-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Chris0321
addikt
Csak leírom én is a véleményem. Sajnos gyárkéményként füstölő dízel nem csak a most eléggé szidott régi "prémium" autók között van, hanem szinte akármelyik márkánál. Plusz ott sem füstöl az összes.
Én márciusban vettem egy 2002-es e46-ot, 2.2 benzinest. Nem azért mert BMW hanem mert a kritériumaimnak nem igazán felelt meg más márka. Mindenféleképpen hátsókerék meghajtású autót akartam venni, max. 20 évest, autómata légkondival és kombit. 2001 óta ez a harmadik autóm, eddig régi Ladáim voltak de úgy döntöttem kell a klíma és, hogy ne a tápláléklánc legalján legyek a kis kb. 70 LE autómmal. -
Daywalker
addikt
válasz Varoz #110050 üzenetére
A gyári rendszamtartó a farokidom alá van rögzítve. Ezt a tartót lecserélve egy sima lemezre közvetlen a farokidom alá kerül rendszámtábla, a faridokidomnak pedig annyi a túlnyúlása, hogy már nem tudja a véda rendesen leolvasni, mert nagy részét kitakarja.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz BlackPriest #110053 üzenetére
Anno a 125-ös kis csopperrel én is így voltam: ha igazán gyorshajtani akartam, akkor kellett keresni egy 30-as táblát és nyélgázzal oda-vissza!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Daywalker
addikt
válasz BlackPriest #110053 üzenetére
Telepített veda azért nem csak autópályán van
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
baboss
őstag
-
Gaboman
nagyúr
Karbantartás plusz egy, két újítás.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
baboss
őstag
-
Chris0321
addikt
-
Geresics
addikt
válasz baboss #110056 üzenetére
(#110057) Gaboman
Cép!
Ezek a küllő-izék mennyire gázok? Nézegettem én is a KLX-re ződet, de nem tudom, hogy megrendeljem-e. Nem túl gagyi élőben? Nem para terepezés után, pl. mosásnál? Stb-stb...(#110061) Chris0321
Naná, hogy szabad, sőt![ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Gaboman
nagyúr
válasz Geresics #110063 üzenetére
Köszönöm! 🙂 Nem gagyi, a KTM-én is volt azon is nagyon tetszett, meg a Husqin is jól mutat.Élőben még szebb, takarítani könnyű, lemosom és le tőrlöm ronggyal.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Laraxior
titán
Végre sikerült kb egy év után mikrofont vennem a kamerámhoz.
Hova érdemes rögzíteni, hogy leginkább a motor hangját halljam? Kipufogó közelébe, a hátam mögé?"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Laraxior
titán
válasz baboss #110070 üzenetére
Legközelebb azt próbálom ki, mert ez elég körülményes. Be az ülés alá, majd befűzni a kabát alá stb...
Bár a hang az éppen jó lett"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
veze
őstag
válasz #31733248 #110049 üzenetére
Cordura van és +5 fokig teljesen komfortos , nincs vele bajom. Most hogy az idő már ősziesebbre fordul, meg reggel hüvösebb van, a Forcefield gerincvedő is nagyon jó. pont annyit melegít, amit én szeretek (nyáron volt csak tulon túl meleg főképp rövideb távokon, ezért a cordura kabát hátába tettem egy ilyet [link] ez nagyon bevállt nekem melegben.
De a bőrre mondja mindenki , hogy a legjobban véd, legbiztonságosabb. Szóval adnék magamnak esélyt, kicsit többet mint egy cordura. Ezért gondoltam erre, de lehet téves az elképzelésem
Talán ez [link] vagy ez [link]jönne be leninkabb, 1,4mm marhabőr ami több mint más kabátok 1,0 - 1,2mm -es vastagsága. bár a második csupa fekete semmi feltűnőbb szín nincs , bár azt irja hogy fényvisszaverő van rajta. Az első linkből meg mindenhol csak M méretet látok de az nekem biztos nem ok inkább L kell ( főképp hogy szeretném ha aláférne a gerincprotektor is árban 120-140nél többet nem szeretnél rákölteni és legyen tiszta bőr, nem kell olyan ami a belsó kar oldalán végig sztreccs betét Írta korábban egyik forumtársunk itt ( elnézést hogy most nem keresem vissza a nickjét) hogy f@sza az nyáron meg minden, de összel annyira nem örülnék ennek, és teljesen igaza van.[ Szerkesztve ]
-
emre
veterán
video, tiszta Trabarna
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Tamás9x
őstag
Vett agy találkozott már valaki ezzel a kabáttal? Mugen Race SS-MNR-1989 Black/Fluo Soft Shell kabát
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Khaosz55
addikt
Nekem 2 részes perforált bőr van és kezek lábaknál textil. Nagyon jól szellőzik. Ősszel alá veszek egy speed up polár alá öltözőt amiben fólia van és nem engedi át a levegőt, a hátában nincs ez a fólia, így tökéletes a komfort 20 fok alatt is. Én 15 fok alatt nem igen mocizon.
-
Gaboman
nagyúr
válasz BlackPriest #110075 üzenetére
Ha a videón szereplő motorra gondolsz akkor egy KTM, 2T 250 cm3-től felfelé egy olyan vékony srácot aki itt is szerepel bármikor képes így dobálni.
Berg 650 ugyan ezt megcsinálja csak kétszer akkora pilótával is!
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Geresics
addikt
Feltette a TotalBike is a TB24-es videóját - ha esetleg érdekel valakit!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Jakab66[hun]
senior tag
Nem vagyok nagy támogatója az elektromos motoroknak, de ez az új elektromos Duke nagyon vadnak tűnik. Sikerült ma meglesnem mikor próbálgatták.
Gipsz Jakab
-
-
Daywalker
addikt
válasz Bogyó bá' #110086 üzenetére
Cáfolom. Aprilia RSV-m van japán után...sőt, hazudok. Megvan a japán is, és ez már a második apriliám, volt egy RS125 is a kawa mellett (RS már nincs meg, kellett a pénz). Lehet tippelni melyik az üzemképtelen a kettő közül
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Geresics
addikt
válasz Micsurin #110085 üzenetére
Pont ma tettem bele új akkut, mert a fél év állás an 1,4V-ra merült amit tavaly tettem bele. Akkucsere után PÖCC-RÖFF!!!
Magam is meglepődtem, féltem a benzin szétesésétől!A Kawával mentem mostanában sokat, azzal mentem oda, Pegával jöttem el. Basszus! Ez több, mint 2x erősebb, és minden paci érződik is rajta!
Tököm, most megint nem akarom eladni! 🤣
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Daywalker
addikt
Már voltál itt Megtérni? Majd ha lesz rajta Öhlins futómű, rendes Brembo fék, gyönyörűen eloxált megoldások, szépen cnc-zett csavarok, gyorszáras idomok stb, akkor talán...de sajnos a japók fényév távolságra vannak egy Aprilia-Ducati kidolgozottságtól. .!.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Daywalker #110093 üzenetére
Hat a gyorszaras csavar a japoknal is eleg reg van, tobb tiz eve. Mostanaban 200 kilo alatti teletankolt tomeg miatt a titan, alu csavarok is nagyon gyakoriak, kidolgozasi minoseg is az egekben, gyarilag a magnezium felni alap. Gyakotlatilag egy szinten vannak, mindegy hogy japan, vagy olasz.
Regebben hatalmas kulonbseg volt, ez viszont igaz. a 330 as tarcsa, (egyedul a fireblade-en volt valamikor reges-regen, annak aztan kjo feke volt) es a fem fekcso. Azaz a normalis fek az meg 10 evvel ezelott sem volt alap a japannal.
Es a futomu nagyon szar volt gyarilag, illetve a szeria kovacsolt alu felni hianyzott teljes mertekben. Olaszhoz a magnezium felni 15 evvel ezelott is tudott szeria lenni, egyes tipusokhoz meg ennel is regebb ota. A hatso feknyereg pedig veletlenul sem ketdugattyus a japanok zomenel, hanem uszonyerges vacak.Explosión de dos tiempos
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #110095 üzenetére
Persze, de itt nagyjából pont 10 éves motorokról beszélünk, vagyis...a gen2 RSV ugyebár 2004-től van (tény, hogy az alapváltozatba csak a faceliftes 2007-től van öhlins, és a radiális brembo sem volt rajta az első változatokon 2004-ben, csak később jött). Szóval az aprilia és a duki már akkor is fosta rá az extrákat, míg a japánok akkor kezdtek el ébredezni (főleg a kategóriában kawa a zx10-zel, yamaha és honda picit előbb). Elég csak az rsv vázkodolgozottságára ránézni, vagy a felső villahídra...de még a kipufogótartó csavar is mívesen esztergált darab...hol volt ilyen akkor a japókon? Sehol. Most más a helyzet már, de a rizsrakéta árak is elszálltak.
Egyik héten a shox előtt parkolt egy régi Pan European...nagy kedvencem az a motor, de ez még a legelső volt...a kormányon a takaró műanyag ugyanaz az undorító, szürke műbőr mintás műanyag volt, mint az első generációs swiftekben
Nem akarom az egekig magasztali az olaszokat sem, mert van elég nyűgjük, de azt nem lehet rájuk mondani, hogy ne lennének kívánatosak, azért dizájnban eléggé ott vannak még ma is. A japán vasakat is szeretem, nálam nincs előítélet.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Daywalker #110098 üzenetére
Igen, 2004 volt a 2. gen RSV factory kiadasa, ott a karbon idomok, ohlins elol-hatul, es OZ felni, kormanygatlo volt az alap. De a radialis brembo mar a mille R en is volt joval korabban ugyanezen extrak mellet. Az egy 2004 es japanhoz kepest fenyevekkel elobbre jart. De csomagkent tekintve vagy parasztabbul fogalmazva koridot nezve mar nem ekkora a tavolsag. Akkor is voltak finomsagok masutt kidolgozasban, pl kazettas valto az sc57 nel, vagy nem bevonatos, hanem alusil henger. 10 evvel ezelott RN22 ben mar gyorszaras csavar mindenutt, a piros vaz, maga a blokk, az nagyon ott van kinezetre, hangra, kidolgozasban a matt-fenyes feluletek elegge eltalaltak.
Akkor ott az sc 59. Akkora a hutoje gyarilag mar 2008 ban, hogy elbujhat mellette az osszes literes gep, az olajszivattyuja mar akkor olyan melyrol szivta az olajat, mint a yamahanal 2015 tol az RN32 nel (persze az olaszoknal ez a kialakitas mar eleve alap volt) es a tankja az ules ala nyult, mint a ducatinak, vagy minden modern motornak mostansag. Nagyon fejlett motor volt mar akkor.
Kar, hogy itt jon a sztereotipiak teljes megbizhatatlansaga, mert ha van olyan, hogy olasz megbizhatatlansag, akkor az a japan motor azzal birt. Az alusil hengerrol visszatertek a nikasil bevonatra, amit tul melyre honoltak, es lejott a bevonat sok peldanynal, a fotengely primer fogaskereke nem volt megedzve, ami elkopott, mint a szar, es az 1.2 literes olajfogyasztas a dugattyuk es gyuruk kialakitasa miatt... ehhez kepest egy 2008 as ducati 1098 as fesszabalyzo-generator hibaja, garancias dugattyu csereje, amit visszahivassal csereltek minden motoron, ellenben a honda kiterjesztett garanciajaval szemben, (ahol a mai napig talalhatsz olyan peldanyt, amiben szar lehet a fotengely), es muszerfalbeazasa, egy pipacs igenytelensegevel birt
De ha ranezel egy olaszra azt azonnal felismeredExplosión de dos tiempos
-
mm89
őstag
válasz Jakab66[hun] #110084 üzenetére
Nem is tudtam hogy lesz/van!
Megolvastam kicsit, tényleg lesz benne váltó meg kuplung? Minek?
Én nagyon várom már az elérhető, használható elektromos motorokat!ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Overwatch 2
- Gumi és felni topik
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Ukrajnai háború
- Gaming notebook topik
- Black Friday november 29. / Cyber Monday december 2.
- PLC programozás
- Villanyszerelés
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest