Új hozzászólás Aktív témák

  • Archer

    őstag

    válasz Bogyó bá' #62215 üzenetére

    Na olyanom sohasem lesz :) Valamelyik modern Honda CB vagy egy szép állapotú Goldwing az első generációkból :)

    Komolyra fordítva, anno kíváncsiságból tényleg elmentem megnézni egy 1098-at (azt már elvitték, de volt egy S-es), videókon meg képeken amennyire bejött, élőben annyira nem. Szó se róla, volt már azon is minden technikai finomság (2008-as gyártásról beszélünk), Öhlins elöl-hátul (az alap változaton Showa, viszont titán-oxidos ott is ez első futómű), egykarú lengővilla (mondjuk az is tradicionális), monokróm digitális műszerfal (nem olyan Kawasaki féle förmedvény, ez nagyon hasonlít a Marelli Data Displayeihez) az mondjuk nagyon tetszett, 330-as tárcsák, Bremók, tehát egy nagyon komoly összeállítás csak ezeket tekintve, lóerőben elmarad az akkori ezresekhez képest, de nyomatékban visszahozza. De valahogy mégis, laikusként, kipróbálás nélkül nem tetszett. Mégis olyan karaktere van, hogy aki bement a boltba, az ott lévő legalább 50 motor közül szerintem egyből ahhoz ment oda.
    Csak ehhez a blokkhoz Józsi a szomszéd műhelyből nem ért, meg nagyon sok más szerelő sem, az átlag magyar motor tulajdonos még a "tucatmotorok" karbantartásánál is csak azt meg akkor végzi el, amikor már nagyon muszáj (tény, hogy nagyon könnyen repkednek a tízezrek ilyenkor sajnos), hát még egy ilyennél, gondolom azért a rossz hírnév.

    Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.

Új hozzászólás Aktív témák