Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz zgospel #109961 üzenetére

    Az r6 ra reagalnek meg gyorsan. En nem orulok neki hogy abbahagytak a 600 RRt. Az R6 2008 ban volt a csucson, azota egyre gyengebb lett. Papiron 127 loerovel a legerosebb 600 as volt akkor, de fotengelyen ezt az erteket szerintem a flotta nehany szazaleka tudta csak, aminek epp olyan volt a kompresszioviszonya, ehhez pedig a gyarban epp olyan vastagsagu hengerfejtomitest kapott, es minden nagyon klappolt az osszeszerelesnel. A sulya a dugattyuknak, a hajtorudak sulya, fotengely kisulyozasa, a szivocsoben a sorjak, satobbi.

    Az r6 bezarja magat a kobcentikorlattal, de az a 117 loero ilyen euro normaval nem tunik annyira katasztrofanak. Viszont egy 650 essel nem nagyon indulhatsz bizonyos versenyeken.
    Ha markakupat, vagy klubkupat csinalnak belole, az elso, hogy YEC kabelkoteget kap, YEC elektronikat es mas kipufogot. Euro norma miatti teljesitmenycsokkenes azonnal megoldodik. Nem egeszen ertem, mit szenvednek vele :D

    Az, hogy labon mesz palyara vele es ott korozol, biztosan hianyzik majd a 10 loero, foleg az autopalyan odafele menet, mint a versenypalyan, de jobban van felszerelve egy 650 es sportturahoz kepest, peldaul tobb fokozatban allithato tcs, meg normalis futomu-fek, vaz. Bar az, hogy rendszamosan hasznalod, nagyjabol ki is zarta a profi felhasznalast.
    Termeszetesen palyazni eppen azzal lehet, amit arra hasznalsz. Legyen az egy robogo, vagy barmi. A 650 essel is lehet biztosan. Meg nakeddel is.

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

Új hozzászólás Aktív témák