-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
TayRol
veterán
válasz Topiccsendőr #111101 üzenetére
nem rossz, megfontolom.
de félek, hogy nem fér bele a keretembe... -
Geresics
addikt
válasz TayRol #111100 üzenetére
KTM 790 Adventure (S, nem R). 3.6MFt, sor 2 henger, 95LE, 189kg. Szerintem ennél jobb ár/teljesítmény jelenleg egy van: Suzuki DL650, 1MFt-al olcsóbban, de "csak" 71LE.
Elég lehet még a BMW F750 is 3,2MFt-ért, de ennél a gyártónál mindig kell extrákat pakolni a használhatóság érdekében, és azokat nem mérik olcsón.
Igen, ezek 2 hengeresek mind, azonban olyan kifinomultak, hogy legalább egy próbakört megérnek szerintem!Azért mind túraenduró, mert én leginkább azokkal vagyok képbe, illetve mert a 190cm-eddel +1 utassal egy Duke790-en nem biztos, hogy jól éreznéd magad! (Pont ezek miatt nem sorolom ide a Honda NC750-eket sem pl.) A Suzuki GSX-S750/1000-ről semmit nem tudok, pedig azok is még benne vannak a keretben...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
BlackPriest
őstag
válasz Geresics #111097 üzenetére
nekem tavasszal rándult meg a csuklóm egy esésnél, ott semmit nem éreztem belőle. utána megint kapott terhelést, ott már fájt, azóta sem jött helyre :S
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
TayRol
veterán
válasz Mentolka #111106 üzenetére
Multistrada az álom, de 1M-val a max összegem felett van. Triumph is.
Tracer 900 nem rossz, de olyan semmilyen.Nem muszáj enduro, csak ne legyen mocsoksportos az üléspozíció. Anno K7-es Banditom volt, az megfelelt.
(#111108) zgospel: na ezaz, elég fura a kínálat. egy 650-es honda/sutyuki is megfelelne, ha lenne benne legalább 3 henger. elment a világ mellettem. nem tetszik a nem ugyanakkora átmérőjű kerékkel szerelt motor.
azért merészkedtem kérdezni, hátha tudtok valami okosat.eddig a legjobban tetsző az a CB1000R, de akcióban is 3.9M. esetleg a 750-es Suzuki GSX-S, meg az MT-09. de utassal ezek nem a legjobbak...
[ Szerkesztve ]
-
TayRol
veterán
válasz dellfanboy #111110 üzenetére
-
Horvi
őstag
válasz TayRol #111113 üzenetére
Hát jó kinek mi a szép ugye
De akkor itt most zavart érzek az erőben. Azt írtad, hogy legyen 3 vagy 4 hengeres, de az álom motor a Multistrada ami meg 2 hengeres(#111115) TayRol
Áhh értem Mondjuk az a moci nekem is nagyon bejön. De amúgy akkor az újak közül kb minden kiesett így. B opció eladod az egyik verdát és kitolsz egy Multit[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
-
zgospel
őstag
válasz TayRol #111109 üzenetére
Tiger 800-akat vadiújonnan gyári dobozzal valami 3-3,3m körül szórták márciusban, akciósan. Hátha jövőre is lesz akció, de ez lutri.
A CB1000R-t szerintem egy hosszabb, legalább 1 órás tesztmotorozás nélkül semmiképp se vedd meg! Szép motor, de ritka szar használni. Egy gyors csapatás nagyon jó vele, városban is jó volt, de például egy konstans 100-110-es tempónál úgy rezonál a kormány meg valahogy az egész motor is, hogy lezsibbadt a komplett testem, a tenyeremet meg masszírozni kellett hogy visszataláljon bele a vér. A gázkarja egy adagolhatatlan kétállású kapcsoló, alap módban is túl idegesen reagál, egyszerűen nem jó, akármennyire is próbáltam finoman adagolni. Minden kanyarban 1-2 fokozattal fentebb kellett elfordulnom, mert úgy már nem tudott akkorát rántani. Emellé az első fék semmi extra, szokásos gumis, visszajelzésmentes, cserébe egy félintenzív fékezéskor bekapcsol a vészvillogó és a kijelzőn minden led villog A
megjelenésekor mentem vele, nem tudom hogy azóta hangoltak-e rajta vagy szoftverfrissítéssel megoldották-e, vagy csak a tesztmotor volt ilyen szar. Hátul ülni rajta a naked mezőnyben átlagosan kellemetlen (nem túl jó, de elviselhető).A GSXS750 kicsi lesz neked szerintem, én 182 vagyok és normál testhelyzetemben ülve is az ülés leghátulján ültem, vágta a seggem. Előrébb csúszva egyszerűen nem volt jó a testhelyzet sehogysem. Nem rossz motor amúgy, de az ezres mindenben annyival jobb, hogy egységnyi pénzért sokkal több élményt ad. Ráadásul 2,9m-ért a tudásához képest nagyon drága, egyszerűen érthetetlen számomra. Vadiúj Duke 790 ötször többet tud mindenben és az is ennyibe kerül.
Ha már GSXS akkor az 1000-es viszont kurva jó belőle, az egy nagyon jó motor szerintem, valóban jó és precíz fékrendszer, jó futómű, összességében egy precíz és könnyen motorozható csomag. Feleségem ült mögöttem ezen a motoron fél napot és az összes többi naked közül amit próbáltunk kifejezetten kényelmesnek találta, amin meglepődtem, mert ránézésre nem tűnt annak.
Tavaly ősszel 3,3m-ért árulták őket akciósan, egyébként 3,5 volt az áruk, idén felnyomták 3,7-re pedig nem változott a motoron semmi. Hátha vissza lehet alkudni 3,5-re Ár/értékben az egyik legjobb.Az MT-09 szerintem megint egy olyan motor, amit jobb lenne ha kipróbálnál, a testhelyzet és az ergonómia miatt. Nekem nagyon nem jött be, teljesen más mint a szokásos naked póz, inkább szupermoto jelleggel ülsz rajta. Néhány extulajjal beszéltem és mint kiderült ők ezért adták el, nem bírták megszokni. Én meg ezért nem vettem meg, hála az égnek.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
vlevi
nagyúr
válasz TayRol #111109 üzenetére
Hát, a 3-4 hengerrel és a 190 centivel eléggé leszűkíted a kört, mert szinte az összes túraenduró, vagy crossover, vagy akárhogy hívjuk őket 2hengeres. Triump, Kawa versys, Tracer. Talán.
Csupaszgépek ebből a szempontból lutrik, mert lehet, hogy neked még belefér az az üléshelyzet, de aztán lehet, hogy 1 óra múlva már nem. De az is lehet, hogy pont jó rád.
Na, de az utasnak is?Tracerre azért nem mondanám, hogy olyan semmilyen.
A motorja az azért nagyon ott van a szeren, de abban igazat adok, hogy a többi része az nem nyújt olyan nagyon kiemelkedőt. A V-Strom ennél egy nagyobb, terpeszkedős üléspozicójú túraenduró, de nem bántam meg, hogy a DL-t a Tracerre cseréltem.
Én annak idején az 1000-es V-Stromon is gondolkodtam, de aztán azért lett Tracer, mert a DL-nél valamivel kisebbet akartam, és, hát, visszautalva az előző gondolatra, a 3 henger tényleg jól adja elő. Alacsony fordulaton is simább, mint a V2. -
TayRol
veterán
válasz vlevi #111125 üzenetére
K7-es Bandit jó volt (650-1250, mindegy), szóval az a méret már megfelelne. Jó a Tracer, de ott is már 4M körül vagyunk. Ahogy látom az igényeim miatt nagyon szűk az a kör, ami belefér a keretbe. És megint a Suzuki jön ki ár / érték bajnoknak, esetleg az MT-09. De az meg kicsi..
Vagy gsxs1000f. Tetszik ez a CBR650R nagyon, de gondolom ez is kicsi - méretre. Egy egyenes kormánnyal nagyon el bírom képzelni.
[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
Számíttatott már be valaki motort a Full Gas-nál? Vagy legalább ismerőse? Látta már hogy megy ez? Vagy legalább hallotta? Pletyka? Legenda? Mendemonda róla?
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
etnies
senior tag
válasz baboss #111131 üzenetére
Én ezt próbáltam, nagyon rám akarta melegíteni az eladó, én meg nem értettem, hogy miért jó ez a zsineges megoldás, amikor ott a gumírozott vagy a tépőzáras is, ami már bevált, semmi gond nincs vele. Ez a zsineg meg beakad valahova és vége, ráadásul előbb vagy utóbb megfog nyúlni. Úgyhogy vettem inkább egy hagyományos Rukka-t, azóta is boldogan használom.
Szerintem ez egy teljesen felesleges és túlbonyolított megoldás.Túra milyen volt végül, lemaradtam a beszámolóról.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
csongi
veterán
-
Shin Chen
tag
válasz Geresics #111095 üzenetére
A soros 2 hengeres f650gs kb annyiba kerül, mint egy szintén 2hengeres Vstorm650,vagy mint egy korábban említett használt trk502.. ~1.7M
Nyilván jobb lenne az újabb, de akkor megint ott vagyunk, hogy dobjak még hozzá...Míg a rotaxos megvan 6-700k-ból...
Vajon elmegy még egy régi rotaxos 40k után még 15-20k km-t?
Nagyobb generálozás nélkül..[ Szerkesztve ]
"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Daywalker
addikt
Üdv újból itt, mester!
jacis: köszi! Nem volt olcsó, a kínálat tetejéből választottam, szerintem túl is volt árazva kicsit, de legalább tetszik állapotra is. Most léptem át vele a 26 ezer km-t. Nekem is egy olyan álom teljesült, mint neked a gixxerrel. Persze persuader a hibás, ő nyomta pár éve ezt az RSV mantrát pár éve, nekem meg beakadt.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz TayRol #111139 üzenetére
Ha lesz motorod megint.... Bár az RSV-vel pályára nem megyek, de emlékszem még a közös kecsózásra. Ha összelapátolom a ZX9 váltóját a hétvégén, akkor jövőre elkészül, így taln megint elmegyek vele veretni pályára
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz TayRol #111141 üzenetére
Én is Fejérben vagyok már...szóval nem a világ vége. Pancsiring is megtenné, de amúgy sem voltam hú de penge páyamotoros, most meg végképp berozsdáltam, így nem mondanám, hogy menjünk ki oda karikázni - osztrák árakon De egy osztrák gurulásba benne lennék, bár szerintem az osztrák rendőr főbe lő a mivv dobokért, még db killerrel is.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
csongi
veterán
Multheten beszelgettem egy szerelovel.
Valamikor a 2004 es evekbe ra alltak a Doevill e 650 behozatalara. Illetve a tarsait amikbe ezek a fajta blokkok kerultek beszerelesre.Africatwin. 83 ezer km az oraban.
Haaat meg nem olyan sok. Erre elmosolyodott az elado, es kozolte mar 2x atdordult az ora :).
Nem volt hang ami errol arulkodott volna.NTV650 . Irdatlanul fustolt. Nem baj, haza hoztak, volt itthon masik blokk. Majd arfuzik.
Itthon olajszint megnez. Nivo kiteker es folyt ki az olaj. Megfelelo szintre le ereszt, egy kis megkergetes utan, minden helyre allt. :).Shin Chen:
Szoval egy tura motor kint megy is :).
Ha a gazdaja fogalalkozott a vassal, akkor nem gond a magasabb km. Azok a rotaxok is sokat elmennek. Anno a BMW sem veletlen merte bevallalni. Sajat szervizen van ami ora szerint 75 ezer felett, es tuti tekert oras az is.
Megy teszi a dolgat. Persze egy nagy general elobb utobb eleri azt is. -
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #111144 üzenetére
Hja, mindegyik nagy mesegyáros...főleg az idősebb generáció. Ugyebár szati és a többiek...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #111144 üzenetére
El nem hittem, csak leirtam. :)
Szereti az ember szinezni a sztorit az biztos.
A lenyege, hogy a kinti motorba rendszerint. tobb a km mint amit az ora mutat. Egy atfordulas siman benne lehet. Persze szervizkonyvel igazolt 40ezreset is lehet talalni.Vilinek a deoville atfordult 122ezrnel tart. Itt lakik a faluba, szemelyes a kapcsolat. Termeszetesen ugy is hasznalja es kapja meg a szervizt.
Vagyis Shin Chen kerdesere a valasz, lehet fos de lehet problema mentes is egy oregebb motor. Illetve az F650hez annyi, hogy az injektorosak mar nem Rotax, hanem annak modositott Sajat BMW blokk. Persze ezt Shin Cennek szantam infot
-
Daywalker
addikt
válasz csongi #111147 üzenetére
Ez úgy nem pontos. Az f650cs is injektoros, mégis rotax a blokk. Ugyanez a gs-nél, a blokk rotax, de már vannak módosítások, befecskendezésbe és motorvezérlésbe már belenyúlt a BMW.
Ettől még rotax az alap.
Aki nem hiszi: http://faq.f650.com/FAQs/F650HistoryDifferences.htm#Model%20Specs%20and%20Differences
De nem kell fosni a rotaxtól sem, ha jó olajjal használja az ember, nem gyilkolja rommá hidegen, akkor eléggé megbízhatóak.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Aliexpress tapasztalatok
- Milyen monitort vegyek?
- Villanyszerelés
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Linux kezdőknek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Windows 11
- További aktív témák...
- DXRacer használt szék eladó
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000