-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
asvald
senior tag
Nekem van egy elméletem laza láncra: Mikor kanyarodsz ,és alacsony a fordulat ezzel egyetemben a kicsi "gázfröccsök " miatt csapkod a lánc ,és beleér a láncvédőbe
Esetleg figyelted milyen kanyaroknál jön elő többet, balos , jobbos?A rossz szándékkal mondott igazság, többet árt, mint bármely hazugság!
-
Topiccsendőr
addikt
hat pedig valaminek ott nagy jateka van. vagy kerekcsapagy, vagy lengovilla, esetleg hatso lanckerek gumihardija van oda (en szemely szerint erre tippelek illetve a kerekcsapagyra). ha a lanc mar annyira odalenne, hogy a lanccsap felul a fogaskerek hegyere, (ha egyaltalan tud ilyet szakadas nelkul) az mar surrog is, es nagyon feltuno lenne, de persze ezt netrol nem lehet megallapitani.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Czimby
addikt
HA találsz megfelelő méretű lánckereket is hozzá lehetséges, de nem látok rá esélyt.
Mivel az 530-as lánchoz, hozzá passzoló lánckerekek kellenek, 525-ös kerékre nem jó ötlet az 530-as lánc...
Egyébként 1000-as motorokon lecserélik az 530-at 525-re akik versenyeznek(súlycsökkentés), és ha a 200Le-t bírja az 525, akkor a 110-et is.
Vedd meg az 525ZVMX-et az az egyik legjobb amit tehetsz a motorodra, SUNSTAR vagy JT lánckerekekkel és ápold rendszeresen 30e KM-t minimum el kell mennie. Aki rendesen ápolja annál 40e Km is összejöhet.
Esetleg egy szerelőcserén is elgondolkodhatsz, mert aki ilyeneket mond
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
BoB
veterán
A DID-et kell megkérdezni. Oldalukon láthatod, hogy az 525zvmx és az 530zvmx pont ugyanannyira tartós (wear resistance).
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
-
Geresics
addikt
Mondjuk én lehet megharagudnék a motor tulajdonosának a nevében, hogy ugyan már miért is próbálgatja a motorom kétszáz fölötti tempóval, amikor idehaza objektív felelősség van...
Hogy tud szerelni, ahhoz nem fér kétségem (bár sosem fogok neki lehetőséget adni ennek a bizonyítására), de hogy a stílus az a "Máonika-sáóba" való, az biztos.
Persze az is igaz, hogy aki jó szerelő, megfelelő szaktudású, érett gondolkodású, felelősségteljesen végzi a munkáját,esetleg több az IQ-ja, mint a foga,és nem csinál hülyeséget, az vagy elment már külföldre, vagy olyan áron dolgozik, amit az emberek nagy része nemtudakar megfizetni...[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Teasüti
nagyúr
Ha kukacoskodni akarok, akkor kaptam egy szubjektív választ egy objektív kérdésre.
Az se baj, ha nincs válasz, csak gondoltam ha vkinek, akkor Persunak lehet erről elméleti tudása.
Nem a fogyasztás érdekel, tisztában vagyok vele, hogy a népet csak ez foglalkoztatja.
Inkább az érdekel, hogy hozzáférhető-e egy adott motor üzeméről rögzített jelleggörbéknek egy adott fordulatszámon vett optimális értékeik, amire be van hangolva az egész rendszer.
Ez talán a nyomatékcsúcs volna, ha a fajlagos fogyasztás itt a legjobb? Gondolom az utcai járműveknél a kipuf.-t se hasraütésre méretezik, inkább egy szűk fordulatszám tartományra, ami a legjellemzőbb felhasználás lehet, bár csak tippelek, nem vagyok tervező. -
emre
veterán
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
emre
veterán
Szívesen.
Ez a gyári cikkszáma, ha még keresgélni lenne kedved: 89202-KY1-700(#64954) persuader
Mert szerinted hallott már a hatnaposról, hogy egy ezer éves tanksapkáról tudni fogja miről van szó?
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Yoshida
aktív tag
Pesti bringás futárok mondása, hogy sose az indexet nézd, hanem az első kerék irányát (meg persze a sebességéből is sok mindenre lehet következtetni, vagy amit te csináltál, még egyszer azért megnézem, biztos ami biztos)
Mondjuk tegnap akivel találkoztam motorossal, ott mind1 lett volna, nem volt indexe ugyanis rendes rendszámos motor volt, 90-es évek eleje. (elöl se láttam nagyon, de mellette/mögötte jöttem inkább)
Előtte a jobbkezes utcába se nagyon nézett be ahonnan jöttem, bár bringával voltam, azt nehezebb észrevenni, és nem kellett fékeznem, bőven elfért azért. (mondjuk ha motorral vagyok, az necces lett volna) Aztán meg index nélkül lekanyarodott jobbra, ott is bezavart kicsit, mert mellette voltam majdnem... -
Chrys_
addikt
Ha ebből a helyzetből crash lett volna, a melletted kikanyarodó autóst (vagy téged, ha te hajtasz ki elé) hoznak ki hibásnak, mivel az irányjelző nem kötelező érvényű jelzés a használójára nézve, csak figyelmeztetést ad.
Ezt onnan tudom, mert amikor B-re vizsgáztam, előttem egy nő próbálkozott, az utca végén hasonló helyzetbe keveredett: autó a kanyarodósávban jött felé balról, a vizsgázó csak jobbra kanyarodhat ki. A közelítő autónak az indexe jobbra jelzett, mintha a vizsgabázis felé vezető útra akarna bekanyarodni. Persze nem akart, hanem a kicsit távolabb lévő kereszteződésnél akart jobbra menni, de a nő kihajtott elé. Mondták is neki, hogy lehet visszamenni a bázisra, bukta...[ Szerkesztve ]
-
canniball
nagyúr
Az előzés és a szélső sávban történő elhaladás még mindig nem ugyanaz...
Hogy a motoros azon a részen óvatosan ment teljesen érthető, nem tudom melyik @+%*nek jutott eszébe az a remek ötlet hogy felmarják a kanyart. Hogy utána bunkó módon viselkedett az már más tészta.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
ath
senior tag
a cikk szerint autópályán a jobbról elhaladás minden esetben tilos. de mi a helyzet akkor, amikor balaton szezon van, a népek özönlenek lefelé az m7-en, és mindenkinek vip helye van a belső sávban, 110-el? te meg ha épp kimész a külsőbe, ahol amúgy mindenkinek derogál menni, nyugodtan, mást nem kitolva tudsz 130-al menni. gyakorlatilag ez folyamatos jobbról előzés, csak azért, mert belül nem hajlandóak kisorolni.
ilyen esetben (ez egyébként nem egyszer történt már meg) nekem azt a tempót kéne tartanom, amivel a mellettem menő halad? különben szabálytalan vagyok? -
canniball
nagyúr
Amikor cseréltettem a gumit ráírták annak típusát a blokk hátuljára, azt mondták ha szükséges ezzel lehet gariztatni. Aztán hogy ugyanez vonatkozik-e a szerelésre is, illetve hogy mennyi a gar. azt nem tudom, kérdezz rá.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Something_
őstag
Kormanyrendelet van a javitasi munkakra, amely fel evet mond ki 20.000 ft felett. Mas kerdes, hogy tudod e ervenyesiteni.
tboldi: legalabb a tied kozelit a vegere. Nekem ugy aprilis 18an volt a balesetem. Mentem a fouton es elsobbsegadas tablat nem vette figyelembe az alsobb rendu keresztutcaban es elemfordult.
Kb 3 hete voltam bent az eloadonal, mert telefonon nem lehetett elerni. Azt mondta, hogy a vetkes srac elismerte a felelosseget, de enyhitest ker a buntetesre, ami 60.000 ft es 3 honap vezetestol valo eltiltas. Azt mondta az eloado (kb 20 ev koruli dekorativ csajszi), hogy kb 1 honap mig elbiraljak es en azutan fogok kapni papirt, amivel mehetek a biztositohoz. Ha azt sem fogadja el a csavo, akkor meg kb 1 ev
De vazz, ha a felelosseget elismeri, akkor en miert nem kapom meg vegre a papirt rola? Igy is lesz meg 15 nap, mire a biztosito fizet. Vagy tobb.Mas:
Ma toltam egy "veszfekezest", majdnem felkenodtem az elottem halado auto hatuljara. Kerepesin a dugoban araszolunk, megyek a kulso savban, elottem auto, viszont a buszsavbol valamo buzi nagy darus auto kivagta magat allo helyzetbol az auto ele, aki fekezett, mert ha nem, akkor bemegy kb a vezetofulke ala. Nyilvan en lettem volna a hibas, a kovetesi tavolsag miatt, de kb 10el csurogtunk. Belemarkoltam az elso fekbe, megemelkedett a motor hatulja, mint allatt. Pocsomet jol beutottem -
Polemius
aktív tag
Én eddig csak azt csináltam, hogy prémium benzint tankoltam (elvileg azokban nincs, vagy kevesebb a bioetanol), és hozzákevertem üzemanyag konzerválót. Gondot eddig így nem okozott a téli szünet. Indítás előtt csak átfolyóra kellett tenni és megvárni, míg elegendő benzin folyik a karbikba. Ami eltart egy ideig, ez az első tavaszon kicsit szívatott is.
-
Topiccsendőr
addikt
A szintetikus olajfilm stabilabb, ezert jobb, ha szinterikisat raksz meg regi motorba is. A kuplunggal sem lesz baj, inkabb regen gyartottak olyan anyagu szimeringeket, amik nem birtak a szintetikus olajat. De nem lehet tudni, mennyi motor erintett.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
HSM
félisten
Neten azért lehetett látni két kettessel kezdődő értékeket is. Igazából nem voltam csalódott. Utazóra kényelmesen ment annyit, amennyivel menni szerettem volna.
Az a menet amúgy még szeptemberben volt, viszonylag jó időben.
10-15 fok alatt vannak csak gondok. De letakarva az olajhűtőt az is megoldódik. Ki van már ez tapasztalva.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen