-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
Külföldi okmányos motornál mit takarnak az okmányok? Mit jelent ez mit tartozik bele? Illetve mi van a vizsgával? Kint van rá az itt jó, vagy automata elveszti ha behozzák és azt is kell neki adni?
Aztán meg milyen a lejárt külföldi okmány? -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Kolondrum #61701 üzenetére
A kinti forgalmi, a kétnyelvű adásvételi, a kinti forgalomból kivonást igazoló papír.
Ha legalább fél év érvényes műszaki van még rajta, akkor itthon nem kell műszakiztatni, azt simán beírják. Ha nincs legalább ennyi (vagy pláne ha lejárt) akkor viszont jó drága, hatósági műszaki szemle következik.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
félisten
válasz Something_ #61702 üzenetére
Nekem az jön le h macera az egész, de főleg, hogy lábon nem mozgatható vásárláskor. Köszi! Neked is bogyo!
-
-Mosquito-
őstag
válasz Bogyó bá' #61699 üzenetére
Abba kerülő cuccokat egyből zacskózva tenném be. Nem esik az eső de nedves aszfalt szépen össze tudja fröcskölni a táskát és a benne lévő dolgokat.
runner:
Északa álmodozz.. Használt dobozból nem fogsz olyat kifogni, hogy felpattintod oszt jó van. Vagy a színe, állapota nem lesz jó. Minimálisan sérült dobozt nyugodtan megvehetsz, kiveve talán ha a felfogatásnál sérült.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #61705 üzenetére
Megfogadom a tanácsodat, köszi!
A kis Csótányon a hátsó ülésre hevederezett Lajosos 50 literes, 3500 forintos hengerzsák mindent elnyelt, és az tényleg vízhatlan is, többször tesztelve volt. Ezen a gépen viszont egyszerűen nincs mihez rögzíteni, meg puruttyán is nézne ki szerintem.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Xmodule
őstag
Sziasztok.
Jogsit csinálom most (A) (28éves vagyok). Még régebben úgy 7-8éve motoroztam ugy rendszeresen de csak 125-ösökkel, Yamaha DT125, Aprilia AF1 125 és Yamaha TDR125. Szóval úgymond alapok megvoltak. (Elötte még volt egy babettám is bár akkor még anyámmal laktam de macskám nem volt szóval nem voltam kemény igazán mint Csoki). Esés is volt már még a DT -vel ugy komolyabb fajta szóval megtanultam már a leckét, hogy csak ésszel.
Namármost amire a motor használva lenne igazábol az munkába járás (100km oda-vissza) napi szinten. Minden féle képpen kényelmesebb motort szeretnék, de azért legyen elvezet is a motorozásba.
Amit még tudni érdemes, hogy szeretek itthon szerelgetni (V70 es Volvomat mindig én csinálom ha valami elromlik és anno a motorokat is saját magam szereltem) szóval valami könyebben szerelhetö motort szeretnek, ésszerü alkatrészárakkal (ugy hallottam pl olaszok nem tul jok ebböl a szempontbol).Amiket en neztem eddig az egy Kawa er6n és egy dragstar abbol is az 1100 -as. A dragstarhoz jobban huz a szivem a szép hangja miatt no meg igazabol en inkabb ilyen nyugisabb stilusban szeretek motorozni. Idöben el szoktam indulni minden hova ha meg esetleg kesek az sem szamit, inkabb par perc mint a koporso.
Ti mit ajanlanatok?
(ruha már van jóféle, most mar csak a motor és a jogsi hianyzik (várom a február végét akkor indul a vezetés)
Ui: svédben lakom ha ez számit valamit. Szoval itt nezelödöm motorok között.
Köszi.
[ Szerkesztve ]
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
emre
veterán
válasz runner 125 #61700 üzenetére
Engem egy kissé meglepett, hogy ebay-en is horror árak vannak és alig van választék a motorodhoz.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Xmodule #61707 üzenetére
konnyebben szerelheto motor...
hat ilyen szempontokat sem hallottam motorvalasztasnal
mindegyik motort konnyu szerelni, ha megvan a hozzatartozo celszerszam. de a kerdesbol itelve te olajcserere vagy ilyesmikre gondolsz szereles alatt. motorbol vedd azt, ami neked tetszik, nehogyma' mi dontsuk el, mi kell neked.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
c805
tag
Sziasztok,hátha tud valaki segíteni a topicból.Van egy 2006-os C800-as Intruderem 34 ezer kilóméterrel.A legutolsó olajcserémen a 3,5 literből majd 2 liter hiányzott.Nincs inditáskor kék füstje sem fekete menet közben,nem is szivárog sehol akkor hová tünt az olaj?Az előző szezonban 10w50-est használtam utána 10w40-est, lehet hogy a váltás miatt van ez a jelenség?
-
félisten
válasz Xmodule #61707 üzenetére
Eléggé más stílus a kettő. Az egyikkel lehet lavírozni a forgalomba, mint egy szöcske olyan a másik mintha az elefántot bevinnéd a porcelánboltba.
c805! Az rengeteg olaj, ha ennyi eltűnt volna az enyémből anno akkor beállt volna a blokk az fix, meg csak mondom BOGYO kollégának, hogy nem jelzi a lámpa a drasztikus olajvesztést sem.
Enyém sem füstölt, de eltűnt belőle, főleg hideg időben.[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz -Mosquito- #61705 üzenetére
Félreértés ne essék, nem akarok patika, karcmentes, gyári gyöngyházfehér szettet 70k-ért.
Sőt, annak még örülnék is, ha a fényezhető fele tiszta karc lenne, mert eleve 0 az esélye, h karcmentes dobozokat találok, annak meg méginkább h fehéret. De legalább jó alkualap, ha szét van zúzva a lenyíló ajtó fényezése.
Szóval egy fényezéssel mindenképpen kalkuláltam.A felfogatása sérült.. pontosan ezért felejtős.
mod.
Közben visszaírt X-Bike is, nincs már nekik dobozuk, semmilyen gyári Honda.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
félisten
Eladtam! Tudod mikor fogok én blokkot bontani bármilyen motornál. Befejeztük a régi motorok használatát.
Nem feltétlen nagy a baj, de én azt mondom, hogy amit meg kell bontani az már régen rossz. A szelepek ellenőrzésén túl értem. A halálom lett az olaj fogyi, az utolsó időkben komoly pénzek mentek el az olajra.
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Kolondrum #61713 üzenetére
Rendszeresen nézegetem (minden hosszabb út előtt) az olajszintet (megmaradt reflex a Csótány végnapjaiból... ), de az eddigi 1700 km alatt most kellett másfél decit önteni bele, hogy újra fullon legyen. Az enyém még jó, és van benne kompresszió is!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Topiccsendőr
addikt
Valoszinuleg megette. Hany km alatt tortent?
Uzemszeru az olajfogyasztas, ez altalaban le is van irva.
Viszkozitas valtas miatt valtozhat, de nem drasztikusan. Nem kell keken fustolnie, h egye. A fekete az mas, az benzin. Az olajnyomasvisszajelzo olajnyomast erzekel, nem olajszintet. A yamahakban szokott szintjelzo lenni. Neked megvolt a nyomasod, igy miert jellett volna jeleznie? Ez jo hir, legalabb nem allt be a motor.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz -Mosquito- #61698 üzenetére
Ja ja, nem bántják, de nekem Romániában ilyen téren rossz tapasztalataim vannak. Ismét felmerült,hogy kéne mennem, egyedül, család látogatni. Hát igazából már most aggódom,hogy hogy megyek el pisilni a benzinkúton, ott hagyva a motort, rákötve a hengertáska, stb. Mert ugye nem csak Ausztria fele jár az ember...
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
félisten
Off, mert 4 kerekű, de itt is élő téma. [link]
Elektromos ember vagyok, eddig is nyilvánvaló volt, hogy mennyire egyszerű, még ha forrasztani is kell, de látni is, döbbenet. Gondolom a motoroknál is ez megy, kell, hogy legyen egy csatlakozó ami kapcsolatot teremt a számítógéppel hibakód ügyben legalább, onnan meg egy lépés a KM óra.
Hát egy holt sima ebay-es kütyüvel is egy androidos appal megnéztük a passatot, hogy mi a baj, bluetoothon a kocsi mellett állva megmondta mi a baja.[ Szerkesztve ]
-
c805
tag
válasz Topiccsendőr #61721 üzenetére
6000km-t ment két olaj csere közt.Most tanácstalan vagyok mert nem merem szétszedetni a blokkot de viszont idegesít hogy miért eszi meg az olajat.
-
p87
senior tag
válasz V.Stryker #61690 üzenetére
Azért még korai lenne, meglátjuk milyen oktatót kapok és, hogy viszonyulnak hozzám.
Az viszont igaz lehet amit sejtesz, még kezdetben mikor csak érdeklődtem, mennyi idő alatt lehet megcsinálni a jogsit, mikor lehet vezetni, azt mondták, hogy ha ügyes valaki akkor 2-3 szombati alkalom alatt, szóval biztos nem vezettetik le a kötelező óraszámot. -
Something_
őstag
Beiratkoztam kresz vizsgára, ok, nem kellett bejárnom, mondták, hogy beírnak a legközelebbi időpontra, 1 hónap..
Elmentem rutinra, levezettem 2 hét alatt, mondták, hogy beírnak a legközelebbi időpontra, még 1 hónap.
Elkezdtem a forgalmat, első óra után mondta, hogy jó, 1 hónap múlva van a legközelebbi időpont, beír, de előtte még vezessünk 1 alkalmat. Néztem rá, mondom az kevés lesz, vezessünk még. Erre mondta, hogy na jó, akkor még 2 alkalom, viszont megy el nyaralni, így csak vizsga előtt 1 héttel tudok újra vezetni. Fasza.
Szóval forgalomban vezettem 2 hét alatt 2x, aztán 2 hét kihagyás, megint 1 alkalom, aztán vizsga.Szóval nekem így volt.
-
Topiccsendőr
addikt
Eloszor is nezd meg mennyit szabad ennie uzemszeruen.
Ha nem stimmel szet kell szedni, kimerni a gyuruket, meg igazabol ha mar ottvan az ember, mindent. Henger, dugattyu. De leginkabb szervizbe vinnem, mert nem mindenkinek van otthon furatmero intoja. Es mindenfele szerszama ehhez.
Mi az eloirt viszkozitas a motorhoz? Leginkabb azt kene betolteni, megint csekkold le a fogyasztas merteket az eloirt viszkozitasu olajjal.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
emre
veterán
válasz runner 125 #61715 üzenetére
Azt már próbáltad hogy dobozokkal árult VFR-nél ajánlatot teszel a dobozokra meg a konzolra?
pl itt egyA stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
félisten
Egy MO-n forgalomba lévő motorra amin van vizsga csak ezek a költségek vannak? >>
Vagyonszerzési illeték: XXXXXFt
Új forgalmi engedély: XXXXFt
Törzskönyv: XXXXFt
Eredetvizsga: XXXXXFt
Kötni rá egy biztosítást és kész? Tehát ez a legegyszerűbb felállás a névre vétel körül?
Ahogy nézem igen borsos lesz arra amit néztem. Épp ugrik az összeg, mert fiatal.bogyo:
17k az eredet, mert 500köbci feletti. De köszi, akkor ez az alja árban a papírnak, a legrosszabb meg ha külföldis és kb meg sem mozdulhat lábon.[ Szerkesztve ]
-
Something_
őstag
Na beneveztem a fém fékcsövekre :-) Legyen már jó idő!!
Kép 2
Kép3
Összes csavar, ami kellhet
Há' nagyon dzsukel árány lett![ Szerkesztve ]
-
TBone
tag
válasz Something_ #61739 üzenetére
hétfő-keddre akár 17-18 fokot is mond, úgyhogy én már fejben tervezem a gurulást
egy szakmai kérdést feltennék még tavaly szezon végén merült fel a probléma:
lassú tempónál, alacsony fordulaton, kanyarodáskor (mint pl elindulás enyhén íveset) tompa koppanó hangot lehet hallani hátulról(akár többször is kis késéssel egymás után, 2-3szor). ahhoz tudnám hasonlítani, mint mikor egy apró kavicsra rámész a gumival, és azt kilövi maga alól. Ha már kiegyenesítem és eléri a 2,5-3 ezres fordulatot, nem hallani már semmit többé. mondom, szinte csak elinduláskor ha közben kanyarodok is, vagy nagyon lassú menetbe pl körforgalom. Feltettem sztenderdre, beraktam egyesbe, úgy nem hallani sehogysem semmit, szóval minden bizonnyal terhelve kell legyen közben a motor (rajta kell, hogy üljek). hátsó lengőkar nem kotyog, szóval azzal nincs. én a láncot nem éreztem különösebben lazának, de volt aki azt mondta h ez tipikusan laza lánc probléma. ezen kívül mi lehet még esetleg? ha jó idő lesz gurulást előtt lehet feszítek rajta kicsit. cbr600f4(1999)-ről van szó[ Szerkesztve ]
-
asvald
senior tag
Nekem van egy elméletem laza láncra: Mikor kanyarodsz ,és alacsony a fordulat ezzel egyetemben a kicsi "gázfröccsök " miatt csapkod a lánc ,és beleér a láncvédőbe
Esetleg figyelted milyen kanyaroknál jön elő többet, balos , jobbos?A rossz szándékkal mondott igazság, többet árt, mint bármely hazugság!
-
Topiccsendőr
addikt
hat pedig valaminek ott nagy jateka van. vagy kerekcsapagy, vagy lengovilla, esetleg hatso lanckerek gumihardija van oda (en szemely szerint erre tippelek illetve a kerekcsapagyra). ha a lanc mar annyira odalenne, hogy a lanccsap felul a fogaskerek hegyere, (ha egyaltalan tud ilyet szakadas nelkul) az mar surrog is, es nagyon feltuno lenne, de persze ezt netrol nem lehet megallapitani.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
TBone
tag
válasz asvald #61742 üzenetére
Mintha talán balosnál gyakoribb lenne, de mindkét oldalra előfordul. a láncvédőbe nem hinném, hogy beleér, talán a villa és a lánc közötti felületen levő gumiról (láncvezető vagy mi a neve ) szaladhat le és ugrik vissza, erre gondoltam még.
persuader: a villánál nem érzek játékot, a hátsó kereket a szokásos módszerrel ellenőrizve (alul-felül megfogva, és ellentétes irányba mozgatva) szintén nem kotyog. Behúzott hátsó féknél ha forgatni próbálom a kereket, talán egy picit elmozdítható (menesztőgumi? - de ennek ilyen hangja lenne ) az első lánckereket még nem láttam, szval nem tudom milyen állapotban van, muszáj lesz arra is ránéznem.
[ Szerkesztve ]
-
V.Stryker
nagyúr
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
zoltanz
nagyúr
Tegnap kitoltam a garázsból a öreglányt (2,5 hónap állás után), megkezdtem az idei szezont egy rövid karikával.
[ Szerkesztve ]
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
Micsurin
nagyúr
A1-ről A2-re való váltásnál a 2 éven túl vagy a belüli a kedvezőbb árban ? Csak az óra szám eltérések miatt kérdeném.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Teasüti
nagyúr
Sena intercom-okkal mi a tapasztalat? Nyárra kéne újítanunk vmit egy társsal (talán smh10 lesz), de nekem ez ismeretlen terület. Sena a piacvezető, vagyis a legjobb? Ahogy olvastam a különböző gyártók cuccai nem kommunikálnak egymással; tök jó, hogy nincs szabványosítás... A Senának viszont van vmi Universal Intercom protokollja, ezt próbálta már vki?
Illetve ezek digitálisak, ugye? Tehát nem CB rádió technológia már, ugye? Szóval hatótávon belül tökéletes és kristálytiszta hangot adnak?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Videó stream letöltése
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...