-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
dellfanboy
senior tag
válasz Agostino #103968 üzenetére
papirok nelkul eselytelen
foleg Ot-zni egy vasatnekem az import 250-es Ducati-t se akartak elfogadni mert fingjuk nem volt 1-2 dologrol, szoval kapott nemet rendszamot, aranyarba
[ Szerkesztve ]
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
-
Micsurin
nagyúr
válasz Agostino #104776 üzenetére
Spuri - A1, A2 kétszer is voltam náluk ezek után: Ludman úr jó arc, de se nem türelmes se nem empatikus nulláról semmiképp sem ajánlom...
Motort csak az említett öreg a suli tulaj oktat.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
#74459392
törölt tag
válasz Agostino #104776 üzenetére
Én is hasonlóan indultam ősszel, csak bicó, semmi motor/robogó.
Július végén beiratkoztam, november elején volt a forgalmi vizsga.
Én is az online oktatást ajánlom, egy az egyben azok a kérdések, képek, szituációk vannak a vizsgán is, mint a gyakorló/oktató anyagban. Ráadásul elég hamar letolhatod, én mondjuk becsületesen végigolvastam mindent, így 3 nap volt (15 éve van B). Aztán több, mint egy hónapra rá kaptam vizsga időpontot.Nekem sem a rutinon, sem a forgalomban nem adták le a kötelező óraszámot, ami egy részről tök jó, mert elég hamar sikerült így megcsinálni a jogsit, másfelöl jó nagy lehúzás és veszélyes is. Kb. 2 órát vezettem forgalomban a vizsga előtt. Így engednek az utakra motorosokat.
Ja és fizetni is "kellett." Ez mondjuk nagyon bosszantott, mert tudtam, hogy meg tudom csinálni támogatás nélkül is. Rutinra nem fizettem, pedig már az oktató stresszelt, hogy ha nem sikerül, akkor idén ebből már nem lesz jogsi, jöhetek tavasszal. Mondtam neki, hogy nem is tudtam, hogy itt is úgy megy, mint az autósoknál... És sikerült, fizetés nélkül is. Voltak, akik megfordulni nem tudtak lábletétel nélkül, de átmentek, mert fizettek.
Forgalmi vizsga előtt ugyanez: ha nem sikerül idén nem lesz jogsi duma. Forrtam magamban, hogy még az órákat sem adják le, és még plusz zseton is kell... de itt már fizettem, mert valóban nem akartam tavasszal ezzel szórakozni. Előttünk levő két srác nem fizetett, bukta mindkettő. Mi ketten fizettünk (15k), és 15 perc motorozás volt.Szóval mindenki rettegjen, hamarosan az utakon leszek én is (remélhetőleg pár héten belül már jó idő lesz)
Ha kell ez a gyorsított tempó, szívesen elmondom melyik suli volt (Bp).[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
-
zgospel
őstag
válasz Agostino #106313 üzenetére
Még talán az Euromotort tenném hozzá az eddigiekhez, az is a Lehel úton van ahova amúgyis terveztél menni, vagy a Kelo motor van még itt a 7. kerületben a Városligethez közel.
Viszont azt nem értem hogy miért akarsz mindent egyszerre, azonnal megvenni? Mármint értem is meg nem is. Inkább megveszel egy neked kompromisszumos valamit mert épp az volt raktáron, mintsem átmennél egy másik boltba vagy várnál pár napot?
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
#74459392
törölt tag
válasz Agostino #106322 üzenetére
Cipőn kívül mindent tudnak adni oktatáson. Tudom, nem a legjobbak, meg más után felvenni sem a legjobb, de egy-két alkalom belefér szerintem, ha ezen múlik, hogy neked tetsző, normális cuccokat tudj beszerezni. És legalább azt is tudni fogod, hogy milyet nem akarsz biztosan
-
zgospel
őstag
válasz Agostino #106322 üzenetére
OK, akkor mégis értem
A példádról jut eszembe, vettem a Motoroázisban egy féktárcsazárat, de amit kinéztem az nem volt raktáron. Mondták hogy nem kell se rendelnem, se előlegeznem, küldenek sms-t kb 2-3 hét múlva ha megjött, mert az importőrre várnak már ők is egy ideje. Így is lett, felhívtak amikor megjött, félreraktak nekem egyet, 1 héttel később mentem érte és ennyi volt.
Ez a bolt a Bosnyák térhez van közel Zuglóban, és itt is vannak olyan kategóriás cuccok amiket keresel.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Reaper
őstag
válasz Agostino #106327 üzenetére
Hasonló volt nálam is, bár nálam azt mondta, hogy vannak, amiket tudnak adni, de plusz pénzért kellene "bérelnem". Úgyhogy meg is volt a bevásárlás. A Fokt-nál nagyon-nagyon jófejek és segítőkészek voltak, onnan lett a dzseki meg a térdvédő, onnan csizmáért és kesztyűért át a superzoneba, majd a Rider 13 lezárásnak sisakért. Így elvileg már minden megvan.
protektoros dzseki - Ross - BTB569 - 64 900 Ft [link]
+Safe Tech hátprotektor LEVEL 1 13 900 Ft [link]
betétes cipő vagy csizma - Csizma BOT-MNR-1996 39 900 [link]
térdvédő - Nordkapp protektoros térdvédő - PR4 EVO - 13 900 Ft [link]
kesztyű - Kesztyű G-MNR-1666 14 900 [link]
sisak - Nolan N87 Classic - 70000 [link]Sajnos nem volt mindenből az, amit kinéztem, egy gatyát még lehet veszek a jövő hónapban, de legalább már a vezetést el tudom kezdeni, jó lenne már gurulni egyet
[ Szerkesztve ]
-
Reaper
őstag
válasz Agostino #106611 üzenetére
Én a napszemüvegemet sima mosogatószerrel és vízzel szoktam mosni, utána papírtörlő, csak az egész sisakot nem nagyon tudom a víz alá rakni, meg nem is tenne szerintem neki jót
Nekem a Duna pláza mögötti részen lesz az oktatás, mivel autóval elég sokat járok arra, ezért könnyen meglesz, ráadásul asszem hétvégén még a parkolás is ingyenesBogyó bá': Köszi, akkor azt kihagyom, esetleg akkor a turtle waxot megpóbálom, ha az sem, akkor a lidlös szemüvegtisztítót. De amíg szemüveges voltam, nekem az ilyen cuccok mindig úgy tűntek, hogy szintén valami olajos szerű réteget vittek fel rá.
-
Agostino
addikt
válasz Agostino #104776 üzenetére
sziasztok
gondolattól a megvalósulásig: tegnap sikeres forgalmi vizsgát követően leraktam az "a" korlátlan kategóriát : )
ha esetleg valakinek később hasznos lehet, én az sos jogsit választottam, rendben volt minden. magánvéleményem csupán annyi, hogy esetemben rutinra inkább oldd meg ahogy tudod alapon ment a felkészítés, viszont a forgalmira nem lehet panaszom. nulla gyomorideggel mentem vizsgázni, éreztem, hogy felkészítettek, nem is volt semmi gond. forgalmi felkészítés > rutin felkészítés.
idővonal azoknak, akik esetleg gondolkodnak a jogosítvány megszerzésén és szeretnék tudni ha elsőre sikerül minden, mennyi idő volt számomra az egész process:
2019.02.26 - beiratkozás, tantermi kreszt választottam, utólag tök fölöslegesnek bizonyult
2019.03.04 - első tantermi óra
2019.03.14 - utolsó tantermi óra (asszem)
2019.04.05 - kresz vizsga
2019.05.12 - első rutin
2019.06.03 - utolsó rutin
2019.06.08 - vizsga
2019.06.18 - első forgalmi
2019.07.05 - utolsó forgalmi
2019.07.06 - forgalmi vizsgamost pedig motor keresés, emiatt még tuti járok erre : ))))
[ Szerkesztve ]
hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
-
runner 125
nagyúr
válasz Agostino #108681 üzenetére
Grat. De, sos jogsi több, mint 4 hónap alatt?
Ugye ez csak valami bújtatott írónia?mod. Jah h az a cég neve. Így viszont még viccesebb
Nekem annó bármelyik jogsim 1,5, max 2 hónap alatt megvolt, vidéken.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
zgospel
őstag
válasz Agostino #108681 üzenetére
Ez Budapesten az utóbbi években teljesen reális, akár jónak is mondható idő. Nekem csak a különbözeti ami összesen 11 óra volt (3 elmélet + 8 gyakorlat) is eltartott május elejétől augusztusig Főleg a vizsgákra kell sokat várni, ezért az iskolák már a beiratkozás után beregisztrálnak mindenkit vizsgára, mert 1 - 1,5 hónap egy időpont.
Motorból meg turbós Hayabusát vegyél. Vagy Kawa H2R.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Agostino #108974 üzenetére
Ne csak a márkák körét bővítsd, hanem ha megteheted, akkor a keretet is: a használt motorok rohadtul megdrágultak az elmúlt másfél-két évben, annyiért csak vagy öreg, vagy széthajtott vackok vannak...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
#45302528
törölt tag
válasz Agostino #108974 üzenetére
197 centivel felejtsd el ezeket a motorokat.
Én 201 vagyok és amikor elkezdtem motorozni az ezredforduló körül, először én is GS500-at nézegettem. Képeken nagyon tetszett, de ráültem és egyből le is szálltam. Az egy dolog, hogy úgy nézünk ki rajta, mint egy gyerekbicajon, de nagyon kényelmetlen elpakolni a hosszú lábainkat, ami hosszú távon fárasztó testtartást kényszerít rád. Mintha guggolnál egy sámlin....Baromi jó kis motorok ezek, de nem nekünk.
Bogyónak igaza van: rohadtul megdrágultak a használt motorok az utóbbi években, ennyi pénzért sajnos csak lefingott gépeket fogsz találni. Ha van rá lehetőséged, próbáld meg bővíteni a keretet és nézegessél inkább a magasabb építésű, ún. "túraendúrók" közül. Pl. 600-as Transalp, 750 Super Tenere, stb.
-
vendingo
veterán
válasz Agostino #108974 üzenetére
192 centi vagyok, SV-t hajtottam, életem legjobb döntése volt, amikor eladtam
Szerettem meg minden, de kegyetlen kényelmetlen volt.Most túraendurozok, de ennyiért nem hogy túraendúrót, mást se kapsz. Ahogy más is írta, neked transalp, africa twin, freewind, pegaso, drbig, f650gs, kle500, xt660x/r... való. Ezek azok, amik milla alatt szoktak lenni.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Agostino #108974 üzenetére
keves penzbol is lehet jo motort venni, ha nem vagy valogatos. pl ismerosi korben ennyi penzert vettek csuszasserult shiver 750 est. vannak bajai, de ahogy a gazdaja tette, enis motoroznek vele egy szezont, es telen megvennem ra, amit nagyon kell. azt hiszem az ilyen motortol itt a topicban menekulnenek az emberek, de mar a masodik szezonon van tul, es nem robbant fel a srac. tipikus magyar ganyolasi nyomok vannak rajta, ossze-vissza csavarok, ki nem cserelt szelepfedel-tomites, ami miatt kis olajpara veszi korul a fedelet... semmi megoldhatatlan, vagy eletveszelyes.
mentem vele kakucsringen is, rohadtjo motor.en, ha ennyi penzt szanok egy motorra, a kulseje lenne az utolso, amivel foglalkoznek. ennyi penzert egyaltalan nem baj, ha foldet ert egy motor.
termeszetesen en azert gondolkodok igy, mert en szet tudom szedni, meg tudom javitani a megvasarolt motort, (gyakorlatilag az utolso 5 motorom errol szolt, igy lehet ez mar beteges) mig ha ezzel nem szeretnek szarakodni, akkor valaki masnak adnam le a munkat, ami sok penz es ido lenne, ismerve a szakembereket. tehat tokeletesen megertem azokat, akik menekulnek az ilyen motoroktol, mert csak a munkadij, amit meg tudsz sporolni ezeken, illetve a lelked bekejet nyered vissza, ha te csinalod meg, mert te biztos nem fogod atkurni magad, es normalis csavart fogsz oda rakni, ahova az valo, vagy kicsereled a 30e forintos tomitest is, mert nem akarod ujra szetszedni 2km utan.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
vlevi
nagyúr
válasz Agostino #108974 üzenetére
Gs500 és társai, ha találsz belőle jót, jo áron, akkor arra tökéletes, hogy az idei évet vegigmotorozd vele, és kiderüljön, merre tovább. Megtapasztalod, mennyire jön be neked a neked stílus, mennyire férsz el rajta, és jövőre nagy valószínűség szerint el tudod adni, és ha úgy alakul, venni helyette olyat, ami jobban megfelel az igényeidnek.
Megyen belüli kanyargásokra jo lehet egy csupasz motor is, az meg nem akkora távolság, hogy kibírhatatlan lenne. De, ha mégis, az is egy tapasztalat, és akkor megint ott vagyunk, hogy egy gs500, cb500, stb, ezek népszerű kezdő motorok, könnyű eladni, ha mém válik be.
Persze, amit most írtam, az is csak egy ötlet. -
Geresics
addikt
válasz Agostino #109000 üzenetére
a keretedbe talán még belefér egy-egy jobb állapotú régi Pegaso (a Rotax blokkos, mint a BMW F650GS-ben). Viszont azokat nagyon-nagyon meg kell nézni, mert 10-ből 11 olaszimportos, óratekerős! Anno olyat szerettem volna én is, de nem találtam olyat, ami kifogástalan lett volna, és utána futottam bele a mostanimba (amiről épp váltani készülök felfelé). A lényeg, hogy amikor felültem erre próbavezetésre, akkor először megijedtem, hogy mennyivel erősebb, mint a többi, amit próbáltam, pedig mind 48LE. A lényeg azon volt, hogy ebből még nem szaladt szét a ménes
(Kezdő motornak, az Alpok, és a Balkán bejárására tökéletes volt, de az autópályás napokat nem szereti az 1 henger, ezért is akarok feljebb lépni...)*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
hroberto
veterán
-
dellfanboy
senior tag
válasz Agostino #109315 üzenetére
kereskedo es kereskedo, valamint maganszemely es maganszemely kozott is van kulonbseg, pl. egy k*r*sna,w*lk*r, ha garival hirdet azt tartja 3 cimbinek van jo tapasztalata veluk, mind 2019-es hasznalt gep vasarlas volt.
viszont volt vmi pecs?kornyeki brigad akik olaszbol hoznak be gepeket, arra ha itt rakeresel akkor nem sok pozitiv kritikat fogsz talalni.
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
#45302528
törölt tag
válasz Agostino #109315 üzenetére
A kereskedők igyekeznek azt sugallni, hogy mennyire jó fejek, mert ők fél év garit adnak a használtmotorra/-autóra, miközben erre jogszabály kötelezi őket. Ha kereskedővel kötünk szerződést magánszemélyként, azt fogyasztói szerződésnek hívjuk. Figyelni kell azonban arra, hogy a kereskedő saját nevére iratott járművet árul vagy bizományosi értékesítést végez: előbbi esetben 1 év utóbbi esetben fél év a szavatossági idő. 1 év esetén az első hat hónapban a kereskedőnek kell bizonyítani, hogy a hiba a vásárlás után állt be, a 7. hónaptól megfordul a bizonyítási teher.
Akkor van szívás, ha külföldről hozza be és eladóként nem ő, hanem a külföldi magánszemély vagy cég van feltüntetve. Ilyenkor egy esetleges szavatossági igény érvényesítésénél a hazai kereskedő "láthatatlan"...
Én a magam részéről inkább a magánszemélyt preferálom és igyekszem a lehető legkörültekintőbben eljárni. Itt nagyobb az esély, hogy az eladó nemcsak tulajdonosa, de gazdája is volt a motornak. A kereskedőnél ez csak egy eladó gép a másik 10-20 mellett. Az emberek hajlamosak azt gondolni, hogy a kereskedőtől egy full átvizsgált gépet kapsz. Hát, tisztelet a kivételnek, de ez sok esetben nem így van. Nagyjából megnézi, azt jól van. Utána meg egyik-másik azt sem tudja, mit árul.
Megjegyzem, a magánszemély eladót is terheli a szavatosság és itt most a FOME-t idézem: "Ha magánszemélytől vásárolunk, akkor minden esetben a vevőnek kell bizonyítania, hogy a meghibásodás oka már a teljesítés időpontjában is fennállt. A bizonyítás eszköze elsődlegesen szakértői vélemény."
-
vendingo
veterán
válasz Agostino #109322 üzenetére
Jók a régi gépek, csak legyél tisztában a kiszemelt modellel, kell a mázli is egy jót kifogni, legjobb hozzáértővel keresgélni, meg tipúsra szakosodott oldalakat látogatni. Jelenleg az öreg motorok ára is kezd az egekbe menni, régen meg kis túlzással utánadvágták őket gombokért. A másik necces velük, hogy alig van választék belőlük, ki kell seggelni a jobb gépeket.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
#45302528
törölt tag
válasz Agostino #109322 üzenetére
A külföldről behozott gépekkel (ha nem én hozom be magamnak), akkor az a gondom, hogy:
a) nem tudom, mennyiről van az óra visszatekerve mire a magyar hatóság nyilvántartásba veszi,
b) az előbb említett szavatosság, ha gáz van,
c) mennyiért vehette kint azt a motort, amit itthon a piaci ár alatt hírdet úgy, hogy azon már rajta van a haszna (költői kérdés).Nem állítom, hogy kintről nem lehet jó gépet venni, de inkább úgy, ha te magad csinálod. És ami jó, az kint se olcsó.
Van az a mondás, hogy az alábbi három feltétel közül mindig csak kettő teljesül:
1. rendezett előélet
2. kevés km
3. alacsony ár -
Daywalker
addikt
válasz Agostino #110379 üzenetére
Kiszedhető, de azért nem mindegy, hogy hányszor szeded ki és hányszor mosod ki. De kinek van kedve ezzel vesződni? Az anyagnak sem jó, ha sokat mosod, mert hamarabb összeesik a bélés. Azért nem mindegy, hogy maszkot viselve kicsit nedves lesz, vagy csutakosra ázik mondjuk egy pályázás során, ahol tényleg izzadsz, mert mozogsz a motoron nem keveset (szemléltetésképp: egy pályanapon olyan 6-8 liter folyadékot küldtem be, aznap pisi kb. a zéróhoz konvergált). Illetve egy-egy ilyen menet után sem mindegy, hogy leveszed a maszkot, kb. 20 perc alatt megszárad annyira, hogy újból fel lehessen venni, vagy egy lucskos sisakot kell a fejedre húzni. Szerintem a mostani sisakom kb. 5 éve van meg és némi kopást leszámítva belül olyan, mint az új, nem büdös és nem koszos, pedig én izzadok rendesen - nem úgy, mint a régi caberg, ami szétpuhult és a szag is kiűzhetetlen volt belőle. Mosogatás helyett inkább tisztán tartom, amennyire lehet. Mondjuk azok után, hogy egyesek a retkes kesztyűjüket a sisakba gyömöszölik majd felakasztják a szintén retkes visszapillantóra, majd ezután ismét a fejükre húzzák...na inkább nem is mondok semmit.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Agostino #110590 üzenetére
Ez nem ellentmondas. a valtos resze el van tulozva. semmilyen hangrol nem lehet megallapitani altalaban, hogy mi, ez teljesen korrekt, de a valto egyaltalan nem kuka, ha dobalja. Az lehet valtovilla, vagy csak az a ket fogaskerekpar, amelyiknel dobalja a sebesseget.
DZs
Akkor az 535 a kiszemelt gondolom. Ilyen idos motornal sok minden lehet, valoban a karburator a legerzekenyebb pontja, mint altalaban az amugy regi, karburatoros motoroknal az etanolos benzin miatt. De ez akarmelyik karbis japannal szabaly, hogy egy valag penz a tomites, a membran, vagy barmi hozza.
A szelephezag csavaros, jol hozzaferheto, ezeket nem szoktak elhanyagolni, de ha egyszer belegyogyult a benzin a karbiba, akkor random folyhat. Otthagyni nem hinnem, hogy ezert ott fog, de ilyen idos motort egy bizonyos rahagyassal kell venni, azaz megvenni es mindent megvizsgalni vetel utan, ami nem jo, cserelni. Ezutan lehet belole egy teljesen megbizhato motor csinalni belole.
mivel a vasarloretege nem az az adrenalinvadasz gixeres, nem hiszem, hogy ne lehetne jot kifogni belole.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
A Zéé
addikt
válasz Agostino #121769 üzenetére
Ha nem is csorog végig a lábadon az izzadtság, azért ha meleg van, ez alatt is meleg lesz. Én ilyeneket hordok munkában, amikor télen egész nap kinn vagyunk nyitott placcon. Ha bemegyek fűtött helyre azért elég hamar elkezd melegem lenni bennük. Egész nap ebben ücsörögni a fűtött irodában biztos, hogy sok lenne. Viszont motoron tök jól működik. Szombaton már rám sötétedett mire hazaértem és egyáltalán nem fáztam még benne.
Just a simple Lineman...
-
nagyúr
válasz Agostino #121769 üzenetére
En vettem ilyen szettet pár hete, azóta minden reggel használtam. En a melohelyemen leveszem, viszek teljes váltoruhat. Amúgy jó, 10 fokig tenyleg nem fazok benne. Felette alul motoros farmer, felül póló es motoros kabat van (utobbi csak eso belessel, thermo nincs benne).
Ha mar deka-ba mentek, nyaksalat is vegyetek.
[ Szerkesztve ]
-
-
Xero
nagyúr
válasz Agostino #121822 üzenetére
Eddig nekem is 4-bol 2. Az elso CG Honda meg csak csak elment. A masodik horneten nem emelt ki a kuplung, nem fogott rendesen a hatso fek es a futomu is halott volt. A Kawa Zr7 teljesen rendben volt, a mostani 500-as Hondat pedig mar vazoltam bar a vicc kedveert azt meg hozzatennem, hogy a kormany is akadt. Igy kihivas a lassu U es 8-as.
Remenyeim szerint legalabb rabokhetek valamire ami normalis gep utolso napon, szepen megszokom aztan azzal gyorsan letudom a vizsgat.[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz Agostino #125278 üzenetére
Ért a motorokhoz és nem bízott a szerviz csapatban így nem fizetett 250k-t de nem vette észre pár száz méter alatt, hogy nem stabil a motor valaga csak jóval később amikor már már pofára esett nem sok híján.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
GTVili
tag
válasz Agostino #130392 üzenetére
Annó a B125-öt még munkavédelmi bakancsban csináltam... ... de már protektoros dzsekiben és farmerban. De itt nálunk mindent tudtak volna adni... bár meglehetősen kétes minőségben/állapotban...
Én igyekszem legalább a jó erős közepes minőséget megtalálni...
Kinézem,hogy mit szeretnék, és feltúrom érte a netet, hogy hol kapom meg a legkedvezőbb áron. Nagy ritkán, de ki lehet fogni mérethiba vagy téves vásárlás miatt olcsóbb cuccot is....
Persze folyamatosan figyelni kell az akciókat is...Így lett pl kevlar betétes, protektoros farmer 20 alatt, X-Lite sisak 130 helyett 60-ért, vagy pl 80 helyett 30-ért Dainese nyári hálós dzseki....TCX cipő 24-ért....
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok