-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #110352 üzenetére
Nekem is 2009-es van a robogón, jövőre azért már le fogjuk dobni, mert kezd repedezni De csúszni még nem csúszik.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz zgospel #110354 üzenetére
Az a lényeg, hogy szorosat kell venni. Nekem a mostani sisak alig jött rá a fejemre, úgy kellett szinte ráerőltetni, hogy már majdnem fájt. Viszont amikor benne voltam is fogta rendesen az arcom, szinte összenyomta a pofám, de még nem zsibbadt el és a fülemet sem nyomta. Pont annyit tágult egy fél év alatt, hogy teljesen kényelmes és nagyon jól fogja a fejem azóta is. Amúgy sajna vannak rosszabb sisakok, amik a belső jobban össszeesik, így aztán tényleg lötyögni fog. Mindig csodálkozom, hogy egyesek úgy veszik fel a sisakot, hogy szinte smemi ellenállás, majd utána szinte körbefordul a fejükön...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #110352 üzenetére
Ja ahogy a pályagumi is kuka 1-1.5 évesen (gumis szerint). A 2013as racetec ami 3 évet állt a fűtetlen mélygarázsban, pont úgy tapadt most nyáron mint 2016ban
-
zgospel
őstag
válasz Daywalker #110355 üzenetére
Ha mondjuk XS-től M-ig és L-től XXL-ig egy-egy héjméret van, akkor a szivacsbélés vastagságának variálásával érik el a többi méretet, a legkisebbnél vagyis XS-nél és L-nél lesz a legvastagabb a bélés szivacs, hogy kellően passzentos legyen.
A nagyon drága sisakokat 4 héjméretben gyártják, emiatt drágább a gyártása, de végül úgyis a vásárló fizeti ki, viszont jobban passzol a méret.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #110356 üzenetére
Az a gumis akkor kispataki-juhasz-talmacsi tengelyen mozoghatott :D
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #110352 üzenetére
Kecskeméten elhasználjuk majd, nyugi!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
MCs88
aktív tag
válasz Daywalker #110355 üzenetére
Én egy (új) Shark Spartan Carbonnal küzdök most azzal (nagyjból 20órányi motorozás van még csak benne), hogy 1-1,5óra után annyira kinyomja a vért a homlokomból, hogy konkrétan fáj és ég a homolokom. Remélem még betörjük egymást, mert 160ezerért szomorú lennék ha így maradna.
-
Daywalker
addikt
válasz MCs88 #110360 üzenetére
Adj neki időt, jó lesz. Amúgy nem tudom, hordasz-e maszkot, én azzal hordom és kényelmesebb, mint anélkül - már a bejáratásnál is kényelmesebb volt, hiába volt abban nehezebb felvenni, de azzal nem nyomta a fülem. Btw szemeztem az általad említett shark sisakkal, de a mostani még jól szolgál (Lazer Osprey) évek óta, így csak plexit fogok cserélni. (Kis kitekintes: mazlim volt ezzel a sisakkal, kifutó volt Írországban azzal a festéssel, így 99 fontért adta egy bolt ebayen. Ráadásul volt több méretben, úgyhogy itthon gyorsan felprobaltam az aktuális festéssel és gyorsan megrendeltem. Kis segítséggel hazajott +25 fontért. Megjegyzem, akkor itthon 140 ezer volt a pinkmotorsban... És baromi jó sisak, sosem szitált, nem úgy, mint a caberg, és nem süketülni meg benne, festés és bélés is tartósabb stb. Amit mondani akarok, hogy megéri a drága sisak és a bejáratós szenvedés).
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
#81556480
törölt tag
Motor féktárcsát lehet szabályozni? Nem kopás miatt, hanem ha üt, sérülés miatt.
-
Daywalker
addikt
válasz #81556480 #110363 üzenetére
Úgy nem lehet, mint az autókét, mert itt nincs miből esztergálni (a kopófelületen a tűrés 0,5 mm). Ha csak picit üt valamerre, azt meg tudják csinálni. Sima Team nekem már csinált tárcsát a régi motoron és jó lett. Akkor érdemes nekikezdeni, ha amúgy még nagyon jó a tárcsa (alig van kopás) és nagyon drága lenne az új (főleg, ha kettő kell).
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
tboldi
nagyúr
válasz Daywalker #110344 üzenetére
a japánok között a legszebb, nem úgy, mint a műanyag jatékautókat gyártó Honda
Ezzel most megsértetted a topik boyracerét.
Amúgy csak addig szép a Mazda, amíg el nem rohad.Viccet némiképp félretéve: Az ismeretségi körömben van néhány (2, 5, 6), egyik sem arról ismert, hogy mennyire hibátlan lenne. Mondjuk mindegyik tulaja antitalentum az autókhoz, mindhárman egy nepper által kiglancolt romhalmazt választottak az alsó ársávból.
[ Szerkesztve ]
-
BlackPriest
őstag
válasz tboldi #110367 üzenetére
családi tizenéves 3-as garázsban tartva nem rohad, egyetlen hibája az őrültködő riasztó. 150ezer km egy tulaj. az én 323-asom az általad említett romhalmaz volt, el is porladt gyorsan
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
Daywalker
addikt
válasz tboldi #110367 üzenetére
3-asom van. Mindenbe bele lehet nyúlni sajnos, nagyon sok a kintről behozott, kiglancolt romhalmaz. Sajnos a németektől behozott példányok mind rosszabb állapotban vannak, mint a hazaiak a rozsda szempontjából. Az enyém kb. 6 éves koráig a Mazda Mirai tulajdonában volt, hozzám 8 évesen került.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
-
-
-
Daywalker
addikt
-
Agostino
addikt
válasz Daywalker #110378 üzenetére
ártatlan kérdés: ezek a bélések kiszedhetőek, nem? pár hónapos az első sisakom is csak, szóval még nem kaptam szét, de nekem úgy tűnt. ami meg nem jön ki és így nem tudom kimosni, arra gondoltam ózonos tisztítást kap. nameg a belső maszk is csak átizzad, nem?
hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
-
Agostino
addikt
válasz dellfanboy #110380 üzenetére
nekem egy alap jet fighter sv quantum sisakom van, azon tudom, hogy kiszedhető, csak azt hittem hogy ez kb standard lakossági szinten, mert hogy az emberek már csak olyanok, hogy izzadnak és szeretnék kezelni a helyzetet.
hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
-
Daywalker
addikt
válasz Agostino #110379 üzenetére
Kiszedhető, de azért nem mindegy, hogy hányszor szeded ki és hányszor mosod ki. De kinek van kedve ezzel vesződni? Az anyagnak sem jó, ha sokat mosod, mert hamarabb összeesik a bélés. Azért nem mindegy, hogy maszkot viselve kicsit nedves lesz, vagy csutakosra ázik mondjuk egy pályázás során, ahol tényleg izzadsz, mert mozogsz a motoron nem keveset (szemléltetésképp: egy pályanapon olyan 6-8 liter folyadékot küldtem be, aznap pisi kb. a zéróhoz konvergált). Illetve egy-egy ilyen menet után sem mindegy, hogy leveszed a maszkot, kb. 20 perc alatt megszárad annyira, hogy újból fel lehessen venni, vagy egy lucskos sisakot kell a fejedre húzni. Szerintem a mostani sisakom kb. 5 éve van meg és némi kopást leszámítva belül olyan, mint az új, nem büdös és nem koszos, pedig én izzadok rendesen - nem úgy, mint a régi caberg, ami szétpuhult és a szag is kiűzhetetlen volt belőle. Mosogatás helyett inkább tisztán tartom, amennyire lehet. Mondjuk azok után, hogy egyesek a retkes kesztyűjüket a sisakba gyömöszölik majd felakasztják a szintén retkes visszapillantóra, majd ezután ismét a fejükre húzzák...na inkább nem is mondok semmit.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
JoinR
senior tag
Én is maszkban nyomom mindig. Ráadásul a kitágult sisak is egy kicsit szorosabb lesz tőle.
-
Daywalker
addikt
Nem tudom amúgy most hirtelen amilyen motorról beszélünk, de órával kimérni a legkönnyebb, egyértelműen megadja a választ. Úszónyereg esetében a legritkábban szokott gond lenni, azok nagy ütést ki tudnak mozogni pulzáló érzés nélkül. Amúgy sem árt néha ellenőrizni és karbantartani a fékrendszert, tehát ahogy írod, első kör a nyereg és a betét ellenőrzése, takarítás, illetve érdemes a tárcsa szegecseinek ellenőrzése is. Egyesek javasolják, hogy a szegecseket jól át kell fújni féktisztítóval és kicsit drasztikusabb, de át kell őket forgatni és közbe fújni. Amúgy ami még gond lehet, nálam 90%-os bontott gyári tárcsa járt és szög egyenes volt, de nagyobb fékezésnél berázott vadi új gyári betéttel, bármit csináltam vele. Valószínűleg az előző betét anyaga okozhatott valamit, így becsiszoltam az élét a betétnek, ahogy régen csinálták, majd hring célegyenes 250-ről lassítás egy párszor egy 20 perces etap alatt megoldotta örökre Bekopott
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
#81556480
törölt tag
Ez csak egy gyors kérdés volt a tárcsára vonatkozóan. Nyilván átnézek majd mindent. A motor és a féknyereg is újszerűen néz ki, betétek vastagok.
Daywalker Ez nem szegecses tárcsa. Menet közben egyáltalán nem éreztem semmit, csak némileg hullámzik a fékhatás fékpadon, ezért javasoltak tárcsa cserét.
-
Gaboman
nagyúr
Nagy KTM fan vagyok, de az új modellek formaterve nagyon nem jött át.Igazából 2010-2012 után nem tetszik a kinézetük.Nálam 2000-2006 amikor a legdögösebb gépeket gyártották.Az MT09 egy iszonyat jó gép, sikerült tesztelnek, fülig ért a szám.Minhta egy supermoton ülnél, ami turbósitva van.A módban iszonyat nyers, olyan mint egy Fcr41 karbis gép.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
#81556480
törölt tag
válasz Daywalker #110387 üzenetére
Úgy imádom hogy mindig gellert kap itt a beszélgetés, és teljesen másról kapom az oktatást, mint amit eredetileg kérdeztem.
Annyi volt a kérdés, lehet e motorkerékpár féktárcsát javítani ha ütés miatt hullámos.
Hétfőn szedem szét, gondoltam addig felmérem a terepet, hogy ha oda kerül a sor, van e rá lehetőség.
Amugy meg ma már át is gondoltam. Tavasszal kap egy fasza új féktárcsát mindenképpen. Nem szarozok vele.[ Szerkesztve ]
-
zgospel
őstag
válasz #31733248 #110388 üzenetére
Hát, én meg addig akartam olyat venni amíg nem próbáltam. Próba alatt nagyon elment tőle a kedvem
Az a háromhengeres blokk valóban bitang jó, és az is hogy könnyű a motor, meg jól átlátható és szép a kijelző, de ennyi ami tetszett. Jó, az ára is jó, az igaz Egyáltalán nem akarom leszólni, de én nagyot csalódtam benne amikor próbáltam. Ergonómiailag leginkább, nekem borzasztó volt. De a gyenge fék és az itt-ott kidolgozatlan részletek sem javítottak tovább a helyzeten. "A" módban volt a legjobban használható nekem (2018-as modell).https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Micsurin
nagyúr
Pici 5 forintos méretű nagyon enyhe horpadást lehet javítani fényezés nélkül a tankon? A tankpad alatti részen van még csak karcolva sincs ott a tank de az előző tulaj valamivel megnyomta. Esetleg tudtok is valakit a művelethez? Köszi előre is!
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Gaboman
nagyúr
válasz #81556480 #110396 üzenetére
Rohadt jó volt . De a 2006 Husqi SM610 még jobb. Nem leharapni a fejemet ezért. Féktárcsát lehet csináltatni is rá, maxekon kB fél áron.Az exc250-re csináltattam, nagyon jó volt hozzá, SM szettel is használtam.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen