-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
vendingo
veterán
-
dave0825
őstag
Üdv.
Volt már valaki a Kő-Pataki (Lomnici) tónál?
Az lenne a kérdésem a dologgal kapcsolatban, hogy az oda-vissza járó felvonónak milyen árai vannak, illetve honnan indul? Találtam egy magyar oldalt, ott csak oda 2:45 óra libegőzést írnak, vissza 2:15. Félútig van út, de lehet, hogy arra nem lehet behajtani, ha lehetne, megspórolnék vele 1:45-öt.
Egy nap alatt kéne Pápáról fölmennünk, és visszaérni Berentére estig (ott van szállás). Csak az út 8:45 (szerintem 8-ra le tudnám venni, motorral ), de akkor is nagyon ki lenne számolva (este 22:00-ig lehet a szállásra menni).Huawei P30 // Suzuki DL650XT '15 <-- Kawasaki Z750 '07 <-- Aprilia RS 125 '99
-
#45302528
törölt tag
válasz dave0825 #110155 üzenetére
Tátralomnicról indul, egy nagy parkoló mellől, ki van táblázva, el sem lehet téveszteni.
Viszont arra kabinos felvonóra, ami a tótól megy tovább a csúcsra, előre meg kell váltami a jegyet, ott a helyszínen már nem nagyon van rá mód. Legalább is főszezonban. Most már lehet, hogy nem lesznek annyian.
[ Szerkesztve ]
-
#31733248
törölt tag
válasz Topiccsendőr #110154 üzenetére
Lehet, de amikor ott van a Honda CB300R Neo Sports Café 1,449 millióért, akkor már a most futó Benelli 302 S is versenyképtelen 50 ezer forinttal drágábban, közel másfélszer olyan nagy tömeggel. Az ilyeneket maximum azoknak lehet eladni, akik nem hallottak még a Hondáról.
-
-Mosquito-
őstag
válasz dave0825 #110155 üzenetére
Qva drága a szlovák. Emlékeim szent majd 15eft. Míg a lengyel oldalon cirka 5eft. Ott viszont szezonban 50-100m-es sorok vannak. Időjárást érdemes nézni előtte. Mi Bp-Zakopanet egy nap alatt lezavarjuk, úgy, hogy beburkolunk egy golonkát is.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
hroberto
veterán
válasz -Mosquito- #110158 üzenetére
Hogyne lenne drága, mikor 330 fölött a Euro!
Xiaomi 14, KTM 1290 Super Duke R Gen3
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #31733248 #110157 üzenetére
Mindketto olcso megoldasokkal legyartott szar. Kulonbsegek megis vannak a ket motor kozott. A benellinek uszotarcsaja van azzal a brembo koppintas nyereggel, ami a mito-n szokott lenni, egy hengerrel tobb van 300 ccm re, amitol tobb a loero is. Ezt a plusz egy henger koltseget valoszinuleg behoztak anyaghasznalatban.
Ha a ketto kozul kene valasztani valoszinuleg en is a hondat vennem, de nem azert, mert honda, hanem mert jobban nez ki. De leginkabb tokonszurnam magam, ha ilyet kene venni.Explosión de dos tiempos
-
#31733248
törölt tag
válasz Topiccsendőr #110160 üzenetére
(#110160) persuader
Mindig kategórián belül érdemes nézni. Könnyű városi-elővárosi motor olcsón. A 60 kiló súlytöbblet azért ebben a kategóriában nem számít bocsánatos bűnnek. Ahonnan Te nézed őket, ezek nyilván szarok, ezt is megértem. Kérdés, hogy adott költségvetésből az adott kategórián belül ki ad jobbat...
(#110162) zgospel
Az ezres gépeket sajnos csak távolról nézem (nem is tudnám kimotorozni), de azt látom, hogy minden kategóriában vannak jó és kevésbé jó vételek. Ezeket felülírhatja egyebek mellett az ízlés, a márkahűség, a megbízhatóságról alkotott kép, a motoros fizikai adottságai vagy egyszerűen csak az információhiány.
Én például kategóriáján belül a legjobb vételnek tartom a Honda CB300R-t 1,45 millióért, a CB500F-et kereken 2 millióért, a CMX500 Rebelt 2,09 millióért, a Suzukitól az SV650X-et 2,2 millióért, a V-Strom 650XT-t 2,75 millióért. Ezek a motorok talán fölé nőttek ár-érték arányban a konkurenciának annyira, hogy ki lehessen róluk jelenteni: a legjobb vételnek számítanak.
A saját SH300-amra (1.85 millióért) már nem merném azt mondani hogy a legjobb vétel - nekem éppen az volt, de egy csoffadék 25 lóerős robogóért azért ez elég sok pénz... Az 1 millióért kínált 125-ös PCX-re ez talán még kijelenthető a feltűnően jó értéktartása miatt.
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #110163 üzenetére
A Speedet sem tartom árához képest jó vételnek, de a Kawához képest tele van plusz dolgokkal, mint rider módok, egyoldalú lengőkar, tempomat, színes TFT (a mögötte lévő rendszer kurva jó amúgy), nagyon diszkós háttérvilágított kezelőgombok, van benne kipörgésgátló és az új Triumphok kidolgozottsága elég igényes.
Jelenleg 4,5m-ért kapni Monster 1200-at például és abban aztán van minden.
Pusztán papíron nem értem a Z1000R-t.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #31733248 #110164 üzenetére
Teljesen egyetertek veled, a suly nalam is nagy szerepet jatszik egy motornal, bar nalam elfogadhatatlanok ezek a megoldasok ebben a kategoriaban. Egyaltalan nem vedem a benellit, mert tenyleg hanyas, ahogy kinez, es nehez, de mivan akkor, ha az o celcsoportjuknak a 170 es vegsebesseg a fontos, meg a 2 henger, meg hogy megalljon vele?
Ugyanugy egy szempont, ami nem feltetlenul fontos mindenkinek. Ahogy azt te irod is. Szoval akkor melyik marka jobb egy kategoriaban mindenkinek?
Ha nincs helye a kategoriaban, akkor beleall a foldbe, ezen nem kell vitatkoznunk, hogy az olaszok vagy a kinaiak piacon vannak. (ami megint egy sztereotipia nagyon keves informacioval mogotte)Ujonnan a megbizhatosag csak akkor lehet szempont, ha a garancialis kerdeseket nagyon lassan es a vevo szamara elonytelenul teljesiti az importor. Ez magyarorszagon siman elofordulhat, igy valoban szamolni kell vele, de nem lehet, mivel nincs annyi informacio egy uj motorrol. garancia ido alatt ezzel nem kellene foglalkozni normalis helyeken, mert olyan pert akasztanak a nyakaba.
Megemlitem, hogy a honda nev nem feltetlenul jelent egyelosegjelet az alacsony uzemeltetesi koltseggel es a megbizhatosaggal, mint azt az elozo hszemben kifejtettem.
Ne ertsd felre, nem akarom egy szintre hozni a ket markat, mert egyaltalan nincsenek, de az informacio hiany a japanokkal szemben a tobbsegnel megvan, meg a sztereotipiak, amik mar reg nem mukodnek.Explosión de dos tiempos
-
baboss
őstag
Sziasztok.
Budapesten valakinek lenne egy hengertáskája kölcsönbe 22-ig.
Econ kolléga felajánlott egye még múltkor, de ő tegnap elutazott a hétvégére.
Köszönöm.[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
válasz #31733248 #110157 üzenetére
Ne haragudj, hogy ezt mondom, de ez a Honda egy trágya. Hogy néz ez ki? Belementek hátulról? Rendszámtábla-tartónál sok volt a felesleges műanyag? Bicikli féktárcsa? Kipufogót megcsípte egy darázs? Hát, szerintem a Benelli ezerszer ízlésesebb, annak legalább van valami motor kinézete. No persze ízlésen kár vitatkozni. Ugyanakkor egyiket sem venném, ebben az "olcsó motor" kategóriában a KTM Duke 390 szerintem verhetetlen. Igaz, többet kérnek érte, de azon van fék, futómű, jól is néz ki, nem utolsósorban erősebb, tömege pedig épp csak több a hordánál. Érdemes rá spórolni és akkor van egy motorod, amit amellett, hogy jó, meg is fognak nézni. A Honda tipikus "észre sem veszem, elmegyek mellette". Ez is fontos szempont, én szeretek minden egyes alkalommal a nadrágomba élvezni, amikor meglátom a motorom, és akkor is amikor ráülök, na meg menet közben is A Honda max közlekedőedény...postásoknak jó lesz.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
#31733248
törölt tag
válasz Topiccsendőr #110166 üzenetére
Nyilván minden gyártó foglalkozik STP marketinggel (szegmentálás-targetálás-pozicionálás) és nincsenek különösebb illúzióik arról, hogy az említett tulajdonságokkal a Honda hasonló modelljének ismeretében mennyire könnyen adható el. A nagyoknak eleve adott a platform-stratégia lehetősége (több modell közös alkatrészekkel), amely még gazdaságosabbá teszi a gyártást. Ha a kevésbé neves gyártó olcsó modellje 60 kilóval nehezebb, akkor ki kell találni valamit, amivel érvelni lehet mellette. Ha más nem, legyen radikálisan eltérő a design. A Vespákat is a trendi retro design adja el, nem más.
(#110172) Daywalker
" No persze ízlésen kár vitatkozni."
Ezért nem is mennék bele, de megértem és részben osztom is a kritikádat.
"ebben az "olcsó motor" kategóriában a KTM Duke 390 szerintem verhetetlen"
Nekem is az tetszene a legjobban, de mégsem azt venném a magasságom miatt. Meg a futóműve miatt. Meg azért, mert nem sportos motort keresnék alapvetően.
"A Honda tipikus "észre sem veszem, elmegyek mellette"."
Ez azért modellfüggő, szerintem a Neo Sports Café modellek formaterve rendben van, a két nagyobbé különösen. A 300-as kicsi és kicsit nyomi, de ez sajnos normálisnak mondható ebben az árkategóriában.
[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
válasz #31733248 #110173 üzenetére
"Nekem is az tetszene a legjobban, de mégsem azt venném a magasságom miatt. Meg a futóműve miatt. Meg azért, mert nem sportos motort keresnék alapvetően."
A 390 minden csak nem sportos, vagyis nem hinném, hogy sportosabb lenne, mint a 300as Honda, arra a ktm-nel ott az rc390. Max az a baja, hogy kicsi valóban, 180 cm felett össze kell kicsit csomagolnia magát a ridernek.
De a futómű?!?! A szutyok 300-as Hondán egy olcsó 41 mm-es fordított teló van, a ktm 390-esen meg egy 43 mm-es WP, ami másik liga ezen a szinten. A fék is másik liga, a Bybre az indiai Brembo, ehhez képest a nissin...tárcsa is 320 mm, nem 300.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #31733248 #110173 üzenetére
Fogalmam sincs mivel foglalkozik, ehhez nem ertek en csak azt kerdezem, hogy ha van egy dragabban eloallithato eroforrasod a konstrukcio miatt, akkor azt ugyanannyiert adnad, ha igenyesebb anyagokat hasznalnal, amivel lent tartanad a sulyt? Nem jon ki a matek.
De nem csak az eltero design van itt, amivel ervelhetsz. valamiben jobb lesz, mint az egyhengeres honda, azaz vegsebessegben es eroben. Ezt hozza magaval a tobbhengeres, dragabb motorkonstrukcio.
Motoroknal nem beszelhetunk platformokrol, ez nem autogyartas, itt nincsenek ilyenek. hacsak nem azt nevezed annak, ha a 125 os es a 300 as modellek futomuve es feke ugyanaz.
Regebben forditva csinaltak, pl a 125 osok vazat, futomuvet, feket tulterveztek 400 as eroforrashoz, es bele lehet akasztani a nagyobb blokkot. nekem ez hianyzik ezeknel a motoroknal. Es ertem, hogy ha ezt csinalja egy motorgyar, abba ehenhal, de ha mar egyszer megcsinaltak, es megtapasztaltam, onnantol nekem ezek szar motorok lesznek.
Dukehoz.
A magassag az oke, valoban kicsi embereknek van. Ktm nek 43 as villaja van 320 as tarcsaval, a honda 41 essel szemben. en pont a futomu miatt vennek ktm et, meg azert, mert a jovo hetet is meg tudom venni powerparts kinalatbol, peldaul jobb uszotarcsat, ha palyaznek vele.Explosión de dos tiempos
-
#31733248
törölt tag
válasz Geresics #110174 üzenetére
(#110174) geresics
Félre ne érts, nem keresek motort, csak feltételes módban írtam róla. Fizikailag teljesen megegyezem az onroados Mackoval és elsősorban a budapesti forgalomban motorozok. Ha nem SH300-am lenne, azonos áron valószínűleg Versys X-et, vagy valami hasonlót vennék.
(#110175) Daywalker
Nem az a bajom a Duke 390 futóművével, hogy nem jó, hanem a keménysége, amivel Budapesten úthibától úthibáig pattognék vele. Szinte biztos, hogy a kis Hondánál sportosabb minden téren. Ültem már rajta(a teremgarázsunkban tárolja egy srác), röhögnétek, ha látnátok: 191 centis, 105 kilós pasas vagyok, 4 XL-es a dzsekim. Na most képzeljetek el a kis Duke-on.
(#110176) persuader
"De nem csak az eltero design van itt, amivel ervelhetsz."
Tudom, de ettől még elég nehéz eladni a Honda mellett. Elég kevesen keresnek ilyen motort azok közül, akiknek számít, hogy mennyi a végsebessége.
"Motoroknal nem beszelhetunk platformokrol, ez nem autogyartas, itt nincsenek ilyenek."
A különböző modellek sok közös összetevőjéről van szó, így állnak elő méretgazdaságossági előnyök a legnagyobb gyártóknál. Ismered a jelenséget Te is.
"Es ertem, hogy ha ezt csinalja egy motorgyar, abba ehenhal, de ha mar egyszer megcsinaltak, es megtapasztaltam, onnantol nekem ezek szar motorok lesznek."
Megértem, sajnos ilyen a világ manapság.
-
Daywalker
addikt
válasz #31733248 #110177 üzenetére
Talán keményebbde nem hinném, hogy hülyére lenne keményítve. A te súlyod alatt amúgyis osszecsuklik Viszont a ktm cserébe tuti nem hintázik, mint sok gagyi. Engem amúgy ezek sosem zavartak a kemény futóművek, mindig sportmotorom volt, főleg a mostanival egy 10 forintos is érezhető, na meg az ülése sem puhább, mint egy deszka. Sokkal jobban zavar, amikor az olcsó fingliling futóművek, mint pl amik a robogókban is vannak, zavarba jönnek egy úthibától, ami főleg kanyarban (nem) vicces.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
#31733248
törölt tag
válasz Daywalker #110178 üzenetére
Az igények különbözőek, akár egyetlen tulajnál is. Más elvárásaim vannak a hétköznap használt kocsimmal és más az hobbiautómmal" szemben. Annál nem zavar, hogy kemény a futómű és hangos a motor. De amikor az ember naponta megjár olyan utcákat, mint a Margit utca, Ankara utca és az éppen felújítás alatt álló Rómer Flóris, akkor nem egy kézenállós, kemény üléses sportmotor lesz az első, amire vágyik. Amúgy sem a kemény futómű miatt fogja jól kezelni az úthibákat, sőt, még az is lehet, hogy kanyarban hamarabb elpattog rajtuk.
A robogóknál sajnos sokszor tényleg olcsó és himbi-limbi a futómű (meg a váz sem elég merev), de hasonló nagyságú probléma a kis kerék is. Annyit tudtam tenni, hogy igényesebb futóművel készült típust választottam 16-os kerekekkel, tisztességes fékekkel. Nyilván nem lesz ettől sportmotor, de lehet, hogy az elvárásaidhoz képest meglepődnél azon, mennyit tud.
[ Szerkesztve ]
-
dave0825
őstag
válasz #45302528 #110156 üzenetére
Igen, néztem, csak van egy szakasz (a Start nevű pontig), ahova visz út, csak ahogy néztem térképen, valami gokart-okkal mentek oda, szóval gondolom nem tudom a felvonó odáig vezető útját megspórolni.
Mosquito34: lengyel oldalról hol lehet fölmenni a Kő-Pataki tóhoz? Nem láttam utat, se felvonót. Csak a tóhoz mennénk, de pár fénykép erejéig, meg a kilátás megcsodálása miatt (pár perc) az 5 óra oda-vissza felvonózás, és elővételben 12.000 Ft-nyi jegy szerintem sok lenne. Bár ahogy néztem a felvonóból a kilátást, elég szép.
Ilyen utat mennénk kb., ebből a 14-es utat ha kiveszem, fél órát spórolnánk. Ehhez, ha hozzárakom az 5 óra felvonózást, plusz fél óra körülnézés fönt, nem biztos, hogy este 22:00-ig visszaérnénk a berentei hotelba. Pláne, ha 2-3 megállót (max. 10-15p, egy szendvicsezéssel) beleveszek.
Másnap a cseppkőbarlangban mennénk egy kört, hazafelé meg egy Bükk-Mátra utat járnánk meg.Huawei P30 // Suzuki DL650XT '15 <-- Kawasaki Z750 '07 <-- Aprilia RS 125 '99
-
gergo5991
őstag
válasz dave0825 #110155 üzenetére
szia, tatranska lomnica-rol megy a libegő a skalnate plesora 18 euró oda vissza a libegő ára,
8:30 és 16:10 között közlekedik
innen indul a felvonó féluton átszállás egy másikra ami a csúcsra megy,A libegő kb 5-10 perc alatt ér fel, és ugyan ennyi idő alatt ér le
odafele ha spórolni akarsz időben lehet budapest-miskolc autópálya miskolc-kassa főút, és kassa- tátra autópálya. 1 hetes szlovák matrica 10 euró térkép, 6 óra 20 percet ir ha jól látom
itt megtudod tekinteni a jegyárakat ha gondolod
ha a pénz engedi 26 euró még a skalnate plesorol a lomnyici csúcsra ( 855 méter szintkülönbség és 8,5 perc alatt ér fel oda) 2635 méter magas a csúcs
[ Szerkesztve ]
-
dave0825
őstag
válasz gergo5991 #110181 üzenetére
5-10 perc alatt ér föl?!
Hogy olvastam én itt 2 óra 45 percet oda, 2 óra 15 percet vissza?!
Ha tényleg kevesebb oda-vissza, mint 5 óra, akkor semmi gond az úttal, még rá is érnénk később indulni.Honnan tudod, hogy mennyi idő oda-vissza? Voltál már, vagy olvastad valahol?Édes jó isten... Bocs Tőled is, és mindenkitől. Ez gyalogos túra gondolom, nem a libegő, most nézem a térképet. Hogy lehettem ilyen hülye?! Mondjuk mentségemre szóljon, hogy hajnalban néztem, éjjeles melóban.
[ Szerkesztve ]
Huawei P30 // Suzuki DL650XT '15 <-- Kawasaki Z750 '07 <-- Aprilia RS 125 '99
-
Daywalker
addikt
válasz #31733248 #110179 üzenetére
Napi 110 km-t ingázom az rsv-vel, nem hinném, hogy tudsz újat mondani a sportmotorok kényelméről vagy a bp-i utakról Sőt a 16-os nagykerekes robogózásról sem, ugyanis van egy Sixteenünk (sh koppintás), évekig használtam napi szinten. Elégedett voltam és vagyok vele, városba nincs jobb, igazi köcsögként lehet vele nyomulni.
Azt nem mondtam, hogy a keményebb futómű jobb, valamit félreértettél, ez csak velejárója a sportmotornak, ellenben ha jól be van állítva a húzó és nyomofokozat is, akkor nem pattog el sehova, nem úgy a sehova sem állítható futómű, függetlenül attól, hogy puha vagy kemény.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
-Mosquito-
őstag
válasz dave0825 #110180 üzenetére
Nem. A hegy másik oldalán lévő Kasprowy-csúcs [link] illetve a Świnica-csúcsról beszélek. [link]
Kasprowy lanovka infó: [link] Kb eddig tudsz elmenni motorral. [link] Itt fizetős parkolóban teszed le a motort kb 2-3 zloty. Innen vagy gyalog vagy 2-3 zlotyért buszok felvisznek,ha leinted ide. [link] Kb 2- 2 1/2 óra megvan.
Viszont ha a Lengyel oldalt választod,jó ha tudod,hogy szeptember 22-én-November 30 között karbantartás miatt zárva lesz. [link]A térképet elnézve szerintem sok lesz egy napra. Arra számolj rá még kb 1 óra megállókra és 2-3 órát a felvonókra. A 14-es utat ne vedd ki,az a legjobb része az útnak! Poprad melletti 536-os út xar,friss élmény kb 3 hete voltunk arrafelé.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Geresics
addikt
a RAM Mount-nak láttam olyan változatát, amin 2 golyó volt egyben, és azt kellett a kormányra rögzíteni, de most hiába keresem, nem találom. Nincs valakinek véletlenül egy ilyen linkje? Telefont és GPS-t kellene rögzítenem, és kényelmes volna...
Micsoda új fórum-designi...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
#31733248
törölt tag
válasz Daywalker #110185 üzenetére
Akkor Te jó sokat motorozol egy évben, ha jól sejtem. :) Mennyit kb?
"Azt nem mondtam, hogy a keményebb futómű jobb, valamit félreértettél, ez csak velejárója a sportmotornak, ellenben ha jól be van állítva a húzó és nyomofokozat is, akkor nem pattog el sehova"
Ez igaz, kérdés, hogy milyen útviszonyokhoz és használathoz van állítva. Nyilván máshogy optimalizálsz pályára és ennél lágyabb beállítás optimális a gidres-gödrös utakra. A robogók és a városi motorok futóművei az utóbbira vannak optimalizálva, a maguk nyilvánvaló korlátaival. Ha a legrosszabb futóművet keresed, nyilván a robogók világában fogod megtalálni, valahol a kínai 50-esek között. A másik véglet a barátom 1250 GS-e, de annál a futómű önmagában annyiba fájhat, amennyibe az SH300-am került.
-
yodamastah
őstag
válasz #31733248 #110188 üzenetére
Kb 12-13 szezont toltam bp-en sportmotorral, és 2 szezont xmax-al. Asztalfon (főleg szárazon) nincs olyan körülmény ahol a robogó jobb lenne tapadás szempontból. Egy jól belőtt futómű csillapítása nem kemény, hanem amennyire csak lehet lágy (elkerülve a hintázást), gyorsan és pontosan dolgozza el a hibákat. Még akkor is jobb lesz a sportmotor mint egy átlag robogó, ha nem a kátyús BP-i utakra van felrugózva.
Egy 200 kilós közepes/nagy robogó súlyelosztása pocsék, nincs elég súly az elején, hátul viszont van egy masszív brutál rugózatlan tömeg. Olcsó alap futómű elől/hátul. Nincs még egy motor típus ami ennyire elb*szott lenne járműdinamika szempontból.
Praktikusság és alacsony tempós kezelhetőség szemponból persze egy jó robogó verhetetlen, emiatt városi/előváros környezetben nehéz nem szeretni De pofára esni ugyanannál a tempónál a robogóval fogsz előbb
[ Szerkesztve ]
-
#31733248
törölt tag
válasz yodamastah #110189 üzenetére
Készséggel elhiszem, amit írsz, hiszen sokkal komolyabb egy sportmotor futóműve és jobb a súlyelosztása is. Abból indultam ki, amit Daywalker írt:
"a mostanival egy 10 forintos is érezhető, na meg az ülése sem puhább, mint egy deszka"
Na most ennél a saját robogóm a kátyús utakra azért jobb. De nyilvánvaló az is, hogy ha a sportmotor futóműve a kátyús utakhoz van beállítva, akkor többet fog nyújtani, ezt eszem ágában sincs vitatni. De úgy általában a kemény ülés, az előre dőlő, csuklóra terhelő üléspozíció, a magasra húzott láb azért elég kényelmetlen tud lenni, különösen egy hozzám hasonló magasságú pasasnak.
-
KoVee84
senior tag
válasz yodamastah #110189 üzenetére
Sh300-zal járok a ZX6R után. Nekem nincs meg az, hogy tapadáshatáron motoroznék vagy motoroztam volna valaha is a sorok között
-
Chris0321
addikt
válasz Geresics #110187 üzenetére
Elég sok mindent változtattak meg most. Nekem az egyik legjobb újítás, kedvenc fórumokat most már nem csak legfelülre lehet betenni hanem fel-le lehet húzni. Már egy ideje át akartam rendezni de annyira nem zavart, hogy-e miatt felírjak egy sorrendet amiben szeretném majd látni őket, most pedig pár másodperc alatt megcsináltam és akármikor könnyedén változtatni tudok rajta.
-
gergo5991
őstag
válasz dave0825 #110183 üzenetére
még télen voltam ott stary smokovec-skalnate pleso gyalogtúrán, lefele már libegővel kellett lejönni mert másfél-2 méteres hó volt a libegő alatt. 2 részből megy fel a libegő féluton át kell szállni egy másikba, a jegy ára pár euróval több mert egy kártyát adnak amiért zálogot kell fizetni amit vissza fizetnek később. Amúgy másfél órányira lakok a Tátrátol. Mikor fogsz menni?
-
baboss
őstag
válasz dave0825 #110180 üzenetére
Első nap baromi húzós lesz, nem igen lesz időd nézegetni semmit, sokat mentem arra. A 14-es nagyon jó szerpentines rész, nem szabad kihagyni. A második nap már sokkal jobban teljesíthető. Mályinka és Lillafüred közöttit útszakasz nagyon rossz, túraenduro-nak való. Tele van kátyúval és nagyon sok helyen csupa sóder az út, max 30-40-es tempóval tudsz menni. Én elkerülném. Lillafüred és Felsőtárkány közötti részt is jó lesz, csak figyelj oda mert sok helyen a kanyarokba sóderfelhordás van, főleg eső után.
A gyerekkel mi holnap indulunk, nekünk a hatodik napra ez lesz az útvonal. [link][ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
Holnap indulás, 6 nap, 2700km. Zsámbék-Horváthország-Szlovénia-Olaszország-Svájc-Németország-Ausztria-Szlovákia-Zsámbék.
Ha szerdán reggel az időjárást lekérve nem tudunk átmenni a hó miatt (F-G) akkor a szállásról (A) irány Velence, 1 napos gyalog galop, majd délután irány a szállás(J)Összepakolva, remélem megvan minden.
9-[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz csongi #110197 üzenetére
Nincs üvegszorító, valamit elnéztél.
2 főre van bepakolva.
Alsónemű, fürdőruha, zokni, cipő, papucs, aláöltöző, melegítő alsó felső, póló, esőruha-csizmára kesztyűre is, Kamerához kiegészítők, telefonhoz töltő, kábelek, 220v-os átalakító, powebank, sima- vízálló telefontartó, 1TB-os HDD a 2 kameráról nap végén lementeni a videókat, szerszámkészlet, elsősegély doboz, izzókészlet, defekt javító, kuplung és gázbowden 2 motorhoz, láncolajozó, 2 db láthatósági mellény, motor zár.[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz baboss #110195 üzenetére
"Mályinka és Lillafüred közöttit útszakasz nagyon rossz, túraenduro-nak való"
Bánkút környéki része még annak se...
Illetve, jelentős része, (mármint Mályinka, és Lillafüred között), kb 1 autónyi széles, és nem belátható, mert mindenütt hegyoldal van.
[link]
De asszem, ez inkább dave-nek szól, és nem neked.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest