-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Madwe #112747 üzenetére
Ilyen nem nagyon van, csak ossze tudod ollozni az adatokat egy bizonyos modellaggal foglalkozo oldal adatai alapjan, a regi modellek eseteben.
En csak a suly loerore talaltam olyan tablazatot, ahol valoban lemertek mindket adatot motoroknal, es koszonoviszonyban sincs a gyar altal megadottal. Loeronel ertheto, a gyar a fotengelyen mertet adja meg, ami megint mas ertek, mint a hatso kereken mert, de nem tuntetik fel, hogy torlonyomassal, vagy anelkul. a sulynal teljes kaosz volt a regebbi modelleknel, nem tuntetik fel, hogy szaraz vagy teletankolt, vagy ebben mi van benne. A tuzeloanyagtank merete termeszetesen pontosan meghatarozhato, de a fogyasztas meghatarozasa egy ciklus alapjan tortenik, ami vagy lefedi a te motorozasi stilusodat, de inkabb nem. :D[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #112751 üzenetére
Túl gondolod szerintem.
Ha azt látja melyik fényezés melyik évjárat, mikor kapott facelifetet -> nagyobb tankot, más féket stb már örülne.
Ezek meg hellyel közzel több kevesebb hibával azért fellelhetőek.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #112753 üzenetére
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #112753 üzenetére
Nyugi, tudsz venni így is minden fontosat, épp most láttam:
Tájékoztatunk, hogy január elsejétől minden hónap első hétfőjén 16-18 óra között csendes órákat biztosítunk áruházainkban, elsősorban az autista vásárlóinknak és családtagjaiknak kedvezve ezzel. Természetesen ezekben az órákban is minden vásárlónk számára nyitvatartunk. Arra kérünk, hogy vedd figyelembe a szándékunkat és segítsd munkánkat te is: csökkentett zaj és fényviszonyokkal szeretnénk megteremteni a csendes vásárlás lehetőségét az autizmussal élő mozgáskedvelőknek és családjuknak.
Köszönjük támogató együttműködésed!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #112753 üzenetére
Nincs ezzel baj mi elfogadunk így is nyugi!
Nem is azt mondom tökéletesek az adatok de azért egész korrekt adathalmaz hasonlóról nem igen tudok ami így össze lenne gyűjtve. Tekintve nem szelephézag, nyomaték értékekről beszélünk nem életbevágóak a tévedések sem.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Lomha 8V
addikt
válasz energy4ever #112748 üzenetére
Ahhoz úgyis nagyobb jogsi kéne, akkor meg el kell felejteni ezt a kis kategóriát.
-
zsolti_20
senior tag
Udv emberek. Segitseget szeretnek kerni egy eleg furcsa problema megoldasara.
Van egy 1998-as KTM LC2 125 ket utemu motorom. Ha minden nap beinditom csak par percre akkor siman beindul par tekeres utan, de ha allni hagyom egy hetre akkor csak hidegindito sprayel tudom inditani.
Berugo kar nincs a motoron csak onindito. Menet kozben nincs semmi gondja a motornak csak nem szeretnek hideg indito sprayt hasznalni es inditgatni sem akarom minden nap.Mit gondoltok hol kezdjem eloszor?
-
zsolti_20
senior tag
válasz jacis #112759 üzenetére
A furcsa az egeszben hogy minden nap beindul hibatlanul par tekeres utan, menet kozben is van huzasa a motornak nem erotlenkedik. Egy het utqn is ugyan olyan lepeseket hasznalok mint a masnapi inditasnal es megsem akarja elkapni, csak az aksi merul le par percnyi tekeres utan.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zsolti_20 #112758 üzenetére
Annak ugyanaz a blokkja, mint a dt 125 nek. Arra nem emlekszem, hogy ugyanaz a mikuni28 as karbi van-e rajta, ugyanazzal a hidegindito "karral" rajta. Ezt szoktad hasznalni, azaz szivatoval inditod ilyenkor? Valahol itt lesz a problema, a szivato kornyeken.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zsolti_20 #112760 üzenetére
Egy het utan nem kell minden karburatoros motornak pocc-roff indulnia, de az nem termeszetes, hogy sprevel inditod. Annak az akkunak valoszinuleg vege van mar, es nem teker rendesen, tudom, hogy hallasra jo, de megneznem, mekkora feszultsege van inditas kozben. Szoval elso korben normalis akku kene bele, aztan meg kellene nezni, hogy a dusito rendszer rendben mukodik-e azaz a szivato.
Vagy megnezni, hogy az uszohaz miert toltodik fel lassan ebben az esetben. Esetleg ennek vakuumos a benzincsapja, vagy ugyanaz, mint a dt-n?Teli allas utan egy karburatoros kb ennyi ido utan tolti fel az uszohazat benzinnel.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
zsolti_20
senior tag
válasz Topiccsendőr #112764 üzenetére
Eloszor en is az akkunulatorra tippeltem igy vettem egy teljesen ujat, kimerve a feszkot teljesen rendben volt. 5 vagy 6 amper oras az akkunulator.
A szivatot mindig hasznalom inditaskor, amikor hallom higy felporog akkor veszem le rola.
Hogxan nezheto meg hogy a szivato rendesen mukodik?
-
Micsurin
nagyúr
37-es az "üres / fokozat" visszajelzőm jeladója olyan mintha picit eresztené az olajat ez lehetséges?(Csak onnan jöhet főleg mivel mióta bolygattam erősödött a jelenség -->) A jeladó 2 félből van préselve (a műanyag ház) legutóbb olajcserénél tettem alá új tömítést de ez csak rontott amikor visszahúztam finoman jobban megrepedt a háza most mintha picit erősebben szivárogtatná a löttyöt.
Mennyi olaj lehet mögötte? Olaj csere nélkül kivehetem?
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zsolti_20 #112765 üzenetére
Jo, akkor szivato van, akku viszonylag normalis, bar ahogy mondtad, tobbszor lemerult mar, ami nem jo, de mashol lesz a hiba. Az akkut inditas kozben kellene merni, mennyire esik a fesz, de ez a motor erre annyira nem erzekeny, csak ha lassabban forog a magnes, szoval ettol tekintsunk akkor el.
A szivato is mukodik, ha azt irod, felporog a motor, en arra gondoltam, hogy be van rohadva benzintol, valami furat, vagy ilyesmi.Akkor azt kellene megnezni kovetkezo korben, hogy kap-e ilyenkor benzint, tehat tul lassan tolti fel az uszohazat, es emiatt kell sokat tekerned, es ez mi miatt van. Nem tudod milyen benzincsap van ezen a motoron?
Szerk:
Megneztem, sima benzincsap.
Probald gazhuzas nelkul csak szivatoval inditani, elobb kinyitni a benzincsapot, egy kicsit varni, majd azutan inditani. Szigoruan gazhuzas nelkul.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
BlackPriest
őstag
A sok keresgélés közben arra jutottam, hogy megtartom a motort és kap egy big bore kitet. Ennek a beszerelését rá bízhatom egy átlagos műhelyre, vagy célszerű hondával foglalkozó helyre vinni (crf 250 m)?
Köszi!
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Bogyó bá' #112767 üzenetére
Köszi akkor rendelek egy kapcsolót. Nem garasoskodás de a franc se akar 800km-es olajat leengedni a blokkból egy ilyen kis szar miatt.
O gyűrűt kapásból cseréltem de mivel csak rontottam a helyzeten és láthatóan elrepedt a külső műanyag fél szerintem ezen keresztül engedi. (Kihajtótengely és környéke csont száraz, btw ott is vadi új szimering + hüvely van bent a lánckerék mögött.)
@persuader: Nem, emiatt nem is értem mi a franc van. Amúgy is ez a burkolat alatt lenne de nem értem miből készült ez a rész olyan a műanyag mint a 10 éves befőttes gumi ha megpróbálom kicsit meghúzni a kapcsolót azonnal mint ha törne szerte szét de csak a külső fele a műanyagnak. Pedig van rajta egy félkörív alakú alátét is. Ez egy régebbi probléma csak eddig nem volt jelentős a hetekben kezdett erősödni eddig hébe hóba jelent meg 1-1 folt ami még betudható lett volna lecsöpögött láncolajnak
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Micsurin #112771 üzenetére
Igen tudom a lánc kuka itt az új szett a polcon vizsgák után csere, de jelenleg ha vannak félóráim már jól érzem magam. Sőt a leömlő is lejön és újra festem mert ez a szar állandóan évente rozsdás lesz.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
zsolti_20
senior tag
válasz Topiccsendőr #112768 üzenetére
Igen sima benzincsapos. Lehet hallani rajta hogy rendesen tekeri. Ugyan olyan sebességgel mint amikor naponta indítom be.
Véleményem szerint kap benzint a motor, mert tekeréskor brutál benzinszag lesz egy idő után.
Próbáltam indítani a leírt módszerrel amit írtál, de semmi sem történt sajnos. Viszont ha befújnék neki a légszűrőházba csak egy pici, tényleg nagyon kicsi szisszenést szinte, akkor simán beindulna. -
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #112774 üzenetére
Igaz oldalára döntjük...
Nem szeretem a gányolást ez a szilozás meg erősen az lenne. Itt az az érdekes a robbantott szerint ez egy csokiban kéne végződjön sőt maga a fej is másképp néz ki. Na nekem egy szál vezeték jön le ami egy biztosítékon és csúszó lemez csatin keresztül kapcsolódik a fő kábelkorbácsra. Szeretem, hogy eddig 3 Hyo volt az ismerősi körben 250-es 2db 2004-es és 1db 2005-ös soha semmi nem egyezett ami nem főkomponens volt. Pedig az enyém és a másik 2004-es közt nem sok lehetett vázszám alapján.
Persu amúgy itt már rég nem alóla jön hanem szerintem mindenhonnan a kapcsolóból.
mod.: Megvan ez a csoda... megint többe lesz a szállítás mint a kompot.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zsolti_20 #112775 üzenetére
Ez erdekes. Ez tulszivatasnak hangzik. Ezzel kezdtem, hogy hallasra nem fog feltunni az inditasi fordulatszam.
Azert lesz brutal benzinszag, mert nem gyulladokepes a keverek, ami azonnal kimegy.
Ilyenkor neznek egy gyertyat. Ha tele van benzinnel, akkor tul lett szivatva. Altalaban akkor is ez van, ha mar annyit tekerted, hogy telekurta benzinnel, reg be tudna indulni, de addigra az aku nem birja.
Ha nyitsz neki ilyenkor gazt, akkor szegenyited a kevereket, mert lassitod a gazoszlop sebesseget az alapjarati furatoknal, es nem fog annyi benzint kapni. Ha megnyitod ilyenkor a gazt, es kezd magahoz terni, akkor nyomd visszabb a szivatot. Aztan terjunk vissza ra, ha ezeket megnezted.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
jacis
nagyúr
Srácok,
Ti mire esküsztök:
a motor tankja legyen tele télen vagy
legyen üres vagy
legyen félig amire néha rátankól a gazda és ezzel is frissíti a benne lévő benyát?[ Szerkesztve ]
iPhone 15 Pro Max,; Samsung Galaxy Z Fold 5; GoPro 8 black, XBOX Series S, Samsung Galaxy Watch 4
-
Micsurin
nagyúr
válasz jacis #112780 üzenetére
Fullra 100-assal.
De ha fedett helyen van ahol kb állandó a hőmérséklet garázs vagy pince ahol alapból is aránylag normális a hőmérséklet akkor szinte mindegy szerintem.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
csongi
veterán
válasz energy4ever #112779 üzenetére
Ha szeretned, ha nem, egy 500 as kelleni fog.
A250 Vstrom is188Kg. Ehhez meg igen keves a 25Le. 120 Kg + megint csak ront ezen.
Ebben a sulyban ott vannak a CB-k, vagy Suzka Gs.
Regebbiekben V2.
Ha viszont ez a turasabb jelleg kell, akkor KLE, vagy GS, Pegaso menni kell feljebb 600+.
Evjaratrol nem esett szo, de a fiatal vasak kozott mar van valasztek.Persze mindez fugg, mira hasznalnad. Ha a125 varosi kozlekedes kivaltasa a cel, akkor siman johet egy 3-400cmm koruli robogo is.
-
Topiccsendőr
addikt
Berg szinekben erosen redukalt aron. Vettem gyorsan kettot. Decathlonos kesztyuvel kb egy sulycsoportu, es ennek is gyurodik a tenyere, nem ugy van szabva, hogy akkora legyen a tenyer resz pontosan, mint amikor szoritja az ember a kormanyt. Igy egy erosebb endurozas vagy biciklizes utan holyagos lesz a tenyer mindkettovel.
mivel a decathlonos kifuto termek, ezert mar megint olcsobb, meg ennel is. Es azzal lehet telefont nyomkodni motorozas kozben is.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #75370 üzenetére
Persu ezt a véleményt tartod, hogy a típushoz tervezett nyitott dobhoz ha nem történik után állítás és a karbis motor nem dadog nem torpan azon kívül, hogy hazavágja a gyári nyomaték értéket alacsony fordulaton mert késlekedik a gázreakció túl nem okoz egyéb problémát a motorral kapcsolatban? (szelep tányérok / fészkek beégése, túlzott kokszosodás etc)
Sorry, hogy a régi kommentek közt kukázok és visszakérdezek!
Ez a késlekedés a tű állásának és/vagy a főfúvokának a cseréjével orvosolható gondolom, a kérdés ehhez mindenképpen Dynozni kell vagy ha nem cél a maximális teljesítmény kihozása csak a jelenség "fedése" otthoni állítgatásokkal pad nélkül megoldható e?
Már nagyon tél vége van ha ennyire fotel fizika téma.[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #112787 üzenetére
A problema osszetett :D
Mennyire nyitott a dob, es mennyire erzekeny az adott motor. Van, hogy masik dobtol semmi nem fog valtozni, es van, hogy e-jeles hozza gyartott sima vegdobtol mar csuklik.
A "keslekedik a gazreakcio" azert rossz, mert hasznalhatatlanna teszi a motort, nagyon elrontja a kanyarelmenyt, ha epp rarakod a gazt, aztan varnod kell mire megerkezik, es az is akkor, amikor nem szamitasz ra, es ugy, hogy hirtelen ott lesz a nyomatek. Igy nem mukodik egy jo motor sem, ez egy hiba, amit mindenkepp el kell haritani. A nyomatek veszteseget alul leszarnam, de tenyleg bosszanto egy ilyen motorral motorozni.
Masik dobtol, ha ezek a jelensegek fennallnak, akkor feltehetoen vannak olyan uzemallapotok amikor szegeny a keverek, ami nagyobb stressz az alkatreszeknek. Ha nem viselkedik rosszul, vagy e-jeles dob szinte semmiben nem kulonbozik fojtasban a gyaritol, akkor nincs vele baj. De ha igen, akkor ez nem 2T, itt nem fog olvadni a dugattyu, csak szimplan szarul fog menni, es nagyobb lesz a meleg a dugattyunak, kipufogo szelepeknek.
Kokszosodni epp ezert nem fog, abbol kiindulva, hogy sok tulaj rovidebbre vagta azonnal a sportbobot is, amit vett a motorjahoz, es igy hasznaltak km tizezreken keresztul, eszreveheto mechanikus baja egy ideig nem lesz tole, de megint mennyire nyitott vagy mennyire kendacs dobrol van szo.A forumot igy kellene hasznalni, hogy visszakeres az ember szerintem.
A karbi megint bonyolult kerdes, minden eleme mas fojtoszelep nyitas mertekere van hatassal, es ezek is atfednek egy kis darabot egymasbol. Fofuvoka a teligazas uzemere, reszterhelestu a reszterhelesnel jatszik szerepet, alapjarati fuvoka pedig alapjarat es picit felette, de van olyan karbi, ahol a fofuvokat lecserelve jobban indul melegen, holott akkor csak az alapjarati rendszernek kellene dolgoznia, stb.
ez is karburator fajtatol fugg, nincs egyetemes egymondatos megfejtes.
Meg lehet csinalni otthon, eldusitod az egeszet fofuvokaval, kiserletezgetsz reszterhelesen mit csinal, ha feljebb rakod a tut, csuklik-e.
Nem kell feltetlen pad.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Predator2
addikt
Helló
Ismertek olyan androidos alkalmazást ami jó/ajánlott "A" korlátlan kresz vizsgára készülőknek? A linket/linkeket köszönöm előre is.
Üdv
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Chris0321
addikt
válasz Predator2 #112791 üzenetére
Hello.
Ha a tudásod szeretnéd tesztelni arra van program. [Ezt] lehet letölteni, és a kresz-offline-ban lévő Index fájlt kell társítani a Chrome-al és a böngészőben indulni fog a program.Nemrég töltöttem le, az egyik motoros videókat készítő srác tesztelte vele a tudását de még nem próbáltam ki. -
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #112788 üzenetére
Köszi szépen!
Akkor más nincs mint előre dob rendel feltesz csövek mentén kipasztáz ne fújhasson ki próbakör ha nem torpan akkor jó vagyok ha torpan, tűt feljebb tesz próba majd ismétel. Ha nem tudom feljebb tenni akkor meg nagyobb fúvóka tű gyári helyzetbe n repeat és egyszer csak jó lesz kb.
Mi van ha túl dúsra teszem véletlenül? Mit fogok tapasztalni kb? Mi a hátránya ha túl dús a keverék? Ha túl dús alacsonyabb hőfokon üzemel nem?
Most akarok belevágni és megcsinálni mert a 25KW kit kiszedése amúgy is fúvóka cserével és rugó cserével jár. Akkor meg megéri már hozzá szenvedni.
Jól sejtem, hogy vagy DBKillerrel vagy anélkül kell beállítsam mert a síp önmagában tud annyit visszafogni, hogy szintén befolyásoljon? (A hangosabb vagyis nyitottabb elv miatt.)@Predator2: Ha E-Learninges vagy a Nexius vagy Nexus (a franc emlékszik már ) Learning-es cucc végén lesz próbavizsga az elég jó háttéranyaggal dolgozik és nagy kérdés repertoárral.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #112794 üzenetére
Pasztazni verseny rendszereket kell keramia pasztaval, a gyari rendszer+slip-on oknal kulon tomites van, ezert oda nem kell keramia paszta.
Hacsak nem cso a csobe megy, minden nelkul, es rugoval huzod ossze. (De ez nem jellemzo slip-on oknal, csak verseny rendszereknel)Valami ilyesmi, de mint mondtam a tu csak reszterhelesen kap szerepet, ha feljebb rakod csak a reszterhelesen valtoztattal. Mashol attol meg lehet szar. inkabb atfuvokaznam, nagyobb fofuvokaval, es ha reszterhelesen tovabbra is rossz, akkor feljebb raknam.
Reszterhelestuvel nem tudod megetetni, fofuvokaval talan, de kis lepcsokben csinald, tobb fofuvokat veszel lepcsozetesen nagyobb meretben, vagy egy szettet. Db killer nelkul, ha anelkul akarod hasznalni tobbet. Termeszetesen tud, de nincs egyetemes valasz, mert milyen nyitott a dob? Ezt igy a tavolbol nem lehet megmondani.Ha tuldusitod, amit mar erzel, akkor ugyanugy rosszul fog menni, kormolni fog a kipu, kisebb lesz az ereje, vagy nem tud kiporogni rendesen, de ehhez nagyon nagy valtoztatasokat kell vegrehajtani agyatlanul a fofuvokaval.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #112795 üzenetére
Köszönöm!
Bilincses az összekötőcső ami a gyári leömlő és a slipon dob közé megy mivel több helyen bevágott a bilincses résznél ott akartam csak egy kicsit finoman pasztával megkenni a vágatok mentén, hogy véletlenül se tudjon kifújni. Este egyébként kaptam fúvóka mérteket mire "érdemes" cserélni ha végül Dominatort veszek alá, egyik srác padon beállíttatta magának az angol csoportban. Viszonyítási aránynak más nem jó lesz ha meg bejön örülés van.A delkevicet miután megláttam mit hívnak DBKillernek elengedtem... olyat én is hegesztek még villannyal is ha van türelmem és időm.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #112797 üzenetére
Rendben köszi!
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
jacis
nagyúr
Pár év és lehet eldobni az összes régebbi gépet (köztük az enyémet is) ha nem csillapodik a tendencia: [link]
iPhone 15 Pro Max,; Samsung Galaxy Z Fold 5; GoPro 8 black, XBOX Series S, Samsung Galaxy Watch 4
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer