-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
yodamastah
őstag
válasz Czimby #110544 üzenetére
Nem nagyon van még egy olyan pályagumi ami olyan jó kopás szempontból mint a V02 medium. A V02 nagyon jó még a soft is nagyon sokat bír. És egészen végig jól tapad, nem zuhan a tapadás mint pirellinél. Esetleg a keményebb dunlopok bírnak még ennyit, de ezekkel én nem állatkodnék utcán. Ha gyárilag mintás kell akkor R11 a mintás megfelelője a v02-nek.
Viszont.
A Rosso Corsa II szélein SC3 keverék van. Ahova ez nem elég közúton az a tempó nem hiszem hogy közútra való. Persze lehet fasza időben pályagumikkal 150el a könyököt húzni az aszfalton szerpentinen, de a fórumos haverok közül volt aki több darabban végezte amikor egyszer nem adta ki.[ Szerkesztve ]
-
Czimby
addikt
válasz yodamastah #110551 üzenetére
Azért ilyen jó a V02-mert iszonyat anyagvastagság van benne, mint a régi angol gyártású kr108-akban volt. Kíváncsiságból kettévágtam egyet.
Amikor 0-n van a pötty rajta, még 4mm kopó gumi van a hordozó gumirétegig és csak az alatt van a szövet(Kb 5-6mm a pötty alja-szövet táv)!!! Ezért van olyan jó tartása még akkor is amikor már nullán van.
A Pirelli meg kb 2-3mm a pötty aljától a szövetig...Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
yodamastah
őstag
válasz Czimby #110552 üzenetére
2.5mm az új luk mélység, szóval 0mm-nél még messze nincs elkopva Ettől függetlenül mire a lukak eltűnnek, addig is nagyon sokat bír. Tartósság/széttéphetőség szempontból jelenleg a bridgestone V02 hátsó a legjobb. A Soft hátsó szinte mindenhova jó (5-60fokos aszfalthőmérséklet között mehet), sokat bír, nehéz széttépni és nem drága.
-
Czimby
addikt
válasz yodamastah #110553 üzenetére
Jaja
Na ilyen kéne nekem mintával.
Lehet kipróbálom az RS11-et vagy a Racetech RR K3-lehet még hasonló.
Dunlop TT-t is jó lehet de az elég friss, nem sok infó van róla.Elől neked is a Kr106 volt a befutó?
Én D212 Pro 3-al mentem, ez volt olcsón Alen-tőlHa szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
addikt
válasz zgospel #110549 üzenetére
A D211-212 Kb 2000Km után cserés volt nálam, jó lenne valami ami elmegy vagy 6000-et, de már elengedtem ezt a dolgot, jó ha 3-4e Km-t ki tudok sajtolni egy gumiból a jelek szerint?
Nem te vagy youtube-on Zé néven?Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Geresics
addikt
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Czimby
addikt
válasz yodamastah #110557 üzenetére
A Kr106 első kb ugyanaz mint a 212 PRO első tudtommal(Csak ugye utóbbi kapott mintát),
a Racer-ek viszont már butítottak hozzájuk képest, az nagy csalódás volt.
Nekem is van vagy 6db V02 Medium/Soft ha esetleg valaki ki szeretné próbálni a slickes pályázást. Én egynapos guminak mondom őket, de igazából simán kibírnak 2 napot 10 menetet is.Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #110558 üzenetére
Azon én is. Amennyit állatkodik, egész jól bírja
-
vendingo
veterán
válasz yodamastah #110560 üzenetére
Tanulópénz. Lehet ezek után chopperre vált
Inkább iratkozzon be egy kanyar tréningre.[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #110560 üzenetére
Iden en mar beraktam a 2020 ig eltavozo celebek koze. De most egy kis idore megint megjon az esze, ezzel kitolta egy idore a dolgot.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
yodamastah
őstag
válasz Czimby #110559 üzenetére
D209 óta nem sokat változtattak az első gumin szerintem (KR106nak megfelelő D-k). A Racer az teljesen más gumi, az olyan pirellis.
Első guminak SC3 superbike az jó még az utóbbi évekből. Nagy hőmérséklet tartományban jó, és stabilabb a szerkezete mint az SC1, jobb féktávon és jobb a visszajelzése, de tapadásban majdnem hozza azt amit az SC1 (Valójában SC1.5 kéne a neve legyen, mert az 1-2 közt van keménységben). Mindemellett sokkal tovább bírja.
[ Szerkesztve ]
-
Tamás9x
őstag
Lehet, hogy egy hülye, de szeretnék én annyit tudni mint Ő De a felével is megelégszem.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Czimby
addikt
válasz yodamastah #110563 üzenetére
Jó, hogy pályagumikról beszélgetünk amikor abbahagytam a pályázást
Szerinted mi legyen hátra?
Racetech RR K3, RS11, TT vagy valami más ötlet?Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
yodamastah
őstag
válasz Geresics #110565 üzenetére
Attól még hogy az előtte haladóval akadt össze, lehetett ő a fasz, . Ne ítélkezz. Ilyen szopások bárkivel előfordulhatnak. Legutóbb múlt hét vasárnap én is estem egy k*rvanagyot kakucson. Nyélen mentem amikor elém kacsázott egy lassú (el akart engedni tükörből), és meg kénytelen voltam kimenni a fűre hogy telibe ne verjem. Nyilván magamat hibáztattam, mert nekem kell jobban vigyáznom amikor tele a pálya lassúakkal.
-
yodamastah
őstag
válasz Czimby #110567 üzenetére
Pirelli/metzeler SC1-2, K1-K2, D209/D211 ezekkel sokat mentem utcán (90k km körül). ezekkel lehetett keményen tolni. Ezeket merem ajánlani. De mással nincs saját tapasztalatom hogy milyenek gumimelegítő nélkül. Ha mindenáron bridgestonet akarsz, V02nek az R11 felel meg.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #110568 üzenetére
Ugyanez talan 2 eve sikerult ha nem tevedek
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Czimby
addikt
válasz yodamastah #110569 üzenetére
Akkor nincs mese ha kell a tapadás sűrűn kell cserélni.
Utolsó két hátsó gumim D211 E volt, de 2000Km után sajnos a szélük lement nullára.Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
addikt
válasz yodamastah #110568 üzenetére
Azért az se semmi, hogy nem szólt rá senki, hogy hajtsa be a tükröket vagy legyen leragasztva.
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Micsurin
nagyúr
Láttátok? Dodor stílusa azért hagy kívánnivalót maga után de most marhára sajnálom, kíváncsi lennék mit művelt / mi történt.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #110570 üzenetére
Jah 3 éve volt. Emiatt is (meg mert sokan voltak) próbáltam türelmes és óvatos lenni, mégis rosszul ítéltem meg egy ilyen szitut. (csávó mondjuk tényleg mocsok lassan ment és sikerült pont rossz ütemben elém motoroznia)
Szépet hemperegtem, de nem volt semmi. Szereltem fél órát, gumimelegítő vissza és mentem tovább.
[ Szerkesztve ]
-
Khaosz55
addikt
Hétfőn-kedden voltunk barátnőmmel Horvátba motorozni a 8-as úton. Kedden a 8-as úton Sveti Jural-nál felmentünk a szerpentines mellékútra és megálltunk fotózkodni kb 3 km után. Aztán láttuk ott mentek el Dodorék a kanyaroktatásos srácokkal. Intettünk, bólintottak ők is. Mi mentünk vissza a 8-as útra Seline felé aztán haza mert mára esőt mondott..
[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
válasz Khaosz55 #110575 üzenetére
Kifejezetten nem bírom dodort. Meg ha igaza is van (pl a múltkor kiakadt a Suzuki importőre) de a stílusa akkor is borzasztó. Amit még végképp nem értek, miért kell közúton kanyaroktatni amatőröket, ahol bármikor lehet az íven egy kis por egy kis odalöttyent gázolaj, aztán meg is van a takarózás. Nem beszélve a forgalomról. Teljesen agyament baromság, de gondolom azért is a horvátoknál van, mert itthon basztatná érte a yard.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
zgospel
őstag
válasz Czimby #110572 üzenetére
Kakucson van bármi egyáltalán amiért szólnak vagy amit elmondanak pályára felhajtás előtt? Szerintem kb biciklivel is tekerhetnél körbe a motorosok között, akkor is valami vendég előbb jönne szólni mint egy ott dolgozó, hogy nem kéne
Egyébként Hungaroringen is a lassú csoportban 2:30-as köridőknél olyan csaták mennek néha, hogy életveszély. Nekem is volt már ott valaki beszúrt féktávon de úgy hogy közben kiszorított oldalra is, nem maradt semmi hely, az volt a rohadt nagy mázlim hogy aszfaltozott bukótér volt úgyhogy volt hova kimenekülni.
Az is nagy kedvencem volt amikor Euroringen egy Ducati 1098 olyan kéken füstölt, mintha 2 ütemű lett volna, húzta a masszív füstöt mindenkinek a pofájába fél napon át...
Nagyon sokan felmennek a pályára csak előtte senki nem mondta el nekik hogy mik az írott és íratlan szabályokhttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Daywalker #110577 üzenetére
Az igazi regi iskolas magyar-vadkelet-balkan gyorsasagi motorozast nyomja, azt a rendszervaltas utani furcsa atmoszferat, amit nagyon sokan nem eltek tul ezeken a motorokon. a szteroidok a gyurotermekben, meg a hatalmas bolcsessegek, amik ott elhangzottak, amikor nem eppen agyra gyurtak, scooter-feherre szokitett hajak, amik altalaban elbaszott sargara sikerultek, rettenetes fos muanyag zenek, homofobia, rasszizmus, olyan szintu beszukultseg, minden szinten, es olyan eroszak, ami csak a charles bronson- bosszuvagy filmekben volt jelen, az a hatalmas eletvagy, amikor esz nelkul vettek az emberek a motorokat hitelre, mert egy kalap szar, ami volt itt korabban, senkinek nem volt bejelentett jovedelme, mindenki nyomorgott a szintjen, de amugy minden belefert ami motor volt, vagy ruha, vagy amivel a statuszodat a vilag tudomasara akartad juttatni. hiszen csak egyszer elsz, es ugy akarsz elni, mint egy bugris, vagy valakinek a kocsogje? :D
ezt mind tulelni az muveszet.
Egyebkent rettenetes szarok a cikkei, amik nagyon... hogy fogalmazzak. Informacio hianyosak a terjedelmuk ellenere. Intellektus valahogy nem fer bele. hiaba egy motorrol akarsz olvasni, a dodorrol fogsz vegulis olvasni. Nem azt fogod megtudni, hogy milyen a motor, hanem hogy van nalad egy ember, aki jobban tud.
A stilussal nekem nem lenne bajom, ha nem faradnek el a tartalmon. Kuldjon el a kurvaanyamba sok olvasoval egyutt, csak egy het mulva olvasol valami olyasmit, amivel az elozo velemenyevel homlokegyenest mast allit, es bebizonyitja az ellentetet annak, vagy ha nem is, annyira magabiztos, es annyira extrem, szelsoseges, hogy csak neki lehet igaza vegulis, mert vitatkoznal egy ilyen dologgal, ami akkor lejon a betukbol? Dehogy vitatkoznal. A video formatum ezert sokkal jobb.
Szoval mindenfele nagykepuseg nelkul, egyszeruen elfaradsz, ha elolvasod. Es nekem amugy sincs annyi energiam, hogy az arcomat akarjam eltemetni olvasas kozben.
Mindamellett utcan biztosan megbaszna, terepen is. Palyan is biztosan. Gyalog is megbaszna. Ettol fuggetlenul ez a felig legalis oktatas, raadasul utcan. Amik elo szoktak ilyenkor fordulni, "na mutasd meg a motorommal, mit tudsz" nem egy balesetmentes oktatas iranyaban tesznek lepeseket sem a resztvevok, sem a szervezo.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #110581 üzenetére
"na mutasd meg a motorommal, mit tudsz" Telibe lőtted a dolgot pont erről beszélgettünk múltkor faterommal is, hogy nem az a kérdés, hogy összefogja e valamelyik résztvevőnek csukni a motorját majd én megmutatom mit tud a motorod ha elég faszagyerek lennél hozzá, hanem a mikor a kérdéses.
Ezzel együtt sajnálom az, hogy nem csípem a stílusát != azzal, hogy megérdemli e valaki vagy nem a gatyát...
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Khaosz55
addikt
Én a Pannónia ringen voltam oktatáson. Nagyon élveztem úgy érzem sokat tanultam, és úgymond biztonságos körülmények között. Ezt a közúton autók között kanyaroktatást én sem értem. Szerintem sem biztonságos veszélyezettel másokat. Mondtam magamba szerintem ez is addig fog tartani amíg nem lesz valami baleset valamelyik résztvevővel.
Szerintem az ilyen oktatásnak megvan a maga helye. -
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #110581 üzenetére
Köszi, ezen most így reggel nagyon jót nevettem :DD pedig szomorú dolgok ezek. Tegnap pont azt akartam irni, csak aztán felbemaradt, Hogy itthon lehetetlen jó motoros lapot találni, mert mindegyik nyom valami király bölcsességet, egy pár előítéletes megállapítást, csak azt nem tudjuk meg hogy milyen a motor. Néha beletalalnak azért és sikerül egy-két jobb írást is összevakarni, de mindig hianyerzetem van. Persze lehet azt mondani, gyere köcsög, csináld jobban, de én csináltam, igaz más téren, de jól ismerem a magyar piacot, meg mindig ott tartunk, hogy te teszel szivesseget, hogy a szarjukrol irhatsz, ami ha szar, akkor fel vannak háborodva. Itt, ez az ország sosem lesz normális, főleg most, hogy elszalltak a bérek és nincs munkaerő, megjelentek ezek a nagyon önérzetes "vállalkozók" akiknek ha megmondod, hogy szar amit csinál, akkor inkább megsertodve távozik ahelyett, hogy jól megcsinálná - akkor is, ha kifizeted. És persze jól megszedik magukat a szar munkájukkal is. Na valami ilyesmi a motorimportőr is. Borzasztó állapotok vannak.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
veterán
válasz Daywalker #110584 üzenetére
Vállalkozó? Uram Isten!
Akik megbízhatóak és értenek a szakmájukhoz, 1 évre tud időpontot adni...a másik vége meg jön azonnal, mert ráér, nincs melójuk...Vajon miért? ..olyan is a munkájuk... a szomszédom most esett át ilyen traumákon, melyeket "ács-tetőfedő", "burkoló-kőműves" brigádok okoztak neki.
Szóval igen, igazad van.[ Szerkesztve ]
HARLEY-DAVIDSON Custom & DUCATI Meccanica, Bologna.
-
Daywalker
addikt
válasz HarleyCustom #110585 üzenetére
Sajnos tavaly én is rafutottam a csöcsre a vállalkozóval, ami burkolót hozott. Drága és szar is lett. De legalább önérzetes volt, szóltam neki, hogy szar, és erre meg volt sértődve. Utána meg ki is akartak festeni. Mondtam vegyen egy kifestőt, azt festegesse, mert itt aztán hozzá nem nyúl többé semmihez. Jött egy másik festő, csak 3 hetet vártunk rá, de kiváló lett, fele annyiért, mint amit az első mondott.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
veterán
válasz Daywalker #110586 üzenetére
Sajnos sok a "kényszervállalkozó", aki mindenhez(is) ért.
Én inkább megcsinálom magamnak. Ha szar is, magamat szídom, de legalább nem fizetek érte. Viszont általában jó szokott lenni. Kicsit lassabban, de megcsinálom. Persze villanyhoz nem nyúlok, azt nem szeretem... meg a fűtéshez...de vizet már kötöttem anno, azóta is jó, asztalos munka, üveg(kitanultam a szakmát tizen év alatt), burkolást kevésbé csinálom, vakolást is kevésbé, de glettelés, festést igen...
Szóval amit tudok, magamnak....és nem azért, mert spórolok, (na jó, kicsit azért is), hanem mert nincs szakember, aki ráérne...
Aztán apósom, sógorom, egy két cimborám, besegítenek, ha kell.[ Szerkesztve ]
HARLEY-DAVIDSON Custom & DUCATI Meccanica, Bologna.
-
Daywalker
addikt
válasz HarleyCustom #110587 üzenetére
Én is így vagyok vele (villany is jöhet), de tavaly nem volt opció személyes okok miatt.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
DZs
senior tag
Sziasztok!
Motorvásárlás előtt állok. Napi 2x60km ingázásra kellene az M2-n. 600ccm-ig nézelődök. Nagyon tetszik a Yamaha Virago, de ezek már 25 év felettiek, és én nem ismerem motornál a kort. (Az autókkal tisztában vagyok.)
Kérdésem az, lehet belőlük megbízható motor, ha mindent cserélek, amit kell, vagy vének már, és sosem lesznek jók.
Köszönöm a tanácsokat! -
Agostino
addikt
válasz Micsurin #110573 üzenetére
most már csak megnéztem magamnak, ki ez a dodor, hogy ennyien emlegetik. számomra sunday driverként mondott néhány jó gondolatot az a pár videó amibe belekattintottam, de a videó minősége ezzel a folyamatosan rázkádó kamerával hosszútávon nehezen elviselhető. a motorszerelés online szösszenetében meg éppen önmagának mondd ellen. az első felében előadja, hogy csilingelő hangról nem lehet megmondani, mi a motor baja és különben is minenki hülye, fél perc múlva meg teljes magabiztossággal rávágja, hogy ha kidobálja a gép sebességet, akkor kuka a váltó. ami lehet is, elhiszem, de most akkor...? szóval maradok a revzilla meg a fortnine anyagainál ha motoros téma érdekel, a srácnak meg jobbulást.
hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
-
Czimby
addikt
Én elengedném a dolgot, hacsak nem szeretsz otthon bütykölni vagy ezt másnak megfizetni.
Egy ilyen idős motornál már elő fognak jönni dolgok,
korából adódóan is, és mert kishazánk nem a járművek rendszeres karbantartásáról híres.
(Örülhetünk ha megvan a rendszeres olajcsere, olyanok mint fékfolyadék, hűtőfolyadék a legtöbb ember számára nem cserélendő... Telóolajat is akkor kap a motorok 90%-ha már enged a simmering.)
Ezeknél a régi gépeknél a karbi hatalmas (anyagi) meglepetéseket tud okozni.
(Érdemes utánajárni mennyi egy felújítószett a konkrét típushoz vagy egy komplett karbi.)
Szóval ha veszel egyet és egyből ráköltöd az árát még egyszer akkor lehet belőle egy viszonylag megbízható motor ami nem fog otthagyni az út szélén.
Nagyon-nagy szerencsével találhatsz egy jót is, de mindenképp olyannal menj nézni aki ismeri a konkrét típust!
De én inkább vennék pl egy Honda Hornet 600-at(2003 utáni már elég jó de még karbis, 2007-től injektoros). Vagy egy Suzuki SV 650(2003 utánit)Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Agostino #110590 üzenetére
Ez nem ellentmondas. a valtos resze el van tulozva. semmilyen hangrol nem lehet megallapitani altalaban, hogy mi, ez teljesen korrekt, de a valto egyaltalan nem kuka, ha dobalja. Az lehet valtovilla, vagy csak az a ket fogaskerekpar, amelyiknel dobalja a sebesseget.
DZs
Akkor az 535 a kiszemelt gondolom. Ilyen idos motornal sok minden lehet, valoban a karburator a legerzekenyebb pontja, mint altalaban az amugy regi, karburatoros motoroknal az etanolos benzin miatt. De ez akarmelyik karbis japannal szabaly, hogy egy valag penz a tomites, a membran, vagy barmi hozza.
A szelephezag csavaros, jol hozzaferheto, ezeket nem szoktak elhanyagolni, de ha egyszer belegyogyult a benzin a karbiba, akkor random folyhat. Otthagyni nem hinnem, hogy ezert ott fog, de ilyen idos motort egy bizonyos rahagyassal kell venni, azaz megvenni es mindent megvizsgalni vetel utan, ami nem jo, cserelni. Ezutan lehet belole egy teljesen megbizhato motor csinalni belole.
mivel a vasarloretege nem az az adrenalinvadasz gixeres, nem hiszem, hogy ne lehetne jot kifogni belole.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
V.Stryker
nagyúr
Sziasztok,
Ha már téma...
Javaslatot szeretnék kérni tőletek motor, hogy esetleg mik jöhetnének szóba. A cél minél olcsóbban agglomerációból bejárni BP-re ( 30km oda és 30 vissza), akár télen is ha nincs hó.
A következő paraméterek lennének:
- Árban a lehető legolcsóbb, de nem baj ha régi és lassacskán ezt azt rendbe is kéne tenni rajta
- alkatomhoz 186cm/110kg megfelelő erő, 100-as utazó jó lenne
- alacsony fenntarthatóság, 4 liter alatti fogyasztás
- mindegy milyen márka, milyen típus, lesz.rom. Ha japán azért nem baj.
- nem kell szép legyen
- robogó nem...Mik azok a típusok, amin a fenti szűrőn átmennek?
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Daywalker #110598 üzenetére
Valami kisebb kéne... max 250-es. Lavirozni városba jó lenne.
Holnap is belvárosba kell mennem délelőtt és már tökre nincs kedvem a 250kg-s nagy döggel bejönni ebbe az időbe.yodamastah: valahogy nem tudom megszokni azt a szar súlyelosztást, könnyű elejét, a mostani sónehéz nagymotorhoz képest.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Ingatlanos topic!
- Tudományos Pandémia Klub
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Xbox Series X|S
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Alcor e-Pad - van még remény
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- További aktív témák...
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest