Új hozzászólás Aktív témák

  • Archer

    őstag

    válasz V.Stryker #62232 üzenetére

    Ezeket az utcai sima Brembo tárcsákat azért nem kell egy lapon említeni a verseny, esetleg motoros cuccokkal, ugyanolyan gagyik mint a többi, vagyis nem rosszak, csak teszik a dolgukat aztán ennyi. A legtöbb hétköznapi autón sima egydugattyús úszónyereg van, nem kell oda űrtechnika. Ha utcai autóra fúrt tárcsákat szeretnél, az is mindjárt nem ennyi lenne.
    Motorra ugye nem rakhatnak Scania féktárcsákat, cél a minél kisebb rugózatlan tömeg, tehát vékonynak kell lennie, az átmérőt növelhetik cserébe, azt sem a végtelenségig, úgy tudom 330mm-nél nagyobb tárcsákat nem igen tettek motorra, de ilyen 5mm körüli vastagságnál már nagyon nem mindegy, hogy miből, meg hogyan készül, a fúrás sem csak annyi, hogy az oszlopos Einhell fúróval fúrnak pár lyukat aztán jó lesz az. Meg ugye itt sokkal kisebb szériás gyártás megy, mint az autóknál, ezekből tevődik össze egy minőségibb motor tárcsa komoly felára. Amúgy igen, k.rva drága, gyári tárcsát szerintem saját zsebből nem nagyon vesz senki, max. biztosítós történeteknél. Galfer, TRW(Lucas), EBC, Braking, ezeket szoktam olvasni, ami nem dzsunka kategória de olcsóbb a gyárinál, Brembo arany árban megy.

    persuader: vannak a motorok, meg van a Ducati :) Persze vannak nekik is eléggé khm. modelljeik, de a sport részleg az nagyon ott van. Hétköznapi embernek persze jobb az ezres Gixxer, anyagilag elviselhetőbb a fenntartása, átlag magyar fizetéshez már az is nagyon-nagyon a plafon (még mindig a fenntartásról beszélek, a megvétel egy másik történet) de attól, hogy nincs rá pénzem, még nem sz@r. Valóban, aki leszarozza, az egyszerűen teljesen inkompetens a témában.

    [ Szerkesztve ]

    Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.

Új hozzászólás Aktív témák