-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
sketchifun
senior tag
válasz Grillo #25191 üzenetére
És az a rádiós kereső egy egyszerű babakereső. De ők is elmondják, hogy a GPS addig jó, hogy tudják, hova vitték a bringát.
Arra a mondatra, hogy elég borsos az ára, jöhetnék a szokásos közhellyel: Nem ér ennyit a motorod? (Mondom ezt úgy, hogy nincs motorom. De imádom őket, egyenesen szerelmes vagyok a Kawasaki ZX-6R Ninjába)
SZERK: Lényeg a lényeg, a megfelelő technika rendelkezésre áll. Csak kicsiny országunk korlátozza a lehetőségeket. De véleményem szerint a vinnyogó riasztó csak arra jó, hogy az egybites tolvajt elriassza. Akik nagyban utaznak, még mielőtt megszólalna, bevágják egy hangszigetelt furgonba. Onnantól annak már reszeltek. Ha pedig azt hiszi, zéró riasztó, felelőtlen gazdi motorját kaparintotta meg, nem fog feltétlenül annyira bujkálni vele. De ez csak spekuláció! Ha el akarják vinni, úgyis elviszik, még ha 10 köbméter betonba öntöd is!
[ Szerkesztve ]
Gyerekek! Az a lényeg, hogy van pénz lóvéra! © Jakab Zoltán
-
félisten
válasz Grillo #25200 üzenetére
Ez nálunk nincs, ebben biztos vagyok! Teljesen! Ha felmerülne a kenőpénz lebuktatnám a rendszert. Sok embert ismerek aki itt járt suliba és ilyenről szó sem volt.
Sőt szerintem más sulinál sincs. Abból gondolom, hogy a környék ide jár rutin órát tartani, meg KRESZ vizsgázni, ha valahol felmerült volna már hallottam volna. Az én vizsgám napján 8db B-s ment vizsgázni sorban onnan.[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Grillo #25202 üzenetére
Itt a vizsgabiztos akkor jön elő amikor a vizsga van. Végig a barakkban kuksolnak. Max a kocsiban lehetne elintézni, de ott az oktató. Én az utolsó percig nem tudtam ki vizsgáztat. Utána már nem is tudtam volna kettesbe maradni.
Elég szomorú ha ilyen megtörténik. Mondok valamit! Én még nem fizettem ki a nagymotort. Azt mondták ráér ha hazajött a nyaralásból a főnök. Szept közepén! Igen ez nekem szól, nem minden tanulónak. Ergo én alig fizettem eddig. Most is be tudnám fizetni mind, de nincs kinek. Itt az oktató nem talizik pénzzel, én végig a suli vezetőjével intéztem a pénzeket.[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Grillo #25214 üzenetére
Az egyik kisebb, a másik meg nagyobb.
Megbízható motorok hírében állnak, bár öregek, és a megkíméltebb darabokért messze többet szoktak kérni, mint amennyit érhetnek. Nézegettem én is őket hajdanán (125-öst), de nem hoztak lázba,,, ...a Yamaha SR-rel megegyezően kedvelt futármotorok voltak, így legtöbbjük már kétszer-háromszor megkerülte a Földet...
(#25215) SymbianOS: Átíratás összes költsége:
- eredetiségvizsgálat, vagyonszerzési illeték, új törzskönyv, új forgalmi engedély, azonnali biztosításkötés (anélkül nem is írják a nevedre)[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
DigitXT
félisten
válasz Grillo #25214 üzenetére
Kollégámnak van egy ilyen 250-es. Esetleg megkérdezzem róla? Bár az,
hogy "milyen" túl általános kérdés lesz szerintem. Mit szeretnél tudni? -
őstag
válasz Grillo #25214 üzenetére
Én a 250esen tanultam a szakmát
KB 140KG vagyok menetkészen... Hát nem egy sportmotor, szépen ment j könnyű volt megtanulni rajta rutint. olyan 50 kifejezetten jól gyorsul. Szóval pizzafutárkergetőnek tökéletes“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
DigitXT
félisten
válasz Grillo #25223 üzenetére
Megbízhatóság, karbantartási igény, fogyasztás érdekelne elsősorban.
Rákérdeztem, íme az adatok. Nem a típusról, hanem az ők konkrét motorjáról:
ha ezek után kifogsz vmi nagyon lelakottat, azért felelősséget nem vállalok...Megbízhatóság: 100% (20e km alatt, akku és láncszett, olajcsere.)
Karbantartási igény: nincs (6e km-ént olajcsere, láncszett meg kb. 15e km-nél)
Fogyasztás: 4 l városban, olajat nem eszik egy grammot sem.csongi: aham, hát az nem kicsi... A talin lehet cserélni is?
(Nemrég mentem pár percet AndrewTdi Nexusával, az egy állat gép,
ő meg tolta mögöttem a Majámmal. Aztán kölcsönösen megírtuk
a robis topikba a "tapasztalatokat" a motorokról. Más világ a kettő.)[ Szerkesztve ]
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz Grillo #25223 üzenetére
Üdv
Nekem egy 96-os TU 250-esem van, és meg vagyok vele elégedve. Túrázásra használom, 80-90-es utazó tempót jól bírja, fogyasztása 2,6 - 3 liter között változik. Nem szeretem pörgetni, 100 felett már eléggé vibrál az egész motor. 1 személynek tökéletes, utast nem gyakran viszek, nem kínzom az embereket a pici hátsó nyergen. Nem túl költséges a fenntartása ha a kopó alkatrészekről van szó, csak féktárcsát ne kelljen venni hozzá. A tavalyi szezont konkrétan ez miatt ki kellett hagynom, mert csak nyár végére tudtam csináltatni hozzá és az sem lett tökéletes. Óra szerint 65.000 km lehet benne, de ugye ez elég változó hogy ki mennyit tekeri vissza 2006 óta van nálam, ezalatt kb 40.000 km-t tettem meg vele. Cseréltem egyszer önindító relét, és generátort kellett egyszer javítani mert leégett. Ezen kívül csak kopóalkatrészeket kellett vásárolnom.
[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
-
fagylalt
senior tag
válasz Grillo #25939 üzenetére
80-90-et csak megy tartósan egy jó állapotú 125-ös.
Nem autópályán használnám az biztos. (Bevallom) Nem akarok autópályáért fizetni, inkább kiélvezem a motorozás élményeit és kisebb, "motoros" utakon megyek (ismerek ilyen jellegűt).
Előzgetni nem akarok. Mint írtam nem azért venném meg több százezerért, hogy aztán széthajtsam.
Csak annyit elvárok tőle, hogy ne legyen meg az, hogy gondolkodni kelljen (természetesen mindig mérlegelni, kell, de érted mire célzok) egy előzésen vagy sem.(#25938) Buster17:
17
(#25940) Integra:
Majd ledudálom őket.
(#25941) bogyo112:
Sportmotorokból ezek szerint semmit se ajánlanál (kivéve CBR, bár szerintem az inkább túra stílusú).
(#25942) csongi:
Az még messze van. A2 nem biztos, hogy lesz időm egyetem mellett. Az A biztosabb célpont.
Szabad linkelni? Pl. ezt az Apriliát néztem.
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Grillo #26641 üzenetére
Nem találok róla semmi infót sem: ez pinlockos lehet, vagy lehet bele utólag venni?
A Kappával nagyon szenvedek az állandó párásodás miatt. Az nem pinlock-előkészített, sajnos...
Jó lesz szobadísznek legfeljebb: Halloween-tök modern formában!szerk: amúgy köteles ideadni ennyiért az eladó?
Ha nem lesz jó (valószínűleg nagy), akkor valakivel megpróbálom elcserélni valami hasznos dologra legfeljebb...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
mocsanisi
senior tag
válasz Grillo #26938 üzenetére
Nekem sincs rajta kb. semmi minta, de 1000x jobban tapad mint az ez előtt fent lévő, még bőven mintás heidenau nemtudommilyen gumival. (most pilot power van fent, esőbe mondjuk nagyon csúszkál, de még hidegen is viszonylag vállalható tapadása van)
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
-Mosquito-
őstag
válasz Grillo #28971 üzenetére
Vannak ilyenek akik egyszerűen agyfaxt kapnak ha te megelőzöd,gyorsabban jutsz el A-ból B-be. De lehet a motoros közlekedett úgy,ahogy nem kellett volna. Nem tudni a pontos okot,sztorit mi/miért történt,így ez találgatás marad.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Integra
titán
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Grillo #29707 üzenetére
Ezért nagyon jó az olyan gép ahol a térdeid az idom mögött vannak. No menetszél. Legalábbis jóval kevesebb. A vfr- en nekem nagyon jól véd, de az 1400gtr ott szinte 0-a.
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
zsolt19900
őstag
válasz Grillo #30074 üzenetére
"jó oldalon" ezzel a kijelentéssel sok-sok britet magadra haragítanál
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
csongi
veterán
válasz Grillo #30264 üzenetére
Azota valtoztak a penz ertekek aranyai 100Ft- 1lira
Az kaja es egyeb arak olcsok ruhazat olcso es minosegi a muszaki cikk es auto draga, nem kicsit. Na meg a benzin is 500 Ft felett van. A baratom is szeret turazni, sok az ingyenes strand es hegyes videk, szoval lehet gyalogolni.4500Ft/fo hajout. 8-10 fos fahajokon 8 oras hajout 3-4 strandnalmegall vqgy nyugisabb helyeken ahova a partrol nem jutsz le es kajat is adnak ebbe a penzbe Szoval most a motor felkeszitesehez kertem be par ajanlatot es csere helyett inkabb marad.Es megprobalom osszehozni ezt a turat. -
félisten
válasz Grillo #30427 üzenetére
Nem akkor repedt el. Már így vetem. Semmi köze a balesethez.
Az oldaltámasz miatt gyengült el 10 év alatt.
Még a szemlés tag sem hitte el, hogy azt az óriási kárt ez a motor okozta, annyira "hibátlan". Mondtam neki (mert később fel is hívott), hogy higgye el és nem a másik felet kell megvádolni, hogy kijavíttatott olyat ami nem akkor keletkezett. A magasságok semmi sem stimmelt. Naná, mert a motor döntve más magasságokat mutat. A kormány be sem hajlott, hogy bántsa azt a vasat csak ráesett. a kormánysúlyra.[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Grillo #30437 üzenetére
Miért tenné? Nem érem ez milyen hatással van ez a motorozásra. Aki koppig kifordítva kanyarodik az elesik olyan éles a szög. Csak kitámasztáskor kap terhet ez a vas.
zsolt19900! Baszki a kormányhiba tudod mennyibe fáj majd nekem? Több havi benzinpénzbe. Jó csak vicc volt (de az összeg nem).
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Grillo #31586 üzenetére
Tudod az a baj, hogy mindennek két oldala van.
Mikor én csináltam az egészségügyi képzést akkor inkább a ne nyúljunk senkihez csak a közvetlen életveszélyt hárítsuk el.Tanmese volt:
Megállsz és látod, hogy valaki ül a kocsiban és folyik valami / benzines alkoholos szag / a kocsiból. Eszméletlen, nincs magánál. Odarohansz és akkor elgondolkodsz ha csorog valami a kocsiból vajon életveszélyben van-e az illető. Ha igen akkor tökmindegy hány helyen tört el a gerince kiszeded, hogy ugyan nyomorékká teszed de élni fog. Csak aztán megjön a mentő elviszi a gyereket és nem robbant fel a kocsi. A gyerek bennhagyta a téli ablaklemosót az törött el. Szegény deréktól lefelé lebénul és jön a per, hogy te tetted tönkre az életét. Ki fogják rúgni a munkahelyéről, mindenki sajnálni fogja, össze fog törni. Ez mondjuk talán pont a legrosszabb eset amibe beleszaladhatsz...Persze ott is előjött, hogy hívom a mentőt azt semmihez ne nyúlj ha közben meghal majd azt mondod úgy találtad....
DE akkor fordítsuk meg a kérdést. Egy jó-barátoddal vagy hozzátartozóval, pároddal történik valami. Ott fogsz állni és nyugtatod magad, hogy nem tanultál róla ? nem leszel felelős érte... hát....
“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
DigitXT
félisten
válasz Grillo #33386 üzenetére
Pesten "elég"? Szerintem épp annyira kevés, ami már balesetveszélyes:
most mondjam azt, hogy amikor láttam a tükörben a Tacton huszi.gyb-t,
aki nyélen küldte, az autós meg a seggében, de előzni nem tudott, háát:
én éreztem magam szarul, hogy mi lesz itt?!? Érted. Zavarja, mert kicsi.
Zavarja, mert vége van 60-nál, és bár 60-as tábla van, ő csak tolna 70-et.
Esetleg zavarja, mert 2T: ilyen is van, én sem bírom a füstjét. Előzne!
De annyira már nem tökös, hogy felugorjon 80-ra, és otthagyja. Mindezt
az alsó rakparton. Iszonyú élmény volt: nekem! Én ellépek a lámpától (a
kis motor is képes erre, hellyel-közzel), majd felveszek egy egészséges
tempót, aminél csak az akar előzni, aki nagyon nyomja (azt hagyom is).
Na erre pont nem elég az 50-es gép: ~3 LE keréken? (Miről beszélünk?)
Te is csinálod a B125-öt, mert azzal már pont lehet haladni is... Ennyi...Aztán az, hogy kell-e ide több, megint relatív: nem "kell"! Ártani nem árt.
(Max. ha "agyatlanul" tolod végig nyélgázon, akkor lephet meg, hogy ez
már bőven nem ugyanaz a tempó, mint amit kisebb gépen megszoktál.)Heteken keresztül cserélgettem a kötést, fasza volt.
Brrr. És nyáron szoktam gondolkodni, hogy felvegyem-e a térdvédőt:
azt hiszem az ilyen után nem gondolkodnék. Mondjuk azt is szoktam
mondani, hogy nem kell elesni: ha "saját hibás" volt, abból tanulni kell.
Amúgy meg az is igaz, hogy egy esetleges "elütésben" lehetsz vétlen. -
gyáliSanyi
őstag
válasz Grillo #33664 üzenetére
Gratula, persze ha már ott van az ember mindent jobban érez.
Van ez a B kategóriás kedvezmény, hogy B125-öt =A1 lehetne kedvezményesen tenni, de mivel nem sok a különbség egy A2-höz képest, így utóbbin gondolkodnék és ott még oktatás is van nem 5 óra az egész. De még csak gondolkodom rajta, illetve ráérne. Addig feltérképezem a lehetőségeket.Van egy kis robogóm, de azokkal a kis kerekekkel elég veszélyes menni. Szeretem, mert gyorsabb és kényelmesebb vele mozogni, mint kocsival, ha éppen egy kis alkatrészért kell csak elmenni nem messzire.
De már kinőttem helyette jó lenne egy nagyobb, meg nagyobb kerékátmérő sem ártana. Ezt a 125ccm-es robogóknál már megtalálni. Ha esetleg jó árban 150 vagy 180ccm-be lenne esetleg 250, akkor azt már az A2 is lefedi. Lehetne venni 50-es papírokkal is, de nem szeretnék ezen csalni, jobb a békesség.
Korlátlan kategóriát valahogy elvből nem szeretnék tenni, meg ekkora motort már nagynak tartok.Live poor, die ritch.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Grillo #33701 üzenetére
Ki sem mozdultam Kalocsáról, csak a Totalbike motoros fórumán dicsekedett az egyik srác, hogy a felesége ma volt először rutinon. A motor típusa is stimmelt. Képet is linkelt a hölgyről! Azt nem írta, hogy bármi is sz*rul ment volna neki...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
.mf
veterán
válasz Grillo #33941 üzenetére
Ádám vagy Sanyi? Mindkettő jó arc amúgy. Már kétszer beugrottam volna üdvözölni őket, de egyik alkalommal sem voltak ott (épp más iskolák voltak).
Az útvonalakat a biztosok is diktálhatják, megváltoztathatják. Nálunk legalábbis anno még ez volt, egy ideig az egyik begyakorolt útvonalon mentünk, utána teljesen másfelé. Ha tudod, akkor járd be a környéket, alaposan nézd meg a táblákat, gondold végig a helyzeteket. Elsőre én is megbuktam egy olyanon, hogy a biztos ismeretlen helyre küldött, zöldsávval elválasztott egy-egyirányú kisutcán az irányok közötti átjárón kellett megfordulni, ahol én besoroltam balra, pedig az a rész kétirányú...
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
fattyu
veterán
válasz Grillo #34172 üzenetére
Nekem is cylinderes. Ha nem szódásüvegtalp akkor tudja. Én is ezt hordom. Imádom
2.25 cylinderig elmegy. azért az már sokaknak elég. Persze van akinek nem.
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
whYz
addikt
válasz Grillo #35355 üzenetére
En a mini roundaboutokat birom. A legalapvetobb kicsi keresztezodesbol is tudnak korforgalmat csinalni, egy tabla meg kozepre egy festekkor segitsegevel(ami sokszor mar reg lekopott). Ez neha mar az angoloknak is magas. Jonnek a keresztezodesbe ahol alapvetoen balkez szabaly lenne, de a korforgalom megforditja, igy teljesen megzavarodnak, leblokkolnak. Ilyenkor szoktam anyazni meg mutogatni, hogy menjen mar mert neki van elsobbsege, de nem erti.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok