-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ferdzsoo
addikt
Ez a leírás a gumidról,- gondoltam nem lehet már roszabb, de amikor írtad a csavart...
Most jött el a pillanat hogy használom a prémium funkciót."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
#79335424
törölt tag
válasz polimorf #63500 üzenetére
Már én is nézegettem a lehetőségeket, de sajnos, elég reménytelen. Ha lebontod a burkolatot, akkor totál gáz az egész. Még a lábtartót is zűrös lenne a helyére rakni, a nyakdöntésről nem is beszélve. Túl nagy meló, nem éri meg. Esetleg egy lowrider stílusú átépítést ki lehetne hozni belőle, de az sem lenne olcsó mutatvány.
-
polimorf
tag
válasz #79335424 #63502 üzenetére
Azért annyira nem akarom átalakitani ,csak pár aróságot szeretnék magamra szabni. Alapvetően nekem tetszik igy ahogy van. Navigáció, lábpihentető ilyen apróságokra gondoltan csak
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
#79335424
törölt tag
válasz polimorf #63503 üzenetére
Egyértelmű. Csak vicceltem. De, láttam már próbálkozásokat, mert az a blokk alapvetően egy szép, letisztult konstrukció és motorkerékpár viszonylatban a futásteljesítménye örök élet +1 nap. Arról nem is szólva, hogy minél nagyobb a kihívás, annál édesebb a munka gyümölcse. A Honda cégtől sem áll távol ez a hozzáállás. Ki merne hozzányúlni egy Goldwing -hez? Persze, ki lehet írni rá pályázatot, amire majd érkeznek futurisztikusabbnál futurisztikusabb tanulmánytervek, de nincs olyan hibbant gyártó, amelyik egy ilyen UFO -t sorozatgyártásba tenne. Kivéve talán a Honda, mert az képes rá. Ez lett a Honda Valkyrie Rune.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Lipton #63508 üzenetére
Náluk voltam, ők javították. Szépen merőlegesen állt bele egy kisebb csavar, ráadásul tök középen, szóval korrektül tudták javítani. Tudom, ezzel a gumival már nem érdemes végsebességet próbálgatnom, de nekem élhető a max 130-as tartós tempó, amit elvileg bír. Tényleg szépen megcsinálták, nem félek tőle, hogy normális tempó mellett széthullana. Azóta megtettem 2000km-t, nem volt gond.
Igen, jelenleg sajnos elég szűkösek az anyagi forrásaim, de bízom benne, hogy ez idővel változni fog, és akkor nem lesz gond se egy jó gumit venni a motorra, se egy jobb futóművet. De addig nagyon meg kell nézzem, mire adok ki tízezreket.
Fékbetét pedig van, azért nem ugyanaz, ha meg van kissé égve és nem fog tökéletesen, mintha vason mennék vele... Utóbbi nagyon gáz, de az égett betét fog is, megszorulni sem fog, a féknyerget se teszi tönkre és a tárcsát sem. De mint írtam, a következő (1800km múlva 12000-es szervíz) szépen ki lesz cserélve az is.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #79335424 #63506 üzenetére
Egy olyan gyarto, aki kituzte celul, h a 2T k ellen egy 4T vel fog versenyezni, es mivel a szabalyok nem engedtek meg, h 8 hengeres motort epitsen, igy ki kellett hasznalnia ezt a kiskaput, de meg igy is sikertelenek voltak a konstrukcioval.
Egyik reszrol hatalmas ontokonszuras, de ha marketinges lennek, termeszetesen legendakban emlitenem, es mivel kuriozum, es regen volt, ezert kulonleges dolog.
A honda nagyon jo motorokat gyart. De nem erdemes mitoszokban gondolkodni, mert azok csak mitoszok.
Azok is csak fogaskerekek, olaj, benzin.
Ha utod, az is elkopik. Ha nem, es vigyazol ra, sokaig elmegy.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
fattyu
veterán
válasz Something_ #63512 üzenetére
na de milyen 12000km? A kreszt maximálisan betartva.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
HSM
félisten
válasz Something_ #63512 üzenetére
Nem az számít, hány km... Le lehet vezetni millió km-t katasztrófális technikával is.
(#63513) fattyu: Mond az neked valamit, hogy értő olvasás? Nem ártana megismerkedned vele.
[ Szerkesztve ]
-
ujskodas
tag
Akkor a 2008-as, az nem 2008-as, csak akkor, ha 2008-as.
Utoljára, legalább fél éve írtam ide, jobbára csak olvasom a hozzászólásokat.
Komolyan: be kell rajtad szarni! Te mindent amit írsz komolyan gondolsz?
Egyszer azért megnéznélek motoron. Ha jössz mifelénk ( itt van úgyis az "Anyukám mondta" étterem, erről vagyunk híresek ) légyszi szólj, hogy mindenképpen találkozzunk!Cső.
Az ostoba hitelt ad a szóbeszédnek.
-
Teasüti
nagyúr
válasz yodamastah #63517 üzenetére
"Megmondó emberre motorozta magát."
Ezt lopom.
Amúgy ha csak hétvégi kikapcsolódás, akkor érthető ez a kevés távolság.
Én 4 hónap után értem el az első előírt olajcserét, de ehhez még boltba is motorral mentem. -
maszekember
aktív tag
Üdv Urak!
2002-es Suzuki XF 650-re keresek bukógombát. Ismertek valakit, aki foglalkozik ilyesmivel (csináltatni kell jó eséllyel, tegnap egész nap kerestem de nem találtam) ?
Előre is köszönöm,
" The only time a lawyer can cry, is when it's all over..." -Prosecutor Godot
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Teasüti #63518 üzenetére
Nekem abszulúte csak hétvégi kikapcsolódás a motorozás, de még a kis 125-ös Csótánnyal is stabilan összejött az évi 8 ezer km. Erről ennyit. Most vagy motorozunk (is), vagy csak dumálunk róla itt a fórumban...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Teasüti
nagyúr
Ha már motorozni kell.
Jól sejtem, hogy a karbi szinkronnál a gyengébb hengernek kéne több gázt adni, míg az erősebbnek kevesebbet? Gondolom a vákuum meg nyitott pillangónál erősebb, vagy épp ellenkezőleg?
Vagyis a kontárok kedvéért: a gyengébb hengernél pl. nagyobbnak vagy kisebbnek kell lennie a vákuumnak?
A leírás csak annyit mond, hogy ki kell egyenlíteni, nem tér ki szar hengerekre.
Illetve ha már nyomásmérő: a vákuum eltolása egymástól arányaiban megegyezik a hengerek kompresszió különbségével? Tehát ha a szar henger gyengébb 20%-kal, akkor 20%-kal állítom el a vákuumot?[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
-
StoneBridge
senior tag
válasz AndrewTdi #63463 üzenetére
En voltam tegnap citan, par haverral.
Erdekes szituk voltak.... latszott, hogy sokan ezen a hetvegen vettek elo a gepet: allo helyzetbol eldoles masik motorra, taxi-vs motor baleset astorianal (pont nem volt ott biztositas), sorban normalisan haladni meg sokan nem tudtak, ezzel masokat veszelyeztetve. Nem ilyen szokott lenni ez a gurulas.Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
#79335424
törölt tag
válasz Topiccsendőr #63511 üzenetére
Egy kuriózum akkor is kuriózum. Hat évig volt "különleges" Hondám, amilyenből valószínűleg nem jön szembe velem egy másik és nagyon élveztem, hogy teljesen más volt menni vele, mint egy átlag négyhengeressel. Én értékelem az ilyen különlegességeket. Még akkor is, ha 7 liter alatt akkor fogyasztott, ha toltam, tempózva meg egy Budapest Miskolc távra kevés volt a 22 literes tank.
[ Szerkesztve ]
-
polimorf
tag
-
BoB
veterán
válasz StoneBridge #63524 üzenetére
Jó az a kis fejidom, illeszkedik az MT-07 vonalaihoz. A kiegészítő szín lila vagy kék?
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #63521 üzenetére
A karbiszinkron csak a fojtoszelepallas 1/4 allasaig szol barmibe bele. Be lehet allitani, h jarjon valamennyire, a szarabb hengernek szerintem tobb benzint es nyitottabb fojtoszelepallast kene adni, jozan parasztibol, h ne legyen a szar kompresszio miatt kisebb a bumm benne a tobbihez kepest. Valszeg alapjarati keverekcsavarral is az alapjarati rendszert allitani kellene hozza, talan jarna mind a negy henger.
De. Ismetlem, nem biztos h kopott a gyuru, vagy a hengerfal. Lehet hogy szelepgondja van, amit ha beallitanak jo lesz a kompresszio, es mindenki orul.
Szoval rossz iranybol kozelited meg a dolgot. (mondhatnam, h ugyanilyen antipatikus a hozzaallasa azoknak a tulajoknak, akiknek a kezet tornem, de nem akarlak megserteni) szoval nem ertem, az elobb emlitetted, h nem gond uj motort venni anyagilag. Nem ertem miert szopatod magad, es miert nem koltesz erre a motorra, legalabb annyit, h megnezzek, mi a baj forrasa.
Olyan szinten kockazatos, h bebukod a szerviz dijat, de ha meg nincs penzed a motort uzemeltetni (bocs, ha nyers vagyok) akkor miert motorozol vele?
Ezeket csak azert mondom, mert egy kicsit tele a tokom ezzel a mindegy, csinald meg ugy hogy menjen hozzaallassal, amiben nagyonsokszor volt reszem.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-Mosquito-
őstag
válasz maszekember #63519 üzenetére
Szia,
Bukógombát szerintem nem,inkább bukócsövet* fogsz rá találni. Ilyen motoron talán hasznosabb is mert jóval nagyobb felületet véd/het meg. Itt kéne nézelődni/kérdezni. [link] ,[link] ,hopp találtam búkőcső készítő is. [link]Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #79335424 #63525 üzenetére
Igen, ezt teljes mertekben megertem. Sot, ebbol kiindulva szamomra bogyo bmw-s te pedig egy kikopott ducatis vagy
Viszont. Ilyen kulonlegessegek minden motorgyartonal vannak. Suzuki turbo, wankel motor a nortonnal, vagy a suzuki re5, vagy sorolhatnam meg.
Ez nem csak egy gyarto tudja. Ez a megbizhatosagi kerdes... Errol egy 20 ezer karakteres szociologiai tanulmanyt tudnek irni.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
#79335424
törölt tag
válasz Topiccsendőr #63530 üzenetére
Nekem pont elég volt megbízhatósági tanulmánynak az a 70 ezer Km, amit a CBX1000 -rel mentem.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #63530 üzenetére
Igen, tipikus BMW-s (iPhone-os) alkat vagyok!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
BoB
veterán
Szoktatok használni valamit a plexire eső esetén hogy a vízcseppek leperegjenek?
Valami hidrofób spré kellene. Mint az ultra ever dry, csak az egyrészt drága, másrészt nem átlátszó hanem fehér.
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #63536 üzenetére
Szerinted én, rozoga, beteges öregemberként egy 3 mázsás, "2méter" magas (tehát egy sámli is kell hozzá, hogy felszálljak rá) GS ADV-re vágyom, kanyar-ABS-szel? Akkor többet tudsz rólam, mint én magam....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
HSM
félisten
válasz ujskodas #63515 üzenetére
De 2008-as. Csak azt próbáltam érzékeltetni, hogy nem teljesen mindegy, mikor lett forgalomba helyezve.
(#63517) yodamastah: Én nem gondolom magam megmondóembernek. Véleményem van bizonyos dolgokról, ez tény. Ahogy másoknak is, erről szól a fórum, hogy beszélgetünk, megvitatunk témákat, ennyi.
(#63518) Teasüti: Pont fordítva... Leginkább a hétvégi túrák, amik pénz/idő hiányában sajnos elmaradtak, helyette inkább a napi közlekedés megoldására volt használva a motor, napi 15-30km közötti távokra, heti átlag 4-5 alkalommal. Ebből nagyjából ki is jön a km-állás.
A hétvégi túrák nagyon jók km-t gyűjteni, pl. amikor itteni fórumtársakkal meglátogattuk a Tátrát, egy nap alatt belemászott bő 600km.(#63520) bogyo112: 40 hétvége, alkalmanként átlag 200km, neked is kiadja a matek a 8000km-t. Pedig többszö ülök rá, és látod, mégis kevesebbre jövök a ki a végén km-ben.
(#63524) StoneBridge: Én pont ezért nem járok egy ideje... Még régebben a robesszal elmentem párszor, de volt pár necces szitu, úgyhogy a nagyvassal még nem voltam, és nem is tervezem, nem hiányzik, hogy lezúzzon valami kétbalkezes.
Pedig amúgy jó móka lenne.... -
maszekember
aktív tag
válasz -Mosquito- #63529 üzenetére
Köszönöm.
Lehet bukócső lesz akkor, azért gondoltam bukógombára először mert félek az előbbi gátolni fog a sorok közötti haladásban (autókba beleér esetleg). Ez alaptalan félelem ezek szerint?" The only time a lawyer can cry, is when it's all over..." -Prosecutor Godot
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #63528 üzenetére
Mert értéktelen ez a motor és csak egy pénznyelő ebben az állapotában. 500£ volt, ezért nem vettem rá 2-300£-ért kipufogódobot és ezért nem vinném el szervizbe 46£+adóért óránként. Előbbi a rossz befektetés, utóbbi meg szimplán túl drága.
Teljesen jogos a felvetés, csak az érem másik oldala, hogy alapvetően egy budget igáslóról van szó, amire költhetnék amennyit akarok, sose lesz már új. Közel 30 éves, két egyforma csavar nincs rajta...Jah amúgy mikor megvettem azt mondtam ez aprópénz motorra, ha még párszáz fontból helyre lehet hozni (kapott szervizt, át lett nézetve, stb.), akkor már megérte. Eredetileg egy évre vettem munkába járni, idén ígyis úgyis jön az új motor. Ez már megszolgált. Sajnálom, hogy idő előtt tönkremegy, megszerettem. De csak magamat hibáztathatom, hogy kontár szerelő ismerős kezébe adtam, aki kipufogó cserét tanácsolt. Tavaly még nem tudtam azt se mi az a nyitott kipuf, nemhogy ez bántja a motort. A jó hír, hogy a szerelő se tájékoztatott. Mindegy, tanulópénz.
Meg lehetne csináltatni a motort, néztem ebayen 50£ egy hengerfej szelepekkel együtt.
De új dobot akkor se vennék rá értékének a feléért.
Amúgy mielőtt ítélkezel leszögezném, hogy időt és pénzt nem sajnálva mindent megkapott, amíg nem derült ki, hogy beteg.
Új féktárcsa, felújító készlet a fékhengerhez, új féknyereg. Kitisztít, felújít, stb. És ez csak a fék volt... Elektronikusan is sokat foglalkoztam vele, ledes minden rajta, kivéve a fényszórót (amibe a piac legjobb Philips H4-es izzóját vettem). Az összes szerszám megvan, az összes kellék megvan. Olyan aprólékosan, hogy még menetrögzítőt és nyomatékkulcsot is csak azért vettem, hogy a féktárcsát úgy tudjam felapplikálni, ahogy az a szervizkönyvben le van írva. Egy hűtővíz cseréhez megvettem a tisztítófolyadékot és a tömítő adalékot. Ilyen törődést ez a motor nem kapott az utóbbi 10 évben legalább. Szerinted a szarrágó kategóriát képviselem? Nagyon nem. Csak egyre több pénzt kérne, ami már szimplán nem éri meg.Akkor inkább lemondok róla és tiszta lappal jöhet a következő donor.
Így is nyertem rajta. Első fizuból erre telt, elvitt munkába és túráztam vele, meg van 3000m tapasztalatom.
[ Szerkesztve ]
-
BoB
veterán
válasz maszekember #63541 üzenetére
Annyira nem lógnak ki a bukócsövek.
Lipton: köszi, beszerzek egy ilyet.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Bogyó bá'
nagyúr
Nekem a motorozás csak kikapcsolódás, felhőtlen szórakozás, jelenleg más hobbim nincs is. Mindkét nyáron volt egy-egy 8-9 napos, egyenként 2200-2300 km-es erdélyi gurigám a kicsivel, meg nyáron, munkanap este meló után ha rám jön, akkor szívbaj nélkül gurulok 60-100 km-t a környékbeli falvakban. Debrecenben élő anyámat/öcséméket is többször meglátogattam a kis 125-össel, ez 2 nap alatt 580 km-t jelent alkalmanként. Szóval ne gondold, hogy ez olyan sok... Idén szeretnék legalább egy tízest összehozni, tervbe van véve több nagyobb, hosszabb külföldi túra is a hazaiakon kívül.
De számolj utána: amennyi pénzt te az első futóműved átépítésére szándékozol elkölteni (200-250 ezer forint?) abból egy takarékosabb motor 4 literes fogyasztásával. (800 liter benya, azaz 20 ezer kilométer. Húszezer, vaze!)[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
tboldi
nagyúr
Online KRESZ-tanfolyam:
"Esőben motorozni több szempontból is kellemetlen. Vizes lesz a motoros..." -
-
-Mosquito-
őstag
válasz maszekember #63541 üzenetére
Sorok közötti haladásban nem a bukócső/gomba fog akadályozni hanem a kormány/kézvédő/tükör ezek szélességének kombinációja. Na meg,hogy mennyire tökös valaki. Formától/felfogatástól függően kb oldalanként 5-7cm lesz "szélesebb" a gép bukócsővel. Kérdezz rá a fórumában,hátha akad.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
V.Stryker
nagyúr
Hogy lazítsam a feszkót, elujságolom, hogy tegnap megleptem magam egy Reiss Fast kesztyűvel. Eredeti szándék szerint később vettem volna csak, de felpróbáltam és mintha ráöntötték volna a kezemre. Szerelem volt első látásra. Főleg, hogy még megkaptam a már szokásosnak mondható szép kedvezményt... Ismét.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Nintendo Switch
- PlayStation 5
- Xbox Series X|S
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Xiaomi Mi 10T Pro - a házon belüli ellenfél
- iPhone topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Lunar Lander Beyond teszt
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest