-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
zgospel
őstag
válasz zolee5016 #109874 üzenetére
Megemlítek pár szép új motort, csak a példa kedvéért, ha nektek ezek rondák akkor meg is érdemlitek
Panigale V4, Tuono Factory, Street Triple 765, Thruxton, S1000RR, R1, R6, Superveloce, és az új CB1000R az XSR900-zal karöltve még talán beférnek a listába (a teljesség igénye nélkül). Ezek csak amik hirtelen eszembe jutottak.[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Daywalker #109954 üzenetére
Lépjünk túl azon a listán, a hegylakók kétmondatos összecsapott cikkjeire amúgyis felesleges időt pazarolni
A csupaszmotor kategóriát én tovább bontanám az utóbbi években. Az egyik végletük szinte egyeneskormányos sportmotornak felel meg, a másik véglet meg átalakult sporttúrává.
Az MT-10 például inkább sporttúra mint sportmotor (de még mindig sportosabb mint a Z1000), miközben a Tuono meg sokkal inkább sportmotor mint sporttúra, kifinomult elektronikai csomaggal. A Tuono kis túlzással mindössze annyiban különbözik egy sportgéptől, hogy egyenes a kormánya, és némi idommal kevesebb van az oldalán. Elég sokan pályamotort csináltak belőle. Az MT-10-en egyenes, viszonylag relaxált pózban ülsz, gyárilag lehet kapni hozzá túracsomagot és komfortülést, ami a vásárlói igényeket és a termék pozícionálását is jól jelzi.
A Kawa Z1000 inkább a sporttúrához áll közelebb: nehéz, felszereltségben és elektronikailag elmaradott a társakhoz képest.
Super Duke-ot még élőben sem láttam szerintem, úgyhogy arról nem tudok mit mondani De ahogy néztem ahhoz is kapni gyárilag túraszettet, meg létezik belőle még 2 túraverzió is.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #109958 üzenetére
Ez nem kérdés.
A sportmotoroknál egyértelműen a pálya a fejlesztési cél, és a Superbike bajnokság. A Ducati amikor bejelentette a Panigale V4-et akkor mondták hogy elsősorban a Superbike vb szabálykörnyezete miatt döntöttek úgy. Sportmotorokon belül kb az "elég jó" és az "űrtechnika" van a skála két végén.
A nakedeknél nagyon eltérő céllal jönnek ki motorok, elég széles a skála. Abba ne menjünk bele hogy egyesek egy Tuono Factoryra vagy S1000R-re is feleszkábálják a 3 dobozt és azzal túráznak, láttam több olyat amcsi fórumokban, nagyon morbid A napokban volt az új Daytona bemutatója, és annak kapcsán a vezető fejlesztőmérnök mondta a Street Triple RS-ről, hogy azt pályamotornak szánták. Németországban van Triumph kupa, ahol a 675 Daytonák és 765 Streetek versenyeznek ugyanabban a kategóriában, ugyanazon a futamon. Az egyiken van idom, a másikon nincs, az egyik sportmotorként, a másik nakedként van elkönyvelve.
Ezért írtam hogy a Z1000 és a Tuono nagyon nem egy kategória, ha lenne rajtuk idom akkor az előbbi túra (sporttúra) motor lenne, utóbbi meg sportmotor. Jelenleg csak a nakedségük miatt vesszük egy kalap alá.Szegény CBR650R marketingesei amúgy... elképzelem amikor írniuk kellett valami frappánsat és ez sikerült:
"Ez a motorkerékpár a versenyzők számára készült. [...] egy sportra alkalmas bestia ez, amely kivételes erőt és nyomatékot tud kifejteni."A Supersport VB-n több közvetítésben elmondták, hogy egyébként örülnek annak hogy a 600RR-t nem frissítette a Honda, mert az R6-okkal sokat szívnak az új verzió miatt, jóval gyengébb mint a korábbi.
(#109959) Daywalker nem tudlak követni. Te írtad, hogy ha a Tuono ott van akkor a Z1000-nek is ott a helye, én meg leírtam hogy miért nincs. A cikk értelmetlenségén egyetértettünk korábban is.
(#109960) persuader mentél is vele? Ha igen írhatnál róla
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #109968 üzenetére
Érdekes hogy miért mondják ezt a közvetítésben, mert össz-vissz 4 Honda van a mezőnyben, 1 Agusta, a többi meg Kawa és Yamaha A 4 hengereseknek max 600 köbcenti engedélyezett, 3 hengerrel a 675, 2 hengerrel pedig a 750. Hogy mik a tech szabályok a vb-n arról fogalmam sincs.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
Nem mai, de most jött szembe, ha vótmá akkor bocsi [link]
Mennyire kell hülyének lenni egy ilyen mutatványhoz?https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #110039 üzenetére
"Egy reszecskeszuros autobol mikor jon ki annyi szar?"
Amikor regeneráló módba kapcsol 3-4 naponta, és kitolja az összes szart amit addig felfogotthttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #110163 üzenetére
A Speedet sem tartom árához képest jó vételnek, de a Kawához képest tele van plusz dolgokkal, mint rider módok, egyoldalú lengőkar, tempomat, színes TFT (a mögötte lévő rendszer kurva jó amúgy), nagyon diszkós háttérvilágított kezelőgombok, van benne kipörgésgátló és az új Triumphok kidolgozottsága elég igényes.
Jelenleg 4,5m-ért kapni Monster 1200-at például és abban aztán van minden.
Pusztán papíron nem értem a Z1000R-t.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz hroberto #110313 üzenetére
Újonnan vagy használtan?
Újonnan felszereltségben nem nagyon ér a nyomába ezen az áron semmi. Talán az MT-09 jut eszembe mint alternatíva, az is 3 millió, vagyis csak volt, mert év elején az importőr csak úgy rádobott egy százast az árra pedig a motoron semmi nem változottMilyen árat mondtak neked ha nem titok?
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
-
zgospel
őstag
válasz Daywalker #110355 üzenetére
Ha mondjuk XS-től M-ig és L-től XXL-ig egy-egy héjméret van, akkor a szivacsbélés vastagságának variálásával érik el a többi méretet, a legkisebbnél vagyis XS-nél és L-nél lesz a legvastagabb a bélés szivacs, hogy kellően passzentos legyen.
A nagyon drága sisakokat 4 héjméretben gyártják, emiatt drágább a gyártása, de végül úgyis a vásárló fizeti ki, viszont jobban passzol a méret.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz #31733248 #110388 üzenetére
Hát, én meg addig akartam olyat venni amíg nem próbáltam. Próba alatt nagyon elment tőle a kedvem
Az a háromhengeres blokk valóban bitang jó, és az is hogy könnyű a motor, meg jól átlátható és szép a kijelző, de ennyi ami tetszett. Jó, az ára is jó, az igaz Egyáltalán nem akarom leszólni, de én nagyot csalódtam benne amikor próbáltam. Ergonómiailag leginkább, nekem borzasztó volt. De a gyenge fék és az itt-ott kidolgozatlan részletek sem javítottak tovább a helyzeten. "A" módban volt a legjobban használható nekem (2018-as modell).https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz #31733248 #110412 üzenetére
Elkeserítő egyébként, hogy a budapesti meg az elővárosi tömegközlekedés mennyire nem fejlődik semerre, maximum visszafelé, és hogy a szűk belváros és a metróvonalak kivételével mennyire nem vonzó alternatíva. Sőt, egyáltalán nem az. Némely környéken az utazóközönség is megérne még egy misét.
Nekem csak 10 km lenne az ingázásom, de BKV-val 45-60 perc. Mostanában bringával járok és átöltözéssel együtt 35 perc, laza tempóban. Motorral 15-20 között, átöltözéssel, kocsival odafelé 35-45, hazafele max 30.[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz BlackPriest #110420 üzenetére
"kéne még irányonként 1-1 sáv"
Nagyon rossz megközelítés. Nem többsávos sztrádákat akarunk a városba. Akkor azok az extra sávok is be lennének dugulva és ott is állnának az autók. Az extra sávok a laza forgalomban kényelmesek, pl este, mert ki lehet kerülni a bámészkodókat. Remek példa erre Los Angeles, vagy még lehetne sorolni az amcsi nagyvárosokat, ahol az irányonként 5-6 sávok is totál be vannak dugulva.
A jelenleginél sokkal de sokkal jobban szervezett és minőségibb tömegközlekedésre és bringás infrastruktúrára lenne szükség.[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz BlackPriest #110432 üzenetére
Az elég nagy baj ha a villamosnak már nincs helye mennie, az a szakasz rosszul lett megtervezve. Buszra szállni sincs sok értelme, ha ugyanúgy áll a dugóban mint a többi autó. Csak egy csuklós buszon utazik mondjuk 60-100 ember, helyezz el ugyanennyit autóban és 4-5 lámpa mire átér rajta ennyi. Autósként mondom hogy egyáltalán nem sajnálom tőlük a külön sávot. Meg aztán motoros szemmel is kényelmes ha van, de az más téma
"ha elég széles az út"
Pont ezaz, hogy sose lesz elég széles. Ugyanúgy telítve lesznek azok is, a dugó nem fog megszűnni a több sávtól. Eközben az agglomeráció az utóbbi évtizedben intenzíven bővült és bővül továbbra is,, onnan pedig a jelentős többség autóval jár be, ezáltal folyamatosan növekszik a városra jutó terhelés.
Nem azt mondom hogy legyen mindenhol 2x1 sáv, mert annak megint nincs értelme. De annak sem hogy koncepció nélkül bővítjük azokat a végtelenségig, mert ugyanúgy tele lesz a 4 is.Sokkal komplexebb probléma ez és a megoldás sem olyan egyszerű mint mondod. Los Angeles az egyik legjobb példa rá, ott annyi sáv van hogy magunk alá pisilnénk, aztán mégis be van mindegyik dugulva
(#110431) -Mike- tehát ha normális tömegközlekedésre van igényem, és elegem van a kátyús, csatornafedeles, hullámos, térkövezett, jobbra-balra értelmetlenül átvezetett bicikliutakból, akkor rögtön zöldnek vagyok bélyegezve?
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz z123456789 #110456 üzenetére
Jajj de tudnék mesélni közeli barátom Ducatijairól, pedig gondos és tehetős tulaj, kifejezetten Ducati szervizbe jár csak, aztán akármennyire is szép és jó motorok, és oda van/volt rájuk figyelve, időt és pénzt nem sajnálva, valami mégis mindig van
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz z123456789 #110462 üzenetére
Ez TLDR lesz, bocsi
Nehéz mit mondani a megbízhatóságról még, mert újonnan vettem, 4500 km van eddig benne, és július közepén enyhén összetörtem (csak esztétikailag sérült, de szinte az egész jobb oldala), úgyhogy azóta nem mentem vele mert vártam a biztosítóra Elvileg 1-2 hét múlva már készen lesz (meg a szezon is).Vásárlás előtt kiolvastam a UK és USA fórumokat, nem találkoztam hibákkal, de én eleve csak a 765 típust néztem, az meg relatíve friss, 2017-es. Itthon lehet ilyeneket olvasni egy-két helyen hogy a Triumph a legjapánabb európai gyártó, de az ilyen mende-mondáknak nem ülök fel A legnagyobb típushibája amit mindenki említ és én is tapasztaltam, hogy a gyári kormányvég tükör 100-110 körül elkezd berezonálni, de nem a tükörház, csak a tükörlap, ezért nem látni benne semmit, csak homályos foltokat. Ennél nagyobb baja sose legyen.
Az S1000R vásárlás is képben volt nálam, de ott túl sok főtengely hibával kapcsolatos témával találkoztam, ami végül komplett új blokk cserével volt orvosolva, az esetek felében gari időn belül, a másik felében meg a BMW képviselettel vitatkozva. Úgyhogy azt elengedtem. Na meg a 60-80 ezres hazai olajcsere számlák sem voltak biztatóakA Triumph szerviz díja ugyanannyi, olajcsere ugyanannyi, mint a Yamahánál volt. Viszont a kiszolgálás más: nem a szervizben ülök műanyag széken, hanem egy kényelmes bőrfotelban bent a szalonban ahol kávéval és vízzel kínálnak. Ennek az előnye hogy kényelmes, a hátránya hogy nem látom hogyan dolgozik rajta az úriember. Gyanítom hogy jól, én úgysem értek hozzá, de azt észreveszem ha valaki precíz és odafigyelve dolgozik, a Yamahánál ez jó volt, láttam hogy mindig átnéztek minden apró-cseprő dolgot, megkenték/befújkálták amit be kellett, kérés nélkül. Hogy itt mi van azt nem tudom, mert nem látom de gyanítom hogy nem, mert a lábtartó ugyanúgy enyhén nyikorog azóta is
A Triumph szalon a vásárlás után 1 héttel felhívott hogy megkérdezzék minden rendben van-e, hogy tetszik a motor, milyen vele, stb. Vásárlás után 1 hónappal és 6 hónappal is küldött egy részletes kérdőívet az angliai központ, amit bő 15 perc volt kitölteni, amiben megkérdezik hogy miért ezt vettem, mi az ami tetszik, min változtatnék, mi az ami nem jó, stb.Egyébként az itthoni "a Triumph az szar" parát azért sikerült elültetniük valamennyire a Taschner féle hozzá nem értőknek a fülemben. Ha hallok valami neszt, átmegyek valamin az úton amit nem veszek észre és csattan valami, mindig egyből arra gyanakszom hogy valami nem jó a motorral, utána hosszú perceken át nézem hogy mégis mi volt ez a hang, honnan jöhetett, mi esett le a motorról, stb. De szép lassan megnyugodtam, nem volt semmiféle minőségbeli probléma. Többi tulajjal beszélve sem számoltak be semmiről, kivéve egyet: az egyik első lámpa párásodott belülről. Gariban kicserélték neki, end of story.
A szalonban azt mondták hogy az utóbbi évtizedben a Triumph minősége nagyon meredeken emelkedett. Amiben van valami, mert ez a 765 iszonyat minőségi élőben, nem találsz rajta olyan apró részletet ami ne lenne kigondolva, mindenhol jegyben jár a funkcionalitás az esztétikummal. Az anyagminőség nagyon rendben van, spórolásnak nyoma sincs a motoron. Meg se fordul a fejemben az utángyártott kiegészítőket nézegetni, mert a gyári extrák annyira bele simulnak a dizájnba és annyira oda illenek, illetve a legtöbb alkatrész már gyárilag is olyan szép és minőségi, hogy jobbat úgysem találni. A Rizoma cuccok ehhez képest bazárian hatnak.
Menni meg olyan vele hogy huhh, teljesen nekem találták ki. Precíz, könnyű, gondolattal irányítható, nagyon kifinomult, egyáltalán nem érezni rajta semmiféle nyers vonást. Lehet hogy valakinek ez unalmas és azt szereti ha a gázkar kezelhetetlen és ész nélkül hátbakúrva indul meg a motor, de egy ilyen precíz műszerrel sokkal jobb kanyarodni meg pályán körbemenni, mint egy ugráló brutál valamivel. Nekem legalábbis. 123 lóerő ellenére a Mátrában azért megvicceltem pár embert, kérdezték a parkolóban hogy ez ezres-e, aztán pislogtak amikor kiderült hogy nem, úgyhogy farokméregetésre is alkalmas
Mondjuk volt egy Tuonos aki odajött és lesajnálta hogy ő ment ilyennel és neki nagyon gyengeAz FZ6-omat télen a hideg garázsban, akksit bennehagyva, 100-as benzinnel teletolva tároltam. 5 hónap állás után mindig pöccre indult. Majd meglátjuk tavasszal hogy ezzel mi lesz.
Az említett Ducatis barátomnak a másfél hónapos Yuasa akksija 3 hét állásban úgy lemerült a Monster 1100-ban, hogy a kulcsot elfordítva se kép se hang, még a műszerfal ledek sem világítottak. Be kellett bikázni. Most megy a gondolkozás hogy mi szívta le ennyire, gondolom hamarosan megy szervizbe is hogy megtalálják az okát.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
-
zgospel
őstag
Egy pillanatnyi kihagyás erejéig ultrabalfasz voltam, elcsúsztam és a kavicsos felület összecseszte az egész jobb oldalát. Pedig nem volt egy nagy esés, műszakilag a kormány hajlott el enyhén meg letört az index. Esztétikailag meg GTK mert a váz és a hengerfej is összekarcolódott. A lábfejemet bevertem a kormányba ahogy repültem át, a csizma elején persze semmiféle védelem, az estére bedagadt majd kiderült hogy letört a tetejéről egy darab. Szerencsére hamar meggyógyult az.
A lelkemnek fáj a legjobban ez az egész 5 év alatt ez volt az első bukásom. Azt reméltem hogy sose lesz szükségem rá, de még jó hogy kötöttem cascót... a szívem szakadt meg amikor felkeltem és ránéztem a motorra.(#110514) Daywalker bármennyire is jónak mondod, 120 vagy 170 ezret egy már rég kifutott sisakért biztos nem adnék. Két példa ami hirtelen eszembe jut:
- 120-ért vadiúj HJC RPHA 11
- 170-ért vadiúj Shoei NXR
Akciósan ki lehet fogni kevesebbért is, és aktuális modellek. Azért 8-10 év alatt a sisakok is jelentőset fejlődnek.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #110534 üzenetére
3 havonta új plexi? Nem tudom mióta van meg, de mivel a 10 nem mai darab, gyanítom hogy már vehettél volna egy új sisakot a plexire költött pénzből
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
-
zgospel
őstag
válasz Czimby #110548 üzenetére
Mit jelent nálad a tartós és a hamar elkopik km-ben kifejezve, úgy nagyjából?
Ahogy olvasom te többet vagy lapon mint egyenesen, az S22 meg a Corsa 2 pedig arról szólnak inkább, hogy a közepük tartósan bírja a sok egyenesfutást, a szélei pedig az alkalmankénti csapatáskor minél jobban ragadjanak, aminek az ára a kisebb futásteljesítmény.
Hagyományosan a Michelin gumik szoktak a tartósabbak közé tartozni, de tapasztalatom csak Road 5-tel van az újak közül, az meg nem annyira sportgumi.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Czimby #110572 üzenetére
Kakucson van bármi egyáltalán amiért szólnak vagy amit elmondanak pályára felhajtás előtt? Szerintem kb biciklivel is tekerhetnél körbe a motorosok között, akkor is valami vendég előbb jönne szólni mint egy ott dolgozó, hogy nem kéne
Egyébként Hungaroringen is a lassú csoportban 2:30-as köridőknél olyan csaták mennek néha, hogy életveszély. Nekem is volt már ott valaki beszúrt féktávon de úgy hogy közben kiszorított oldalra is, nem maradt semmi hely, az volt a rohadt nagy mázlim hogy aszfaltozott bukótér volt úgyhogy volt hova kimenekülni.
Az is nagy kedvencem volt amikor Euroringen egy Ducati 1098 olyan kéken füstölt, mintha 2 ütemű lett volna, húzta a masszív füstöt mindenkinek a pofájába fél napon át...
Nagyon sokan felmennek a pályára csak előtte senki nem mondta el nekik hogy mik az írott és íratlan szabályokhttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Geresics #110641 üzenetére
Milyen megengedő a ready to race
Nekem első 500 km-en át csak 5 ezerig szabadott forgatni, nagyon viszkető érzés és nehéz az önmegtartóztatás ilyenkor Az olajcsere 800 km után volt esedékes. A tankon volt is egy emlékeztető matrica ami mutatta a km és a hozzá tartozó fordulatszám korlátokat, íme:
És a kijelzőn az RPM sáv elkezdett narancsba majd pirosba átváltani ha a megengedett fordulatszám fölé mentem egy pillanatra
A szalonban azt mondták hogy kerülni kéne a hosszútávú monoton futást, pl autópályán Bp-Nyíregyháza oda-vissza, és a csutkagázt is, legalább az olajcseréig. Amennyire lehetett odafigyeltem rá, ezen ne múljon.
Aztán franc se tudja hogy mennyi jelentősége van a gyakorlatban, de a garancia miatt gondolom mindenképp.@hroberto azért majd kérdezz rá a szalonban a pontos feltételekre.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
Új Street RS
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz dellfanboy #110675 üzenetére
Szerintem meg egyre jobb, nekem a régi Streetek nagyon nem tetszenek, kb úgy 2014-től már igen
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Geresics #110741 üzenetére
Na hagyjuk már Mackó egy két lábon járó szponzorált tartalom, tetőtől talpig szponzor cuccokban, még a szemüvege is az... Az meg hogy visszaviszi inkább ahelyett hogy elmondaná valamiről hogy nem jó, az kurva gáz. Az olyan mintha a Mobilarénán nem jelenne meg plecsni nélküli teszt.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Geresics #110761 üzenetére
A Shox akkor úgy viselkedik, mint a Lada importőre amikor megsértődött a Totalcarra amiért elmondták hogy a Granta nem jó. Ezesetben a Shox is kurva gázul viselkedik, megsértődik hogy árulja a szart és valaki meg meri említeni hogy talán mégsem éri meg az árát?
"mert miért hozzon le egy cikket arról, hogy az adott termék egy szar"
Azért, hogy a vásárló tisztában legyen a tulajdonságaival, és ne basszák át a boltban, mert a Shoxba ha bemész akkor minden termékük a legnagyobb királyként van előadva, közben meg nagyon nem az. Csak mondjuk a boltban megértem ha rám akarnak sózni valamit, hiszen nekik az a dolguk. De egy papíron függetlenként hirdetett sajtó tesztnél ne akarjanak már átkúrni Miközben a Mackó minden csak nem független."egy új termék kifejlesztését ha valaki szeretné látni megtérülni, akkor bizony kell a magas ár"
Ja, vagy inkább a Shox amúgyis brutál árréssel dolgozik. Például az AGV sisakok Ny-Európa nagy részén olcsóbbak mint itthon, de ott vannak a Macna bőrruhák, amik drágábbak mint a Dainese vagy Alpine cuccokHa egy termék nem jó valamiben (vagy semmiben), attól még be lehet mutatni rendesen és nem az az elvárás hogy kijelentse: "ez szar". De a hiányosságokra, túlárazottságra, a hibákra elvárnánk hogy fel legyen hívva a figyelem.
Az onroad motor tesztjei meg egyenesen borzalmasak, felolvassák a katalógust azt annyi.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Geresics #110902 üzenetére
9.50 EUR egy kép egységesen minden országban, az EU-ban több helyszínen is fotóznak, meg néha az USA-ban is. Nyugati ár és bérszínvonalhoz képest kb átlag fotós bérnek tűnik nekem, viszont kiszámíthatatlanabb és/vagy rizikósabb bevételi forrás, mint például esküvőt vagy rendezvényt fotózni, mert az elvégzett munka ellenére sem biztos hogy megveszik a képeket.
Kiindulhatunk a kávé árakból, vagy hogy a bulinegyedben 1500 egy pálinka, 900 a sör, és rögtön nem tűnik olyan soknak egy jó képért
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz hroberto #110906 üzenetére
Na igen, de 500 Ft-ért nem adnának el 6x annyit. De még azt is kétlem hogy mondjuk 1000 Ft-ért el tudnának legalább 3x annyit adni mint jelenleg. Számolgatva hogy napidíj, útiköltség, bankkártya/paypal jutaléka, a felszerelés megtérülése és annak amortizációja, szerintem 500-as darabáron nem jön ki a matek. Az egységár miatt ráadásul EU árakon.
Én szerintem drága egyébként. 1-2 darabra még megértem, de 3-5 darabnál már irreális a darabszámhoz képest.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz z123456789 #111024 üzenetére
Nem jó, nagyon szarul vált.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Geresics #111092 üzenetére
"és bár sajgott a vállam, nem jelentett gondot. Aztán estére, meg mára már úgy fáj, majd besz@rok"
Én is ezt hittem amikor bevertem a lábfejemet a kormányba, hogy semmi komoly, még sétálgattam fel-alá, hazamotoroztam, aztán itthon már kicsit nehéz volt levenni a csizmát, éjszaka meg nem tudtam aludni annyira lüktetett. Majd a röntgenen kiderült hogy törött.
Ha ma se nagyon tudod mozgatni akkor szerintem nézesd meghttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz TayRol #111109 üzenetére
Tiger 800-akat vadiújonnan gyári dobozzal valami 3-3,3m körül szórták márciusban, akciósan. Hátha jövőre is lesz akció, de ez lutri.
A CB1000R-t szerintem egy hosszabb, legalább 1 órás tesztmotorozás nélkül semmiképp se vedd meg! Szép motor, de ritka szar használni. Egy gyors csapatás nagyon jó vele, városban is jó volt, de például egy konstans 100-110-es tempónál úgy rezonál a kormány meg valahogy az egész motor is, hogy lezsibbadt a komplett testem, a tenyeremet meg masszírozni kellett hogy visszataláljon bele a vér. A gázkarja egy adagolhatatlan kétállású kapcsoló, alap módban is túl idegesen reagál, egyszerűen nem jó, akármennyire is próbáltam finoman adagolni. Minden kanyarban 1-2 fokozattal fentebb kellett elfordulnom, mert úgy már nem tudott akkorát rántani. Emellé az első fék semmi extra, szokásos gumis, visszajelzésmentes, cserébe egy félintenzív fékezéskor bekapcsol a vészvillogó és a kijelzőn minden led villog A
megjelenésekor mentem vele, nem tudom hogy azóta hangoltak-e rajta vagy szoftverfrissítéssel megoldották-e, vagy csak a tesztmotor volt ilyen szar. Hátul ülni rajta a naked mezőnyben átlagosan kellemetlen (nem túl jó, de elviselhető).A GSXS750 kicsi lesz neked szerintem, én 182 vagyok és normál testhelyzetemben ülve is az ülés leghátulján ültem, vágta a seggem. Előrébb csúszva egyszerűen nem volt jó a testhelyzet sehogysem. Nem rossz motor amúgy, de az ezres mindenben annyival jobb, hogy egységnyi pénzért sokkal több élményt ad. Ráadásul 2,9m-ért a tudásához képest nagyon drága, egyszerűen érthetetlen számomra. Vadiúj Duke 790 ötször többet tud mindenben és az is ennyibe kerül.
Ha már GSXS akkor az 1000-es viszont kurva jó belőle, az egy nagyon jó motor szerintem, valóban jó és precíz fékrendszer, jó futómű, összességében egy precíz és könnyen motorozható csomag. Feleségem ült mögöttem ezen a motoron fél napot és az összes többi naked közül amit próbáltunk kifejezetten kényelmesnek találta, amin meglepődtem, mert ránézésre nem tűnt annak.
Tavaly ősszel 3,3m-ért árulták őket akciósan, egyébként 3,5 volt az áruk, idén felnyomták 3,7-re pedig nem változott a motoron semmi. Hátha vissza lehet alkudni 3,5-re Ár/értékben az egyik legjobb.Az MT-09 szerintem megint egy olyan motor, amit jobb lenne ha kipróbálnál, a testhelyzet és az ergonómia miatt. Nekem nagyon nem jött be, teljesen más mint a szokásos naked póz, inkább szupermoto jelleggel ülsz rajta. Néhány extulajjal beszéltem és mint kiderült ők ezért adták el, nem bírták megszokni. Én meg ezért nem vettem meg, hála az égnek.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Daywalker #111195 üzenetére
Az előző motorom user manualjában egy büdös szó nem esett a teleszkópolaj cseréjéről. A mostaninak pedig 40 ezer km-enkénti csere van előírva. Az első esetében naívan azt kérdezhetném hogy akkor abban nem kell cserélni?
Átlag tulajtól szerintem a user manual betartásánál több nem várható el, viszont a szerviztől - pláne márkaszerviz - elvárható lenne hogy tudjon ezekről és tájékoztassa is az ügyfelet.Kíváncsiságból rákerestem amúgy, mert nekem is Showa BPF van, és a célszerszámoktól eltekintve egyáltalán nem tűnik nagy truvájnak még nekem sem: [link]
Pedig én aztán nem vagyok egy szerelőmágus, de a videó alapján ennek még én is neki mernék állnihttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Linux - haladóknak
- Milyen videókártyát?
- Milyen TV-t vegyek?
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Bundle topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen légkondit a lakásba?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Peugeot, Citroën topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen