-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
vendingo
veterán
-
Tamás9x
őstag
Sziasztok, mai nap volt egy sajnálatos eseményem, sikerült letörnöm a plexit a bukómról...
így nézhetek másikat, mert nem éri meg vele vacakolni. MAX 130KM/h-ig keresek felnyitható megfizethető bukósisakot, ami lehetőleg nem csillagászati árral van ellátva.
Van valakinek jó tapasztalata ezekkel kapcsolatban ? HJC IS MAX2(65K) néztem magamnak, de ha van olcsóbb kategória az sem lenne rosszhttps://www.youtube.com/@kisstontour
-
tboldi
nagyúr
válasz bányászpocok #110307 üzenetére
Könnyedén használhatod a kedvenc naviszoftveredet pl.
-
-
tboldi
nagyúr
válasz bányászpocok #110311 üzenetére
Ez is lehetséges.
-
hroberto
veterán
Szerintetek 3 milla körül van a 790 Duke-nak alternatívája?
Ma ki is próbáltam Kecskeméten, az akciós árból is engedneK. Nagyon tetszik a gép.
Felhivtam a Full Gast is, ott még jobb árat mondtak. Úgyhogy valószínűleg megy az egy henger és jön a kettő.Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
zgospel
őstag
válasz hroberto #110313 üzenetére
Újonnan vagy használtan?
Újonnan felszereltségben nem nagyon ér a nyomába ezen az áron semmi. Talán az MT-09 jut eszembe mint alternatíva, az is 3 millió, vagyis csak volt, mert év elején az importőr csak úgy rádobott egy százast az árra pedig a motoron semmi nem változottMilyen árat mondtak neked ha nem titok?
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
hroberto
veterán
válasz zgospel #110314 üzenetére
Újonnan, mert használt itthon abszolút nincs még.
Kint néztem párat, de sokkal nem lenne olcsóbb mintha veszek itthon egy újat.
Nem titok az ár sem. A Full Gas 2 750 000-et mondott, plusz forgalomba helyezés.
Valamint az első szerviz ingyenes (40 000 HUF).Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
#31733248
törölt tag
válasz vendingo #110303 üzenetére
"Idei szezon kb. 2000km volt. Lassan el is teszem télire. "
Én most tartok 6 ezer felett, de ha száraz lesz az idő, decemberben is nyomni fogom.
"Szerintetek 3 milla körül van a 790 Duke-nak alternatívája?"
Az MT-09 nem jönne be? 3 hengeres, jól kidolgozott motor, igazi telitalálat...
-
zgospel
őstag
-
vlevi
nagyúr
válasz #31733248 #110321 üzenetére
Nekem is az lett volna egy javaslatom, de az MT09 már jóval drágább.
Másik, hogy a 3 henger karakterisztikája, terhelésváltásai, motorfék, stb teljesen más, mint a kéthengeres KTM-en.
A KTM érzetre nyersebb, gázra ugrik, gázelvételre azonnal reagál, a hátomhengeres Yamaha ennél finomabban adja elő.
Mindkettő jó, csak máshogy. -
Tamás9x
őstag
Köszönöm mindkettőtöknek Már csak egy jó boltot kell találni ahol van választék, és egész nap próbálni 100K lett a limit ahogy számolgatok.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
vlevi
nagyúr
válasz Tamás9x #110324 üzenetére
"ahol van választék"
Hááát, olyan bolt sajnos csak Pesten vanMert hiába van kirakva 20 színű sisak a polcra, még gyártón belül sem biztos, hogy egyforma alakú belül. És emiatt lehet, hogy az egyikből az M-es pont jó lenne, de nyomja a homlokod, a másikból az L-es meg már leesik a fejedről.
-
Micsurin
nagyúr
válasz vlevi #110325 üzenetére
Mikor az L-es HJC leesik a fejedről annyira nagy lett cirka 1 év után, ellenben a Scorpionból meg az XL-est kell vedd és az pont f*sza 1 év után is, mivel annyira szűk....
----------------------------------------------
Más, napi Hyosung...
Nos első hengerben elment ugye a vezérlés, hát a hátsó is majd nem követte, nem sok hijján. Hogy tud kikopni így egy fogaskerék a vezérműtengelyen? Szabályosan kihegyesedett de nem végig, csak 10-12 fog hosszúságban, a csapágyak pedig jók. Mind a négy fogaskeréken látni és főként a kipufogó oldalon, de csak a hátsó hengeré ennyire durva. (Mind a négy cseréje mellett döntöttünk, a másik 3 elmenne de 2350/db nem tétel értük...)[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #110328 üzenetére
Pelenkának pelenka nincsenek kételyeim, meg afelől sem, hogy a motorban akkor se 32 ezer volt amikor elhoztam ~4 éve és most sem 58 ezer van benne.
Itt azt nem értem miért "egy ponton" / szakaszon kopott meg? Akinek eddig ilyen problémája volt a külföldi márka fórumon azoknak min szépen körbe kopott az egész és fogasodott ki.
10W40 megy bele többször szemeztem az 50-es meleg oldallal csak nem mertem mondván túl sűrű lenne pedig a kémlelőben melegen néha mintha vízként lötykölődne a cucc. Pl egy pár le - fel futás a Mátrában és egészen híg szinte mint valami szörp az olaj.Tudom szinte nem adat... de az "urban legend" szerint és azon srác szerint aki lassan mint a csoport bennfentes szerelője tevékenykedik olyan 14-15 fokkal melegebb a hátsóhenger.
Btw a Honda-t telibe lőtted még a topikban, attól jobb tipped nem lehetett volna mint a hátsó szíjtárcsában a tömítés és a zsír. Tömítések kuka, tűgörgő kuka Polini szilikon zsírt bele és most tökéletes, igaz most meg normális alapjáraton szépen pörög a hátsókerék... Hatalmas köszönet a segítségért!
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
-
-
Geresics
addikt
válasz hroberto #110330 üzenetére
ha szabad megkérdezni, mennyit kínáltak érte, és mennyi a piaci ára? Akár privátban is! Nekem az a tervem, hogy beszámíttatom a Pegaso-t, és akkor nem kell vele bajlódnom. Nyilván a két ár között jelentős különbség van, ezért lelkiekben fel kell rá készülnöm
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
hroberto
veterán
válasz Geresics #110333 üzenetére
Igazából el sem jutottunk addig, hogy az árat megbeszéljük. Elmondta az úriember, amit amúgy is tudtam, hogy sokkal jobban járok ha eladom, mert jóval a piaci árak alatt gondolkodnak.
És ami feltette az i-re a pontot az volt, hogy ha beszámítanak, gyakorlatilag nem nagyon lehet alkudozni.
És így együtt a kettő nagy bukta lett volna.
Lealkudtam közel 200-at. Ezt valószínűleg kapásból buktam volna, plusz a beszámított motoron is biztos elment volna ennyi.
Ez meg így már sok lett volna.Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #110329 üzenetére
Ha nincs megedzve az a fogaskerek, akkor ilyen lesz. Afelol nincs ketsegem, hogy tobb km van abban a motorban, mint a km orajaban, ez a magyaror piac 90% ara igaz. Epp ezert az is lehet, hogy hatul tobb km van a dolgokban. valamilyen hasznalt alkatresz kerult bele amirol nem tudsz, mert valakinel ugyanigy osszekocolodott meg korabban. Vagy elol kellett cserelni valamit es hatul gyari minden. Vagy szimpla gyartas minoseg hullamzas. 15 fok az viszkozitas szempontbol elhanyagolhato 100 fok kornyeken. Nem gondolnam, hogy egy 50 es olajjal jobb lenne hatul, mivel ilyen esetekben szerintem nem a viszkozitasnak kellene kennie - a viszkozitasbol fakado suruseg nem is tudom hol elonyos... talan a dugattyu es hengeren kivul nem sok helyen - hanem az olajban levo kenvegyuletnek kene reakcioba lepnie a fogaskerek femjevel, es megvedeni azt, azon a nagyon kicsi feluleten, viszonylag nagy nyomasnal. Ha nincs akkora nyomas ott, akkor inkabb az eszterbazisu es ezaltal jobb tapadassal rendelkezo olaj marad ott jobban a femen, ha mar mas olajat akarsz beleonteni (Bar ket olajcsere arkulonbsegebol megveszed a vezermufogaskerekeket mar, amik kb 50e km ig birjak az olcso olajjal) Szoval ha nincs megedzve a fogaskerek, a tobbit elintezi a sok km, ami a tobbieknel lehet meg nincs meg.
50 es olajtol sem lesz baja, ha megnezed, milyen suru 100 fokon a 40 eshez kepest, nincsenek hatalmas kulonbsegek. Melegen minden olaj vizkent lotyog.
Sot. Ha meghajasz egy motort, akkor fel tud menni az olaj 120-extrem esetben 150 fokra. Ott mar nincs kulonbseg a 30 as es a 60 as olaj kozott sem.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Daywalker
addikt
válasz Micsurin #110329 üzenetére
Úgy van, ahogy persu írja. Nézz meg egy 60-as olajat, 100 fokon alig 6 cSt a különbség egy 50-es és egy 60-as olaj között, illetve a 40-es és 50-es között sem nagyobb az ugrás. Ellenben hideg oldalon akár 20-30 cSt is lehet a különbség, hiába 10W mindegyik, ergo hidegen nem annyira előnyös.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz tboldi #110342 üzenetére
Tudom, úgy hallottam, hogy a melegklubokban ezt a hülyeséget terjesztik, de ne ÜLJ FEL nekik
De magas labda volt, azt is irhattam volna, hogy igaz, a japánok között a legszebb, nem úgy, mint a műanyag jatékautókat gyártó Honda és Toyota.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Micsurin
nagyúr
Köszi a válaszokat! :R
Ha esetleg kipróbálom az 50-es melegoldalt akkor se követek el ezek szerint blokk gyilkosságot... Melegen picit darabosabb a váltó lehet ezen enyhén segítene szintén?!
Remélem ezzel a mostani enyhén komolyabb megbontással elfutja már azt a 30-40 ezret amit szeretnék még belenyomni... :)
Kuplung generátor stb-t bele nem értve itt most csapágyazás, hajtkarok stbre értem, hogy kihúzza még remélem.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Daywalker
addikt
válasz Micsurin #110345 üzenetére
Nem hinném, hogy baja lenne, de a váltód nem feltétlenül az 50-es olajtól fog megjavulni, hanem esetlegesen egy más adalékolású olajtól. Nekem a szintén darabos váltós kawán a MOL 10w50 olaja jött be a legjobban, pedig sok mindent kipróbáltam, de azzal hidegen-melegen ment az üres és simán vette a sebességeket.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
canniball
nagyúr
válasz Micsurin #110327 üzenetére
Nem tudom te mit csinálsz azzal a sisakkal, de az enyém (szintén IS17) több év után is passzentos, még most is néha kétszer kell belebújnom mert elsőre elhúzza a maszkot. Igaz ez M-es, lehet ezt a méretet tartósabbra gyártják mint az L-eseket.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Micsurin
nagyúr
válasz canniball #110347 üzenetére
Nem volt annyira passzos akkor se mint kellett volna amikor megvettem.
Kényelmes volt pont és ezzel szegték meg az első szabályt sisak vételnél. :)
Mondjuk a napszemüveg mechanikája már gatya, alig húz fel kb félúton megáll. :D
De én a sisakokkal peches vagyok a Scorpion pl már a boltból hazamenet kapott egy akkora kavicsot, hogy megpattant a fólia szerű fényezés rajta.
Gumi:
Februárban vettem gumikat, DOT szerint novemberiek, az a két gumi azóta áll ill fekszik az ágyam alatt, állandó kb 23 fokban és nap elől elzárva néha megfordítottam ne csak egy oldalán feküdjön ezen kívül csak van. Tök puhák tapintásra, mi legyen velük?
Kuka vagy gond nélkül mehetnek a mocira? Így a vezérlés csere és felújítás után nem igazán örülnék ha kéne két új gumi... :( Amíg nem lesz fent nem tudom még elöregedett e ugye?[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Daywalker #110349 üzenetére
Múlt november igen, most lesz lassan egy éves, azóta fektetve van.
Köszi akkor legalább azzal nem húz az ág.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Microsoft Excel topic
- Házimozi belépő szinten
- Elektromos autók - motorok
- Koreai autók topic (Kia, Hyundai, stb.)
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Végre megjelenési dátumot kapott az xDefiant
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen