-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
etnies
senior tag
válasz BlackPriest #112447 üzenetére
Mi sokat mentünk a feleségemmel együtt, többször bejártuk Európát és sokszor hozom-viszem a városban is, már legalább 50.000-et ült mögöttem.
De az első pár évben egyedül mentem és tapasztalt motorosoktól tanultam, ami elég lassan ment, 6 év után mondták rólam, hogy "na, megtanultál motorozoni".
Azt hiszem 3 év és kb. 15.000 km után vittem át a feleségem először a szomszéd faluba..Szóval kezdő motoros + erős motor + utas = nem sok jó.
[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Micsurin
nagyúr
válasz dellfanboy #112445 üzenetére
Miért kell pont neked harmadjára is ezt beírnod nekem? Már csak Mike hiányzik.
Meghallgattam tőletek a 125-ösnél, a 250-esnél és most az 500-asnál is.Ha folytatom a duplázást akkor az ezresnél is azt fogom megkapni, hogy kicsi?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
duni84
aktív tag
válasz Geresics #112448 üzenetére
ciki vagy sem: én tényleg kb 5-ért szoktam tankolni. több egyszerűen nem fér bele max körbe tudnám csorgatni, hogy 10-et fizessek a tankolásért, meg agyonüssön a kutas.
- mellesleg az ingyenes tréningeknél gondolom nincs arra kapacitás, hogy pl elsőbbséget élvezzenek a kezdők, pedig egyszerű lenne: nem érkezési sorrendben fogadni az embereket, hanem pl mindenki küldjön email-ben egy fotót a jogsijáról (gdpr tájékoztatót mellékelni a tréning meghirdetéséhez), aztán úgy döntik el, hogy kinek a legfrissebb, esetleg írjon mellé 2 mondatot, mint pl "a jogsim ugyan 35 éves, de 34 éve nem ültem motoron, jó lenne újrakezdeni". nyilván ilyen megoldással is lenne hőbörgés, hogy miért pont engem hagytak ki, de még mindig egy fokkal jobb, mint amikor pl kikerül az XY motoros magazin facebook oldalára és 5 perc múlva betelik.
- a fizetős tréningek meg sokszor elég bénán vannak "eladva". az ember megnézi a fotókat, esetleg rövid snitteket és nem érzi úgy, hogy ez többet adna, mintha tavasszal körözne egy picit a tesco parkolóban
- a kezdőknek pl szerintem eszükbe sem jut, hogy pl a decathlonban vehet 5000 forintért 40db görkoris bóját, amiket kerülgethet bármilyen lebetonozott/térközevezett placcon, ahol senkit sem zavar. nyilván nem ugyanolyan profi, mint bármelyik tréning, de a semminél ezerszer jobb. én pl szoktam ilyet csinálni tavasszal, aztán ha valamelyik ismerősömnek van kedve, akkor eljön ő is körözni, meg bóját döntögetni 1-2 órát. youtube-ról meg bárki ellesheti, hogy hogy érdemes felrakni a "pályát" gyakorláshoz. akár totál kezdőként is. ne ezt is valahogy bele lehetne verni a kezdők fejébe, de kb ez lenne az online közösségek/motoros magazinok tényleges haszna (a nemfizetettreklámoktesztek helyett)a rövid verzió ismét: szerintem nagyon sokan tankolunk ötösér'
#metszéspontok
-
jacis
nagyúr
Srácok bőrruhát ki mivel kezeli? Kinek mi vált be? Annyi féle verziót hallottam már hogy nem tudom mitévő legyek.
iPhone 15 Pro Max,; Samsung Galaxy Z Fold 5; GoPro 8 black, XBOX Series S, Samsung Galaxy Watch 4
-
Micsurin
nagyúr
válasz jacis #112454 üzenetére
Méhviasz vagy, de most kapaszkodj meg... jó minőségű glicerines testápoló. És most ne a zasszony barackillatú vackára gondolj de valami semleges illatú glicerines cucc nekem csodát művel puhaságban a Mugen szettemmel.
Tankolni amúgy én is 3-4-5 ezrekért szoktam mivel ha félig van a tank én már rosszul érzem magam rajta vagy ha elindulok töltöm mindig csurig, vagy még hazafelé és 10 liter az bizony 3500 körül szokott lenni. Degáááz vagyok!4!4!négy!
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
duni84
aktív tag
válasz jacis #112454 üzenetére
cremor aquosus (gyógyszertári alapkrém). tök natúr testápoló illat és szín nélkül, aztán letörlöm. évek óta ez megy a bőr részekre ruhára, autó ülésre, övre, mindenre. a bőrápolás védénegyvene (csak ez tényleg mindenre jó). egy nagyobbacska tégelynyi kb 200-250 forint és az elég egy évig. hacsak nincs 5 váltás ruhád és egy casting couch a nappaliban
#metszéspontok
-
jacis
nagyúr
válasz Micsurin #112455 üzenetére
Köszi. Légyszi dobj egy típust és én is azt veszem. Nekem is Mugen szett van hátha nálam is szeretni fogja.
duni84: Köszi akkor meg is van. Nekem az autóban az ülésszellóztetés miatt a kis lyukak miatt csak a Sonax-os spray-s bőrápolót merem használni. Ez a krém viszont akkor jó lesz a ruhára. Milyen sűrűn kened vele?[ Szerkesztve ]
iPhone 15 Pro Max,; Samsung Galaxy Z Fold 5; GoPro 8 black, XBOX Series S, Samsung Galaxy Watch 4
-
etnies
senior tag
válasz Micsurin #112455 üzenetére
Méhviasz az íjásznak is barátja, azzal kell kenni az ideget :)
Egyébként vicces, minden komolyabb cipőmárka forgalmaz saját csodabalzsamot, én még a Sidi csizmához vettem 10 éve, azóta is azt használom mindenre.Múltkor elküldtem asszonyt, hogy vegye át a bakancsomat, rámelegítettek egy WONDERBALSAM-ot, ami pont olyan, mint ezer másik, csak drágább
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Micsurin
nagyúr
válasz jacis #112457 üzenetére
Valami hófehér Dave cucc ha hazaérek este megnézem. De lényegében ami natúr nem illatos és glicerines jó lesz rá! Azóta a perforált részen és a vállán se akar pikkelyesedni a fehér bőr sem.
@etnies: jó az mindenre a természet sem hülye. A gyári bőrápolókat is vegye meg a halál nekem anno a rendes hasított kabáthoz akartak eladni....
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
rayoliviero
veterán
Ezt a motort akarom megvenni. Esztétikailag rendben van teljesen, semmi törés, karcok max, de azok is kisebbek. Hangja is rendben. Viszont az alapjárat meg van emelve. Az miért lehet? Az eladó szerint direkt emelette meg, mert úgy kényelmesebb vele motorozni. Ez nem teszi tönkre a kuplungot? Lehet hülye kérdés, akkor bocsánat érte. Mert olyan mintha váltásnál nem engednenk vissza teljesen a gázt.
A km 67000 benne, de hihetőbb, mint amiben 30 van, közel húsz éves motornál.És egyszer generátor kellett benne talán tekercselni és fesszabalyzo csere. Elado szerint gixxer betegség.
-
duni84
aktív tag
válasz jacis #112457 üzenetére
@jacis #112457: az autóban én is csak az ülőfelület szélére használom, középen velúr (szintén sonax hab, aztán porszívó ). évente egyszer szoktam átkenni vele. tél elején, amikor elrakom a ruhákat. amúgy szezon közben meg max annyi, hogy babapopsi törlővel áttörölgetem, hogy lejöjjenek a bogarak, meg a por/mocsok
@persuader #112459: nem reklámnak szánom, de nekem ezekből van 4 csomag: a szél annyira nem fújja át, esés nincs belőle, ha az ember simán átmegy rajta. ha meredek szögben éri a gumi, akkor is inkább kilöki maga alól (nincsenek az alján kis fogak, hogy megkapaszkodjon az aszfaltban) a motor, aztán nincs zakózás. és tényleg a helyi tesco parkoló hátuljában szoktuk kirakosgatni önhatalmúlag. eddig nem szólt érte se ott dolgozó, se vásárló, se rendőr (utóbbival egyszer volt beszélgetés, aki szemlátomást díjazta és jó gyakorlást kívánt elköszönéskor). szóval ezt simán lehetne kalapálni a kezdők fejébe. youtube + bója + idő, amit rászán lassú sebességgel ív szűkítgetésre, meg 8-asok rajzolására, aztán máris nagyobb esélye van túlélni. meg vészfékezést/kikerülést gyakorolni bóják előtt/között rizikó nélkül.
#metszéspontok
-
Topiccsendőr
addikt
válasz rayoliviero #112461 üzenetére
Hat jah. Jelenleg nincs rajta tores. Ilyen matricakkal ez a motor soha nem jott ki a gyarbol. Felre ertes ne essek, 20 eves motor, biztos volt foldon, es ez nem feltetlenul baj.
Hangrol en aztan semmit nem tudok megallapitani, es sosem szoktam erre hagyatkozni. Alapjarat altalaban valamilyen hiba elkendozese erdekeben van megemelve, mert amugy nincs alapjarat, vagy ha van az ossze-vissza mozog. Ennel a konkret motornal termeszetesen nem tudom, de az nem termeszetes, ha 2000 el porog. Araszolasnal jobban melegszik, nagyot csattan 1 be rakasnal, ahogy a kapcsolokormoket nagyobb fordulattal rakod a kapcsolokerekbe. Nem a kuplungnak art. En mar forgatnam a szememet, amikor a tulaj ezzel magyarazza nekem ezt az alapjarat emelest, egy kicsit felhaborito. :D
Ugy erzem, hogy szeretned igazolni valamivel a dontes helyesseget, miszerint a sok km motorok kb ugyanolyan, vagy kozel ugyanolyan allapotban vannak, mint amiben keves a km, mert azokat porgettek. Ebben van valami, de egy ellnorizheto eloeletu, ellenorizheto futasteljesitmenyu, epp ezert dragabb motor sokkal kevesebb kockazatot rejt.Nezd objektiven a dolgot. Ha csak ennyit akarsz ra szanni, nincs ezzel baj. De tenyleg ne menjunk at kognitiv disszonanciaba. A velemenyemet korabban leirtam, azt most nem ismetelnem.
Kb az osszes japan motorra jellemzo a generator-fesszab-vezlancfeszito bajok, de mindenkepp utananeznek az alapjaratot miert tekerte feljebb. Az nagyon gyanus.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #112463 üzenetére
Nem sokból tart lejjebb tekerni ott helyben, ha ellenkezik már okosabbak lennénk....
Az eldobott motorokra szinte már vadásztam újabban volt pár szép Hornet ami csúszott egy picit. De egy dekni cserén kívül nem sok kellett volna... persze az is csak ha bántja a szemem. De nem akartam annyit költeni gumi, olaj stb cserék alkalmával... Na meg a bizti... Diák tárca van még mindig.
Idehaza nehezére esik elfogadni az embereknek, hogy bizony 10 éves korára a motorok döntő többségét már legalább egyszer megfektette egy előző tulaja...
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
rayoliviero
veterán
válasz Topiccsendőr #112463 üzenetére
Kösz a valaszod, igazad van, csak türelmetlen vagyok és majd veszek egy szart a végén. Pedig használni úgy sem tudom télen.
[ Szerkesztve ]
-
rayoliviero
veterán
válasz rayoliviero #112465 üzenetére
Még ez van, ezen vannak esztétikai hibák, de motorikusan rendben van, úgy tűnik (legalábbis számomra).
Első idomon egy 3 cm repedés, nekitoltak az ajtónak.Van még egy Ducati 749 is egy millióért itt helyben, az nagyon szép. De félek az olasztól, alkatrész is gondolom drága.
[ Szerkesztve ]
-
rayoliviero
veterán
válasz Topiccsendőr #112463 üzenetére
-
tboldi
nagyúr
válasz rayoliviero #112466 üzenetére
Vedd a Dukit, egyszer élsz.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz rayoliviero #112467 üzenetére
Jobb alul az RGV500. Nah az mar valami :D
Valoban, egy limited edition.
Nehany gondolatot leirok, amit jonak latsz belole megfogadod. Ha keprol meg tudnek allapitani olyan melysegben dolgokat, hogy hasznos lenne, akkor mar emeltdijas telefonon csinalnam ezt, es valoszinuleg nem csak en.
Ha tanacsolhatom, valami gsxr bubussal menj megnezni ezeket, aki ismeri a nyugjeit ennek a konkret tipusnak, pl hogy miert nincs alapjarat, mert konnyen radmelegithetnek barmit is.
ne ess panikba, ne akarj mindenaron motort azonnal. nezz utana a tipusnak. Varj meg ket hetet, vagy inkabb ket honapot. Tel van, a kinalat kicsi. En ilyenkor szoktam mindennek utanamenni. tudd meg az osszes gyari szinkombot, milyen matricanak hol a helye, milyen fekkel jott ki, milyen a gyari tarcsa, hogy nez ki a gyari lanckerek, mi a markaja a gyari lancnak, mik a gyerekbetegsegek, amikkel talalkoztak tulajok. Lehetoleg kulfoldi, nagyobb motoros kulturaval rendelkezo orszagok forumait nezd at, (szerintem a magyar forumok hasznalhatatlanok) azon belul a technikai segitsegeknel csokorba gyujtott infokat.
Ha kuldesz egy hirdetest, abbol en semmit nem tudok megallapitani. Sajnos ez ilyen. Ott kell lenni, es merni kell dolgokat, esetleg probalgatni, osszevetni az alkatreszek allapotat az oraban levo km el, es szamot vetni, ehhez a km allashoz melyik alkatresz utangyartott mar a gyari helyett, es vajon miert. es meg akkor is lesz meglepi.
hacsak a szovegben nincs benne, hogy vegig vezetett szervizkonyv, magyarorszagi motor, az osszes szamlaval igazolhatoan minden elvegezve, km szammal. Akkor azt mondanam, bizalomgerjeszto. (Igy vettem a mostani motoromat is) az utobbi jonehany motorom mindegyik valamilyen modon serult volt. Ezzel en nem foglalkozok, mert ugyis lesz rajta serules, es olcsobban jutottam hozza. Szerintem tul nagy jelentoseget tulajdonitanak az emberek annak, hogy serulesmentesnek kell lennie egy motornak.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Geresics
addikt
Pécsi motoros boltok
(Linkek a leírásban)*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
jacis
nagyúr
válasz rayoliviero #112461 üzenetére
Én is azt gondolom, hogy az alapjárat megemelése valamit el akar takarni. Ha megkéred a srácot, hogy vegyétek lejjebb mert Neked ez fontos ês elkezd variálni akkor hagyd is ott. Ha letekeri szó nélkül és nem tapasztalsz semmi extrát akkor lehet, hogy tényleg ez a fétise :)
[ Szerkesztve ]
iPhone 15 Pro Max,; Samsung Galaxy Z Fold 5; GoPro 8 black, XBOX Series S, Samsung Galaxy Watch 4
-
rayoliviero
veterán
válasz Topiccsendőr #112469 üzenetére
Köszönöm a tanácsot.
Azt gondoltam, hogy télen olcsóbb a motor. De a legtöbb olyan áron van, mint nyáron (a fentmaradt nyári hirdetésekből látom), de a választék, ahogy írod, az nagyon kicsi. Várok inkább.
jacis:
Írtam neki, hogy mit mondtak, hogy a magas alapjárat valami hibát akar valószínűleg elfedni. Azt írta, hogy akkor ne várjalak, nem jössz a motorért? Mondtam, hogy így nem. Azt nem ajánlotta fel, hogy lejjebb veszi. Amúgy emlékszem, azt mondta, hogy már ő is emelt alapjárattal vette.
-
jacis
nagyúr
válasz rayoliviero #112472 üzenetére
Akkor ez meg is oldódott. Sajnos akkor tényleg volt valami takargatni való.
A motort szerintem ősszel kell venni ha lehetőség van rá, mert olcsóbb nem lesz de talán nagyobb a választék. Nyár végén több ember is eladja aki már tudja hogy jövőre nem akarja már megtartani.
Én is most vettem október elején a motoromat és augusztus elejétől október végéig nagyobb választék volt mint egész évben.[ Szerkesztve ]
iPhone 15 Pro Max,; Samsung Galaxy Z Fold 5; GoPro 8 black, XBOX Series S, Samsung Galaxy Watch 4
-
Micsurin
nagyúr
Lehetek olyan pimasz, hogy megkérek valakit egy gyors összegzésre a cikkből? Egy szót se tudok németül csak angolul a google fordító meg borzalom.
[link] (CB500 100.000km-es szétszedés.)
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Horvi
őstag
válasz Micsurin #112474 üzenetére
Én ráeresztettem a gugli fordítót és belelapozgattam a dologba. Szerintem egész érthető volt a fordítás. A lényeget ki tudod belőle hámozni
#112476) Micsurin Nemtudom én a váltós részbe olvastam bele ott érthető volt. Vagy én vagyok béna angolból és fel sem tűntek a hibák
[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
-
Micsurin
nagyúr
válasz Horvi #112475 üzenetére
10 perce próbálom kihámozni de még a ragozás se megy a guglinak.
"Csaptelep és a szelepszár között" tökre jóMondjuk a csapágyak látható kopást mutattak kíváncsi lennék mit takar, csere, cserehatár, megkopott de jó.
Biztos én vagyok hülye de szeretem tudni mit várhatok az aktuális öreg vastól amit bevásároltam.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Micsurin #112474 üzenetére
Ajánlom angol-német oda-vissza fordításra a deepl-t. Nagyon vagány cucc, összehasonlíthatatlanul jobb mint a google fordító.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
csongi
veterán
válasz Micsurin #112474 üzenetére
A kepek alapjan, amit persu is irt. Egybe, jon megy teszi a dolgat.
Szetszedve, merni kellene. Hengerfej megerett egy javitsra, a hajtokar csapagyak is cserelhetoek. :).Ha nem lenne bontva, akkor is sokat elmenne, esszel hasznalva.100,000 az azert benne van, es ez latszik is a kepeken. Szerintem korrekt modon helytallt. Ennel sokkal fosobbakat lattam kevesebb km-el. De csak a kepek alapjan itelem meg, meresi adatok nelkul. -
duni84
aktív tag
válasz rayoliviero #112472 üzenetére
kérdezz rá konkrétan, hogy lejjebb veszi-e az alapjáratot vagy sem. ne várd, hogy magától ajánlja fel, mert lehet, hogy neki űrtechnika benyúlni csavarhúzóval és mozdítani a beállításon. fórumok és facebook alapján a motorosok kb 85%-a a guminyomást sem tudja beállítani, nem hogy az ilyen bonyolult dolgokat, mint láncfeszesség, alapjárat, rugóstag átállítása, ha 1 személyről átáll 2 személy + csomagokra, ne adj isten olajcsere lehet, hogy simán fogalma sincs hogyan kell és cikinek tartja bevallani (amúgy ciki is, de ezt meg ne mondd neki). volt már nekem is szerencsém olyanhoz, aki rommá szidta a kényelmetlen "japán szutykát", aztán csak a lábtartón kellett állítani, mert a motor előző gazdája egy törpe volt, ő meg magzatpózban használta majdnem egy teljes szezonon át, mert nemes egyszerüséggel fogalma sem volt róla, hogy ezek a dolgok nincsenek betonba öntve, meg kőbe vésve.
#metszéspontok
-
Ferdzsoo
addikt
válasz duni84 #112480 üzenetére
Amikor néha egy motorossal addig jutunk a beszélgetésben hogy a futóművet be lehet állítani látom a rácsodálkozást a szemükben -> miszerint innentől kezdve űrtechnológiáról beszélek.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #112474 üzenetére
Biztos nem tarolnam a szabadban a blokkot, nem meghuzott gyertyaval, az esoben...
Aztan egy gyertyat ultrahangos tisztitoba rakni? En nem szarakodnek ilyesmivel, de ahogy nezem nekem kicsit mast jelent a szetszereles es meres, mint naluk.
A pdf, ahol meresek vannak, nem pontos. Korlatozottan hasznalhato szamomra.
Vezermutengely csapmereteknel a kopashatar es a nevleges ertekek akar meg is egyezhetnek a szamok szerint.
a vezermutengely csapagy es vezermutengely hezagot nem mertek meg, es nem irtak oda kopashatart sem.
Azt irjak, ranezesre szep. Megneztem a kepet, az ranezesre egyaltalan nem szep. Mindenkepp merni kellett volna azt a csapagyhezagot, pastigauge-el.A szelepulek tomotofelulete tul szeles mar, ezt elverte mar a szelep. A szeleptoke is kopott, sajnos a furatot megintcsak nem mertek meg.
Szamomra nem koherens, hogy ennyire elvert szelep mellett sosem kellett allitani a szelephezagot, ahogy a tulaj irta.
Henger, dugattyu-semmi ertek megint, mert ranezesre szep volt.
Nehany gyuru jateka a gyuruhoronyban tul nagy. Veghezagok rendben.
Fotengelycsapagy hezag- megint nem mertek meg.
Hajtorudcsapagy hezag- nem mertek meg, pedig a hajtorud csapagyazas mar keprol lathato volt, hogy nem eppen ujszeru.A hengerfejen a "mersekelt" olajkokszrol sem a mersekelt szo jut eszembe. ez a motor ette az olajat, garantalom.
Lerobbanni nem robbant le vele, szoval a hetkoznapi ertelemben gyari, ujszeru, birja, nincs baja.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #112482 üzenetére
+ csongi: Köszi szépen! Vagyis jön megy de ha szétborul a blokk akkor azért már mélyen zsebbe lehetne nyúlni, hogy miket is lehet cserélni. Mondjuk az a rész a tőletek olvasottak fényében meglepett, hogy 30-40 ezret még elment volna. (Főleg ha jól értettem a tulaj azt magyarázta kb, hogy redline alatt váltotta el szinte mindig és 5km-en keresztül 6 ezer fölé nem forgatta ha hideg volt. )
Ez a hengerfej egy fészekmarással + síkolással még visszahozható "jó" állapotba + új szelepek / régiek beköszörülése?
Vezermutengely csapmereteknel a kopashatar es a nevleges ertekek akar meg is egyezhetnek a szamok szerint.
Ergo időszerű lenne kapnia két új vezmű tengelyt pl?
Amúgy már többször agyaltam rajta mikor van az a pont, hogy megéri kimondani azt, hogy akkor most vagy eladóm vagy felújítom és a blokkot széthúzatom? Mert ugye nekem az átugrott vezérléssel a top end felújítása kb elkerülhetetlen volt ha meg már szét van szedve legyen rendesen megcsinálva...
De ha jön megy, nincs olyan jel ami hirtelen halálra utal (olajat minimálisan csipegeti, füst minimális motorfék után hirtelen terhelésre pl) akkor mikor jön az a pont amikor érdemes agyalni (általánosságban, típus függetlenül), hogy most vagy lekukázom az egészet vagy eladom vagy akkor ugorjunk bele?
Bontott blokk ugye ha csak nem megszorult a jelenlegi / elszállt megint hülyeség mert teljesen orosz rulett....[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #112483 üzenetére
Mint mondtam korabban, ilyen motort en addig hasznalnam, amig megy. Sportmotornal is lehet ezt csinalni, csak akkor sok ertelme a kipufogonak, legszuronek, pc nek nincs, ha meg a gyari allapotot sem erjuk el.
A hengerfejet mindenkepp megcsinaltatnam, sajnos nem tudom, hogy ez szelepcserevel jarna, vagy be lehetne-e marni, de egy ilyen akcio kb a motor aranak 1/3 resze. Es a tobbi lenyeges reszrol sem tudunk semmit. A vezermutengelynel valoszinuleg rosszul adtak meg a ket szamot, es ahelyett higy csapagyhezagot mertek volna, siman megmertek a vezermutengelyt, gondolom mikrometerrel. Ilyet szerintem felesleges merni. Es nem is szoktak. Csapagyhezagot szoktak merni, annak van ertelme. De gondold el, kormemered a veztengelyt mikrometerrel? Hanyszor fogsz ra?
Dugattyut kell cserelni a gyuruhornyok miatt, vagy csak gyurut? Mekkora volt a kompresszio? Milyen a henger-dugattyu hezag? Fotengelycsapagy? A leglenyegesebb dolgok nincsenek kimerve.Ezt ki kellene szamolni, mennyire tervez vele az ember, es mennyi penzt akar belelocsolni.
A 30-40ezret meg elment volna, pedig egy eros kovetkeztetes, olyan emberektol, akik alapvetoen markabuzik, es valahogy a legfontosabb dolgokat nem mertek le.
Lehet elment volna, lehet nem. Ha jobban nyomja valaki a szemet, es forgatja, akkor nagyon hamar rottyon lenne. Ha pedig ugyanilyen a hasznalat, mint ezelott, akkor meg az is lehet, hogy tenyleg elmegy. Ha meg beindul hidegen azoktol a szelepektol egyaltalan.Sommazva. ha valami baja van, vagy valami el van kopva, nem erzed meg. De ezzel aranyban egyre nagyobb a kockazata, egy muszaki hibanak. Emellett nagyon hamar eljut a dolog oda, hogy anyagilag jobban jarsz, ha az egeszet kidobod a kukaba, ha valami nagyobb gondja van.
Ezt az egeszet azert szeretnem, ha objektiven neznenk, hogy ertsuk meg. Valami, ami megy, nem azt jelenti, hogy nem kopott, vagy hogy nem hordoz barmilyen kockazatot az uzemeltetese. Hogy a kockazat mikor mekkora, azt senki nem tudhatja, mert nem ismerjuk a hasznalat modjat.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
csongi
veterán
válasz Micsurin #112483 üzenetére
Most ennek az alapotabaol probalsz kovetkeztetni a sajatodra?
Csinaljatok egy szelep allitast, es utana kompresszio merest.
Innen mar lehet sejtes milyen lehet a kondicio.
Lehet nezni mashogyan is. Rakoltod a motor aranak a felet, es onnan nincs kerdes milyen az allapot, vagy mennyit mehet el.
Akkor osszegbe meg mindig nem ersz el egy joval fiatalabb es garantalt keves km,-el rendelkezo motor arat. Viszont az allpotot telibe fogod tudni. -
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #112485 üzenetére
En siman hasznalnam, es nem olvasnek forumokat, miutan megvettem :D
6 honap gari van ra ugyis.Ezt tenyleg csak azert irtam le, hogy gondolkozzunk, miert olcsobb egy hasznaltmotor egy szalonmotornal, es hogy mit jelent a gyari bontatlan, hibatlan blokk. Nem beszaratas jelleggel.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Micsurin
nagyúr
Köszi a válaszokat, igaz megint kezdek túl pörögni ha beszarik vagy visszaviszem vagy ha már túl vagyok rajta jöhet a mérleg megéri e...
Inkább csak sorban berendelem az apróságokat akkor kinti fórumok helyett amik jól jöhetnek ha vannak polcon, bowden, fékbetétek etc...
...a koreai csódák hátránya, hogy majd 4 év után már ott is a zörejeket és a csörgést keresed meg a szerviz opciókat ahol még nem kellene. 3 teljes szezon, 3 darab szezonkezdő szerviz. Ebből kétszer nem lábon mentünk. Innentől kezdve a 12 és a 12,2 bárt a fejemre kenhetem.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #112486 üzenetére
Tudom, tisztaban vagyok vele. :).
Persze mashogy szamolok, mert megcsinalom magamnak.
A munkakoltseg is tetemes.
A helyeben en is a kotelezot csinalnam meg. Minden folyadek csere, szelep alitas, meg ilyenek, es mehet. Egy kis olajadalek, hogy konnyebben forogjon, artani mar nem art, ujabb meg nem lesz tole. :). Ha hosszabb tavra tervezek akkor elobb utobb szetboritanam, de kevesen vagyunk akik ezt meg tehetik.
A fekkere, teleszkopokra gumikra azert aldoznek. inkabb a fek legyen jobb mint a blokk :).
Itt erezheto a koltsegeken, a tobb henger, tobb kiadas, ha bele kell nyulni. Es ez csak sor 2.
Nekem semmi beszaratas nincs abban amit irsz:). Ezek a tenyek, ezelol menekulni nem lehet. Vagy lehet vitrinbe tarolni a vasat. :). -
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #112488 üzenetére
Szerintem a beszaratás nekem szólt!
A helyeben en is a kotelezot csinalnam meg. Minden folyadek csere, szelep alitas, meg ilyenek, es mehet.
Ez benne volt a vételárban de lehet nem említettem, folyadékok és szűrők + szelephézag + karbi tisztítás és szinkron.(És eleve csak akkor él a 6 hó gari ha ezt elvégzik volt aki belealkudta még azt a 40 ezret és elvitte külsős helyre de jelezte a tulaj telefonban is ha ezt játszom akkor nem él a 6 hónap motorikus garancia) Csak az olajban nem értettem egyet velük szóval az tavasszal csere.Megfogadtam idén már nem fogok nagyon költekezni de az Xlite bukók baromi jó áron mennek most. [link] Valakinek van velük tapasztalata? 1-2-3 évnyi hordásra gondolok. A kompozit héj és a D gyűrű ami nagyon megfog benne ezért az árért.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Horvi
őstag
-
energy4ever
addikt
Ha mar volt prohardveres autos talalkozo, akkor motoros miert ne legyen!?
Prohardveres Motoros találkozó megbeszélő topikja. -
rayoliviero
veterán
Végül csak nem bírtam ki és megvettem ezt:
680 volt. Idáig jónak tűnik minden része. Alapjárat itt normális. Esztétikailag is jó állapotú.Olaj es olajszuro milyen kell ebbe és hol lehet venni?
2003 GSX-R 750.Még annyi probléma vab, hogy nincs rajta kormányvég. Ezeken valami csavaros szokott lenni. De ebben nincs anya, akkor hogy lehet becsavarni? Hol lehet ilyet venni?
[ Szerkesztve ]
-
jacis
nagyúr
válasz rayoliviero #112493 üzenetére
Gratula hozzá. Jobban néz ki mint amiket linkeltél eddig.
Szűrők és egyebek: nagyvas.hu
Nekem bevált mint forrás.iPhone 15 Pro Max,; Samsung Galaxy Z Fold 5; GoPro 8 black, XBOX Series S, Samsung Galaxy Watch 4
-
jacis
nagyúr
válasz rayoliviero #112495 üzenetére
Van egy katalógus és azon belül rá tudsz szűrni típusra.
iPhone 15 Pro Max,; Samsung Galaxy Z Fold 5; GoPro 8 black, XBOX Series S, Samsung Galaxy Watch 4
-
Geresics
addikt
válasz rayoliviero #112493 üzenetére
Ajánlom figyelmedbe a motoralkatresz.eu oldalt, nekem ott sokkal több minden elérhető a motoromhoz, mint máshol (igaz, viszonylag ritka motor)
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
zgospel
őstag
válasz rayoliviero #112495 üzenetére
Kézikönyvet nem kaptál hozzá?
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok