-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-Mike-
addikt
válasz McReay #89864 üzenetére
GSX-R 1000 és gyere velünk pályázni.
-
imibogyo
veterán
válasz McReay #89864 üzenetére
Én ilyen GS500 (jellegű) motort mondanék kezdésnek, HA semmin sem ültél még, HA meg van a magadhoz való eszed, és HA van önuralmad. Normális közlekedés mellett kezesbárány, de ha húzod neki, akkor azért már menni is tud (nekem legalábbis ez volt az érzésem a Simson és a 250-es MZ után ). Nem éreztem soha "soknak" (azóta meg már pláne nem). Biztos sokan mondják majd a kisebb motorokat is, de azokat meg gyorsan megunja az ember. Ellenben (sokakkal ellentétben) elsőre túl nagy (60+ LE) motorra sem ülnék rá, mert lehet helyén van az eszed és a jobb kezed kontrollja, de egy bizonyos erő felett már 1000+1 helyen meg tud viccelni a gép, még óvatos(abb) vezetés mellett is, valamint sokkal könnyebb besokallni is egy ilyen géppel a "na, csak most az egyszer odahúzom neki egy kicsit" szituációkban... Szóval összességében első motornak én olyan 30-50 LE között nézelődnék (persze nem mondtál típust, így elég nehéz, mert míg terepen 30 LE is lehet "sok" egy 100 Kg-os KTM-ben, addig aszfalton közúti motornál a 60 LE is lehet "kevés". Szóval jó lenne ha kicsit konkrétabb terveket írnál, mert így csak nagy általánosságokat lehet mondani.
[ Szerkesztve ]
-
fattyu
veterán
válasz McReay #89873 üzenetére
ha már 28 vagy nemtom miért szarakodnál kissebb kategóriákkal. irány a nagy A és ámen.
részemről er5 gs500 hornet 600 bandit 600 ilyesmi vonalon gondolkodnék elsőre még ha visszafogottan agyalok is. Amugy pedig nagy bandit vagy ilyesmi. A ninja 300 erejét nagyjából 1 hét után kevesellni fogod 2 hét után megbánod hogy azt vetted.
szerintem egy gs500 is nagyon hamar uncsi tud lenni amugy. szerintem 100 paci alatt csak akkor van élet ha helyette van botrány nyomaték de én a hülyék közé tartozom.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
zgospel
őstag
válasz McReay #89873 üzenetére
Ha jogsit csinálsz akkor csináld egyből a rendes A-t, 28 évesen nincs értelme A2-vel szivatnod magad, mert lehet hogy most veszel egy A2-nek megfelelő motort, aztán pár év múlva meg gondolsz egyet és nagyobbra ülnél aztán mehetsz megint tanfolyamra.
A Ninja 300 alapján gondolom a sportosabb vonal az amit tetszik. Az én véleményem az, hogyha nem akarsz 1 szezon után cserélni, akkor nyugodtan vegyél kapásból egy 600ast, akár egy sportosabb nakedet akár sportmotort. A soros négyhengeresek magas fordulaton erősek és mennek rendesen, de ha van kellő önuralmad hogy nem téped addig amíg meg nem tanultál rendesen fékezni meg motorozni, akkor nem lesz baj. Alacsonyabb fordulaton meg elég finomak, kezdőként sem lesz vele bajod.
Amennyibe egy Ninja 300 kerül használtan, annyiből jó kis 600-asokat lehet már nézni, de akár ezrest is és akkor lesz alattad egy normális futómű is normális fékekkel, és nem fogsz 1-2 szezon után a nagyobbra váltáson gondolkozni.
De ez csak az én véleményem, hallgass meg másokat is, de végül azt vedd meg ami neked tetszik és ne azt amit mások vennének Ha nem bámulod meg minden alkalommal mielőtt felülsz rá vagy leszállsz róla akkor rossz motort vettél.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
mAtech
aktív tag
válasz McReay #89873 üzenetére
Szia!
Én is azt mondom, hogy kapásból A-ra menj. Én 2006-ban vizsgáztam majdnem 30 évesen. Előtte sose ültem motoron, csak a tanfolyamon. Ott MZ 125, Bandit 250 majd 400-al mentem.
Utána CBF500-at vettem újonnan. Decemberben hoztam le BP-ről Szegedre. Ez volt az első utam vele, úgy hogy előtte csak a tanfolyamon tanultak voltak meg.
A Suzuki GS500 és Kawa ER5 között vacilláltam még, de maradt a Honda. Nem bántam meg.
Egyszer pereceltem kis sebességnél, de nem lett baja a motornak, meg nekem se. Az én hülyeségem volt...
Szóval, ahogy írta más is, ha normális tudsz maradni jobb oldali gázkar ügyileg, akkor egy ilyen motor nem okozhat gondot majd.Üdv,
A.Ha nem vigyázunk a természetre, ő se fog mi ránk...; De hát ugye aki akar az a betonba is beleköt...
-
Chrys_
addikt
válasz McReay #89864 üzenetére
Ha már mehet az A, akkor csakis az, egy 650-s gép. Én ezzel kezdtem, előtte sosem motoroztam, eddig esés sem volt (14k km alatt) Hagyd a GS500-t meg a többit, mert gyorsan kevés lesz, aztán eladás és újabb motor választás megint idő. Én GSX650F-re ültem (kb. 86LE), persze kezdőként meg messze vagyok ennek a határaitól is, de bizonyos helyzetekben jobb lenne egy erősebb motor.
-
Geresics
addikt
válasz McReay #94417 üzenetére
Szaladj a Lidl-be, ma még kapni felnyithatós sisakot és kesztyűt is!
A kesztyű tényleg jó (de nem nyári!), a sisak jogsi csináláshoz pl. ideális!
Tegnap akartam venni Jet sisakot magamnak, de az M-es kicsi volt, az L-es nagyFontos volna amúgy, hogy milyen sisakot szeretnél? Mire használnád? Milyen motoron?
Amúgy visszatérő téma itt a sisak-téma, írd be a keresőbe, hogy "bukósisak", és kb. 170 találatot találsz. A csoport egy része szerint 100eFt alatt öngyilkos, aki sisakot vesz, én pl. tökre nem értek ezzel egyet!
Két sisakomról is készítettem őszinte tesztet, ajánlom figyelmedbe!
a Dual Sport sisakok egyre menőbbek robogósoknál:
- Acerbis Active Graffix őszinte bukósisak teszt
Flip Up sisak pedig örök sláger mindenféle motoron:
- MT FLUX őszinte bukósisak tesztCsináltam még egy meglepetés sisak tesztet is, de azt csak azoknak ajánlom, akik elég kemények (vagy ahogy a videóban fogalmaztam: akik vakon akarnak motorozni! - figyelem, ezt nem szabad komolyan venni - volt aki annak vette )
Egy extra, ami nélkül szerintem nem szabad sisakot venni: beépített napszemüveg!
Erdős, árnyékos részen, alagútban, stb. tökre nem mindegy, hogy látsz-e nyáron, márpedig a motor nem olyan, mint az autó, hogy bármelyik pillanatban le-fel veszed a szemüveget, és csak behajítod a középkonzol egyik zsebébe...Ha pedig egy kicsit feljebb tudod emelni a sisak-kereted, akkor 200€-ért a Louis-ban igazán minőségi, halk, kényelmes, stb. sisakokat lehet már kapni időnként akcióba!
[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz McReay #94421 üzenetére
Szemüveges vagy-e? Ha igen, akkor kb. csak a felnyitható állrészű sisakok lesznek praktikusak - bár azok közül meg az olcsóbbak (pl. az általam is használt Caberg Duke) elég zajosak. (kell a füldugó)
- nem csak a beépített napszemüveg a fontos, hanem a bepárásodást megakadályozó pinlock is, pláne ha túrázni fogsz. (Sajnos az olcsóbb sisakokban nincs - a már említett Caberg Duke-ban viszont igen).
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
zgospel
őstag
válasz McReay #94417 üzenetére
Látatlanban ne vegyél sisakot! Mindenképp menj el egy boltba és próbáld fel, mert még márkán belül is lehetnek eltérések a különböző típusoknál fejformát illetően. A megadott méret is inkább jelzésértékű.
Akkor jó a méret ha a pofazacskóidat picit nyomja a sisak, de csak annyira hogy beszéd közben még épp nem harapsz rájuk. Homloknál szintén passzentosnak kell lennie, de ne nyomjon. Ha 2-3 perc viselés után kényelmetlenül nyom akkor nem jó. Hátulról ha megtolod a sisakot alulról felfelé, akkor nem szabad hogy elmozduljon.
De egy felkészült eladó ezeket mind elmondja és nem fog olyan sisakot rádsózni ami nem jó rád. Az is lehet hogy egy adott márkából egyáltalán nem lesz olyan ami jó rád.
Egyébként meg az hogy milyet attól függ milyen motorral milyen stílusban fogod nyomni Meg milyen kényelmi funkciók kellenek. A 40-50 ezres ársávban többnyire ezek a márkák játszanak: Grex, Givi, Kappa, MT, LS2, Caberg, hirtelen ennyi jut eszembe.Kesztyűből meg a helyedben vennék egy valamilyen MugenRace vagy Shox bőrkesztyűt. 10 ezerért csak rövidszárút fogsz kapni, de arra pont jó hogy a jogsiszerzés ideje alatt nagyvonalakban kitapasztald hogy milyen kesztyű kéne neked, és később veszel egy jobbat. Nagy védelemre ezektől a kesztyűktől ne számíts, városi tempónál arra jó hogyha csúszol akkor nem a tenyeredről szedi le a bőrt. Kesztyűt egyébként használtan is nézhetsz, sisaknál rizikósabb a helyzet, abból én nem vennék használtat.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Polemius
aktív tag
válasz McReay #94421 üzenetére
Cabergeket nézd meg, elég jó ár-érték arányuk van.
Mindenképp próbáld fel a sisakot, és 5-15 percig legalább legyen is rajtad ami nyerőnek tűnik. Sok helyen találsz útmutatót, hogyan válassz sisak méretet, előtte olvasd el őket.
Nemsokára lesz a budapesti motorkiállítás. Ugyan motorok miatt egyre kevésbé érdemes kimenni, de sok bolt kint szokott lenni, és sokféle sisakot fel tudsz próbálni.
Ilyentájt nagyon jó akciókat is ki lehet fogni, bár inkább a határon túl, pl a Louisnál. Bécsbe elég olcsón eljuthatsz vonattal is.
Számíts rá, hogy 2-3 év múlva úgyis veszel másik sisakot, mert addigra rájössz, milyet is szeretnél, meg mi baja van annak amit elsőre vettél.
És mint már írták, Pinlock! Nyáron is jól jön néha.
És hosszabb távra füldugó.
Napszemüveg nekem nem hiányzik, az előző sisakomban volt, de nem voltam kibékülve vele.
A mostani SHOEI-m meg gyakorlatilag fél áron volt, ennyiért napszemüveg nélkül is megérte. -
Graphics
Jómunkásember
válasz McReay #97133 üzenetére
Mondjuk a CBF500-600 között nem sok különbség van, a 600-as simább járása szerintem rutinra alkalmasabb, mint az 500-as rezonálása, de mondjuk mi is utóbbival oktattuk a nagy kategóriát, amíg lehetett.
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
HSM
félisten
válasz McReay #97133 üzenetére
Ez nem is volt vita tárgya. Minden normális helyen először kismotort tesz alád az oktató.
Viszont mire meglesz a nagymotoros jogsi, már minimum 27 órányi rutinod lesz, ami azért már nem olyan kevés. Úgyértem, 27 óra után már azért reflexből tudni fogod, melyik a gáz vagy a kuplung. A rossz hír, hogy ettől még óriási lyukak szoktak maradni tudás terén, szóval erősen ajánlott egy komolyabb vezetéstechnikai képzés elvégzése. Ezeket a lyukakat ugyanis nem pótolja a fokozatosság.
-
emre
veterán
válasz McReay #97148 üzenetére
Például ez:
BMW Motorrad Vezetéstechnikai Tréning Alapszint
vagy ez:
Safety-Hungary - Motorkerékpár vezetéstechnika
De lehet hogy környékbeli motoros egyesületek is szerveznek ingyenes tréningeket, erről a környezetedben kellene érdeklődni.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Teasüti
nagyúr
válasz McReay #97148 üzenetére
Van aki szerint érdemes először lemotorozni pár ezret és majd mondjuk fél év múlva elmenni tréningre.
Addigra lesz egy kis rálátásod mit miért tanítanak. Persze van logika abban is amit mondasz, de jobb úgy odamenni, hogy van már egy kis rutinod. Mondjuk amikor már nem kell koncentrálnod a vezetésre. -
Geresics
addikt
válasz McReay #97148 üzenetére
Mindenképp javasolt a vezetéstechnikai tréning - amint tudsz menj el!
Az eddigi tapasztalataim:
1. helyi egyesület által szervezett tréninget csináltak a rendőrségi tréning alapján - ez kifejezetten lassú bójakerülgetés volt. Elsőnek tökéletes!
2. BMW alapszintű tréning - ez valamivel gyorsabb, és kevesebb dolora koncentrál (gyakorlatilag megalapoz a későbbi BMW tréningeknek) - ez már fizetős, és nem olcsó (34eFt), de olcsóbb, mint a motorkalapálás
3. Dirt képzés - ez egy terepes képzés, ahol megtanulod, hogy milyen amikor csúszik a motor! Ára 16eFt, és 4 órás az oktatás! Csak akkor javaslom, ha már mentél párszor a motorral, mert az emelkedőkön, lejtőkön meg kell tudni kapaszkodni a gépen! Ők adják a motort, és szerintem minden forintot megér! Van 8 órás változata dupla ennyiért, azt nem javaslom, mert csak elnyújtják, mint a rétest...Biztos jó a többi is, de azokról személyes tapasztalatom nincs még sajnos...
(#97147) Teasüti
Nyert!(#97151) Teasüti
Rossz gondolat! Meg kell mondani az oktatónak, hogy friss hús vagy, és külön oda fog figyelni rád! Nem szabad halogatni![ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
zgospel
őstag
válasz McReay #97148 üzenetére
Na akkor itt egy harmadik vélemény is: szerintem pályaoktatásra van a legtöbb értelme elmenni, még akkor is ha eszed ágában sincs később pályázni vagy lapon fordulni minden sarkon. Megtanulsz rendesen fékezni, kanyarodni, nézni, ülni a motoron, mindezt nagy sebességgel, és mivel pályán a saját határaidat folyamatosan feszegeted és tolod kintebb ezért utána visszamenni közútra hirtelen nagyon egyszerűnek fog tűnni a korábbihoz képest.
Egyébként akármilyen tréningre is mész, mindegyik hasznos és van értelme, és nyilván hülyeséget egyiken sem fognak tanítani Szóval ha teheted menj minél hamarabb és minél többre.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
dellfanboy
senior tag
válasz McReay #104376 üzenetére
Az idomok/festes nem tunik gyarinak, raadasul sportmotor, ki tudja mit kapott az elettel az elmult lassan 20 ev alatt, kva alaposan meg kellene nezni, vaz nem serult-e egyenesen fut,
Elso teleszkopok mennyire egyenesek/ferdek stb. Kb mindent. Raadasul a nepper semmit nem ir az allapotrol.. csak a szokasos seggem vedem duma. Nekem nem szimpi
Viszon sok mast is hirdet az a kek 6-os kawa velemenyem szerint, igy keprol nagysagrendileg jobbnak tunik. Gyari idom+kipuff.eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
JóGéza
aktív tag
válasz McReay #104841 üzenetére
Szia!
Az első nemzetközi kategória megszerzésétől kell számítani, tehát vihetsz utast. -
veze
őstag
válasz McReay #104860 üzenetére
nekem volt ( van) de öszintén...
elöször még érdekes volt, mostanra inkább csak felesleges. enélkül is pontosan tudom mindig, mikor hol tart a váltó. Látom ugyan de sosem nézem figyelem,. Volt időszak amikor a tank alatti csatija kontaktos lett, akkor pár hónapig nem is működött, mert emiatt nem vettem le a tankot és kihuzni sem akartam a csatit. Van az üresjárat kijelző, ami gyárilag benne van a motorban, az bőven elég.[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz McReay #104860 üzenetére
Pedig baromi jó dolog. Pláne ha esetleg első motorod, stb.
Annó én is szerettem a 800-ason, arra én is utólag raktma, az 1.2-esen gyárilag van, de alapvetően szerintem pillanatok alatt rááll az ember agya arra, h érezze melyik fokozatban van, ez inkább végül csak amolyan megerősítés céllal fog szolgálni, rápillantasz fél másodperc alatt és ennyi.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Geresics
addikt
válasz McReay #105027 üzenetére
Bármi, amivel lassítod egy esetleges tolvaj munkáját, az jó dolog, mert egy bizonyos időnél többet nem akar ott lenni.
Tudod, addig nincs baj, amíg nincs baj!
Neked plusz macera lesz mindig levenni, feltenni, és remélhetőleg egész életeden keresztül elmondhatod majd, hogy minden, amit erre a folyamatra kültöttél, felesleges pénzkidobás, és időpocsékolás volt. De ha egyszer egy felfeszített zárat találsz a garázsajtóban, akkor nem mindegy, hogy mi fogad odabent.
De ez csak az én véleményem![ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
runner 125
nagyúr
válasz McReay #105027 üzenetére
Pest vagy merrefelé?
De az tuti, h ha nem családi házon belüli garázsról van szó, pláne bérelt, utcára néző kapuval amit bárki bármikor kifigyelhet, én fix h lakatolnám garázson belül is. Még hozzá két féleképpen.
Tárcsafékzár + ledűbeleznék az aljzatba valamilyen bika rögzítő szemet, majd a váznál (nem a kerekeknél) lekötném a motort.
Nyilván ha az aljzat járólapozotott, vagy a tulaj nem engedi, akkor a falba is tökéletesen be lehet fogatni."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Agostino
addikt
válasz McReay #105027 üzenetére
szerintem simán volna értelme. ha egyszer eljutok a motor témára három lánccal fogom otthon lekötni a lakóparkban és az is kap egy nyomkövetőt, mint az autóm. hülyén néz ki annyi lánccal? persze. érdekel, ki mit gondol? dehogy.
hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
-
veze
őstag
válasz McReay #105031 üzenetére
amíg nincs szem amihez lelakatold, ugyanazzal a lánccal amivel ahhoz zárod majd, egy két biciklivel ( ha van) vagy más terjedelmes / súlyos stb eszközzel/ eszközhöz vázon keresztül összezárhatod. Ez is nehezít a dolgon, mert a láncot ugyanugy el kellene vágni mintha le volna zárva szemhez. .Ha ezt meg is tették, tologatni ugy hogy össze van kötve egy biciklivel /50kilós fűrészgéppel, mittudom én mivel ,( ami éppen van) az oldalán elég nehézkes és feltűnő.
persze ha furgonnal odaállnak akkor biciklistől beteszik, de abba akkor is beteszik ha a rögszített szemről vágjék le -
runner 125
nagyúr
válasz McReay #105031 üzenetére
Az ördög nem alszik.. és túl sok motor lopásos story kering nyaranta facebook-on, én azért féltem, pláne, h a casco arányaiban qrva sok rá (ezért nem is kötöttem, egyikre se), noh meg az ember tudja mennyit kell dolgozni egy motorért.. és ha nincs megfelelően zárva, a kapunyitást követően 3 ember a furgonba 10 másodperc alatt emeli be, majd a célállomásra érve bontják is szét..
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
Agostino
addikt
válasz McReay #105036 üzenetére
a magam részéről a tkstar tk905-öt jó szívvel merem ajánlani, nekem ez van az autómban közel egy éve (azóta itthon is kapható ahogy látom). előnye, hogy elektronikára nem kell rákötni, a benne lévő akksi télen két hetet bír töltés nélkül, nyáron elvan egy hónapot is. van hozzá korrekt kis applikáció. kell bele egy sim, telekom 200 mb net elég neki egy évre, aztán ennyi. picit max a mérete miatt necc lehet elrejteni, de ha van helyed meg kis fantáziád akkor megoldható. akkor is ha kölcsönadod a motorod, irl látod merre jár, vissza tudod nézni merre járt, mi volt az átlagsebesség etc. jópofiság
hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
-
Geresics
addikt
válasz McReay #105104 üzenetére
A motoralkatresz.eu oldalán már nézted?
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz McReay #105104 üzenetére
Sportmotorra mindenképpen az erősebb láncot vedd, mert sokkal tovább fogja bírni a gyűrődést.
Láncot, lánckereket itt keres, típus és évjárat szerint: [link]
Konkrétabban:[link]
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Geresics
addikt
válasz McReay #105107 üzenetére
Írj nekik, nagyon képben vannak!
Tavaly én is írtam nekik, és ők jobban tudták, hogy mi való az én motoromra, mint a katalógus! (Ez akkor derült ki, amikor lementem a motorhoz, lefotóztam a lánckerekeket, és összevetettem a rendelendő lánckerekek rajzaival!)*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
-Mosquito-
őstag
válasz McReay #105107 üzenetére
Motalkatesz.eu [link]
Oda is van írva...
JT 101-564-16 / JTF1370.16RB (zajcsillapítós kivitel) első lánckerék (Gyári méret)
JT 111-554-44 hátsó lánckerék (Gyári méret 1999-2000)Vagy Nagyvas.hu [link]
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
coccolino
aktív tag
válasz McReay #105363 üzenetére
bőr biztonságosabb és jobban tart, valamint pontosabban a helyén tartja a protektorokat is, esés után többnyire - akár javítással - hordható, viszont nagyon meleg tud lenni, jóval drágább, jóval merevebb, csizmát általában ráhúzod, így ha esik bevezeti a vizet, jobban ápolásra szorul
textil kényelmesebb, nagyobb szabadságot enged, jobban alkalmazható az időjárási viszonyokhoz, jóval funkcionálisabb, ellenben kevésbé tartja helyén a protektorokat, ha esel, akkor könnyebben ledarálja az aszfalt, könnyebben átszúrja bármi, könnyebben begyűrődik így könnyebben bepörget, hamarabb elöregszik
[ Szerkesztve ]
''I am the world bigest washed up SUPERSTAR!''
-
runner 125
nagyúr
válasz McReay #106015 üzenetére
Ahh, ez nagyon patika F4. Grat, szép darab.
Egy időben nagy álmom volt (F4i), csak mire meg tudtam volna venni, már jött a VFR láz."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Renpho talpmasszírozó
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- ArenaRacer Craftsman Gamer szék