-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
emre
veterán
válasz Topiccsendőr #109050 üzenetére
Ha szétbontok egy motort a blokkját hogy célszerű eltennem hogy jó legyyen az idők végezetéig, vagy amíg újra használatba kerül?
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
baboss
őstag
válasz Topiccsendőr #109050 üzenetére
Megvan a karibi, de nem lett sokkal jobb. Motorgenerál kelkene, ami sok lenne, nem alkarok annyit rákölteni.
Nikaré
Még nemtudom, a típust, de inkább 750-1000 cm3.
Ez nagyon tetszik, csak ez is 1992-es.[link][ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz baboss #109053 üzenetére
Ennyire rosszak a kompresszioertekek? Legutobb a szaki a karburatort jelolte meg, mint hibaforras. Remelem nem az volt, hogy megvetette veled, beszerelte, majd azt mondta hogy: hat ez nem lett jobb
emre
Feltoltenem felszint, nem eszterbazisu olajjal (az jobban birja az allast), es ovnam a paratol.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
emre
veterán
válasz Topiccsendőr #109054 üzenetére
Teljesen hogy ellepjen mindent?
Hengerekbe is?A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
senior tag
válasz Gaboman #109038 üzenetére
Ilyen ársávban tudok ajánlani két megbízható motort ismerőstől
Az egyik KTM 690 Duke (azaz a 3-as Duke), a másik KTM 690 SMR (R-es verzió! - a 'csőrös' 690-es, nem összekeverendő az SMCR-el)
Mindkét motorra valahogy jellemző, hogy képeken elég sután tudnak kinézni, élőben meg 'hűha'...Ha esetleg érdekel valakit..
Az a hirdetett 630-as Husqarna egész jó ajánlatnak tűnik, kérdés van-e valami külön 'trükkje' karbantartásilag.
KTM-ekhez értő szervízest nem olyan nehéz találni, gyakori típus, sok van belölük a többi márkához képest. (kivéve SUZUKI a DRZ folytán)[ Szerkesztve ]
-
emre
veterán
válasz Topiccsendőr #109056 üzenetére
Köszi!
Bizonytalan ideig.
Fogalmam sincs mikor fog kelleni belőle alkatrész vagy akár a kpl. blokk.A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
emre
veterán
most láttam, egy kis supermoto motivációs videó
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
runner 125
nagyúr
Komolyan mondom néhány résznél szédülést éreztem a motor "egy helyben" mozgásának sebességétől..
Mondjuk tényleg megnézném egy vizsgabiztos tekintetét, ha így rutin vizsgázna a csávó.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
csoki46
aktív tag
válasz runner 125 #109064 üzenetére
Engem a műszaki vizsga biztos tekintete is érdekelne aki EZTmeglátja
1 órája voltam rutin vizsgán, két keréken de sikerült. Remélem a forgalmi vizsga is hasonlóan gyorsan fog menni és végre (legálisan) róhatom hazánk útjait a kis ER6-tal.
-
z123456789
addikt
válasz csoki46 #109066 üzenetére
Ez elég érdekes valóban. Főleg, hogy nem egy kormányt cserélt rajta az ember. De ha jól látom, akkor a mérnöki remekeket pakolta át, létrehozva egy jó kis hibrid kompozíciót.
Ami végülis nem lehet rossz, kérdés valóban az, hogy hogy került rá rendszám?Gratula, így tovább!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csoki46 #109066 üzenetére
Ha minden be van jegyezve, es minden szakvelemeny megvan a megvaltoztatott alkatreszekrol akkor legalisan is kaphat rendszamot.
Igazi szarul nez ki, a felni, valami autofelni lehet, ezzel is sulyt novelve, az elso lampa is a kommersz tomegszarok polcarol lett leveve. Az igenyesen megepitve jelen esetben azt takarhatja, hogy nem fog szethullani azonnal, de itt semmi igenyest nem latok. Kinai fekkar, rokoko kormanymarkolat, kormanykiemeles, ahelyett, hogy normalis kormanyt rakott volna ra, az a plexi is sokaig fog tartani a dekliben, amin keresztul lathatod, hogyan bssza ossze olajjal a kuplung.
Mar maga a hatso felni csere nemetorszagban egy 400€-s vizsgalatot von maga utan, ahol letesztelik, mi tortenik vegsebessegnel vele, ott egy kicsit komolyabban kezelik ezt. Es meg van par alkatresz ezen kivul...[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
z123456789
addikt
válasz Topiccsendőr #109068 üzenetére
Hm.
Érdekes. Bár hangsúlyozom a motor nem tetszik, de én azt mondtam volna, hogy igényesen van kivitelezve az a sok szar elképzelés. Hát ennyit számít, ha valaki szakmailag felkészültebben tekint rá. -
Micsurin
nagyúr
Nagyon nagy off sry de
355 - > 389 még csak nem is éppen, hogy.OE NiK mérnökinformatikus ANA.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
Imádok
C#, C++, JS jöhet
Ugrálok kb
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Mentolka
senior tag
Szaisztok,
Az jutott eszembe, hogy drága interkomok helyett lehetne-e valamilyen okostelefonos (mert az szinte mindenkinél ott van) alkalmazást használni a célra?
Próbált már ilyet valaki? -
gonger
senior tag
Sziasztok,
Munkába járáshoz akartam motorra ülni, de az B125 kieg jogsi átfutási ideje egy vicc, így inkább megyek majd korlátlanra ősszel. Addig is most hirtelen elhatározásból egy Piaggio Liberty 50 4T-re ültem fel. (gyöngyház fehér, nagyon patika, hátsó dobozzal) Elegánsan kell öltöznöm, irodát vezetek, de a protektoros kabátról, kesztyűről nem mondtam le. Egy régi fekete színű Airoh sisakom van, ami belül már kikopott, foszlik a szivacsbetét, sötét a plexi stb..szóval kell egy új.
Rider 13-nál rendeltem egy LS2 FF390 Breaker fehér színben, ami 40e Ft. !!! nagyon jó ár, tekintettel arra, hogy a belseje a Vectoréval egyezik meg.
Azonban most látom, hogy a magyar forgalmazónál újra van a méretemből színes verzió is, ami nem matt és kicsit jobban látszik (vagy nem). Ez utóbbi drágább, nem mondom, hogy beleszerelmesedtem, de kicsit elbizonytalanodtam és most még tudnék változtatni a rendelésen. A fehér az inkább elegáns, a mostani motoromhoz tutira illik, de unalmasabb.
Segítsetek plz! Akik fehér bukót használnak, és előtte volt sötétebb színű, mit tapasztalnak, mennyivel veszik észre őket jobban az autósok?
Van valami tuti bevált szín ami ajánlott, vagy emögött nincs tudomány és ne foglalkozzak vele?
KÖSZI!!![ Szerkesztve ]
-
V.Stryker
nagyúr
válasz gonger #109076 üzenetére
A neonzöld és a fehér, amire esküsznek.
Szerintem meg tök mindegy. Kapcsold fel a refit, tegyél egy hangosabb dobot és vagy nyomd a dudát. Ezeknek van valamennyi hatása. Az, hogy milyen színű a bukód, kb. 0,0... %-ot jelenthet. Szerintem olyat vegyél fel, ami tetszik, jó, biztonságos, oszt kész.
Az elmúlt években csont fekete bukóm volt. Pár fényvisszaverő csíkot tettem rá és annyi.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
-Mike-
addikt
válasz gonger #109076 üzenetére
Tapasztalatom alapján gyakorlatilag nem jelent semmit a bukó színe. (csak a képeken mutat jól ha harmonizál a motor ill. a ruha színével)
Városban sokkal többet számít a motor lámpájának ereje, a motor hangja ill. a helyezkedés, mindig láthatóan közlekedj (nem a sáv szélére húzódva pl) és kerüld az összes közlekedő edény holtterét.
Szerintem a fehér pont jó, egy fokkal sem rosszabb, mint a sárga.
Engem akartak már elütni fekete Grexben, kék Sharkban, Rossi színű AGVben, Rea színű Araiban.
Mindegyikben ha akarod, ha nem , néha le kell mondanod az elsőbbségedről a sok hülye miatt. -
Geresics
addikt
válasz gonger #109076 üzenetére
szerintem meg igenis számít a sisak színe!
Saját tapasztalat a neonzöld sisakomról:
- amikor a városban mentem, a szemem vonzotta valami a kirakatban. Odanéztem, és a sisakom látszott a kirakatban, és az volt az!
- amikor utolértem városon kívül egy kocsit vezető haverom, mondta, hogy a visszapillantóban már messze világított a fejem ebben a sisakban. Sokat megy autóval, és lát is, nem csak néz, de azt mondta, hogy jóval előbb észrevett ebben, mint a legtöbb motorost hagyományos színben.
- mikor elállítódott a lámpám, és magasabbra került a fénycsóva, akkor viszont az bántotta egy másik autós ismerősöm, aki oldalról akart kanyarodni. Semmit nem látott a sisakból a lámpa miatt sokáig!
- amikor állok egy kereszteződésben, oldalra nem tudok világítani. Na ilyenkor igazán jó a neonzöld sisak, mert sok sportosan kanyarodó vakegér van, aki nem lát...Tudományos alapokra nyugvó cikkről nem tudok, ami a fentieket alátámasztaná, vagy cáfolná. Ezek saját tapasztalatok. Az biztos, hogy a következő sisakom is neonzöld lesz!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
-
julius75
aktív tag
válasz gonger #109076 üzenetére
Nekem sincs "világítós" sisakom, és nem is igazán hiszek benne.
Tapasztalatom szerint aki lát is és nem csak néz, használja a tükröket, szándékában áll megadni az elsőbbséget, valamint tisztában van a körülötte zajló forgalommal, nos annak nem kell, hogy a fejemen neonzöld sisak legyen.
Aki pedig a felsoroltakkal ellentétesen közlekedik, annak akár szirénázhat is a fejem, nem ő fogja megóvni az én biztonságom.
Ettől függetlenül lehetnek szituációk, amiben hasznos lehet, ezt nem vitatom, de hogy nem kezelheted úgy, mint egy "virtuális pajzsot" az biztos -
Taybore
aktív tag
Kedves Fórumtársak!
Idén is megrendezésre került a MotoSunday Motovlog versenye, amire 37 pályázó nevezett a nyeremények reményében. Az első körös továbbjutás a közönség szavazatai alapján dől el, a legtöbb lájkot kapó 10 jut tovább. Kérlek nézzétek meg a bemutatkozó videómat (1 perc), és segítsetek egy a youtube videóra adott LIKE-al. Nektek csak egy kattintás, nekem a továbbjutást jelentheti. Örök hála és köszönet.
u.i.: @geresics most te ne nézz ide -
etnies
senior tag
Hazaértem Londonba tegnap, végül 4700 km hosszú lett a túra.
Lesz videós beszámoló majd valamikor, de most már van tapasztalat a villarugó cseréről, ha érdekel valakit megírom.A Michelin road 5 nem kopott kockásra az 1750 km autópálya alatt, nem úgy mint a gyári, jár a pirospont.
A Cobrra Nemo 2 is bevállt, láncot nem kellett állítani, nem nyúlt szakaszosan és kb 15 perc alatt letakarítottam némi petróleummal a közel 5000 km dzsuváját.
A Sthil bio olajat melegben (volt 39 is Franciaországban) nwgy fordulatnál hamar ledobja a lánc, ennyi a negatív tapasztalat csupán. A Givi satnav tartó nem bírja a 110 kmh feletti tempót és lekonyult, akárhogy húztam meg, műanyag szar. Beragasztom majd vagy veszek másfélét.A motor egy csoda, oldaldobozok nélkül 120-145 közötti tempóban 4 litert evett. Simán mentem tankolástól tankolásig 3-4 órát egy seggel.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
válasz lumpy92 #109092 üzenetére
Dl650XT, mindenki motorja benne van az összefoglalóban.
Kimaradt: a Givi/Kappa Airflow plexi minden pénzt megér, szerintem intercom nélkül is tudtunk volna beszélgetni a feleségemmel, ha nagyon akartunk volna. Se zaj, se szél, se bogár.
Az Intercom Urban is bevállt, remek a zajszűrése és hangminősége, visszaúton végig podcasteket és zenét hallgattam rajta. Egy töltéssel kb 30 órát kibírt, ezen lehidaltam. A rádió szar, 100 fölött szakadozni és recsegni kezd, ez az egyetlen negatívum.
A Sony as-50 kamera jol vizsgázott, szép felvételeket készített, de 3-4 órát bírt csak, ez lehetne több egy kicsit.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Khaosz55
addikt
válasz hroberto #109093 üzenetére
Barátnőmnek sárga Shark spartan van nekem meg ugyan az narancsban színben. KB 3X könnyeben észre veszem a tükörben mint korábban ( fekete sisakja volt). Majdnem jobban észre lehet venni mint a lámpáját. Enyémre is mondták hogy messzrítől rikít. Szóval szerintem is fontos a rikító színek a ruházaton, észrevehetőség szempontjából sokat számít.
-
zgospel
őstag
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
#31733248
törölt tag
válasz gonger #109076 üzenetére
Meggyőződésem, hogy a jól láthatósági ruházat a biztonságunk szempontjából van annyira fontos (különösen városon belül), mint az, hogy motoros dzsekit hordjunk. Ordító a különbség az észlelhetőségben, különösen egy feketébe öltözött motoroshoz képest, nem véletlenül vannak már munkaruházat terén is a jól láthatóságra vonatkozó szabványok. Ebből kifolyólag UV színű sisakot javaslok, lehetőleg hasonló felsőruházattal. Fontos még, hogy legalább térdvédőd legyen, ez például könnyen és gyorsan felvehető.
A későbbi járműválasztásnál ajánlom figyelmedbe a Honda SH-kat, az itthon divatos Vespák helyett. Az olasz piac legkelendőbb robogója az SH150, a második az SH300, a harmadik legjobban fogyó az SH125 - az hazai márkák a fasorban sincsenek, nem véletlenül.
-
Geresics
addikt
válasz dellfanboy #109098 üzenetére
csak végiggörgettem a videókon. 10-ből 11-ben az indexképen kerekeznek. Azt hiszem ez nem az én csatornám!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen