-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
BlackPriest
őstag
válasz BlackPriest #111514 üzenetére
válaszolt a shox, bevihetem a dzsekit és bevizsgálják pár nap alatt. pozitív reakció (nem csalódtam)
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
JDMKid
tag
válasz Daywalker #111590 üzenetére
pneumatikus szelepvezérlés nyilván nincs. azzal nehezen lehetne street legal a cucc.
az egyik nagy dobás szerintem itt az aerodinamika, innentől már azt is bevethetik a sbk-ban.(#111591) persuader
Az RC213V-S-ben is az volt a pláne, hogy rendszámoztatható. Abból is azért hiányzott a pneumatika.
Az RSV4 R FW-GP meg egy versenymotor, szintén nem mehet utcára.Buy the Rolex to impress others, the Grand Seiko to impress yourself.
-
Daywalker
addikt
válasz TayRol #111605 üzenetére
Szerintem annyi nem lehet. Egyszerűen azért, mert egy jóval erősebb kawa zx6r 3,8 misi. Egy erőben hasonló tudású cbr650r 2,8. Tehát valahol a kettő közé fog jönni.
JDMKid: Jah azt igen, meg kellett már valamit kezdeni a halovány blokkal, mert akár mz-vel is mehettek volna az sbk-ban, akkor sem lett volna esélyük. De abban szerintem egyetértünk, hogy valaminek a furat-löket párosa egyezik valami másikkal, akkor azok nem lesznek testvérek, pláne, hogy az építési mód se stimmel. Egyszerű bullshit.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
zgospel
őstag
Elkerülte a figyelmem, de most látom hogy a KTM kijött egy Duke 890 R-rel. Úgy tűnik a 790-nek egy tuningolt nagytestvére, erősebb blokk, állítható futómű, csúcs Brembo
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Daywalker
addikt
válasz zgospel #111609 üzenetére
Nem rossz gép!
zgospel: De még az sem 5. A 660 egyszerűen nem tud annyit, mint a zx6r vagy az r6, ráadásul azt mondták korábban, hogy budget motor lesz. Most persze jó kérdés, hogy aprilia szemmel lesz ez így, vagy tényleg abba a kategóriába lövik be, mint az r6 és zx6, vagy mint mondjuk az mt07, cbr650r és társai (vagyis annál picit drágább lenne értelemszerűen). Max 4 a reális szerintem, de nem én árazom (és persze ebben benne van a reménykedés, aztán tényleg 5 misi lesz )
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
JDMKid
tag
válasz Daywalker #111607 üzenetére
Az alap, hogy új blokk kellett, a meglévőhöz kb. 10 éve nem nyúltak érdemben.
Attól természetesen nem lesz két blokk testvér, hogy a furat/löket megegyezik.
Az új - motogp-vel véletlenül pont megegyező - löket annyit jelent, hogy egy lényegesen magasabb fordulatú motort alkottak.
Szerintem a technikai potenciál megvan benne, aztán jövőre kiderül, hogy ez mire lesz elég.Buy the Rolex to impress others, the Grand Seiko to impress yourself.
-
Daywalker
addikt
válasz JDMKid #111612 üzenetére
Nem mintha nem örülnék a kawa sikereinek, sőt, de tényleg nem ártana egy kicsit nagyobb verseny. Idén a Duki már jól szerepelt (aztán megint jött a játék a fordulatszámokkal), de jó lenne, ha már más is felzárkózna. Kár, hogy az Aprilia kiszállt az SBK-ból és átment a GP-be, pedig anno esélyesek voltak, majdnem lenyomták a kawát. A GP-ben most meg csak kóvályognak, ahogy a BMW sem találja a helyét az SBK-ban szerintem. Lényegében azt azért el kell ismerni, szép teljesítmény a Hondától, hogy mindkét sorozatban jelen lesz egy erős motorral, nem kevés gyártónak van erre anyagi vagy éppen technikai forrása.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
jacis
nagyúr
-
Daywalker
addikt
válasz jacis #111615 üzenetére
Nananana, ne siessünk ennyire előre. Egyrészt a duki fejlesztése idénre ért be, előtte pedig csak az Aprilia ment V4-gyel, és eléggé erősen a kawa nyakán voltak - a kettő között meg kvázi volt egy kis idő, amikor nem volt ellenfél, mert az sbk nem igazán volt prioritás egyik gyártónál sem - se yamaha, se honda, se bmw stb. Azt pedig ne felejtsd el, hogy az SBK-ban fordulatszám-korlátozás van, a Duki vissza van fogva. Idén az idény közben babráltak megint, ezúttal a kawa javára és akkor sikerült elhúzniuk. Illetve eléggé sok vezetői hiba is volt a Duki részéről, de a motor jó, nagyon jó.
Ami pedig a technikai részét illeti, sor 4-ből nem lehet akkora fordulatszámot kihozni, mint a V4-ből, márpedig nagyobb fordulatszám-> nagyobb teljesítmény."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
vlevi
nagyúr
válasz Daywalker #111614 üzenetére
"pedig anno esélyesek voltak, majdnem lenyomták a kawát. "
Wiki a barátom. Én csak az egyik évre emlékeztem, akkor Biagginak drukkoltam, meg is lett az eredménye.
2010, 12, 14-ben, is Apriliával győztek.
wiki szerint a csapatbajnoki címet 13-ban is ők hozták el, nem a kawahttps://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Superbike_World_champions
-
csongi
veterán
válasz Daywalker #111616 üzenetére
Ezt nem értem.
"Azt pedig ne felejtsd el, hogy az SBK-ban fordulatszám-korlátozás van"
"sor 4-ből nem lehet akkora fordulatszámot kihozni, mint a V4-ből, márpedig nagyobb fordulatszám-> nagyobb teljesítmény."
Ez ellentmondásba ütközik.
Vagy nem éri el a fordulat a korlátozás értékét sor4 esetében? -
zgospel
őstag
válasz Daywalker #111616 üzenetére
Ha ennyire egyszerű (sor4et kukázni egy V4-ért cserébe és kész), akkor csak azt nem értem, hogy a BMW miért jött ki idén egy vadiúj S1000RR-rel, vagy a Honda is miért a sor4-et tolja tovább, vagy hogy a Yamaha miért nem cseréli?
Konkrétan a Yamaha a MotoGP futamokon úgy marad állva az egyenesben hogy rossz néznihttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Szakbarbár
aktív tag
Üdv!
Kíváncsi vagyok ti mit csinálnátok a helyemben. Van egy 23 éves Suzuki TU 250 motorom, kb 90.000 km van benne. Elég nehéz hozzá alkatrészt szerezni, bár nem lehetetlen. Egyelőre nem sikerült szereznem hozzá féktárcsát így fél éve a garázsban pihen műszaki nélkül.
Ezeket kellene most lecserélni, hogy ismét használható legyen.
Első féktárcsa: 60.000 (nem beszerezhető ehhez az évjárathoz)
Hátsó kerékagy: 35.000 + 10.000 fűzés
Kuplung lamella csere: 15.000
Új fékcső: 5-15000
Első-hátsó abroncs: 30-50.000
Hátsókerék menesztő gumi: 6.000
Új akku: 10.000
Olajat nem eszi (még).
Ezek mind kopó-fogyó alkatrészek amiket korábban apránként cseréltem, de most így egyszerre kicsit soknak tűnik ahhoz képest, hogy 350.000 Ft volt a motor 13 éve
Egyéb hibák: Szivatót kézzel kell tartani. Sík úton rázza a kormányt. Teleszkópban gyenge a rugó. Visszaváltásnál néha akad a váltókar.
Vajon megéri-e rákölteni a pénzt és akkor lesz egy használható motorom vagy adjam el és vegyek helyette egy újabbat amire szintén ugyanennyit kell majd költeni de fiatalabb lesz pár évvel?Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Daywalker
addikt
válasz vlevi #111617 üzenetére
Oh valóban, Guintolinak sikerült egyszer beverekednie magát, és tényleg volt konstruktőri bajnok is, tehát az sem igaz, hogy zsinórban nyert a kawa. (Nem néztem vissza már, mindenre nem emlékszem ) Igazából nem tudom már mikor tért vissza a kawa a GP-ből az SBK-ba...most nem keresek rá.
zgospel: Tőlük kérdezd meg, de nyilván egy V blokk kifejlesztése sem két perc.
Illetve vannak csapatok, akik ugyan jelen vannak, de nincs fókuszban maga az SBK sorozat, mert állandó fejlesztést igényelne (BMW) vagy a GP-be nyomják a pénzt (Yamaha pl ilyen). Nem véletlen, hogy 2020-ra tervei a BMW a durrantást Lavertyvel és Sykes-szal, mert eddig nem volt ütőképes motor.csongi: csapatonként (gyártónként) van megállapítva egyéni fordulatszám-korlátozás. Mint konstrukció, a V4 képes 16 ezer fölé forogni (wsbk ezres osztályról beszélünk, nem utcai motorokról), a sor 4 nem.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
dellfanboy
senior tag
válasz Szakbarbár #111621 üzenetére
mi a specifikacioja annak a fektarcsanak, hogy nem lehet beszerezni?
tamugy ha tetszik/erzelmileg kotodsz hozza/ kell akkor ra kell kolteni amit ra kell kolteni, utana meg huzzad neki rendesen.
ami ktg leirtal, az mind kopo cucc, nem vagyok benne biztos, ha vennel egy fiatalabb hasznaltad elobb-utobb nem arra isugyanugy kellene kolteni.eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
csongi
veterán
válasz Szakbarbár #111621 üzenetére
Én elsőre találtam 50 dolláért féktárcsát meg 20 dolláért kuplungot is.
igaz nem gyári, de ennél a korosztályú motornál már nehéz ügy. Illetve nem ebbe régióba volt ez a tipus erős szerintem. -
Daywalker
addikt
-
Daywalker
addikt
válasz Daywalker #111625 üzenetére
Francba, mindig kifogyok a mod időből, mert épp van dolgom közben. Szóval erős kijelentés volt, hogy a sor 4 képtelen lenne 16 fölé menni, mert ez nem igaz, nyilván egy pneumatikus vagy desmo vezérléssel feljebb tudna menni, de kétségtelen, hogy a V4 elrendezés sokat segít a teljesítmény leadásban, amire sor felépítésű motornál ott a másik megoldás, a Yamahaé... Szóval visszvonom a korábbi írásom a sor 4-ről inkább, mert a technikai emberek megkoveznek :)
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
vlevi
nagyúr
válasz csongi #111619 üzenetére
De, eléri.
Az SBK-ban a fordulatszámkorlátozást azután alkalmazták, hogy Rea 3x megnyerte a VB-t.
Ennek ellenére a 2018-as, lekorlátozott Kawával is bajnok lett.
A többi sor4-re nem vonatkozott a korlátozás, csak a ződekre.
Aztán jött 2019-ben a Ducati V4, eleinte korlátozások nélkül, Bautista nyerte is a futamokat 15-20mp-el.
De az ő gépét is visszafogták, és kb erre az időszakra esett, hogy 3 hétvégén nullázott, és helyette, minő meglepetés, Rea nyert 8-9 futamot, és behozta a pontversenyben.Mellékszál, hogy a MotoGP Honda is V4-es. Sőt, korábban, volt az V5-ös is. Azt hogy találták ki, nem tudom, de létezett.
-
Daywalker
addikt
válasz vlevi #111627 üzenetére
Azért eléggé beteg, amit a duki összehozott, csak rosszul jött ki a lépés, na meg a korlátozások. Mondjuk régen is voltak mindenféle kiegyenlítős megoldások, amikor pl. még voltak V2-esek, de nyilván most is kell, hogy ne legyen a sorozatból f1 más kérdés, hogy ezt jól vagy rosszul csináljak, illetve miért büntetik a gyártót, aki elő tud állni egy jobb konstrukcióval. A világ bizony nem igazságos.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
tboldi
nagyúr
Itt megtekinthetők az idei újdonságok összegyűjtve.
[link] -
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #111620 üzenetére
A yamaha azert nem csereli, mert nem screamer a sornegye. Sornegy screamer blokkal es fordulatszam szaballyal sbkban meg eselyed lehet, de gp ben semmikepp. Hogy miert, azt talan az ottani mernokok tudjak csak, talan ugy lehet osszegezni, hogy egy v4 hez kepest szeles sornegy blokk kore nehez normalis vazat csinalni, es csak a bigbang, vagy crossplane sporol ugy a gumival a hatso kerekre erkezo kisebb nyomatekcsucsok miatt. (Nem a nagy nyomatekok kozotti szunet miatt, ahogy az elterjedt, hanem epp a kisebb nyomatekcsucsok miatt, mert erre talaltak ki a big bang blokkokat) egy 180 fokkal elekelt fotengelyes motor jobban eszi a gumit es nem tudnak ra olyan kevereket rakni, amit elvisel egy big bang. Igy eleve a v4 epites ket legyet ut egy csapasra, mivel az nem 180 al van elekelve.
A v4-sornegyhez
A v4 a ducati azert tud 16 350 at forogni, (mielott elvettek tole 250 et) mert desmo vezerlese van, a "hagyomanyos" sornegynek ehhez a fordulatszamhoz mar pneumatikus vezerles kellene. A ducati a gp ben is ezt a vezerlest hasznalja.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #111630 üzenetére
Köszi, igen, a desmo a kulcs, nem maga a V4, az máshogy előnyös. A panigale V4 kapcsán olvastam egy interjúban, hogy 21 ezerig foroghat a "szarolasz" desmo...ami azért szép.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Daywalker #111631 üzenetére
Meg felhivnam a figyelmet arra, hogy a big bang es a crossplane nem ugyanaz.
Big bang peldaul az itt emlegetett rc213v-s 360° al elekelve, crossplane a yamaha 90° al elekelve.
Mas a nevuk, de ugyanabbol a celbol fejlesztettek, hogy nagy fordulaton kisebb nyomatekhullamok erjek el a gumit.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #111632 üzenetére
Jah persze evidens, crossplane-re gondoltam a Yamaha megoldasa alatt.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
jacis
nagyúr
válasz Daywalker #111616 üzenetére
Egy dologban értek Veled egyet ez pedig az, hogy év közben nem volt szép dolog belenyúlni a fordulatszám korlátozás témakörébe. Abban viszont vitatkozok Veled, hogy a Ducati jól működik. Ha jól megnézed a kawából és a yamahából is több pilóta ott van az élmezőnyben a ducatinál csak a Bau alatt működött a motor. Szerintem ha egy motor jól működik akkor több pilóta is ott tud lenni az elején. Egyébként hozzáteszem, hogy én a Ducatinak és vele együtt a Bautistának drukkoltam, mert Rea már totál kinyírja az SBK sorozatot.
iPhone 15 Pro Max,; Samsung Galaxy Z Fold 5; GoPro 8 black, XBOX Series S, Samsung Galaxy Watch 4
-
jacis
nagyúr
válasz dellfanboy #111618 üzenetére
Nem értem hol kevertem a kettőt. Minden futamot megnézek mind a két sorozatból így hidd el tudom mi a két kategória között a különbség.
iPhone 15 Pro Max,; Samsung Galaxy Z Fold 5; GoPro 8 black, XBOX Series S, Samsung Galaxy Watch 4
-
Daywalker
addikt
válasz jacis #111634 üzenetére
A másik kawa is 5. az összetettben, ahogy a másik duki meg 6. Gondolatmenetet szerint akkor a Yamaha működik jól, mert ők a 3. és 4. és közel vannak egymáshoz? Ahogy rea és Sykes között is volt különbseg amíg együtt nyomták, pedig előtte Sykes is nyert vb-t a kawaval, vagy még jobb példa Baz és Sykes. De számos eset van az autó-és motorsport világában, ahol csak az egyik pilóta brillirozik egy adott géppel. Erre mondjak, hogy a pilótán is sok múlik. Hogy mást ne mondjak, egy időben a GP-ben a dukit is csak stoner tudta igazán jól meglovagolni. Ez egy ilyen sport.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Micsurin
nagyúr
válasz Daywalker #111636 üzenetére
GP és Honda, a kis genyó Marquez arat (nem csípem de vitán felül ős tehetség...) Lorenzo szenved a Hondaval, láthatóan csak kínlódott az idei szezonban.
Van ilyen, ettől is szép.Még mindig jobb felállás mint amiben a KTM ücsörög.... :DDD
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
Üdv Mindenkinek!
Csupán tájékoztatásul: A szóban forgó posztot a Topikgazda moderátori egyeztetés után és javaslatra törölte, így megköszönném, ha emiatt nem vegzálnátok Őt. Az oldal szabályzata itt is érvényes, így az ÁSZF értelmében az itt nem maradhatott. Ha az érintettnek ezzel problémája van, a megfelelő helyen beszélhetünk róla, de nem itt. És most lapozzatok legyetek szívesek!
-
Daywalker
addikt
Na akkor szevasztok. "Örülök", hogy itt soha nem változik semmi. Tiszta gáz. Találkozunk... Ja, nem. Megkerem a topikgazdát, törölje az első oldalról a nevem, a motorom adatait és képeit. Köszi, csá.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
ath
senior tag
válasz Intruder2k5 #111642 üzenetére
ne haragudj, engem nem érdekel az eredeti post, nem alkottam azzal kapcsolatban véleményt se pro, se kontra. ellenben eszembe juttatta a linkelt videót, és feltettem azzal kapcsolatban egy kérdést, amire sem a videóban nem hangzik el válasz, se a kommentek között ugyan azt megkérdezve nem kerül megválaszolásra.
úgyhogy az állításod, hogy vegzáltam volna rohadtul nem állja meg a helyét.de ha itt ilyen hisztis mindenki, akkor kezdjetek magatokkal valamit.
-
Daywalker
addikt
válasz jacis #111644 üzenetére
Szerintem az egész moderátori eljárás gyerekes volt, a helyzet pedig tragikomikus. Bocs, ha nem akarok egy közösséget vállalni a rögtönítélő bíróság tagjaival. Ez itt nem Kína, Törökörszág és nem is Oroszország, bármennyire is nyaljuk ezen országok vezetőinek seggét.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Micsurin
nagyúr
Jók ezek a moderációk (kár, hogy állandó kettős mérce van a fórumon), a radiátor macska már szétzargatott anno egy topikot (eredeti Android OFF...) újra meg kéne ezt ismételni modi oldalról?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
-
Daywalker
addikt
válasz jacis #111649 üzenetére
Visszanéztem, hogy teljesült-e amit kértem (amúgy nem, de időközben megoldottam, letöröltem a képet). De te ne félts engem, egy párszor már tartottam szünetet. Mellékesen megjegyzem, teszek rá, hogy te minek gondolod, sértődöttségnek, bárminek, sokan mélyen tudják legbelül, hogy igazam van, a méltóságosoknak pedig eztbántja a csőrüket. A moderátori közösség úgyis összezár - ami természetes - és minden megy tovább, mint eddig, amiből én nem kérek, így inkább odébb állok. Na most mentem
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- E-roller topik
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Autós topik
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- 3D nyomtatott versenypályák
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000