-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lomha 8V
addikt
válasz Teasüti #62550 üzenetére
Levegő probléma lesz, valószínűleg. Szívótorkokat, vákuumcsöveket (ha vannak) nézd át, minden olyan részt, ahol levegőt kaphat ha szakadt, lyukas. A leírásod alapján a legvalószínűbb, hogy hirtelen gázadásra túl sok levegőt kap és befullad, amíg nem kap hozzá elég benzint.
-
#79335424
törölt tag
A karbis HD -k pedig jellemzően akkor csinálják, amikor kikopik és lötyög a tolattyú a karbiban.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
Badszki, a "kis" CB500 mit művel a Z1000SX-szel... jól kenik.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
tboldi
nagyúr
válasz runner 125 #62555 üzenetére
Szerintem közúton felesleges az, amit a kawasakis művel.
Ami pedig a Hondát illeti... [link]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Archer #62527 üzenetére
Raadasul normalis hasznalat mellett plane sportgepnel teljesseggel felesleges.
Egyreszt ha normalis gumid van es normalisat fekezel, az elso gumi beleer a hutobe.
Aszfaltdarabok a leomlon? Ez nem problema a problema az, ha kilyukad a huto.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #62550 üzenetére
Nagyon sok mindentol lehet. Nem lehet megmondani csak igy a tavolbol.
Vakuumos tolozar membranja ki van repedve, tolozar rugoival van valami, esetleg teljesitmenyrendszer, vagy a tolozar akad es ki van kopva, vagy az uszoszint rossz, vagy az alapjarati rendszer el van tomodve reszlegesen, vagy a fojtoszeleptengely ki van kopva.Szoval nagyon neki kene allni, uszoszintet ellenorizni, darabokra szedni a 4 karbit, membrant ellenorizni, tuszelepeket, tomiteseket ujra cserelni, fojtoszelep tengelyt ellenorizni, tolozarat ellenorizni, akkor mar egy szinkron mehet, illetve alapjarat allitas, ha egyaltalan ez a baj.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz tboldi #62556 üzenetére
Pontosan ezt akartam mondani. A kawa le se dolt rendesen, a cb nek mindene leert.
A cb osszefosta magat ezalatt az uton, meg a fekei is csoda h birtak (ha birtak egyaltalan), es a srac nem kicsit kockaztatott, a kawas boven hataron belul volt. Szoval mit csinalt a cb a kawaval? Inkabb mit csinalt egy hulye egy cb nyergeben egyebkent neha az elso feket es a gazt egyszerre huzza, amit nem ertek, de vegulis a kawas szepen tuljatssza ezt az egeszet, szepen mozog, igy jo nezni.
Tudjatok honnan lehet megismerni azokat az embereket, akik tenyleg kemenyen nyomjak utcan, es valoban gyorsak, nem csak a pofajuk nagy? Onnan, hogy halottak.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
BoB
veterán
válasz runner 125 #62555 üzenetére
Bogyó is feltehetne egy két videót hogy a GS500 is megy-e így a mecsekben
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #62558 üzenetére
Ez karbi felújításnak hangzik, akkor megnézem hogy-é adják a javító készletet.
Köszönöm a tippeket! -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #62561 üzenetére
Degecc! De egyébként tényleg így van.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
pityaa23
senior tag
válasz -Mosquito- #62561 üzenetére
De gonosz!
-
vlevi
nagyúr
válasz Topiccsendőr #62559 üzenetére
"tenyleg kemenyen nyomjak utcan, "
Én ezt úgy ismertem, hogy van a bátor, meg az öreg motoros. De öreg bátor motoros nincs.
Most nem tudom milyen sámlit rajzoljak ide. -
-
Khaosz55
addikt
Sziasztok,
Mt07-hez akarok kipufogót venni. A következő Német oldalról akarom rendelni.Beszéltem a forgalmazóval és azt mondja, hogy 98% ban katalizátorral adja el a kipufogókat mert így engedélyezett a közúti forgalomba Németországba, agy megy csak át vizsgán stb.
Nem tudom nálunk hogy van ez. Gondolom nálunk mindenki katalizátor nélkül veszi a kipufogót.
Termignoni kipufogót néztem ki. Nem túl hangos, lehet hangolni és vizsgán is átmegy.
Persze ha Osztrákokhoz kigurulok (ami azért nem jellemző), akkor gondolom katalizátor nélküli egyből bukó.
Kat nélkül: 650 Euro, katalizátorral 750 Euro a karbon kivitel.
Szerintetek melyiket vegyem?
-
p87
senior tag
Múlthéten sikeresen vizsgáztam Kresz-ből.
Izgultam azért, de gond nélkül ment, kb. 15 perc alatt végigpötyögtem az 55 kérdést, 1 pontot vesztettem csak.
Jó volt ez az online felkészülés, minden kérdéssel találkoztam már a próbatesztek során, a szövegek szerintem egy az egybe ugyan azok, 3 pontos képes kérdéseknél talán volt 1-2 kép amivel még nem találkoztam.Befizettem a rutin vizsga díját is egyből, iskolának szóltam, úgyhogy most már csak arra várok mikor hív majd az oktató. Remélem hamar beköszönt a jó idő!
-
Khaosz55
addikt
válasz StoneBridge #62572 üzenetére
A tied katalizátoros?
-
mark!
őstag
Sziasztok! Kérdezni szeretném, hogy pitbike-ból melyik jó, melyik nem? Pitsterpro-ról tudom hogy jó.
>
-
Khaosz55
addikt
válasz Yoshida #62570 üzenetére
Annyi, hogy szerintem a motorhoz nem igazán illik ez a hang. Nem azt mondom, hogy szakadjon le a fülem, hanem a hangja legyen markánsabb anélkül, hogy ez zavaró lenne. A német fórumon a Termignoni-t ajánlották.
Most összehasonlításnak ezt találtam a videó közepén lehet hallani:
Ez meg a termignoni lenne katalizátorral. DB killerrel, db killer nélkül és race véggel. Ezek járnak hozzá.
Különben lehet katalizátoros lesz ha esetleg osztrákokhoz megyek nem fognak érte csesztetni.
A második videón a srácnak benn van ám hátul a másik rugóstag.
[ Szerkesztve ]
-
zeon.hu
nagyúr
Klasszikus: Ghost Rider
Aki nem ismeri, érdemes a többi videóját is megnézni.#?*@&!
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #62557 üzenetére
Aprilián meg Ducatin lehet, hogy beleér, de Hondáék lespórolták a levegős olajhűtőt Egy grillt azért tettem a hűtőre, számomra teljesen érthetetlen, hogy gyárilag miért nem tesznek szinte egyik motorra sem.
videó: CB-s széthajtja a gépet, a Kawás meg tök indokolatlanul erőlteti ezt a térd letételt, valamelyik kanyarban a CB-s simán beéri mert azzal van elfoglalva, hogy leérjen a térde. Szerintem még csak nem is látványos.
MT kipufogó: ennyiért szerintem egyiket se, nem dob az rajta annyit.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
c4bB
csendes tag
válasz #79335424 #62568 üzenetére
a kawás stílusánál csak a cb-s stílusa szólt jobban a kamerának,sok kanyarban igencsak kockásan és szükségtelen íven fordul,csak azért h karcoljon a lábtartó,nem baj ha lassú
szal nem tudom mit bizonyít számára ez a vidi.
pl te a tesco parkolóban két kör alatt félig letudnád koptatni a lábtartód,pedig 20nál többel nem is mennél ez alapján máris jobb motoros vagy mint a cb-s -
#79335424
törölt tag
válasz Archer #62579 üzenetére
HD -n sincs gyárilag, de lehet kapni egy adaptert az olajszűrő és a ház közé, ami termosztátos és van két kivezetése az olajhűtőhöz. Elmentem egy Citroen bontóba, ahol pár fityingért adtak egy hibátlan, kacsa olajhűtőt. Megmértem a távolságokat és elballagtam egy hidraulikacső gyártóhoz a cumóval, hogy hozza össze őket. Így lett termosztátos olajhűtőm, 50 bar -ig jó csövekkel. Spanyolban jól jött.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #62566 üzenetére
Az egyik hengernél beköpte az előző gyertyát, állítólag gyűrűzve lett. Jómagam még nem diagnosztizáltam, majd egy kompressziót mérek a hétvégén karbi műtét és szinkron előtt.
Én szerintem jár mind a négy henger, alapjárat az fokozatosan leesik hidegen (néha oda kell röffenteni, különben akár le is áll). Melegen stabil.
Szívatót csak fél-egy percig húzom, onnantól a gázkarral tartom ébren.Amúgy fura, hogy nem akarja szabályozni az alapjáratot. Váltások között meg tart egy kis gázt, azt hinném van annyi esze, h nem engedi beesni az alapjáratot.
[ Szerkesztve ]
-
#16741888
törölt tag
Sziasztok, Örs környékén (Kőszeg utca) keresek motortároló garázst, próba szerencse alapján rákérdezek nem e lakik itt valaki garázzsal és esetleg befogadna? Természetesen rendesen fizetnék havonta jó árat. Köszi szépen.
-
FIREBLADE78
addikt
Karbit milyen időközönként kell átnézni,takarítani?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
BoB
veterán
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Ferdzsoo
addikt
Azért ilyenkor látszik hogy hol tart igazából az otto motor technika.
600ccm és 192 hp.
A mai forgalomba szánt motoroknál az 1200-esekből nem hoznak ki ennyit.
Az autókról meg ne is beszéljünk. 1400ccm és 140 lóerők. Lol.
Értemén hogy az autök elmennek 500k km-eket rz a motor meg lehet 5k km után kakukk. De azért lehetne egy arany középút."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
emre
veterán
válasz Ferdzsoo #62592 üzenetére
A forgalomba szánt motorok 20 éve is tudtak annyit mint a mostaniak, de nem a technika miatt. Mert mi a rossebnek legyen erősebb közútra. Meg lehet csinálni de tök felesleges.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
togvau
senior tag
válasz runner 125 #62555 üzenetére
de ismerős volt a cb hangja, el is gondolkoztam, hogy hol hallottam, aztán rájöttem, hogy az ER-5-öm-nek is ilyen hangja van, ha ki van véve a kipufogóból a dugó, csak már 1 éve nem vettem ki.
hitler, sztálin, micro usb
-
V.Stryker
nagyúr
Tudnátok véleményezni ezt a Reiss kesztyűt? Nagyon rá vagyok fanyalodva,de annyira nem olcsó, hogy előtte ne kérnék ki róla véleményt.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
FIREBLADE78
addikt
Lánc tisztítása az hogyan javasolt,melyik a helyes módszer? Hova fújunk? Ugyanez olajozásnál.
Videókban a vízszintes szem (rész) fújja,nem az oldalsó függőlegest kellene?Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
tboldi
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #62598 üzenetére
A "belső" felét kell olajozni, mivel ott érintkezik a fogaskerekekkel (vagy lánctányérokkal, ki hogy hívja). Illetve a görgőket sem tudod oldalról elérni.
Én Motul tisztító és olajozó spréket szoktam használni. Előbbivel körbefújom, várok pár percet, aztán körbefújom a másikkal. Ennyi, nem kell túlragozni.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen