- crok: Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Archer
őstag
válasz Bogyó bá' #61027 üzenetére
Munkás autóból amikor leengedtük a váltóból ~120e km után az olajat, szemre olyan volt, mint ha akkor öntöttem volna ki a flakonból. Persze attól még elindulhattak benne kémia folyamatok. Kicsit utána könnyebben járt de semmi extra. Igazából nem egy nagy tétel, mondjuk 100e-ként érdemes lecserélni. Szervó olajat is kéne időnként elvileg, de arra aztán tényleg sz@rik mindenki.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz asvald #61158 üzenetére
Tudom, hogy létezik ilyen gyári megoldásban egy-két bálnán (most meg nem mondom, melyiken, Goldwing talán) de egy ekkora motorra minek? Ha nehéz neki a motor, vegyen olyat, ami az ő súlycsoportja, ha meg tényleg csak azért, hogy ne kelljen "még ilyennel is fárasztania" magát, üljön inkább egy tempomatos, automata váltós kocsiba, mindenki jobban jár.
Ultra dermnél amúgy nincs jobb[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Something_ #61225 üzenetére
Jó munkához idő kell
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Neszójábe #61438 üzenetére
Boltba is így szoktál bemenni...?
bogyo112: kell hozzá spéci lötty vagy jó a sima víz?
sisak: Suomy nem éppen noname, nagyon jó sisakokat gyárt, Parillánál kapni hozzájuk mindent. Ez a KYT meg valami távol keleti cucc, gondolom az alsóbb szegmensbe behozták ezeket, nekik 40-50k alatt nincs sisakjuk, gondolom az olcsóbbakhoz meg nem akarták a nevüket adni.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Annyiért nehogy vegyél.
DonThomasino: Mo-on tudtommal sehol.
.mf: nem olyat kell venni, ami helyben vágnak meg raknak össze, én abban nem bíznék, hanem típushoz gyártott szettet, ha jól van felszerelve, nincs azzal semmi gond. Mindenesetre ilyen 60k-kat biztos, hogy nem ér.
kcsa: ezeken ilyen van, még az ezreseken is, a gyár mérnökei biztosan tudnának valami magyarázattal szolgálni.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz runner 125 #61590 üzenetére
Most nem azért, de túl van szerintem az egész lánc téma lihegve kicsit. Használattól meg típustól függően elmennek mondjuk 25-35k km-t, egy átlagos motorosnak az mondjuk 4 szezon. 4 évente elgurulni vele a szerelőhöz, aztán várni egy órát, nagy kaland. Pénzben kerül amennyibe kerül, motorozás drága játék, ez már ezerszer le lett írva. Nálam az évi láncápolás annyiból áll, hogy egy vagy kétszer letakarítom egy szezonban, meg amikor már kezd fémtiszta lenni, lefújom, ennyi. Nem tudom minek ebből ekkora szertartást csinálni. Haver állandóan a láncot buzerálta, mosta mindenféle drága löttyel, fújta drágakő kivonatból készült Motullal, aztán ugyanúgy kuka lett 25k-ra... Mondom ezért érdemes volt, aztán ő is leszokott róla.
MZ: érdekes végignézni egy ilyen "feljavított" gépen a technikai megoldások végett, de egyből az jut eszembe, hogy mi értelme? Mármint a fél motort kicserélni normális gépekről összelegózott cuccokkal. Attól még az eredeti konstrukció ugyanúgy egy kalap kaki, csak a japán/olasz alkatrészek dobnak a végeredményen egy nagyot.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #62047 üzenetére
Ugyanúgy besz@rik mindegyik, tök mindegy, hogy a franciák, a németek, a japánok vagy a szomáliaiak gyártották. A régi Suzukik is azért nem romlanak el, mert nincs ami elromoljon, olyan szögegyszerű valamik. Amúgy az ilyen 15-20-25 éves autókra mindig lehetne költeni valamit gyártótól függetlenül, csak jellemzően nem milliomosék járnak az ilyen autókkal és amíg szét nem esik valami, addig jó az úgy.
De igen, a sötét fejekben a francia szar mert csak, a japán soha az életben nem romlik el és mindenki 4-5 literes fogyasztással mászkál felhasználástól és cm3-től függetlenül.[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Kamerához: 1080p 60fps szerintem is bőven elég. Persze valamivel el kell adni az új kamerákat, de úgyis inkább a vágáson meg a kreatív megoldásokon fog múlni, hogy élvezetes lesz-e a videó, mint a sok ezres felbontáson. Youtube-on van videós, aki még az első GoPro-val csinált olyan videókat, hogy bármikor szívesen megnézem újra, sok, szuper kamerával készült dög unalom 10-20-30 perces vonatozások meg a kutyát sem érdeklik. Meg az ember győzze merevlemezzel meg memóriakártyával, ha mondjuk az egész szezont tárolni szeretné és év végén csinálni valami összefoglalót.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz V.Stryker #62195 üzenetére
"Féktárcsa egy pár az ebay-ről 50k" - de nem a kovácsolt úszó tárcsa, szerintem ezeket hamar meghajtogatja egy négy dugattyús nyereg.
Asszony/gyerek téma: mondtam barátnőmnek, hogy kellene valami ezres, én Honda SC59-et szeretnék de ő mindenképpen ragaszkodik az 1098-as Ducatihoz, mert, hogy száraz kuplung, meg L2 meg kutyafüle, lehetőleg a S-es verzióhoz mert ott már Öhlins a futómű, és emiatt már mindennapos veszekedések vannak, félek, hogy válságba kerül emiatt a kapcsolatunk. Szerintetek mit csináljak? Végül is a Ducati is tetszene de nincs kedvem állandóan törölgetni alóla az olajat a garázsban
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Bogyó bá' #62215 üzenetére
Na olyanom sohasem lesz Valamelyik modern Honda CB vagy egy szép állapotú Goldwing az első generációkból
Komolyra fordítva, anno kíváncsiságból tényleg elmentem megnézni egy 1098-at (azt már elvitték, de volt egy S-es), videókon meg képeken amennyire bejött, élőben annyira nem. Szó se róla, volt már azon is minden technikai finomság (2008-as gyártásról beszélünk), Öhlins elöl-hátul (az alap változaton Showa, viszont titán-oxidos ott is ez első futómű), egykarú lengővilla (mondjuk az is tradicionális), monokróm digitális műszerfal (nem olyan Kawasaki féle förmedvény, ez nagyon hasonlít a Marelli Data Displayeihez) az mondjuk nagyon tetszett, 330-as tárcsák, Bremók, tehát egy nagyon komoly összeállítás csak ezeket tekintve, lóerőben elmarad az akkori ezresekhez képest, de nyomatékban visszahozza. De valahogy mégis, laikusként, kipróbálás nélkül nem tetszett. Mégis olyan karaktere van, hogy aki bement a boltba, az ott lévő legalább 50 motor közül szerintem egyből ahhoz ment oda.
Csak ehhez a blokkhoz Józsi a szomszéd műhelyből nem ért, meg nagyon sok más szerelő sem, az átlag magyar motor tulajdonos még a "tucatmotorok" karbantartásánál is csak azt meg akkor végzi el, amikor már nagyon muszáj (tény, hogy nagyon könnyen repkednek a tízezrek ilyenkor sajnos), hát még egy ilyennél, gondolom azért a rossz hírnév.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Something_ #62226 üzenetére
Gondolom Quality control.
Úgy vettem észre, a címkézés megy ezerrel, de a valamilyen minőségű alkatrészt nem fogják féláron adni XuangXing matricával az ismert márkájú matricához képest, inkább olyan szokott lenni, hogy valamivel olcsóbb az ismerthez képest, 10-15-20%-kal mondjuk. Ami ilyen félárakon megy, az nagy valószínűséggel gyengébb minőség, vagy valami kifutó készlet maradéka.
Pont a napokban volt, megjött a Ruville vezérlés készlet, a dobozon Made in Germany, de a dobozban a vízpumpán már Italy, utángyártott Ford lengőkar szilent kódszámra pontosan ugyanaz, mint a gyári, csak azon van Ford matrica és hasonlók, gyártanak már mindenhol mindent, aztán ami éppen kerül a dobozba.[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz V.Stryker #62232 üzenetére
Ezeket az utcai sima Brembo tárcsákat azért nem kell egy lapon említeni a verseny, esetleg motoros cuccokkal, ugyanolyan gagyik mint a többi, vagyis nem rosszak, csak teszik a dolgukat aztán ennyi. A legtöbb hétköznapi autón sima egydugattyús úszónyereg van, nem kell oda űrtechnika. Ha utcai autóra fúrt tárcsákat szeretnél, az is mindjárt nem ennyi lenne.
Motorra ugye nem rakhatnak Scania féktárcsákat, cél a minél kisebb rugózatlan tömeg, tehát vékonynak kell lennie, az átmérőt növelhetik cserébe, azt sem a végtelenségig, úgy tudom 330mm-nél nagyobb tárcsákat nem igen tettek motorra, de ilyen 5mm körüli vastagságnál már nagyon nem mindegy, hogy miből, meg hogyan készül, a fúrás sem csak annyi, hogy az oszlopos Einhell fúróval fúrnak pár lyukat aztán jó lesz az. Meg ugye itt sokkal kisebb szériás gyártás megy, mint az autóknál, ezekből tevődik össze egy minőségibb motor tárcsa komoly felára. Amúgy igen, k.rva drága, gyári tárcsát szerintem saját zsebből nem nagyon vesz senki, max. biztosítós történeteknél. Galfer, TRW(Lucas), EBC, Braking, ezeket szoktam olvasni, ami nem dzsunka kategória de olcsóbb a gyárinál, Brembo arany árban megy.persuader: vannak a motorok, meg van a Ducati Persze vannak nekik is eléggé khm. modelljeik, de a sport részleg az nagyon ott van. Hétköznapi embernek persze jobb az ezres Gixxer, anyagilag elviselhetőbb a fenntartása, átlag magyar fizetéshez már az is nagyon-nagyon a plafon (még mindig a fenntartásról beszélek, a megvétel egy másik történet) de attól, hogy nincs rá pénzem, még nem sz@r. Valóban, aki leszarozza, az egyszerűen teljesen inkompetens a témában.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Kolondrum #62335 üzenetére
Van hát, jó pénzért miért ne lenne, nincs ebben semmi meglepő. Van aki el is hozza Hanséktól vagy Giovanniéktól vagy akárhonnan, napi díj x forint( jó pár tízes) aztán jónapot. Ismerős autószerelő, motorszerelő, kereskedő biztos tud neked ilyen magánembert ajánlani.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz pityaa23 #62365 üzenetére
Én Z750-re sem költenék plusz 600-at. Tényleg ahogy persu is mondta, elég egykaptafa típusok, ha már veszel valamit, annyi pénzért legyen érezhetően jobb valamiben. Futómű, fék ennél sem egy űrtechnika. A mostani motorodat szerintem amúgy gyorsan el tudod adni bármikor, most ezeknek nagy piaca van.
kcsa: nincs gond a BMW-vel, ha S-sel kezdődik a típus megjelölés, minden egyéb tünetre Hondát ír fel az orvos[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #62404 üzenetére
Az biztos gyári volt nem valami barkács? Már úgy értve, hogy a Yamaha hivatalosan, márkakereskedésben, gyári cikkszámmal árulta hozzá? Azért annak csak jónak kéne lennie.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #62416 üzenetére
600RR-hez amiket láttam sportdobokat, mindegyik egy viszonylag keskeny cső, a gyári dob térfogatának a töredékével, a gyári Akra sokkal nagyobb, majdnem akkor mint a gyári, kicsit hangosabb de nem zavaróan, alacsonyabb fordulaton hasonló a gyárihoz és szerintem nem cseszi el a gázreakciókat, veszi szépen a fordulatot mindig a motor. Leo Vince-szel próbáltam még, az ehhez képest elég gyatra, az tényleg üvölt, meg voltak időnként rángatások is. Egy jól méretezett, kiszámolt "utángyártott" dob is lehet azért jó csak kerülni kell a TSZCS-s sz@rokat.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #62424 üzenetére
Akkor az Akrapovic kevésbé sz@r a többi közül, fogalmazzunk így Van aki komplett rendszert cserél 3-400 ezerért, na annak tényleg nem látom értelmét (vagy ennek az olcsóbbik verziója, hogy kiberheli a katalizátort, exupot a gyári rendszerből, de szerintem ha már beletették a katalizátort, használjuk).
Lambda szondát érdemes amúgy néha megtisztítani (RR-en van) és ha igen, mivel?Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz runner 125 #62512 üzenetére
Az inkább lemezcsavar de amúgy jó fejek, hogy ezzel képzelték el a felaplikálást.
Én is nézegettem már ilyen toldót, de az RR-en úgy nézne ki, mint a régi Csepel biciklik sárvédője Meg szerintem 10k fölött van jóval, nevetséges...
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz runner 125 #62528 üzenetére
Az a baj, hogyha az ember nem szeretne barkácsolni (a kinézetre értem, funkcióban attól még lehet használható egy otthon gyártott cucc), akkor kénytelen megvenni az ilyen "gyári" szarokat, tudják ezt a gyártók is. Ez olyan, hogy két bukógomba 20-25 ezer, aztán azok is ilyen fröccsöntött vackok mondjuk 500 Ft-ért, meg másik 1000-ből kimarják aluból a konzolt hozzá. Persze nem csak ennyiből tevődik össze egy termék árcédulája, meg ilyenkor jön az, hogy a németeknél meg usáéknél ez két epres nyalóka ára, de akkor is brutális lehúzás.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz FIREBLADE78 #62539 üzenetére
Elvileg ugye az akku kapacitásának ~tizedével kellene tölteni az aksit (0,8-0,9 A körül szoktak ezek a motoros töltők tölteni), ez a töltő a leírás szerint nem tud ilyet és nem is állítható. Mondjuk pl. a motorom szervizkönyve is 0,9A-t ír az akku töltésére, viszont gyorstöltésként rövid ideig szerinte lehet 4,5A-rel is tölteni. Valaki hátha okosabb a témában.
kcsa: amit tudok, én is megcsinálom magamnak de sok olyan dolog lehet, amit egyszerűen otthon átlag eszközökkel (még ha jobban felszerelt műhelyről is van szó) nem tudsz megfelelő minőségben vagy megjelenésben elkészíteni. Alkatrész persze nem kérdés, én az ilyen kiegészítő bizb@szokra, esetleg letörött, sérült dolgokra gondolok.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #62557 üzenetére
Aprilián meg Ducatin lehet, hogy beleér, de Hondáék lespórolták a levegős olajhűtőt Egy grillt azért tettem a hűtőre, számomra teljesen érthetetlen, hogy gyárilag miért nem tesznek szinte egyik motorra sem.
videó: CB-s széthajtja a gépet, a Kawás meg tök indokolatlanul erőlteti ezt a térd letételt, valamelyik kanyarban a CB-s simán beéri mert azzal van elfoglalva, hogy leérjen a térde. Szerintem még csak nem is látványos.
MT kipufogó: ennyiért szerintem egyiket se, nem dob az rajta annyit.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz #79335424 #62582 üzenetére
Van olajhűtő, csak "víz"hűtéses, nem menetszél. Gondolom a külön radiátoros hűtő azért hatékonyabb. Az adapter nem gyári cucc ugye?
2T motor: anno a MotoGP-ben a 2T éra végén is ilyesmi teljesítményadatok voltak, nem hiszem, hogy saját fejlesztés lenne a blokk, önerőből a nulláról ezt sosem hoznák össze, valamelyik akkori versenygép (vagy csak a blokk) dokumentációját vehették meg, váz, egyebek már lehet saját fejlesztés, a többi meg a "szokásos" (Brembo és társai) beszállítók.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Teasüti #62737 üzenetére
A "Rain" jelölésűek szoktak lenni a vízállóak, a perforáltat "Air"-rel jelölik (persze gyártója válogatja), aminél meg nincs semmi, az általában kisebb esőt kibír, de aztán szép fokozatosan beázik. Vízálló teljesen zárt, nyáron nyilván nem a legjobb, a perforált meg inkább csak nyáron jó, az viszont tényleg hamar beázik már kis esőtől is, szóval ha csak nincsen lóvé három szett csizmára, én a hagyományos kivitelt javasolnám, az használható a legszélesebb intervallumban.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Something_ #62840 üzenetére
GAS amúgy is rohadt drága, 40 ezer egy nadrág és társai (mondjuk nem tudom mire verik magukat, azért nem egy akkora minőség ), ha meg még tesznek rá két matricát 500 Ft-ért, pláne, hogy aranyárú lesz
harcikoca: ha erő kell, ajánlom a CR500-at
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #62859 üzenetére
500-as CR-t talán 2001-ig gyártották, néha-néha felbukkan egy-egy itthon is de valóban elég kemény áron, elmondások alapján egy értelmetlen motor a 250-hez képest. Mondjuk azok is elég ritkák már.
Ránéztem kíváncsiságból, RXV 450-550-ért is elkérnek 6-7-800e-et használtan, szerintem eléggé rétegtermék (amúgy egy érdekes és újszerű koncepció, váz pl.)
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Teasüti #63119 üzenetére
Hát azért na. Lehetőleg sportmotor legyen (ami minimum 600-ast jelent, ezek a 250, 300, 500 meg mindenféle köbcentis új sportmotorok azért messze vannak attól, nem a cm3, hanem minden egyéb miatt) 2010 közeli gyártás, ABS-szel és beleférjen ~1,2 millióba, szerintem ilyen nincs. Ha csak nem úgy lett a vas összebontózva meg kínai idomozva egy becsületesebb perec után. A jó állapotú 2010 körüli sportmotorok inkább a 2 millióhoz vannak közelebb, mint az 1-hez.
Lábtartó: én nem javítgatnám még ha meg is lehet valahol hegesztetni, eléggé elkönnyített anyagról van szó, kellemetlen, ha éppen egy 100 fölötti tempónál enged el a varrat. Inkább ebayről -vagy itthonról, ha van- gyári bontottat.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Teasüti #63148 üzenetére
Nem mondtad, hogy angol piacról van szó. Amiket felsoroltál, "kommersz" motorok, azért nem tesznek rájuk mindenféle csodaelektorinkát mert akkor pont a nagy fegyvertényüket vesztenék el, a viszonylag még megfizethető árat. Azért inkább az ezres föld-levegő rakétákra meg a nagy és drága túramotorokra teszik ezeket, mert ott már nem annyira árérzékeny a célközönség, 2-3-400 ezer 4,5-5 millió körül már nem annyira feltűnő, mint a 2 milliós kategóriában. ABS mondjuk jó dolog, az már van mindenen, bár ott is gondolom vannak jó meg kevésbé jó rendszerek, ár függvényében.
Mod: ha el van döntve a ráfordítható összeg, a max. életkor, meg hogy kell az abs, akkor innentől kb. azok vannak, amiket írtál, hiába ajánl valaki R6-ot, ha az majdnem duplájába kerül.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Szerintem jól összefoglalták a lényeget. Jó dolgok ezek a kisegítő elektronikák de azért ne ettől tegyük már függővé a motorozást. Másik, hogy értelmesebb emberben bent van a félelem, az agya visszafogja, hogy ne húzkodja ész nélkül mindenhol a gázt, mert ott pusztul. Persze nem mindenkiben, de azok közül a legtöbben előbb-utóbb a vasárnap esti híradóban találják magukat. Ha ezek alá még odaraknák az "eleshetetlen" motort, ellepnék az utakat minden hétvégén ezek a kamikaze pilóták az agyatlan stílusukkal.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz #79335424 #63180 üzenetére
Léteznek már bőven ilyesmik, több fokozatban állítható kipörgésgátló, egykerekezés gátló, elektronikus motorfék szabályzó, automata gázfröccs, dőlésszög mérő ami az oldalirányú dőlést méri (nem szabályoz semmit csak kiírja a műszerfalra) meg a jó ég tudja még mi. Csak ezekért keményen zsebbe kell nyúlni, az 5-6 milliós gépek kategóriája.
Léteznek amúgy utólagosan beépíthető TC elektronikák bizonyos modellekhez, ilyen pl. a Bazzaz Z-Fi. Ahogy nézegettem, olyan 3-400k-ra jön ki, mire összeáll a rendszer (feltéve ha itthon talál valakit az ember, aki ért ezekhez).[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Something_ #63207 üzenetére
Ha van az embernek 1-2 nap szabadideje, meg látott már életében hegesztőt, zártszelvényből nem egy nagy kunszt összehegesztgetni valami hasonlót, rá meg valami vékony táblalemez, akár szegecselve. Biztos nem 500k lenne. Mondjuk egy daraboló nem árt hozzá, hogy ne csak körülbelül vágja szögre a vasakat.
Ponyvagarázs esetleg?
Vagy megkérsz valaki ismerőst aki ért hozzá, hogy hegesszen neked egy megfelelő méretű sátorvázat, ponyvásnál meg készíttetsz méretre rá ponyvát.[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz V.Stryker #63315 üzenetére
Nem értem egyébként az ilyeneket, amilyen vasakkal meg cuccban ott nyomják, talán lenne pénzük elmenni egy zárt pályára, ha lábtartót akarnak koptatni, pláne, hogy hírhedten sz@r ilyen téren az az útszakasz. Nincs az egész államban máshol kanyar csak ez a Mulholland vagy mi van.. Olyan mint nálunk Csesznek csak itt legalább nem olajozzák az utat
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz -Mike- #63583 üzenetére
Egy Hondán? Semmit. Majd 100 ezer környékén már érdemes lehet levenni a szelepfedelet esetlegAhogy okoska szokta mondani,nézd meg a könyvben - miért, mit lehet mondani, világosan le van írva, hogy mikor mit kell nézni, nagyon nincs rajta mit ragozni. Ha van valami érezhető/hallható/látható "elváltozás", annak persze utána kell nézni, km-től függetlenül. Az olajra mondanám, hogy 6e-ként csere, meg a légszűrőre (ha papír), kb. 10e-ként, használattól függően (általában sokkal többet adnak meg rá csereperiódusra).
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz FIREBLADE78 #63655 üzenetére
Nyilván ott veszi az ember a terméket, ahol olcsóbb, ezért nem igazán lehet valakit elítélni (hozzá teszem, nem minden az ár) én is sok mindent rendelek külföldről de ez a bemegyek a boltba, felpróbálom az ő árukészletüket, infókat gyűjtök, ne adj isten még barátságos kiszolgálást is kapok, aztán megrendelem külföldről, hát elég gerinctelen egy dolog. Kell a sok % kedvezmény, valamit valamiért, akkor vállalja a kockázatot is, hogy esetleg nem lesz jó. Gondolom a Fokt is tudna olyat, hogy berendeli a gyártól a készletkisöprött darabokat kétharmad áron, de attól még amit anno teljes áron vett, abban ugyanúgy bent áll egy rakás pénze.
Pont a napokban olvastam itt valamelyik témánál valami tuningmestertől, berendelt 5db processzort egy webshoptól, kicsit próbálgatta otthon őket, hogy mit bírnak aztán az internetes rendelés elállási jogával visszaküldte mind az 5-öt. Aztán még nagy büszkén ki is írja...Mod: közben látom megelőztek. A tököm sem tudja, ki az a Fokt Jenő meg a boltban sem voltam még csak erről a mentalitásról jutott eszembe.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz FIREBLADE78 #63669 üzenetére
Neked nem megy az értő olvasás. Ki mondta, hogy te dicsekedtél? Visszaolvastam, olyat is ki mondott, hogy kínai gagyikat címkéznek Sharknak?
Felőlem azt írsz ide, amit akarsz, ez egy szabad fórum elvileg, csak arra reagáltam, hogy hűű milyen egy bolt, hogy X Ft-ért árul valamit. Őszintén szólva én még azon csodálkozom, hogy van egyáltalán ebben az országban bármilyen (komolyabb, minőségibb, márkásabb) motoros cuccal foglalkozó bolt.[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz FIREBLADE78 #63672 üzenetére
Mondom, hogy nem megy az értő olvasás. Szerinted itt mindenki az ellenséged...
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz AndrewTdi #63677 üzenetére
Nem akarnék tovább offolni de még egy gondolatot hozzáfűznék. Bemegyek a butikba, felpróbálok három pólót, az eladó készséges, segít, de egyik sem tetszik vagy nem jó méretre, megköszönöm, kimegyek. A másik: bemegyek a boltba, de már az ajtóban tudom, hogy én itt nem fogok semmit venni, mert kinéztem az interneten az X cuccot, amiről tudom, hogy itt tartanak belőle raktáron, áll benne a pénzük, hogy lehessen próbálni is, ne csak a katalógust nézegetni. Felpróbálom, az eladó itt is segít ahogy tud, esetleg még jó is a méret, én visszarakom a polcra, megköszönöm, hazamegyek és megrendelem a neten mert ott olcsóbb. Ismétlem, azon van a hangsúly, eleve úgy megyek be, hogy én ott nem is akarok semmit venni.
Azért nem éppen az a kategória, hogy kinézem hahun az ezüst meg a zöld Passatot, aztán megnézés után a zöldet veszem meg, mert annak kevésbé lóg a bele.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz tboldi #63691 üzenetére
Szerintem azért nincs értelme nagyon előre menni a próbálgatással, mert nem tudod, hogy mondjuk hónapok múlva (persze ne legyen annyi) ár/érték arányban mi lesz éppen a legjobb. Rengeteg szezonális, alkalomszerű akció van (mindig ráfogják valamire, most pl. a tavaszra), lehet, hogy ma Y termék a jó vétel, egy hét múlva meg teljesen más lesz. Persze ha te eldöntötted, hogy Sidi Mag-1-et akarsz -bármi áron-, akkor ilyen probléma nem áll fent. de ott pl. a Motorline elég piacképes áron adja, máshol sem olcsóbb sokkal, ha egyáltalán olcsóbb. Auner is pl. elég "jó" (így is drága a polgárnak) árban adja az AS cuccokat, németeknél sem olcsóbb sokkal, max nagyobb a színválaszték. Ott van ugye a Supertech (R), ami szintén brutál jó csizma, kinek az AS, kinek a Sidi jön be jobban.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Something_ #63750 üzenetére
Minek kell 5.1?
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
-
Archer
őstag
válasz Lipton #63956 üzenetére
Ez melyik szerviz volt? Legközelebb én is oda viszem a motort Mi van ha esetleg még meg is kell valamiért bontani a blokkot, ráterhelik a házra munkadíjat? Vicc ez az ajánlat. Mi 100k egy lánccserén? 50k a láncszett, a maradék 50 meg az egy óra munkadíja.
Láncban AFAM, Regina, DID, RK, kb. ezeket lehet kapni, szerintem nagy különbségek nincsenek ha az erősebb kiviteleket nézi az ember.[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Lipton #63966 üzenetére
Itt van, hogy kb. mennyi a gyári, Honda matricás szett (bruttó, valamivel több az ÁFA kompenzáció miatt, legalább ebben elsők vagyunk). Persze lehet találni a neten 330€ nettóért is, csak számomra rejtély, hogy egy ilyen csóró országban miért úgy akar valaki ügyfelet szerezni, hogy a fellelhető legdrágább árat adja valamire.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz runner 125 #64039 üzenetére
Zárt utánfutónál láttam egy jó technikát, három deszka keresztbe az utánfutóba ami pont végigéri, meg hosszában két magasabb, ezt összeszegelni (kb. 10 perc), közé a "sínbe" a motor, elől a kormánynál lehúzatni az utánfutó sarkai felé, hátul meg a hátsó lábtartóknál, nem megy az sem semerre. Csak lent a kerekeket mindenképpen rögzíteni kell valahogy, hogy ne tudjanak csúszkálni.
Vittünk már motort oldaltámaszon is, nem lett semmi baja csak nem kell ökör módon lehúzatni spaniferrel, (attól még persze az állított szállítás a helyes szerintem is).Minta kép: CBR250: Hondánál előszedték megint ezt a 954 dizájnt? A VFR 1200 is hasonló. Bár kétségtelen, hogy anno nagyon eltalálták.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Mobil flották
- Szabadon fejlesztheti az OLED tévébe szánt paneljeit a Loewe
- Milyen légkondit a lakásba?
- crok: Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Gumi és felni topik
- Xbox Series X|S
- LED világítás a lakásban
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Google Pixel 6/7/8 topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen