-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nikaré
őstag
válasz runner 125 #113050 üzenetére
Ennyi?
Oké, köszönöm! -
energy4ever
addikt
válasz Nikaré #113049 üzenetére
Tulajdonjog-Atruhazasi szerzodes szukseges. Igen, lehet venni is, enis ugy szoktam. Ha megveszed akkor 4db lapbol all, elsot kitoltod, tobbire ramasolja, es a tobbin eleg csak az alairasokat ismetelni. Megjegyzeshez bekell irni, hogy segedmotorkerepkarrol van szo.
Maskor a hozza tartozo topikban erdemesebb ilyen kerdest feltenni: Robogó, kismotor -
Nikaré
őstag
válasz energy4ever #113052 üzenetére
Neked is köszönöm!
Mentettem a másik fórumot. -
csongi
veterán
Csak így vasárnap estére....
Egy kérdést tettek fel egy csoportba.
Milyen időszakos szervizeket kell megcsinálni a típuson?
"1tanács
Ami müködik!
Ne bántsd!"Egy másik segítség.
"Szelephézag ellenörzés ! Ha nagy a hézag hallod mert csattog,ha kicsi az veszélyes mert nem hallani,viszont ha már hallod oda a hengerfej,szelep állítás után viszont karbi tisztítás ellenörzés szinkron!"
megkérdeztem:
Miért is van oda a hengerfej? Azért mert nagyobb a hézag?
Válasza:
Olvass,figyelj!KICSI!
Aki válaszolt:Végzettség: Élelmiszer ipari iskola.Megértem Persut
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Czimby #113055 üzenetére
De, elegge.
Nagy hezag szinte sosem szokott lenni motorokon, az mindig fogy, nem no.
Sok szerelo mondja, hogy o hallja a szelephezagot, ez szerintem placebo, plane valami modernebb vizhuteses motornal.A hengerfej es a szelep inkabb a kicsi, vagy egyaltalan nem letezo hezagnal megy tonkre, a nagy hezagnal pedig eleve olyan hibanak kell fennallnia, mint a megnovekedett olajfogyasztas, ami a dugattyuteton koksz formajaban levalik, es a kipufogo szelepre rarakodik. De ott mar az egesz motort dobhatod a kukaba, nem a hengerfej a lenyeg.
Szelep allitas utan karbit miert kell tisztitani?
Azt addig nem kell tisztitani, amig tokeletesen mukodik. Nincs rajta mit tisztitani. Ha barmit kellene, azonnal megmutatkozna rossz alapjaratban, vagy barmi masban.Azt ne vegyuk figyelembe, hogy a sajat maga altal irt mondatot sem tudja ertelmezni.
Raadas a minden tagmondat utani felkialtojel rakas. Imadom. Mintha egy idegbeteg ordibalo emberrel beszelgetnel.
a masik kedvencem amikor... harom pontot... rak... majd minden szava... utan... talan hogy legyen idod... megemeszteni... amit mond...[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
csongi
veterán
válasz csongi #113054 üzenetére
Idoazakos szervizhez javaslat?
ha hallod akkor a hengerfej tonkre ment, de ha nem hallod akkor veszelyes. :).
Mitol megy tonkre a hengerfej ha nagyobb a szelep hezag? egy V2 blokk 6-7 ezres fordulatanal? Nem forog 10ezreket.Azert mert csattog? De ha nem, az veszelyesebb?
Orbitalis szar nagy hezagnak kell lennie, hogy kart okozzon hosszutavon.Ez idoszakos szerviz tanacs?
Akkor inkabb az elso javaslatot helyeznem elonybe. :)A valasz a kerdesemre, meg pont semmire nem elegendo.
-
zolee5016
őstag
Hali... a gép totál felkészítve a szezonra..MF-éknél belőve minden porcikája..kipuccantva mintha új lenne kívül belül....egy laza 100km-es karika tegnap
naggyon jó élmény volt a hüvi ellenére is.....Tudom ez egy classic elavult szar...nadeakkoris!!
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
csongi
veterán
válasz zolee5016 #113058 üzenetére
Kep alapjan nagyon szep!
Gratula!
Nem szabad ledegradalni, hogy elavult, meg szar.
Inakabb egy tipp-topp klasszikus, mint egy lerugott ujabb xarkupac. :)
Elvezetet ad? Oromot okoz, vigyazol ra?
Gondolom igen!
A tobbi nem szamit.Nagyon szemeztem vele, de sajna a labam hosszu, es hosszu tavon nagyon elultem volna magam rajta.
Sok sikert!!! -
zolee5016
őstag
válasz csongi #113059 üzenetére
Én is 195 vagyok.....ezért is csináltattam meg ilyen "MZ"-sre az ülést..ad + 8 centit,meg a kormány lett cserélve,így nem olyan rádőlős....
MF-nél mondta a tulaj is ...ez nagyon össze lett szedve...szinte gyári állapot..[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
Czimby
addikt
válasz Topiccsendőr #113056 üzenetére
Eltekintve attól, hogy az emberke nem tud írni/fogalmazni.
Én úgy érzem nagyjából megfejtettem mit akart írni.
A kopások miatt a hézag egyre kisebb lesz mint tudjuk, és egy nagyon elhanyagolt motornál megeshet az, hogy teljesen elmegy pl egy erősebb autópályázás során, mikor erre a hőtágulás még rátesz.
Így a szelepek már nem fognak rendesen zárni, és megégnek.
Azt, hogy ilyenkor milyen hangja van nem tudom, szerencsére nem hallottam még hasonlót.
A szinkront meg gondolom azért írta, mert akkor illik. Ha tudjuk, hogy a szelep hézag rendben van.
A karbi pucolást miért írta passz.
De javits ki ha tévedek.
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
lumpy92
aktív tag
Sziasztok!
Kb. 1 éve nézegetem a használt motor hírdetéseket. Nekem az az érzésem, hogy ez alatt 10%-ot simán drágultak a motorok.
Ez szerintetek tényleg így van, vagy csal a megérzésem?"never send to know for whom the bells tolls; it tolls for thee"
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz lumpy92 #113063 üzenetére
Szerintem többel. 4 éve 500 ezerért vettem a kifogástalan, 37 ezer km-es, 2007-es GS500-amot, az akkor a második legdrágább volt a teljes kínálatban. Azóta ezek a motorok 4 évet öregedtek, az áruk pedig: [link]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Micsurin
nagyúr
Aljas rágalom dübörög az ország az nem ül csak új StreetTriple-n vagy MT07-en aki nem akar!!!444!!négy!
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Predator2
addikt
Helló
Tegnap sikeres kresz vizsgát tettem. Így elindulnék ruha/bukó beszerző körútra.
Sokat kérdeztelek már titeket a témával kapcsolatban, de még mindig van ami kérdéses a számomra, és csak a tapasztalatokra tudok támaszkodni.
Mi a helyesebb/értelmesebb gondolkodás ruha/felszerelés ügyben.
Vegyek először olcsóbb cuccokat, mondván még nem tudom mit várok el a későbbiekben, nincs még motorom sem, rutinra/forgalomra összetörni jó az olcsóbb is. Majd később veszek jobbat. Meg ha netán nem menne a motorozás (nem hiszem, de mi van ha mégis) akkor sem akkora a bukta.
Vagy
Már most vegyem meg a komolyabb cuccokat?
Más téma:
A fülemből kiesnek a földugók/fülhallgatók. Ha busszal utazok akkor van egy utazásra tervezett fejhallgatóm. A bukóba épített hangszóró lenne a számomra járható út.
Hogy tudnám ezt megoldani szerintetek? Ha kell veszek eggyet az oktatónak is.Köszönöm a türelmeteket előre is.
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Chris0321
addikt
válasz Predator2 #113067 üzenetére
Hello.
Nem vagyok benne biztos, de mintha nálunk jack dugós rendszer lett volna bár én 98-ban vizsgáztam. Ha olyan van akkor csak egy jack, egy kevés vezeték és egy kis hangszóró kell és meg tudod oldani a dolgot, persze előtte egyeztetni kell az oktatóval. Nekem a bal hallójáratom kisebb valamiért, egyes füldugók nem akarnak benn maradni a fülemben. -
Ferdzsoo
addikt
válasz Predator2 #113067 üzenetére
Teljesen egyetértek a kollégával jobban jársz ha egyből komolyabb cuccokat veszel.
Pl. a gerincprotektorból, ill a csizmából a véglegest venném a helyedben, ha veszel egy fasza csizmát az 10 évig csizma lesz.
A sisak kérdést azt már picit máshogy látom, mivel azt úgyis 4-5 évente újjat érdemes venni, ezért szerintem kár a mindenféle karbonosra 200k-kat kiadni. 100-as körül már nagyon jó minőségi és kényelmes sisakot tudsz venni."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Bogyó bá' #113064 üzenetére
Szerintem az is durva hogy 2012-ben adtam el a CBF600-asomat 1m-ért. És ma egy hasonló ABS-es modell, több km-el ugyanennyibe kerül. Jó persze azóta 1m sem ér annyit, de akkor is durva.
Viszont a nagyobb értékű motoroknak jelentősen többet esett az ára. Egy 1.2-es VFR-t lassan 2m környékén meg lehet kapni. 13-ban amikor vettem 3 alatt semmi nem volt szinte.
Szerintem teljesen abszurd egyébként hogy egy 15 éves CBF600 1m, egy aligfele annyi idős 1.2-es VFR meg kicsit van csak kettő fölött. A két motor közötti különbség pedig annyi mint ide Lacháza. Azon kívül hogy benzinnel mennek közös nincs bennük.
Szvsz jelenleg ez a 6-7-8 éves nagymotor kategória nagyon jó vétel.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
McReay
aktív tag
Sziasztok!
A motoromon (Honda CBR 600 F4 - '99) jelenleg Michelin Pilot Road gumik vannak, az idei szezonra le szeretném őket cserélni.
Kérdésem az lenne, hogy érdemes e a váltás más típusra vagy csak évjárati vérfrissítés elég neki, ha rövid távú túrák illetve városban tekergések vannak a motorral.Samsung Galaxy S23 --- Honda CBR 600 F4
-
vlevi
nagyúr
válasz Ferdzsoo #113072 üzenetére
Egyetértek veled.
Szerintem is irreális ár egy 2004-es V-Strom 650-ért az 1millió forint, de ennyiért vannak fenn a hahu-n, tőlem is megvették tavaly év elején.A 6-8 éves motorokkal az a baj, hogy NINCS, illetve nagyon kevés. Legalábbis túraenduró és társai szegmensben, amit én kerestem, az, ami van, az olyan drága, hogy akkor már inkább újat vettem.
-
csongi
veterán
Kell egy kis ido mire realizalodik az evjaratos aak.
De lassan az is kezd erezhetove valni, hogy allapot van.
Erdemleges fajlodes nelkuli evjarat elteres nem indokolja a jelentos ar diferenciat.
Ez alatt, ertem pl karbi vs injektor.Ujra arazodik a piac az lathato. A regebbi modellek ara felfele mozdultak el.
Eladonak ez jo, a vevonek nem.
Hamarosan normalizalodik. A piac be fogja allitani ezt. Lehet egy mocit kitartott aron arulni, csak nem fog elkelni. -
Ferdzsoo
addikt
válasz dellfanboy #113079 üzenetére
Igazából szerintem tök mindegy mikori meg melyik a régi.
Ha vesz egy Pilot Road 5-öt azzal nem tud melléfogni..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
csongi
veterán
válasz McReay #113078 üzenetére
Kb 55 ezertől 100ezerig van miből válogatni.
Mennyivel tud többet a 100ezeres? Az rajtad múlik mit hozol ki belőle.
De a Michlein2 szériáról van teszt is. Igen csak meg kell pályán gyepálni, hogy meleg oldalon elfogyjon. Utcai használat mellett, az is elegendő.
A te döntésed.
Az előző hszmben furcsán fogalmaztam. Kutyafuttában, és félre értettem az F4-et. A gumihoz értelmeztem a verzió számot. Bocsi. -
zgospel
őstag
Bukósisakhoz irídiumos plexi mennyire sérülékeny, mennyire macerás egy normál plexihez képest? Nagyjából hány szezon után válik vállalhatatlanná a becsapódó bogaraktól?
Normál dark smoke és iridium gold plexi között vacilálok. Utóbbi jobban néz ki, de valaki azt mondta hogy 1 szezon után már szinte vállalhatatlanul karcos volt.
Ez igaz lehet? Jellemző vagy inkább kirívó eset?https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Micsurin
nagyúr
válasz zgospel #113082 üzenetére
MT-men nem volt vele gond (1 szezon picit kevesebb, mintha új lett volna. Igaz én motorozás után mindig azonnal letakarítom rovar oldóval.) haveromnak ezüst irizáló van (IS17) és lassan 2 éves, itt ott karcos de nem kirívó pont mint a simája.
Persze nem árt ha nem tekercses papír törlővel (szilvia) akarod takarítani amit a konyhapultról kaptál fel...
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz zgospel #113082 üzenetére
Nekem is volt ezüst és arany irridium is, én nem azt mondom hogy gyorsabban karcolódik, inkább csak jobban látszik rajta. Szerintem semmivel nem kényesebb mint bármelyik másik, csak ezen jobban látszik ha karcos. De a használat közben az apró karcokat ugyanúgy nem látod egyiknél sem.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Shin Chen
tag
válasz zgospel #113082 üzenetére
Mivel az iridiumos fényvisszaverő réteg gyakorlatilag csak egy fólia, elég sérülékeny.
Ha "szárazon" törlöd le róla a bogarakat akár az első alkalommal is monsteresre karcolható
De ez tényleg függ hogy mennyire szeretnéd nyúzni. Pályzázásra (vagy shiny városi villogásra ) ajánlott tudtommal, normál közlekedéshez egy beépített napszemüveg/normál napszemüveg jobb lehet."A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
csongi
veterán
Nekem nem volt ilyenem.
Nem torzitja el a kulso fenyviszonyoktol fuggoen a szineket, melyseget, es a kontrasztot? -
Ferdzsoo
addikt
válasz Shin Chen #113085 üzenetére
Már aki bírja a beépített napszemüveget. Mert én például konkrétan rosszul vagyok tőle, hogy alulról 1000-el jön be a világos, és hogy 2 réteg plexi is van a szemem előtt.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
zgospel
őstag
válasz Ferdzsoo #113087 üzenetére
Én sem bírom a beépítettet, vagy 2 éve nem használtam mert megfájdul tőle a fejem.
Ezüst és arany közül melyik jött be neked jobban? Hülye kérdés de mik a különbségek? A boltban nem tartanak, csak rendelésre, úgyhogy nem igazán tudom hasonlítgatni őket.
(#113085) Shin Chen annyi a célja hogy jól nézzen ki és ne lássanak be
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Shin Chen
tag
válasz Ferdzsoo #113087 üzenetére
Erre speciel nem gondoltam. Nekem az MT Blade 2-ben viszonylag vékony a csík, nincs gondom a beszűrődő fénnyel, sem a "dupla plexi" hatással.
zgospel (#113082)
Attól tartok rosszul fogalmaztam. (#113085)
A becsapódó bogarak biztosan felsértik valamennyire egy egy ponton a fóliát, az a nem mindegy, hogy menet közben végigszántod a bogár kitinpáncéljával és ízelt lábaival azt a finom réteget vagy esetleg egy benzinkúton vársz pár percet és nedves törlőkendővel annak rendje és módja szerint megtisztítod.
Hozzáállás és ápolás kérdése.
Ha pöttyös is lesz, mivel az utat nézed nem veszed egyből észre.
A veszély inkább az, hogy a kis pontokon beszűrődő fény károsítja a szemed és/vagy a nap elvakíthat.
[A fénytörés egyébként jó móka]
Szerk: Ha csak az a lényeg hogy shiny legyen/ne lássanak be, akkor miért nem a bukóhoz/ruhához nézed melyik passzol jobban?(Mivel most már egyre inkább szemüveges vagyok és a bukóban is gyakrabban hordom, olyan keretet vettem hozzá a mire fel lehet csíptetni ilyen napszemcsós kiegészítőt, az ráadásul polarizált és sokkal jobban védi a szemem mint bármi.)
[ Szerkesztve ]
"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
-
Ferdzsoo
addikt
válasz zgospel #113088 üzenetére
Igazából nagy különbség nincs, egy kevés színmelegség a különbség az arany javára (minimális), ill. annál kontrasztosabbak volta a fények is, mint mondjuk egy sima tinted-nél. Nem csak dizájnbeli különbség van egy irridiumos plexi esetén, aki ezt állítja annak nem volt ilyene, vagy összehasonlítási alapja nincs. Nekem eddig az arany irridium jött be a legjobban minden szempontból ha kezelt plexiről beszélünk...
Mondom ezt úgy hogy volt 2 sima sötétített plexim és 2 féle irridiumosom is. Mindez különböző bukókon, különböző márkával."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Mentolka
senior tag
A tükrös plexiről: közúti használatra nem engedélyezett (tán bele is van írva - only for track use). Egyébként, belülről sötétebb, ezért sötétedéstől korlátozottan látni benne. Én is inkább beraktam a dobozba a víztiszta plexit, ha olyan útra mentem, amikor este is vezetni kellett.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Mentolka #113093 üzenetére
Téves. Van csak track use és van Daylight only is. A daylight only nem tilos.
Ill. nem láttam még embert aki nappal ezzel foglalkozott volna."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Micsurin
nagyúr
Az a szép a dologban... Tudtam, hogy kevés van benne pedig de gondoltam a tartalék hazáig kitart. Hát, nem....fater már csak 10kmre van legalább, de a bőrruha nem melegebb állva sem mint a motorom ülve.
Akkor röhögés mindenhol ON.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Milyen alaplapot vegyek?
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- 180 Hz-es VA panellel jön az MSI 34 hüvelykes kijelzője
- PlayStation 5 Pro teszt
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest