-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-Mosquito-
őstag
válasz V.Stryker #61849 üzenetére
Nézzél meg egy Euromotor árat pl Nolan meg a Bázisnál, Rider13 mennyi. Ezért tettem utána. Sisakot keresünk most ugye?
Kérdés meg ez volt.
És Bp környékén melyik üzletet ajánlanátok ahol minél több sisakot fel tudnék próbálni?
Válasz, majd Előtte nézzél szét hol/mit kínálnak.[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
mm89
őstag
Én ezzel totál egyetértek! Az a pcx még jól is néz ki!
Bár nem vagyok nagy robogó-rajongó, de ilyen városi szaladgálósnak én valami használt 200as 4T robeszt vennék, 2-300e pénzért. Még ha nagyobb baja is van, akkor is megáll 500ból papírokkal. Az újra meg nagyon kell vigyázni, ami ugye városi közlekedésben nem mindig megy.ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
V.Stryker
nagyúr
válasz -Mosquito- #61851 üzenetére
Nem is az euromotort emeltem ki. Meg nem is kötözködni akartam, csak nem értettem, hogy a bazismotor vagy a ridert, miért tartod drágának. A fokt-ot meg nem.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
-
Ferdzsoo
addikt
válasz V.Stryker #61854 üzenetére
Szvsz. Nincs olyan sisak ami elég halk lenne ahhoz hogy ne kelljen füldugózni, ha meg már füldugózok akkor meg mindegy a sisak mennyire halk vagy hangos.
Én biztosan nem ez alapján vennék sisakot.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Ferdzsoo #61855 üzenetére
Persze, csak van úgy,hogy szaladgálsz a városba, zárt sisak fel - le , füldugó ki-be, nem életszerű. A Caberg Stunt meg 50 felett olyan zajos, hogy szó szerint megőrülsz.
Ahhoz képest a mostani, meg a régi R1-em főleg egy nyugalom szigete.
AndrewTdi: Figyelj. Nézz körül, hogy mik vannak, amik beleférnek és tetszenek, majd menj el és próbáld fel őket. Van olyan hely, hogy ha leteszed az árát, elviheted éles próbára is.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz V.Stryker #61857 üzenetére
Városba szerintem nem kell füldugó semmilyen körülmény között. Nálam a szélzaj ilyen 80-90 körül kezd megjelenni. Azalatt semmi.
Persze én most kizárólag zárt sisakról beszélek..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
fattyu
veterán
válasz Ferdzsoo #61859 üzenetére
Városba szerintem nem kell füldugó semmilyen körülmény között. Nálam a szélzaj ilyen 80-90 körül kezd megjelenni.
azt tudod hogy ennek a két halmaznak létezik metszete?
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
-Mosquito-
őstag
válasz V.Stryker #61853 üzenetére
Akkor most lemegyek pedagógusba.
Most mit keresünk? Sisakot.
Rider13, Bázismotorban drágább ugyan az a sisak mint az Euromotornál? Iiiigen.De ha Daytona csizmát keresnék a Foktban az olcsóbb sőt 10-20% akció is szokott lenni.
Tudod ahhoz képest, hogy a Rider, Bázismotor Louis termékeket is árulnak azt drágán is adják.
Mondok egy példát. Bázism. Vanucci cordura szett 145eft,Bécsi Louis 120eft. Én az utat 10eft-ból megjárom ha kelle.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
AndrewTdi
addikt
válasz Grillo #61858 üzenetére
Na ez igaz. De a mostanin gyári kipuff van és egyelőre gyári is marad mert így is tetszik a hangja.
V.Stryker: igen. valószínű az lesz, hogy rászánok 1-2 napot és járom az üzleteket.
az alapelképzelés az volt, hogy nyitható bukót keresek 80Kig max. aztán páran szöget ütöttek a fejemben, hogy lehet, hogy a könnyű bukókkal jobban járnék naked motoron, még akkoris ha zártak. Ami meg könnyű, azzal megint sok a kompromisszum. pl nincs bennük napszemcsi. oké, lehet nélküle élni, de az előző sisakban mindig használtam, nem vettem fel külön szemcsit. plussz sötétített plexit vinni meg nem akarnék, bár ki tudja, lehet ez lesz a megoldás.
tanácstalan és bizonytalan vagyok... vagy talán mégsem. de nem tudom....[ Szerkesztve ]
-
félisten
persuader! Valóban, akármit veszek ha rendbe akarom tenni akkor igen igen sok száz ezer el tud menni mire lánc,gumik stb rendbe kerülnek.
-
#79335424
törölt tag
válasz AndrewTdi #61845 üzenetére
Csak egy tipp. Beregelsz az Oszkárra, keresel egy bécsi, meg egy budapesti járatot, kimész a Louis -ba (Kagraner platz) és ott nagyon sok fajtát felpróbálhatsz. Meg, ha már ott vagy, akkor mást is olcsóbban megvehetsz, mint itthon. Esetleg érdemes túrát is szervezni rá. Nekem van egy kb. 15 éves kártyám, amire még a Louis -ban is vakarni szokták a fejüket, mert egy akcióban lett kiváltva és olyan kedvezményt tartalmaz, amilyet ma már nem nagyon adnak (ha jól emlékszem, akkor 20%).
-
-Mosquito-
őstag
válasz AndrewTdi #61862 üzenetére
".. tanácstalan és bizonytalan vagyok... vagy talán mégsem. de nem tudom...."
Mint egy fürdős.. Meg van még a sisakod? Nézzél ki pár zárt- nyitott sisakot. Jobb idő lesz szépen elgurulsz a bótba, megnéz felpróbál jó/nem jó. Sajnos ez min. 1 napos történet lesz,ha van olyan amit akarsz. Ezt Te saját magad fogod tudni eldönteni.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Something_
őstag
Áááááá, megjött az új hátizsákom. A 2014-ös Alpinestars Tech Aerom nem bírta a kiképzést, ezért visszautalták az árát és megrendeltem a 2015-ös verziót.
Ma meg is jött, balfék lehettem vagy nem tudom, nem nézhettem eléggé utána, de ez szarabb, mint a régebbi modell Ami azon jó volt, azt itt megváltoztatták.
A régin egy mozdulattal fel lehetett húzni az esővédő hálót és már vízálló is volt. Ennél az újnál pedig ki kell venni kompletten a hálót és 4 helyen (2 alul, 2 felül) kell egy műanyag szardarabot áthúzni egy aprót fülön Agyom eldobom.
A sisaktartót a régi modellnél 2 műanyag csattal kellett rögzíteni felül, itt az új modellnél szintén egy kis bzi műanyagot kell áthúzni egy kis fülön.Áááá.
Szerk.:
a régi modellt egy mozdulattal ki lehetett oldani a bal oldali vállrésznél, ennél már ez sincs :-([ Szerkesztve ]
-
canniball
nagyúr
válasz polimorf #61846 üzenetére
Ebből kiderül, hogy tini korodban nem headbangeltél eleget!
Komolyra fordítva: milyen sisakod van?AndrewTdi!
Vagy lemaradtam vagy kezd egyre rövidebb lenni a memóriám: lecserélted a robogót?
Ami a sisakot illeti: nekem nakedhez van felnyitható és zárt sisakom is. A nyitható a mechanika miatt szélesebb így könnyebben belekap a szél (vagy ha úgy tetszik a zárt keskenyebb, avagy áramvonalasabb); a zártat kényelmesebbnek érzem pedig az sem üvegszálas és nem is sokkal könnyebb (a gyári adatok szerint 50-100gr). "Mekkora fejed" van?fattyu!
Ne a saját tempódból indulj ki, az jóval az átlagmotorosé felett van.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
AndrewTdi
addikt
válasz -Mosquito- #61866 üzenetére
nem fürdős. csak próbálom kimaxolni a lehetőségekhez mérten a választást. A régi bukóm már sajna nincs meg (van egy nyitott bukóm, azzal elég metál lenne elindulni bárhova is)
#61869) canniball asszem L-es fejem van. 59-60 volt az Airohm. A nexust tavaly év elején eladtam anyagi dolgok miatt, de hálistennek tegnap óta ismét kecsketulajdonos vagyok.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz -Mosquito- #61861 üzenetére
Aha... kiszámoltam, kereken 350-es euróval számolják az árat.
Mentségemre szóljon, ami nekem kellett, az így is riderbe a legolcsóbb...
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
#16741888
törölt tag
Sziasztok,
4 eve nyuzom a K4 Gixxeremet, bar imadom de eljott a csere ideje. Baratnommel szeretnenk belevagni a 2-3-4 napos turakba es ehhez keresek valamilyen sporttura gepet.
Sajnos egyre inkabb kezdek elveszni 13 fajta tipusban gondolkodom.
Szempont lenne a ketten valo turazhatosag, az egyeduli fun faktor, es a viszonylag korrekt varosi hasznalat. Egy igazi mindenes kene 2-3 millio korul.
Mivel minden nap mast akarnek ezert gondoltam kikerem a Ti velemenyeteket is.
jeloltek, eleg szeles szortiment
Mt09 Tracert, FZ1 fejidomos, Suzi GSX1250FA, CBF1000, BMW1200S, vagy akar egy nagy enduro de ott felek a varosi hasznalattol.
Ilyesmi... szerintetek?
ugyanitt, total megkimelt 22k kmes tele extrazott patika Gixxi elado.
-
FIREBLADE78
addikt
Ha már bukó téma. Létezik olyan zárt bukó amiben van hely a hagyományos szemüveg szárának? Rider 13 oldalon láttam ilyen tulajdonságot,persze az adott bukónál ez nem volt elérhető. Kontak nálam nem játszik,nappal még elvagyok szemüveg nélkül de este már megérzem az 1 dioptriát
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Polemius
aktív tag
válasz #16741888 #61874 üzenetére
Nem jött még meg a kedve vezetni is a motort? Leteszi a jogsit, vesztek neki is egyet és máris kevesebb kompromisszumot kell kötni.
#61875 FIREBLADE78
Elég sok sisaknál gondoltak a szemüvegre/napszemüvegre. Érdemes komolyabb teszteket/review-ket nézegetni, vagy a gyártók oldalán, mert sok forgalmazónál siralmasan kevés infó van a termékekről. Szánalmas amikor gyakorlatilag 0 információval akarnak eladni bármit is (és nem csak motoros boltok).
-
Polemius
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #61878 üzenetére
Kontaktlencse miért nem jó? Nem bírja a szemed?
-
.mf
veterán
válasz AndrewTdi #61842 üzenetére
"Mennyire van értelme törekedni a minél kisebb súlyra?"
Ha versenyzel...
Amúgy 10% alatti különbségekről beszélünk a karbon esetében. 30-40k-s üvegszálas fölött a kényelmet, extra fícsöröket, kidolgozási minőséget és leginkább a nevet fizeted meg, védelemben már nem lesz egetrengető különbség.Polimorf: az elég fura, rajtam naphosszakat volt a bukó, motoroztam reggeltől éjszakáig, nyakamra viszont nem nagyon panaszkodtam. Más lesz ott szerintem. Esetleg a plexi a sisakra tereli a szelet? Kamera a fejtetőn, vagy valami más, ami elrontja az aerodinamikát?
Vagy, ahogy tanult kollégám is mondja, keveset headbangelsz, menj koncertre gyúrniFireblade: elég sok sisakon hagynak helyet a szemüveg szárának, de ez még csak az egyenlet egyik oldala. Én pont a motorozás és sisakok miatt választottam titán-kereteset. Az acél előtte elhajlott többször is sisakban betételkor, kivételkor, vagy mozgástól, és volt, hogy útszéli visszahajlítgatás után kicsit furán láttam (mindkettő elég vastagon cilinderes). Csak sajnos az ilyen nem olcsó mulatság.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz runner 125 #61885 üzenetére
Január, február, itt a nyár!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Bogyó bá' #61886 üzenetére
Én elvileg már holnap előveszem így két hét állás után. Bár a főnököm valamiért rohadtul makacskodik,hogy menjek velük kocsival. Amihez túl sok kedvem nincs... inkább saját ktg-en motor.
A bluetooth headsettel kapcsolatban megvilágosodtam, hogy idén még tuti nem tudunk menni nagy túrákra a párommal, még talán teljes naposra sem a gyerekek miatt, így bluetooth-os headset felesleges kiadás lenne.
Viszont nekem fontos lenne a telefonálás, illetve a zene hallgatás... ezért úgy döntöttem kemény 1500 forintot ebbe beleinvesztálok.Illetve egy ilyen kínai, occó, esővédőt csizmára is berendelek, bár félek,hogy pár váltás után elszakad. De ennyit tesztnek is megér.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
KoVee84
senior tag
válasz AndrewTdi #61872 üzenetére
legszebb színösszeállítás, bár azt az utángyártott hasidomot én személy szerint nagyon nem lájkolom... A kicsi gyári kétoldali szvsz sokkal szebb! De a motor nagyon pöpec, ha eladtam a ninját én is vissza szeretnék valamikor ülni egy 2011-12-es Z 1000-re
[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz AndrewTdi #61870 üzenetére
Tudom, hogy nem egyszerű kiválasztani a megfelelőt. Kölcsön bukó estleg arra a napra míg elmész megvenni a sajátot? Mondjuk ezzel a motorral így talán még egy dobozt sem tudsz elhozni. Ez autós story lesz. Grat itt is!
PumPi:
Jó lenne szűkíteni a kört mert ez igy elég tág. Új AT-n ültem, pöpec gép. Alap 4.1M ez az rajta inkább 4.8-5M.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
AndrewTdi
addikt
válasz -Mosquito- #61890 üzenetére
Köszönöm. jaja, doboz necc, mindenképpen autóval megyek majd bukóért. de kaptam hozzá ajiba egy eredeti kawa tanktáskát, bár abba se fér el a doboz.
A héten megcsináltatom rajta a 12ezres szervízt meg átiratom és menetkész lesz.
Kellemeset csalódtam a kötelezőben is. 1 évre 13K, és még csak B1 be voltam tavaly. -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz V.Stryker #61888 üzenetére
Én meg nem tudom, mit csináljak headset ügyében: nekem csak a navihoz (esetleg telefonáláshoz) kellene, valamilyen BT-s. A madzagost tuti ez első alkalommal elszakítanám. Utassal nem megyek, sőt csoportban is alig, így az intercom funkció számomra fölösleges. Ha lesz pénzem, lehet benevezek majd a Lidl-esre (persze ha az idén lesz egyáltalán).
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #61893 üzenetére
Végülis nem: pénzem sem maradt rá (akkortájt vettem a markolatfűtést, amit viszont nem bántam meg), valamint a közel egy évet töltetlenül (?) állt akkuja miatt sem mertem belevágni. Mondjuk most a cordura ruha ismét kigenézott alólam rendesen...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
FIREBLADE78
addikt
X-lite 702 gt jó bukósisaknak mondható? Látom,hogy karbon kevlár,van benne szemüvegnek hely, habár erre kíváncsi vagyok
Ár 102kMacbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Something_
őstag
Látom bukósisak a téma. Ha kifogytam az XR1100-asomat, akkor lehet még csalni valahogy nagyobb arcpárnával vagy mindenképpen beszívtam és csere?
-
.mf
veterán
Találtam egy olyan motort, amit keresek, de külföldi papíros... Meg van pár egyéb fura dolog is, pl. 98-as létére "csak 18k km" (persze, én meg a Télapó), és bár 98-asnak mondja, látom, hogy a 95-97-es modellév, nem a 98-as újabb futóműve... szóval azt számolgatom, hogy érdemes-e egyáltalán elmenni megnézni, vagy csípőből ejthetem.
Külföldi papíros vs lejárt papíros vs érvényes ha jól értem így nézne ki?
A motor 1998-as (elvileg), 349 ccm-es, ahol a számításhoz ezek az adatok kellettek1. Adás-vételi (mind)
2. Adás-vételi hiteles fordítása (k, ~6500)
3. Származás ellenőrzés (k, 10900)
4. Forgalomba helyezéshez külföldi és/vagy lejárt papíros esetén
4/a.) k: Honosítás, ha a külföldi papírok még érvényesek: 8000
4/b.) k: Egyedi forgalomba helyezés, ha már nem: 22800 + 4360 műszaki
4/c.) l: műszaki 4360
5. Regadó (k, tfh 16 év és 349 ccm: ~15000)
6. Eredetiség-vizsga (mind, <500ccm 15500)
7. Átírás: vagyonszerzés, forgalmi, törzsköny - mind, 18 év, 349 ccm: 18600
8. Rendszám + matrica: k, ~6k
9. Biztosítás (mind, változó)Tehát a költségek:
érvényes papíros: 34100 + bizt
lejárt papíros: 38460 + bizt
külföldi érvényes papíros: 80500 + bizt
külföldi lejárt papíros: 99660 + biztKihagytam valamit?
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Házimozi haladó szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- Honda topik
- No Voice in the Galaxy
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- További aktív témák...