhely. Viszont keresztkérdés: Milyen motort hajtanak a 16-24 évesek? (Hint: nem nagy köbcentis SS-t.)
És akkor nagyvonalúan eltekintettem a ténytől, hogy ezek autós felmérések, nem motoros.Felhívnám a figyelmed a "Key" szóra.
Ha már ilyen kedvesen kiragadtál egy neked tetsző részletet, akkor én meg felhívnám a te figyelmed a felmérés egészére! A bekezdés címe úgy szól, hogy Gyakori Kockázatos Viselkedések.
Ami alatt a gyorshajtás csak az egyik a négy közül.
Ha elolvasod újra amit írtam:
"Lehet elhanyagolható kockázatok mellett száguldani 200-zal, és lehet hatalmas kockázatokat vállalni 50-es robival is. A kamikaze meg fog halni 50 cc-n is, a szelíd motoros meg vígan megtanul motorozni 1000 cc-vel is."Nap mint nap találkozok az úton 20 éven aluli hülyegyerekekkel 50/125 motorokon jampizni, mert azt hiszik menő amit csinálnak. Ezek a viselkedésformák épp olyan veszélyesek a kisköbcentis gépeken is, mint a nagyokon. Főleg ha számításba veszem, hogy egy Looser táblás 125 cc géphez nem követelmény a Kresz vizsga, akkor ami engem illet én messzire elkerülöm ezeket a menőarcokat mielőtt még engem is veszélybe sodornak. És hogy visszakanyarodjak az elejére: nem a motorteljesítmény öl, hanem a habitus.
Ezt alátámasztandó keresgéltem én is úgy másfél percet és ugyan köbcentire levetítve nem jött fel találat, de itt egy érdekes jelentés motorosokra vonatkozóan.
Ebből látszik, hogy a fiatal korosztály valóban a leginkább érintett a balesetekben, ugyanakkor a végén tételesen levezetik mik okozták a baleseteket. Ott az látható, hogy az esetek csupán 5%-a vezethető vissza gyorshajtásra (ezt érvnek még mindig nem fogadom el, hisz bármilyen motorral túl lehet lépni a sebességkorlátot), és az esetek 9%-a vezethető vissza egyszerűen tapasztalatlanságra, ami egy kezdőt jellemez. Egy jelentős 36% esetében nem vontak le konklúziót. Aztán a maradék 50% meg ilyen-olyan balfaszság miatt következett be, ami nekünk most nem érdekes.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz etnies #95960 üzenetére
Tekintve, h te indítottad a vitát; én meg konzisztensen megcáfoltam az összes megalapozatlan érvedet elhatárolódva a te személyeskedéseidről, és még ezek után is lököd ezt a gáz stílust...
Nagyon szeretek vitatkozni ha az konstruktív jellegű, de te leadtad a színvonalat amint kifogytál a patronból és így már nem tudlak komolyan venni.
Ennyit rólad, mehetsz duzzogni![ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz etnies #96005 üzenetére
Mert az általad linkelt autós felmérés az nyilván jobb bizonyíték.
Külön felhívtam a figyelmet azt hiszem több hsz-ben is, hogy nem adok a statisztikákra nagyon.
Pont ezért amit írsz.
Készítettem már magam is statisztikát és diák koromban voltam kérdezőbiztos is (ha a pécsi és környező települések távolsági buszjáratai el vannak qrva, akkor bocsi mindenkitől: nagyon unalmas munka volt és csináltunk "pár" fiktív űrlapot ).Az anekdotikus részt azt meg benézted. Az nem érv volt, csak ellenpélda a biztosítási díjakra. Azzal kezdtem a válaszom, hogy értőn kéne olvasni. De ez azóta se megy, hisz másodszor kell leírjam. Utálom ismételni magam.
De részemről ez volt az utolsó hozzád intézett válaszom a témában.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Jut eszembe, néha el szoktam engedni a kormányt és motorfékkel gurulok kicsit.
Ilyenkor egyik oldalra húz a motor és testsúlyból ellen kell tartanom. Nem veszélyesen, épp csak egy picit. Mondjuk feltartom kicsit az ellentétes oldali karom, az elég is az egyensúlyozásra. Ezzel lehet kezdeni vmit? Lehet köze a hátsó kerék utánfutásához? Kormánycsapágy most lett cserélve. A váz elvileg nem volt jelentősen odavágva, még a gyári idomok vannak rajta sérülésmentesen, korának megfelelő állapotban (egy-egy repedés, letört csavarfurat azért akad).[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #96019 üzenetére
Ma kipróbálom.
(#96021) KoVee84
És az feltűnt vkinek ahogy "kezdőből" hirtelen fiatalkorút csinált? Mintha olyan sok A1, A2 jogsis srácot húznának be a sötét oldalra azok a csúnya gixxerek, rr-rek és r6-ok.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz etnies #96164 üzenetére
Engedd el!
Hülyeségeket toltál, kijavítottalak.
Előfordul az ilyen.
Nem kell felszívni, bár felőlem akár be is sérülhetsz leszarom.
Attól se lesz igazad ha felemlegeted a nevem még sokáig, főleg olyan dolgok kapcsán, aminek semmi köze az eredeti témához.És n+1 alkalommal is leírom, bár ennél egyszerűbben nem tudom megfogalmazni: nem az öl meg ha gyorsan mész, hanem ha gyorsan állsz meg.
Ha ebből se érted meg, akkor pedagógus segítségét kell kérni.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #96251 üzenetére
Te mi módon állítod be?
Ahány emberrel beszéltem annyi különböző választ kaptam.
Youtube-on is látni eltérő módszereket.
Eddig az oldalsztenderre állítva úgy a tűrésmező közepe, felső határértéke közé belőve tűnik jónak. Rongyot, csavarhúzót dugva a lánckerék és lánc közé meghúzáskor.
(Sportmotor.)(#96254) persuader
Az csak annyi, hogy oldalsztender és 25-35 mm slack.
30 mm felett nekem már rángat. 25 mm-en olyan szép átmenetek vannak terhelésváltáskor, de szerelő szerint ez már túl feszes. Nem tudom higgyek-e neki.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #96255 üzenetére
Terhelésváltáskor mindig, ha felső határértéken van a lógás.
Ez 2000 alatt elég zavaró a lassú manővereknél.
Gumihardik: passz. Valószínűleg megfelelő, ha a szerelő valóban leellenőrizte a kerékcsapágyakat.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Remi1234 #96423 üzenetére
Én kereskedésben itt járművet többet az életben nem veszek*. Vagy szalonban 0 km-est, vagy magánszemélytől. Eddig az összes itteni autós ismerősömet átkúrták akik kereskedésből vettek, valamint engem is és havert is átkúrták a motorokkal. Persze ez alatt azt értem, h pénzt kell locsolni a gépekre nem sokkal vásárlás után. Jó mondjuk szerintem mindenkinél volt egy kis érzelmi faktor, részben saját magunkat kúrtuk át, de voltak olyan dolgok amik vételkor nem látszottak.
Amúgy magánszemélyek is azt játsszák, mint odahaza. Ha szerencséd van, akkor legalább félig tudja is mit csinál.
Ne legyenek illúzióid, pont ugyan olyan szarrágó itt is mindenki, mint odahaza!*Jó, mondjuk van az a kategória amivel nincs fenntartásom: max 10000-et futott egy-két éves gépek.
Itt még nem volt idejük tönkre vágni.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #96426 üzenetére
Teljesen jól látod a helyzetet.
Hol húzzuk meg a határt a gtk-ra? Mondjuk rálocsoltam az árát az már gtk? Azért kérdezem, mert két hete volt szervizben, de két hét múlva megint megy vissza éppen villa felújításra.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #96431 üzenetére
Akkor ezen a gondolatmeneten elindulva kijelenthetem a gtk-t.
Nem baj, azt már tudtam év elején, hogy ha rendbe rakatom eladni már nem éri meg majd. Aránytalanul jól járna a következő tulaj. Ez a motor alattam fog elrohadni, remélhetőleg sok év múlva.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Srácok!
Ez a kotyogás normális mértékű?
Új lánc, lógás alsó határértékre állítva, szóval ez a váltó kotyogása. Ilyen hosszú volna a körmös váltókerék -
vagy mi a neve - holtjátéka?
Tegnap megcibáltam kicsit a gázt, egykerekezni próbáltam csak gázzal, terhelésváltással. Ma meg még feltűnőbben rángat a motor terhelésváltásnál. Mintha egy fél fordulatot kihagyna vmi és ütésszerűen veszi fel a fordulatot a kihajtás.
Köszi![ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #96901 üzenetére
Szóval ha leszedem a kereket és jó a gumihardik, akkor nyugodtan beletörődhetek, hogy ez a motor csak ugrani és ütni tud terhelésváltásra?
Hazafelé most próbálgattam kicsit, gyors egymásutánban nyitottam és zártam a gázt és úgy ütlegelt a hajtás, hogy öröm volt hallgatni - nem beszélve, hogy ugrált alattam a motor 3.-ban.
1.-ben nem tudok vele egyenletes gáznál haladni, mert minden kis úthibára megcsuklik és ránt egyet.Nem tudja vki mi az angol neve a gumihardiknak? Mondjuk magyarul se ismerem ezt a szót. Ez többesszámban van egyáltalán?
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz seadrone #96937 üzenetére
Lövésed sincs? "A" kategóriát csinálod és nem 600-as motoron tanulsz? Az hogy lehet?
Úgy tudom minimum 500-as motort kell adjanak alád "A"-hoz.
Én cbf600-on tanultam, egyben az volt az első motor életemben amin ültem.Vagy megváltozott a szabály 4 évvel ezelőttihez képest?
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Geresics #96978 üzenetére
Hosszú távon nem volt gond a szélzaj úgy általában?
Én még a viszonylag jó szigetelésű Shark sisakomban is megvadulok a szélzajtól már 130 km/h-nál.
Haver naked motorral jön, neki már a 130 is kényelmetlen több okból is.
Füldugóból én Flare Audio Isolate-et használok - SNR = 35dB (ennél nem tudok jobb füldugóról, csak olcsóbbról) -, de még ebben is 80 decibel körüli/feletti zajt hallok felegyenesedett üléspozícióban - szubjektív megfigyelés alapján, a saját hangomhoz szoktam viszonyítani a környezeti zajt. Ha nem hallom a normál beszéd hangerőmet a belső füleimben, akkor az már káros mértékű zajt jelent.
Olvastam itt már mástól is, hogy egy egész napos túránál ahol nagy távokat kell lemotorozni gyorsan, ott előjön ez a probléma hamar. Eddig én csak 4-5 órákat motoroztam naponta max, egyhuzamban 2 órát amíg teljesen elzsibbadok. De szeretnénk menni Európa túrára a nyáron.A másik kérdésem pedig a headset kapcsán:
Autópálya tempónál füldugóval használva lehet még vmi értelmes kommunikációt folytatni?
Gondolok itt nem csak a hangszóró hangerejére, hanem az orbitális szélzajra amit a mikrofonok kétséget kizáróan felvesznek.
Vagy értelmes beszélgetéshez le kell lassítani?
Köszi![ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Linux kezdőknek
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Ezért jött hardveres sugárkövetés nélkül a Hellblade II
- Eredeti játékok OFF topik
- Mikrofon topic
- Diablo IV
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Okos Otthon / Smart Home
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest