-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Archer
őstag
válasz FIREBLADE78 #64284 üzenetére
Eljárkálni el lehet, de úgy nem tanul meg motorozni, ha fosik a gázmarkolattól, azért mégis csak egy visszafojtott CBR900-as blokk van benne.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz FIREBLADE78 #64313 üzenetére
Meddig rágod ezt még? Rendeltél külföldről, f@sza gyerek vagy. Ebből az egész sisak témából elég lett volna annyi, vettem X márkájú sisakot, ennyibe került, ezért jó, ezért rossz, megérte az árát igen/nem. Akkor nem jött volna a többi komment sem...
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Something_ #64509 üzenetére
Nézd meg a főfékhengernél, ahova be vannak kötve a csövek, hogy nem szivárog-e az olaj (esetleg nem tettek-e két réz alátétet valahova, mert hosszú volt a csavar, Goodridge nem szabvány vastagságú fittingeket használ, hanem keskenyebbet).
ZZR vs olajos Gixxer: nem mentem egyikkel sem de kicsit almát a körtével esete, hasonlítaná valamelyik mai ezres sportmotorhoz, mondjuk tényleg pont a Ninjához, szerintem megenné reggelire. Meg mi az, hogy elveri a Gixxer a Busát meg a többit? Hol? Egyenesben? Amikor meg jön a kanyar, egyből előjön a sokkal jobb futómű meg fék előnye. Biztos jó a régi lég-olajos technika, de pont egy szerelőnek szerintem nem szabadna leszaroznia egy ZZR-1400-est.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #64517 üzenetére
Sokaknál ez önigazolás vagy hogy mondjam, saját maguk vállon veregetése, hogy nincs pénzem újabb motorra/autóra/akármire de nem is baj, mert az új úgyis szarabb, az enyémet még anno faszán összerakták.
Amúgy van azért abban valami, amit mond, a mosógépekkel meg a többivel, de pont nem a ZZR az a kategória, ahol megy a spórolás, az egy presztízsmodell, belepakolnak kb. mindent, ami aktuálisan elérhető fejlesztés. Ezeknél a mai 125, 250, 300 meg hasonló motoroknál látom inkább, hogy ami létezik, azon mindenen spórolnak (van egy két kivétel, KTM és társai de ott egyből megjelenik az áron is).Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Mire olyan árban lesznek, hogy az "átlag" magyar polgár is vehessen ilyet, rommá lesz hajtva az összes (mind a kb. három darab, amit itthon eladnak). Amúgy nem utcai homológ az R-es, a simát meg bármelyik új ezres hozza teljesítményben (egyedül a Blade nem, az még le van maradva kb. 8 évvel de Hondának elnézzük, megdobhatnának eggyel )
Vannak már a neten drag videók, az élmezőny literesek (S1000RR pl.) ott vannak a sarkában, a nagy pówer inkább a bőven 200 feletti tartományban hoz előnyt.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz #79335424 #65424 üzenetére
Ilyenkor kell aludni még kettőt-hármat, és ha még megvan az inger (meg a lóvé ) akkor meg kell venni. Én így vagyok a Ducatival : Óóóó, ezek nagyon fasza motorok, kell egy ilyen. Pár nap múlva megnézem élőben, áhhh, hegesztések még csak rendben vannak de hogy néznek már ki az idomok, Hondámon sokkal minőségibb, kell a fenének. Egy hét múlva elmegy egy piros 1098 az úton, áhhh, gyöngyörű motor, ilyen kell. Alszok egyet, nemhogy normális Ducati szerviz nincs a környéken de semmilyen, kell a francnak nyűg a nyakába, amúgy is drágább hozzá minden. Pár nap múlva elmegy egy 848 az úton, áhh ezek a legszebb motorok és milyen gyönyörű hangja van, kell egy ilyen. Alszok egyet...
Múltkor voltam P. ringen nézelődni, az milyen, hogy a Ducati szalonban valami Gixxer volt kiállítva[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #65448 üzenetére
Közvetlenül a motorozáshoz nincs köze valóban, de nem egy CBF 125-ről van szó, ahol el lehet intézni annyival, hogy ennyi pénzért ez jár. Nem minősítettem ezzel a motor technikai adottságait, annyi volt a mondandó, hogy az én motorommal összehasonlítva (nem azért mert Honda, hanem mert éppen ez áll itthon) a motor értékének egy tetemes részét kiadó idomzat kidolgozási minősége szerintem gyengébb. Persze ettől nem kínai fosplasztik minőség közel sem csak ilyen árkategóriánál már joggal nézhet az ember minden apróságot annak ellenére, hogy pályán ez valóban nem mutatkozik köridőben
Az 1098 műszerfalát pont, hogy dicsértem régebben, mennyire egy komolya darab szerintemBeszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #65474 üzenetére
A szélei sorjásnak tűntek, az illesztések sem olyan pontosak. Elég szokatlan amúgy a sor 4 után, hogy mennyire más a motor "elrendezése", jóval keskenyebbnek, kicsit hosszabbnak tűnt a japánokhoz viszonyítva, biztos, hogy megszokást igényel.
Telló szimering: nekem az "utángyártott" Athena simán kihúzta a két évet, amíg újból szét lett szedve, a gyári gondolom jobb valamivel.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
-
Archer
őstag
válasz Something_ #66199 üzenetére
Lengővilla, teleszkóp, hűtő, dekni, kormánycsutka szokott még ilyenkor sérülni, amiket írtál, abból a lámpa meg az idom a húzósabb, ha nem gyári az idom, azért szívás, mert hiába veszel hozzá mondjuk egy gyári oldal vagy hasidomot, 90%, hogy az utángyártottal nem fog passzolni, cserélni kell az egész első idomzatot. Mondjuk az is kérdés, ha felmérik a kárt és kiderül, hogy nem gyári cucc, az nem okoz-e bonyodalmat.
A jogi részét nem ismerem, de szerintem azzal járnál a legjobban, ha felajánlanának pénzt mert GTK vagy mittudomén, aztán ebayről összelegóznád. Ha csak azok sérültek, amiket írsz, nem olyan vészes az, tükör, lábtartó meg a többi bizbasz használtan nem nagy tétel, idom meg a lámpa, ami húzósabb. PC37-en ha jól tudom, a két oldali búra egy lámpatestben van, így cserélni kell az egészet. PC40-en a Ram-air-t felhozták a lámpák közé a VTR1000SP mintájára, így ott már szerencsére külön van, bár ez neked sovány vigasz.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Általában közelében sincs minőségben/fényezésben a gyárinak, viszont nem is kerül 1 millióba, valamit valamiért. A legjobb kompromisszumos megoldás talán, hogy gyári idomokból innen-onnan összelegózni egy szettet, aztán az egészet színre fújatni. Árban a kínai felett lesz de mégis csak gyári. Csak ugye kell hozzá egy jó festő is.
HGabor89: arra azért készülj fel, hogy valószínűleg szopóka lesz a felrakása, mert nem éppen a méretpontosságukról híresek ezek a kínai plasztikok (fel lehet, csak fúrni-faragni kell kicsit).
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Something_ #67011 üzenetére
Tény, hogy elég horror a gyári idom ára, de mégis csak úgy teljes a motor. Nyilván senki nem vesz cirka 1 millás motorra millióért idomszettet de mondjuk eladásnál azért sokat befolyásolhat az áron, hogy gyári vagy utángyártott.
Ez az új motorra felrakom a kínai idomot nekem kicsit idegen, tényleg kb. olyan, hogy krva drágán megveszem a bőr ülőgarnitúrát aztán letakarom kockás pléddel, hogy ne kopjon. A magyar használt piac eladásnál nagy valószínűséggel úgysem fogja ezt megfizetni, 1-200k-t esetleg dobhat az áron de cserébe nézegethettem évekig a "gagyi" kínait a motoron. Aki befektetni akarja pénzét, az ne motort vegyen, hanem egy ingatlant jó helyen vagy aranyrudat.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz FIREBLADE78 #67139 üzenetére
Hadd menjen, ki nem sz@rja le... Az RR-rel el lehetne kenni az autók kb. 85-90%-át, amik most vannak az utakon de nem óvoda ez, hogy kinek hosszabb... Az X5 amúgy is ilyen városi b.ziság, rendes terepre ha kimegy leszakad róla a fél autó, személyautónak meg feleslegesen nagy. Terepjáró valahol a Defender vagy mondjuk a Wrangler körül kezdődik. Meg azért kanyarban egy jó súlyelosztású, alacsony autónak mindig előnye van a motorral szemben.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Geresics #67166 üzenetére
Miért, mi a gond mondjuk a 90-es Defenderrel? Azon kívül, hogy kétszer annyiba kerül durván, mint a sokak által terepjárónak hívott pick-up-ok. Most nem a versenyekről beszélek épített autókkal, hanem akik munkára használják télen-nyáron, sok-sok évig. Versenyt ne keverjük már a napi használathoz. X5-tel sem nagyon mennek sarat dagasztani.
Wranglert nem is forgalmazták eddig itthon így gondolom nyilván nem volt egy sikertermék.[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Geresics #67170 üzenetére
Azért, mert egy autó engedi a váltóból az olajat valamiért, még nem lesz rossz az egész konstrukció. Gondolom ezeket többnyire használtan veszik a tulajok, így ki tudja milyen előéletük volt, nem szabad messzemenő következtetéseket levonni. Terepszög nyilván annyi-amennyi, azon nincs mit vitatkozni.
Samurai-ok rohadnak szét, nagyon kevés a jó állapotú, ami alkalmas lenne hosszú távon napi munkára. A régi G Mercik valóban nagyon jók terepen, de még úgyis baromi drágák, az újakkal meg amilyen irányba elmentek, hát inkább hagyjuk. A többit nem ismerem.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz runner 125 #67600 üzenetére
Jó ez, de az átlag ember kb. a 2/3-át sosem fogja használni. Bár ennyiért tényleg megéri, ha nem nagyon gagyik a racsnik.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz runner 125 #67835 üzenetére
"Nem fogok turkálni a zsebekben, csak a véleményemet osztom meg, nálam pontosan egy motor lenne az utolsó, amit hitelre vennék meg." - Nekem is egyből ez jutott eszembe. Lakni valahol kell, autóra is még azt mondom ok ha munkaeszköz és nincs más út de motort csakis zsebből vagy inkább sehogy. Persze mindenkinek más az értékrendje.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz AndrewTdi #67876 üzenetére
Nekem is ilyen van 600RR-en, a hátsó olyan 7-8000 alatt kopásjelzőig lement, első még bírja, remélem kibírja az új hátsó futásteljesítményét. Jól tapad de cserében kopik is, nincsenek itt csodák.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Something_ #68514 üzenetére
Miért kéne 180k-ért hűtőt cserélni, mert csöpög az egyik bilincsnél a közeg?
Gumi: r17-nél vannak olcsóbb boltok is.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Something_ #68559 üzenetére
Veszek is egyet gyorsban, hogy legyen tartalékban A vicc, hogy ennyiért már túlméretes HRC hűtőt is árultak PC40-hez ebayen, zsír újat, csövekkel, mindennel
De ha esetleg keveselnéd a 180+áfa árat, javaslom keress rá a Febur márkára és a "racing cooler" kifejezésreBeszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz -Mike- #68570 üzenetére
Még "viccesebb", amikor a ~80k-s féktárcsá(ka)t megütik csere közben. Érdemesebb olyan helyet keresni, ami motor szerviz és foglalkoznak gumizással is, ott talán nem azzal a pajszerrel esnek neki, amivel az autó acélfelniről feszegetik le a gumit.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Kb. mint ami a cikk ír. Én is ilyet használok, viszont a tépőzárakat tényleg baromira vonzza, nekem már csomószor beleragadt, elég "viseltesen" néz ki emiatt a felső de a szálakat szerencsére nem szedi ki úgyhogy inkább csak esztétikai hiba.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz runner 125 #68695 üzenetére
Nem olyan régen még azt írtad, hogy 4-5 évig még biztosan megtartod, annyi még nem telt el, maximum 2 hét Kérdés az, hogy a nagyobb ér-e neked annyival többet...
FIREBLADE78: hétvégén én is bementem a teszkóba full bőrben, méghozzá sörért, rám is néztek mindenhogy de pont lesz@rtam ki mit gondol
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz V.Stryker #68914 üzenetére
Festékboltban nagy valószínűséggel kapsz, kb. 1k egy liter. Vagy kunyerálsz Ferihegyen egy üveggel az egyik töltő kocsiból
Milliószor át lett már beszélve ez is. Nem kell azt annyit suvickolni, le kell fújni amikor már fényes, amikor meg már nagyon dzsuvás, petróval lesikálni, egy szezonban 2-3-szor max., ennyi. Egy mondatban le lehet írni ezt az egészet, amiből sokan itt rituálét csinálnak. Nem kell milliókért mindenféle csoda Motul meg mittudomén lánctisztítókat venni, petróleum egy spricnizős flakonba, aztán kész. Esetleg a legvégén lefújni egy kicsit a petróleum után maradt filmréteget valami olcsó lánctisztítóval, ami O gyűrűshöz is jó.
Láncspray-ből sokfélét próbáltam kíváncsiságból, de a Mol-os vált be a legjobban, az mocskol a legkevésbé.
Kb. 3k a Mol-os láncspray, 2k egy noname lánctisztító, meg 1k egy liter petró, tehát 6k-ból egy-másfél szezonra letudva a dolog, rossz fogkefe meg úgyis akad mindig.[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz D1Rect #68960 üzenetére
"Nagyon olyan érzésem van, hogy egy méretes szopóroller van a burkolat alatt." - és ezt mire alapozod? Komolyan már annyira fárasztó az ilyen. Gondolod, ha egy japán ezreshez (de mondhatnának a 600-ast is) komolyabban hozzá kell nyúlni, az 100Ft-ból megoldható? Annál is ugyanúgy otthagyod a gatyádat is. Ami használva van, MINDEN elkopik, elromlik idővel. Autószerelőnél voltam egy ideig, vittek oda mindent némettől a francián keresztül a japánig. Ma már semmit nem 20 évekre gyártanak, tök mindegy, hogy milyen embléma van rajta.
Osztrák Rotax blokk, futómű Showa, Sachs vagy Brembo, fék Brembo, elektromos cuccok Denso, igazából itt sem úgy van, hogy az Aprilia gyárt mindent otthon a sufniban, úgy legózza össze különböző beszállítóktól mint bárki más. Összeszerelés az olasz, az tény de japánoknál (Hondát tudom legalább is) is csak a presztízs modellek készülnek még japánban, az olcsóbbakat már ott is mindenféle dzsunka gyárban rakják össze. Szervizben japánoknál is drágán dolgoznak szóval nagy csodák itt sincsenek, ami a leglényegesebb pont, hogy az előző tulaj(ok) mennyire viselték gondját a gépnek, hogy nyelezték hidegen és hasonlók. Bármelyik japánból, németből akármiből is ki lehet fogni betegágyat ha egy nemtörődöm sóher f@sz volt az előző tulaj.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz D1Rect #68977 üzenetére
Pont ez az, hogy az olasz technika már rég nem tisztán olasz, ők is innen-onnan veszik hozzá össze az alkatrészeket. Úgy tudom, itt senkinek nem volt ilyen motorja, magyar és külföldi oldalakon utána kell járni, hogy milyen hibák fordulhatnak elő az adott évjáratnál, nem kell élből elvetni, mert a sok okos azt mondja, hogy az olasz az szar.
mod: viszont volt régebben egy ilyen hozzászólásod: "Eredetileg én is 500K-t szántam motorra, kb. ugyanezekkel a paraméterekkel mint te, de én feladtam.
Inkább megtoldom a keretet kicsit, de van választék."
Ha csak kicsivel toldod meg, annyiért épkézláb motort ezekből nem kapsz még, az szinte biztos.[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
-
Archer
őstag
válasz Lomha 8V #69147 üzenetére
Fújtam én mindenhogy, meg állt is egy hetet, de úgy sem volt jó. Attól még másnak beválhat.
runner: nekem itt van nem messze de valahogy már nem igazán tud felcsigázni a dolog, régebben azért érdekelt. Felvonulást is inkább veszélyesnek tartom, mint élvezetesnek, mennek mint a bölények aztán ha beléd jön a supermotós egykerekezős hülyegyerek, így jártál. Megnézni mondjuk meg szoktam az út széléről, lehet látni egy-két szép/ritka motort (néha-néha még egy Hannspree is befigyel ).
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz #79335424 #69651 üzenetére
Nagyobb köbös gépeknél magas fordulaton már elég becsületes motorfék van, sokkal jobban lassít, mint a hátul a 220-as tárcsa meg az egydugós nyereg (ha az én motoromat veszem figyelembe), első fékkel befékezni egy élesebb kanyarba (pláne ismeretlen terepen) pedig már egy felsőbb szint, ezt nem a hegyi szerpentinen a szalagkorlátok között kell gyakorolni. Szóval szerintem igenis álljon rendelkezésünkre a motorfék bármely körülmények között, ne csak annyira, ahogy éppen a váltó gondolja. Mondjuk egy utazós autóban, ahol sok száz km-t kell napi szinten levezetni és a lényeg, hogy minél gyorsabban és kényelmesebben elérjünk A-ból B-be, biztos jó dolog, de egy komolyabb teljesítményű motoron szerintem nem az igazi. Másik, hogy mondjuk egy sor4 1000 motoron berakom 5-be itthon, lent a horvát tengerparton meg kiveszem üresbe, megoldja erőből az egészet.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Kolondrum #69777 üzenetére
Tényleg jó, hogy végre valami eredményt is fel tudnak mutatni, csak más sportokban sikereket elért emberek eredményei bőven nem kapnak ekkora médiát (hogy csak témánál maradjunk, ott volt szegény Bitter például).
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz canniball #69845 üzenetére
Szerintem menj el a Motorline-ba, próbáld fel őket, és amelyik tetszik meg van rá pénzed, vedd meg, rosszul egyikkel sem jársz. ST már majdnem ott van árban, mint a Mag 1 vagy a Vortice, ha ennyit rászánsz, én inkább már azok közül választanék, de a Roarr sem tűnik rossznak, talán az a legújabb az összes közül.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Something_ #69926 üzenetére
Ezek az olcsóbb Karcher-ek szerintem ugyanolyan gagyik mint a többi hasonló árú cucc (viszont van rendes szerviz háttér) a B&D meg már régóta lement a kínai kacat kategóriába (nem a tiedét akartam leszólni), pedig régen ha nem is profi, de egy bőven jó minőségű gépeket gyártó cég volt -amíg Európában gyártottak, nem Xianhuanghung tartományban-. Szóval szerintem kb. mindegy, melyiket veszed.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz laccczka #69939 üzenetére
Tavasztól őszig működik az ötlet, tegyük hozzá. Bár biztos lesz ellenvélemény, de szerintem napi 120km-re kb. a novembertől márciusig, áprilisig tartó időszak kiesik. Persze vehetsz százezrekért mindenféle szélálló, minden álló, fűthető cuccokat, de a motornak akkor is csak két kereke van. Ha ezt belekalkuláltad és addig kibírod a Magyar Királyi Államvasutak szolgáltatásával, akkor nem szóltam, de ha nem, akkor inkább néznék valami keveset fogyasztó benzines kisautót erre.
HGabor89: az összes ilyen régi nagyobb névre igaz, a zöld Bosch is gagyi lett. Ott ugye a kék a profi de régen a zöld is teljesen jó minőség volt ilyen otthoni barkács célra. B&D flexünk még mindig megy, pedig már lett nyektetve elég sokat, csak az még Made in England, meg ~10 éve volt 25k, akkor ilyen 7-8k-s pálcás cuccaik nem is voltak.
Vedd amelyik szimpatikus, amire neked kell jó lesz, de nagy csodát nem kell várni tőlük. Mondjuk én pl. sosem estem neki a motornak ilyen nagynyomású ketyerékkel, járdát lemosni meg hasonlókra jó, de egy finom szőrű kefe, egy slag meg egy jó pisztoly szerintem sokkal "humánusabb".[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz -Mike- #70057 üzenetére
Eleve az ilyen mindenféle bizbaszt szállító autókat meg a sóderes IFÁ-t és társait én vagy minél gyorsabban lekerülöm vagy lemaradok tőlük. Sajnos a fuvarozók gyöngyei sokszor lesz@rják, hogy pakolta fel a gép az anyagot a platóra, sietnek, hogy jöhessen a következő fuvar, ilyenekről, hogy ponyvával letakarás, ne is álmodjunk, aztán a mögötte menőnek meg folyik minden a nyakába. Nagyon sok felelőtlen meg lesz@rom ember mászkál az utakon akit magán kívül más nem igazán érdekel.
Videóhoz: én amit csináltam volna valószínűleg: balra ki aztán "satufék". Nincs itt olyan nagy tempó ez meg valami sportmotor, pikk-pakk meg lehetett volna vele állni, viszont megpróbálni megelőzni szerintem neccesebb mert mi van, ha pont balra indul meg.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz yodamastah #70313 üzenetére
Mondtad volna: na egye fene, adtok 50k-t, aztán nem csinálok balhét
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz gergo5991 #71495 üzenetére
Anno amikor a 600RR-t vettem, előtte néztem más motorokat is, volt egy 636-os Ninja, telefonon beszélgettem az eladóval kicsit, aztán egyszer csak kiderült, hogy az is 35kw-os! papírokkal van, ilyet szól így olcsóbb rá a biztosítás, mondom köszi, viszlát. Szép meg jó, de ha van valami baleset és kiderül, hogy kamu, igen csak rosszul lehet járni. Akinek annyi pénze nincs, hogy már a biztosításon is ilyeneket "kell" mókolnia, az ne vegyen motort.
Nem rád értettem, csak szerintem is ezeknek a motoroknak a nagy része kamu papíros a spórolás miatt, amíg nincs baj (ne is legyen) ok, de ha van valami és esetleg még egy jó ügyvéd is a képbe kerül a másik részéről, nagyon megütheted a bokád.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz gergo5991 #71526 üzenetére
Magánembertől, hogy ő már így vette a szalonból...
Mindenesetre ha már rászánod magad (meg a pénzed), hogy új motort vegyél, én a helyedben ilyen mókolt, fojtott gépekkel biztosan nem foglalkoznék, akár igazi a fojtás, akár csak papíron. 2,5-3 milla azért nem kevés pénz (nekünk, földi halandóknak), akkor már legyen "teljes értékű" motor, teljes értékű jogsival.
Használtból is ki lehet fogni jót, csak jellemzően a(z ár)kategória tetejéből kell válogatni, jellemzően ott vannak olyan motorok, amiknek gazdájuk is volt. Az már csak az én zárójeles véleményem, hogy szerintem csak akkor érdemes újat venni, ha az ember tényleg kimotorozza a gépből a vételárát. Ha csak évi néhány ezer km-re van az embernek ideje/kedve/pénze, arra bőven elég egy használt is féláron.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz gergo5991 #71532 üzenetére
Én nem biztos, hogy új motorral kezdeném. Némi segítséggel használtból is ki lehet fogni jókat és annál "nem fáj annyira", ha perec van, márpedig az előfordulhat. Meg ott a motoros felszerelés, az sem két fillér, ha normálisabb cuccokat veszel, azt is számold bele.
Én inkább vennék egy használtat előbb, azzal menni jó sokat, hogy gyűljön a rutin meg a tapasztalat, aztán "érettebb" fejjel később már jobban körvonalazódik, hogy milyen stílusú motor is tetszik, akkor jöhet az új. Ha azt írnád, hogy most bemegyek aztán kicsengetem kisujjból a gép árát a szalonban, azt mondanám, hogy vegyél újat, miért ne, de mint írod, több évi gyűjtögetés eredménye lesz és ha megveszed az újat a nehezen összerakott pénzedből, mondjuk rájössz, hogy neked nem is ilyen kell vagy nem tetszik, csak elég nagy bukóval tudsz tőle megválni. Persze el lehet menni mindenféle tesztvezetésekre, de úgyis egy egész napos/többnapos motorozás után fogod látni, hogy ilyen lovat akartál-e.Yoda: mihamarabbi gyógyulást!
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Motion_Blur #71600 üzenetére
Én is jártam hasonlóan, én feladtam egy idő után. Próbáltam lemelegíteni, de nagyon nem lehet, mert akkor hajlik a plexi, gyengébb vegyszerekkel (alkoholos ablaktisztító és hasonlók) de az nem oldotta, erősebbeket nem mertem mert az szerintem oldja a plexi anyagát szóval nálam úgy maradt. Ha nagyon nem zavaró, én a helyedben inkább hagynám úgy, ahogy van, mert ha megpróbálod leszedni és nagy nehezen foltokban le is jön, viszont a maradékkal nem boldogulsz, elég gány lesz a végeredmény ráadásul nagyon zavaró is így használni.
Sajnos nekem új plexi lett a vége meg a tapasztalat, hogy a belsejét csak puha vizes pamut ronggyal (mikroszálas sem jó, mert millió apró karc lesz tőle rajta!) szabad tisztítani óvatosan, semmi vegyszer vagy durvább dolog.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Látom sok minden itt sem változott... Remélem azért mindenkinek lement sérülés nélkül a szezon (yodáról tudok).
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Milyen okostelefont vegyek?
- EAFC 24
- Eredeti játékok OFF topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Max
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Telekom mobilszolgáltatások
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen